Прашања за Христијанството I

Статус
Затворена за нови мислења.

radica

never mind
Член од
21 октомври 2007
Мислења
599
Поени од реакции
36
ne sum zadovolen od odgovorot voopsto , bas zatoa sto cesto upatuvate ostri kritiki kon muslimanskata zena zasto e pokriena zastoe vaka zasto onaka, no izgleda biblijata i na vas vi veli da bidete pokrieeni t.e zabuleni ,( И така: ако жената не се покрива - нека се истриже! Но ако е срамно за жената да се стриже или да се бричи; нека се покрива! 1 Коринтјани11/6) jas ednostavno prasav , no ne dobiv odgovor biblijata jasno govori deka ako zenata rodi zensko dete deka taa porodilka necista e 14 dena a ako rodi masko samo sedum dena zarem nee isto toa , bilo da e masko ili zensko, po moe, ovde se dava prednost na maskoto nasproti zenskoto , sto voopsto nema logika toa sto go zboruva biblijata edna golema prtivrecnost taka da ovie zborovi voopsto ne moze da mu se prepisat na boga tuku samo covecki zborovii , edna golema diskriminacija vrs zenskiot pol .

za drugoto prasanje radica voopsto ne dade nekoj odgovorr demek zenite bile pozborlestii , denes mozeme da najdeme deka i mazitee se pozborlestii poveke od zenite , nema nikakov smisol toaa,
vo toj bibliski tekst jasno veli zentaa ne smee da zboruva vo crkvaa dodeka na maskoto mozee , po relano bi bilo da se rece dodeka ste vo crkvaa bes da imenuva masko, zensko da ne zboruvatee so visok ton i da bidete pokorni na boga, no ovde stanuva zbor samo zenata ne smeelea da zboruva koga e vo crkva demek bila pozborlesta .sramnoe zenata da zboruva vo crkva, a nee sramno na mazot ,
Ни жените, ни мажите не смеат во Црква да зборуваат. Каде пишува во библијата дека за мажите е дозволено да зборуваат? Или најдовте тука цитат за жените и мора тој да се прокоментира на најостар начин што може, да се извеличува до крајни димензии.
Правите христијанки кога одат во Црква ја покриваат главата. Сум била сведок на многу вакви жени.
Правите христијанки во Црква не зборуваат, туку се молат, како и мажите христијани.
Излишни се твоите коментари во кои остро ја напаѓаш христијанската жена која има право на слобода и избор исто како и мажите.Но, да не заборавиме дека жената е таа која е создадена за мажот, а не мажот за жената...и како таква жената треба да биде покорна на својот маж, да биде кротка, зошто со тоа се гледа нејзината големина.
 
Член од
20 март 2010
Мислења
1.256
Поени од реакции
243
Ни жените, ни мажите не смеат во Црква да зборуваат. Каде пишува во библијата дека за мажите е дозволено да зборуваат? Или најдовте тука цитат за жените и мора тој да се прокоментира на најостар начин што може, да се извеличува до крајни димензии.
Правите христијанки кога одат во Црква ја покриваат главата. Сум била сведок на многу вакви жени.
Правите христијанки во Црква не зборуваат, туку се молат, како и мажите христијани.
Излишни се твоите коментари во кои остро ја напаѓаш христијанската жена која има право на слобода и избор исто како и мажите.Но, да не заборавиме дека жената е таа која е создадена за мажот, а не мажот за жената...и како таква жената треба да биде покорна на својот маж, да биде кротка, зошто со тоа се гледа нејзината големина.
pravilnoe e taka ni zenite ni mazite ne smeeat da zboruvaat no vo citatot ne stanuva zbor za mazite tuku za zenitee zenitee ne smeeat za zboruvaat koga odat vo crkvaa , zasto bilo sramno toa,, i t n kako sakas kazi tuka stanuva zbor za i okolu zenskiot pol nasproti maskiot pol.
radica a koi se tie prvite hristijanki? zarem toa ne vazit za sitee hristijanki deka treba dase pokrivaatt ili toaa vazi samo za kalugerkitee i uste edno prasanje kako ti go gledas celibatot, ili monastvoto? sto misslis dalie toa propovedano od isus denes vo vatikan slusame vesti kako sakaat da go ukinaat , kako moze da go ikinaat koga spored vasata religija veli t.e biblijata go prporacuva celibatot pa sega sakaat da go ukinaat zarem toa ne sprotivno od isusovata volja ako navistina go propovedal. dali imaa bibliski citat kade isus go propovedal celibatot? po moe razbiraanje ako se podrzuva celibatot togas treba da se potisnuva sex zelbi koi za cocekot toaa e fizioloski problem vo koj ne moze da opstane,.

Љубовниците на свештениците бараат укинување на целибат
01.06.2010 | 09:22
Извор: Макфакс
Четириесет жени кои имале интимни врски со свештениците од римокатоличката црква му упатија отворено писмо на папата Бенедикт Шеснаесети, во кое бараат укинување на целибатот, пишуваат италијанските медиуми. Љубовниците на свештениците во писмото велат дека „свештениците имаат потреба да живеат со своите блиски, да чувствуваат, да сакаат и бидат сакани“.

Прашањето за целибат во март беше повторно активирано во Ватикан, кога кардиналот Кристоф Шенборн, надбискубот Виенски рече дека укинувањето на целибатот би можело да ги спречи сексуалните злоставувања од страна на свештениците.

Шенборн ја повлече својата изјава откако папата ја нагласи светоста на целибатот.

Авторките на писмата кои воглавно останаа анонимни, велат дека решиле да настапат отворено, бидејќи целибатот за свештениците на Римокатоличката црква е правило кое го измислиле луѓето.
se nadevam na odgovor.
 

radica

never mind
Член од
21 октомври 2007
Мислења
599
Поени од реакции
36
pravilnoe e taka ni zenite ni mazite ne smeeat da zboruvaat no vo citatot ne stanuva zbor za mazite tuku za zenitee zenitee ne smeeat za zboruvaat koga odat vo crkvaa , zasto bilo sramno toa,, i t n kako sakas kazi tuka stanuva zbor za i okolu zenskiot pol nasproti maskiot pol.
radica a koi se tie prvite hristijanki? zarem toa ne vazit za sitee hristijanki deka treba dase pokrivaatt ili toaa vazi samo za kalugerkitee i uste edno prasanje kako ti go gledas celibatot, ili monastvoto? sto misslis dalie toa propovedano od isus denes vo vatikan slusame vesti kako sakaat da go ukinaat , kako moze da go ikinaat koga spored vasata religija veli t.e biblijata go prporacuva celibatot pa sega sakaat da go ukinaat zarem toa ne sprotivno od isusovata volja ako navistina go propovedal. dali imaa bibliski citat kade isus go propovedal celibatot? po moe razbiraanje ako se podrzuva celibatot togas treba da se potisnuva sex zelbi koi za cocekot toaa e fizioloski problem vo koj ne moze da opstane,.

Љубовниците на свештениците бараат укинување на целибат
01.06.2010 | 09:22
Извор: Макфакс
Четириесет жени кои имале интимни врски со свештениците од римокатоличката црква му упатија отворено писмо на папата Бенедикт Шеснаесети, во кое бараат укинување на целибатот, пишуваат италијанските медиуми. Љубовниците на свештениците во писмото велат дека „свештениците имаат потреба да живеат со своите блиски, да чувствуваат, да сакаат и бидат сакани“.

Прашањето за целибат во март беше повторно активирано во Ватикан, кога кардиналот Кристоф Шенборн, надбискубот Виенски рече дека укинувањето на целибатот би можело да ги спречи сексуалните злоставувања од страна на свештениците.

Шенборн ја повлече својата изјава откако папата ја нагласи светоста на целибатот.

Авторките на писмата кои воглавно останаа анонимни, велат дека решиле да настапат отворено, бидејќи целибатот за свештениците на Римокатоличката црква е правило кое го измислиле луѓето.
se nadevam na odgovor.
Точно така, целибатот е измислен од Римокатоличката црква. Никаде Исус не вели дека свештените лица, луѓето кои би се посветиле на Бога не треба да се женат, токму заради тоа што тоа е природно и не му доликува на човечката природа, зошто би постоеле потиснувања на желби. Барем јас незнам за таков извадок од Библијата.
Што се однесува на жените, во Библијата се вели дека тие не треба да влегуваат гологлави во Црква, туку треба својата глава да ја покриваат. Во Црквата треба да си пристојно облечен, но тоа не значи облекување од глава до пети, т.е целосна покриеност на телото, како што тоа го прават муслиманките. Надвор од Црквата нема потреба да ја покриваме својата глава и својата коса.
И немој да мешаш баби и жаби! Не мешај жена христијанка и калуѓерка. Жена христијанка не е калуѓерка!
Калуѓерките се жени кои одлучиле по своја волја да го покриваат целото свое тело, жени кои одлучиле никогаш да не се мажат и својот живот да му го посветат на Бог.
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Целибатот на свештенството е измислен од Католичката црква, а по расцепот оваа пракса ја наследуваат и православните цркви. Во православната ерархија, ѓаконите можат да се женат, поповите можат да се оженат пред да се запопат, а епископите не смеат во никој случај да се женат. Постојат многу попови кои откако и била понудена тутилата "епископ" (или за да станат монаси) се развеле од својата жена, само за да ја добијат оваа "позиција". Ова е гнасно во очите на Бог.

"Според тоа, епископот треба да биде: непорочен, маж на една жена," (1 Тимотеј 3:2, Библијата)
"Зашто Јас го мразам напуштањето на жената - зборува Господ, Израелевиот Бог" (Малахија 2:16, Библијата)

Како што гледате, Библијата нема врска со овие небиблиски учења и пракси на католичката и православните цркви.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Наравоучение:

плукајте што посочно по православната Црква Христова, така ќе ја (само)оправдате својата тешка прелест и ќе се покажете како единствено „изворни„ и „библиски христијани„!
 
Член од
20 март 2010
Мислења
1.256
Поени од реакции
243
Целибатот на свештенството е измислен од Католичката црква, а по расцепот оваа пракса ја наследуваат и православните цркви. Во православната ерархија, ѓаконите можат да се женат, поповите можат да се оженат пред да се запопат, а епископите не смеат во никој случај да се женат. Постојат многу попови кои откако и била понудена тутилата "епископ" (или за да станат монаси) се развеле од својата жена, само за да ја добијат оваа "позиција". Ова е гнасно во очите на Бог.

"Според тоа, епископот треба да биде: непорочен, маж на една жена," (1 Тимотеј 3:2, Библијата)
"Зашто Јас го мразам напуштањето на жената - зборува Господ, Израелевиот Бог" (Малахија 2:16, Библијата)

Како што гледате, Библијата нема врска со овие небиблиски учења и пракси на католичката и православните цркви.
vo red corbadzija se slozuvam so tebe , znaci toaa e izmislena rabotaa dodadena verzija velis izmislena od katolicite no postoi i vo pravoslavnite crkvii , togas ako toa e izmislena rabota i ne postoi vo biblijata za toa sto toa go prifakatee kogaa isuss voospto ne go propovedal toaa , , gakonitee popovitee mozele da se zenaat a episkopitee ne smeele ,,,,))))))).

kako go podrazbiras ovaa,,, Но, иако се ожениш, не грешиш; а ни девицата не греши ако се омажи. Но, таквите ќе имаат телесни неволји, а јас пак се обидувам да ве поштедам, Браќа, ви го велам ова: времето е кратко. Затоа, и оние кои имаат жени, да бидат како да ги немаат; Би сакал да бидете без грижи. Оној кој не е во брак се грижи за она што е Господово; како да Му угоди на Господа.
33 А женетиот се грижи за земното: како да и угоди на жената, та вниманието му е поделено. И немажената жена, девицата, се грижи за Господовото, за да биде света во телото и во духот; а мажената се грижи за светското: како да му угоди на мажот,така, оној кој се жени, добро прави; а оној којшто не се жени, прави подобро,. (kakoe moznoo onoj koj ne se zenel da bide podobar od onoj koj se zenel) ovde jasno go dokazuva monastvoto deka podobroe monak da bides nego da se zenis. ako toj ne se zeni i stane monak ili monjakina togass on, ili onaa spasenieto go bara od boga so zrtvuvanje na teloto , so sto gi potisnuvaa svoite emocii ,cista utkaaa., znaci tuka ispagaa deka monastvoto samitee katolici i pravoslavni sami si go izmislile kako sto veli i corbadzijata.
1 Коринтјани 7\28.29,32\33.\34\38

bog od nas zosdade zeni za da se smirime vo niv i megu nas odredi ljubov razbiranje i milost , toaa e dokaz za onie koi rasmisluvaat.so stapuvanjeto vo brak mazoto i zenataa zasnovaat semjestvo osnovna kletka na opstestvenata zaednica , ot taa osnovna kelija zavisi i sirokata zaenica oti ako kletkata e zdrava cesna vredna i blagorodna, togas takva ke bide i sirokata opstestvena zaednica.



 

radica

never mind
Член од
21 октомври 2007
Мислења
599
Поени од реакции
36
Јас ќе те замолам да пишуваш со македонска поддршка и да си ги средиш малку постовите. Ова е добронамерна замерка :)

--- надополнето ---



Наравоучение:

плукајте што посочно по православната Црква Христова, така ќе ја (само)оправдате својата тешка прелест и ќе се покажете како единствено „изворни„ и „библиски христијани„!
Јас ќе те замолам да ни објасниш нешто за женењето на епископите и поповите во Православната Црква, зошто и како тие закони постојат во самата Црква. Како дел од неа и мене ме интересира, а знам дека ти си кадар за да ми одговориш.
 
Член од
20 март 2010
Мислења
1.256
Поени од реакции
243
Точно така, целибатот е измислен од Римокатоличката црква. Никаде Исус не вели дека свештените лица, луѓето кои би се посветиле на Бога не треба да се женат, токму заради тоа што тоа е природно и не му доликува на човечката природа, зошто би постоеле потиснувања на желби. Барем јас незнам за таков извадок од Библијата.
Што се однесува на жените, во Библијата се вели дека тие не треба да влегуваат гологлави во Црква, туку треба својата глава да ја покриваат. Во Црквата треба да си пристојно облечен, но тоа не значи облекување од глава до пети, т.е целосна покриеност на телото, како што тоа го прават муслиманките. Надвор од Црквата нема потреба да ја покриваме својата глава и својата коса.
И немој да мешаш баби и жаби! Не мешај жена христијанка и калуѓерка. Жена христијанка не е калуѓерка!
Калуѓерките се жени кои одлучиле по своја волја да го покриваат целото свое тело, жени кои одлучиле никогаш да не се мажат и својот живот да му го посветат на Бог.
radica sekoe dobro kon tebee, sega velis nikade isus ne propovedal kalugerstvo a o d dryga strana velis deka kalugerkite se zeni koi odlucile po svoja volja da go pokrivaat celoto svoe telo,, za niv taaka vazelo a za drugie zeni hristijanki ne vazelo , trebaa da svatiss deka zenataa bilo da ekalugerka ili nee a toa kalugerstvo samite si go izmislivtee nee od bogaa , treba da bide pokrieenaa barem jaas kako go podrazbiram bibliskiot tekst, ,,, a zostoo samo vo crkvi koga vleguvaat da ne bidat gologlavi , posle nadvor nema potrebaa nadvoro moze i pomalku oblecena , sala nastranaa no neznam kakvo mislenje si imate vii go ignorirate toaa , zs ne vi pasira toa mozam da go recam i za muslimanskata zena , muslimanskata zena treba da bide pokrienaa , no mnogu toaa vo posledno vreme go odbivaat demek sledat moda , no ne se vo pravo ,
so toaa onaa izleguvaa od pravoto veruvanje zs jasno veli zenata da bide pokrienaa .cesto toaa bilo katolici bilo pravoslavni go postavuvate kako prasanje zasto muslimanskata zena se pokriva demek sakate da kazite deka so toaa ona nema svoja sloboda i volja i deka e ugnetuvaana toa denes e najcesta meta vo site mediumi kako da se ukine oblekuvanjee, t.e porkivanjeto na zenata demek toa bilo ponizuvanje na zenata ,
zato vi iznesov bibliski tekst kade veli i i hristijankata da se porkiva no toa ne im se bednisuva i go otvrlaat demek samo kalukerkite trebalo .
akoja e razlikata od kalukera i hristijanksa zena? velis sekoja zena koga odi vo crkva treba da bide pokrienaa zarem denes toa go ima jas kako sto gledam nikoja nee pokrienaa koja odi vo crkvaa , bilo toaa minato sega nee .
 

radica

never mind
Член од
21 октомври 2007
Мислења
599
Поени од реакции
36
radica sekoe dobro kon tebee, sega velis nikade isus ne propovedal kalugerstvo a o d dryga strana velis deka kalugerkite se zeni koi odlucile po svoja volja da go pokrivaat celoto svoe telo,, za niv taaka vazelo a za drugie zeni hristijanki ne vazelo , trebaa da svatiss deka zenataa bilo da ekalugerka ili nee a toa kalugerstvo samite si go izmislivtee nee od bogaa , treba da bide pokrieenaa barem jaas kako go podrazbiram bibliskiot tekst, ,,, a zostoo samo vo crkvi koga vleguvaat da ne bidat gologlavi , posle nadvor nema potrebaa nadvoro moze i pomalku oblecena , sala nastranaa no neznam kakvo mislenje si imate vii go ignorirate toaa , zs ne vi pasira toa mozam da go recam i za muslimanskata zena , muslimanskata zena treba da bide pokrienaa , no mnogu toaa vo posledno vreme go odbivaat demek sledat moda , no ne se vo pravo ,
so toaa onaa izleguvaa od pravoto veruvanje zs jasno veli zenata da bide pokrienaa .cesto toaa bilo katolici bilo pravoslavni go postavuvate kako prasanje zasto muslimanskata zena se pokriva demek sakate da kazite deka so toaa ona nema svoja sloboda i volja i deka e ugnetuvaana toa denes e najcesta meta vo site mediumi kako da se ukine oblekuvanjee, t.e porkivanjeto na zenata demek toa bilo ponizuvanje na zenata ,
zato vi iznesov bibliski tekst kade veli i i hristijankata da se porkiva no toa ne im se bednisuva i go otvrlaat demek samo kalukerkite trebalo .
akoja e razlikata od kalukera i hristijanksa zena? velis sekoja zena koga odi vo crkva treba da bide pokrienaa zarem denes toa go ima jas kako sto gledam nikoja nee pokrienaa koja odi vo crkvaa , bilo toaa minato sega nee .
Здраво, секое добро и кон тебе!

Кажи ми кој е тој библиски цитат кој вели дека жената треба да се покрива од глава до пети. Ова прашање не го спомна прво ти, туку јас кога ти одговарав спомнав.
Јас ти зборував за влегување во Православна Црква на жена христијанка. Знам дека треба да влезе со покриена глава, но не и целосно покриена во телото.
1 Коринтјани: 11:5 А секоја жена, која се моли или пророкува гологлава, ја срами својата глава, зашто е сосем исто како да е истригана.
Разликата е голема меѓу калуѓерката и обичната жена. Жени кои им се посветиле на Бога нема потреба на никаков начин да го прикажуваат своето тело, зошто и нивното тело и нивната душа припаѓа на Бога. Ти реков тоа е само нивна одлука, а како тие се облекуваат, тоа се правила на Црквата.
Претходно спомна таму некој цитат од Библијата кој кажува дека ако се жениш правиш добро, но ако не се жениш правиш уште подобро. Па сфати сам што сака да каже со ова.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Јас ќе те замолам да ни објасниш нешто за женењето на епископите и поповите во Православната Црква, зошто и како тие закони постојат во самата Црква. Како дел од неа и мене ме интересира, а знам дека ти си кадар за да ми одговориш.

Секако. Еве како е тоа уредено во православната Црква, според сознанијата кои ги имам и од литература и од лично познанство со свештеници.

- монахот или монахињата, нормално, не се женат/мажат, следејќи го тројниот евангелски совет: да живеат безбрачно, да живеат без личен имот и да живеат во послушност кон претпоставените (игумен, старец и сл.)
- монах или монахиња може да се стане и после претходен брачен живот, но откако децата ќе им бидат пораснати и способни за самостојно живеење;
- било кој свештеник, независно од рангот (од ѓакон до архиепископ), треба да бидат женети, пред да бидат ракоположени на таа функција;
- било кој свештеник, не смее да се жени по втор пат, по било кој основ (развод од сопругата или смрт на сопругата), оти со тоа, го нарушува Исусовиот совет за нераскинување на бракот;
- ако некој сака да се подвизува до крајни граници, може и да ја остави својата жена, доброволно, рабира се, но тоа е исклучок и тоа е својствено само за врвните подвижници, кои најчесто не живеат во светот, туку одвоено од Светот. Приврзаноста кон сопругата, значи воедно и приврзаност кон телесните потреби, што значи оттргнување на вниманието на повижникот од својот подвиг за неприврзување кон световните и телесните потреби, кои ја попречуваат високата положба, а воедно, ја попречуваат и зголемената одговорност од црковниот високодостојник кон своите потчинети (тоа значи дека, да се биде висок црковен ерарх не е прашање на комодитет, туку прашање на зголемена одговорност кон Црквата).

Така, смешни се критиките дека некој се откажал/се развел од жена си, само за да стекне повисока фунцкија во црковната ерархија!

Во Црквата Христова, постојат два начини на живеење, кои се благословени: монаштво и сопружништво/брак. За монаштвото веќе напишав, а сопружниците, начелно, не смеат да се развдуваат. Ако тоа не е можно, се добива црковна дозвола за развод, после кој не е пожелно повторно стапување во брак, оти тоа би било чисто прељубништво. Но, Црквата снисходи на отпаднатата човекова природа, па наместо разведените да стапат во блуд, подобро да стапат во втор па и трет брак, под услов, да не се постари од 40 г. а причина за разводот да биде немањето пород со претходните сопружници, а не неразумната телесна похота. Разбира се, Црквата неволно одобрува втор и трет брак, па така, црковните молитви за втор и трет брак ја немаат силата како молитвите и благословот за првото стапување во брак.

Трет начин на живеење, кој е допуштен од Цркавата, е небрачното живеење, кое не е благословено, но е допуштено. Таквото живеење, бара зголемено вниманите кон соето однесување, оти неживеењето во заедница (монаштво или брак) не значи и самоамнестирање за своето потенцијално неразумно и гревовно однесување.

На секоја литургија, се упатува молитва и за свештенството со монаштвото (кои заедно ја чинат црковната ерархија, т.е таинското свештенство), како и за мирјаните во Црквата, кои го чинат царското свештенство.
 
Член од
20 март 2010
Мислења
1.256
Поени од реакции
243
Здраво, секое добро и кон тебе!

Кажи ми кој е тој библиски цитат кој вели дека жената треба да се покрива од глава до пети. Ова прашање не го спомна прво ти, туку јас кога ти одговарав спомнав.
Јас ти зборував за влегување во Православна Црква на жена христијанка. Знам дека треба да влезе со покриена глава, но не и целосно покриена во телото.
1 Коринтјани: 11:5 А секоја жена, која се моли или пророкува гологлава, ја срами својата глава, зашто е сосем исто како да е истригана.
Разликата е голема меѓу калуѓерката и обичната жена. Жени кои им се посветиле на Бога нема потреба на никаков начин да го прикажуваат своето тело, зошто и нивното тело и нивната душа припаѓа на Бога. Ти реков тоа е само нивна одлука, а како тие се облекуваат, тоа се правила на Црквата.
Претходно спомна таму некој цитат од Библијата кој кажува дека ако се жениш правиш добро, но ако не се жениш правиш уште подобро. Па сфати сам што сака да каже со ова.
И така: ако жената не се покрива - нека се истриже! Но ако е срамно за жената да се стриже или да се бричи; нека се покрива.
velis treba da se vleze so pokriena glava koga se odi vo crkvaa
a zosto treba da se bide pokriena,?zarem samo vo crkva a nadvor moze gologlava i nepristojno oblecena ,kako sto sega e moda so minici razgolenost ,i,t,n
zarem samo vo crkva se moli? i sto podrazbiras ti sega od pokrivkata na zenata? dalie toa e podobro od onaa sto odi gologlava i od onie koi se obleceni ne pristojno, kako sto veli i bibliskiot tekst. 1 Тимотеј
2\9\
Исто така и жените да се украсуваат во пристојна облека, скромно и претпазливо, не со плетенки и злато, или со бисери или со скапоцени облеки,

cekaj radica ne se razbirame neli rece deka celibatot e izmislen takaa tuka spaga monastvoto na kalugerkite , taka, velis kalugerkata so svoja odluka im se posvetila na boga so toa sto ona ne se mazi , zarem obicnata hristijanka iaako e mazena nee mue posvetena celosno na boga , jas ovaa go podrazbiram deka kalugerkata e eden stepen poveke od obicnata zena hristijanka.se soglasivme deka kalugerstvoto e izmislena rabotaa pa togas akoe izmislena na kogo se odnesuvaa pokrivkata na zenata, drugo sto spomna e toa sto velis toaa bilo nivno pravilokako se oblekuvaat toaa bio pravilo na crkvata, zarem ti ne ja sledis crkvata?
da ostavimee toaa ,,,toa sie vasa rabotaa i veruvajtisi onaka kako sto misliste sekoj si ima svoe razmisluvanje.
e radica sega bi sakal da ti postavam prasanje slusame vo site mediumi vo zapad kade se zabranuva pokrivkata na zenata muslimanka , sto im preci niv toa ako taa zena sakaa taka da se oblekuva , od druga strana imame skros goli barem jas sum videl kako se setaa nis ulica i voopsto nisto za takvite ne stanuva zbor ,kade e moralot radica?
od druga strana kalugerkata koga izleguva na ulica ona e pokriena ima pokrivka na glavata i e pristojno oblecena , zosto toaa ne go spomnuvaat i ne go zabranuvaat?neznam kako ke me svatis sekoe dobro pozdravce



--- надополнето --
-

--- надополнето ---

Секако. Еве како е тоа уредено во православната Црква, според сознанијата кои ги имам и од литература и од лично познанство со свештеници.

- монахот или монахињата, нормално, не се женат/мажат, следејќи го тројниот евангелски совет: да живеат безбрачно, да живеат без личен имот и да живеат во послушност кон претпоставените (игумен, старец и сл.)
- монах или монахиња може да се стане и после претходен брачен живот, но откако децата ќе им бидат пораснати и способни за самостојно живеење;
- било кој свештеник, независно од рангот (од ѓакон до архиепископ), треба да бидат женети, пред да бидат ракоположени на таа функција;
- било кој свештеник, не смее да се жени по втор пат, по било кој основ (развод од сопругата или смрт на сопругата), оти со тоа, го нарушува Исусовиот совет за нераскинување на бракот;
- ако некој сака да се подвизува до крајни граници, може и да ја остави својата жена, доброволно, рабира се, но тоа е исклучок и тоа е својствено само за врвните подвижници, кои најчесто не живеат во светот, туку одвоено од Светот. Приврзаноста кон сопругата, значи воедно и приврзаност кон телесните потреби, што значи оттргнување на вниманието на повижникот од својот подвиг за неприврзување кон световните и телесните потреби, кои ја попречуваат високата положба, а воедно, ја попречуваат и зголемената одговорност од црковниот високодостојник кон своите потчинети (тоа значи дека, да се биде висок црковен ерарх не е прашање на комодитет, туку прашање на зголемена одговорност кон Црквата).

Така, смешни се критиките дека некој се откажал/се развел од жена си, само за да стекне повисока фунцкија во црковната ерархија!

Во Црквата Христова, постојат два начини на живеење, кои се благословени: монаштво и сопружништво/брак. За монаштвото веќе напишав, а сопружниците, начелно, не смеат да се развдуваат. Ако тоа не е можно, се добива црковна дозвола за развод, после кој не е пожелно повторно стапување во брак, оти тоа би било чисто прељубништво. Но, Црквата снисходи на отпаднатата човекова природа, па наместо разведените да стапат во блуд, подобро да стапат во втор па и трет брак, под услов, да не се постари од 40 г. а причина за разводот да биде немањето пород со претходните сопружници, а не неразумната телесна похота. Разбира се, Црквата неволно одобрува втор и трет брак, па така, црковните молитви за втор и трет брак ја немаат силата како молитвите и благословот за првото стапување во брак.

Трет начин на живеење, кој е допуштен од Цркавата, е небрачното живеење, кое не е благословено, но е допуштено. Таквото живеење, бара зголемено вниманите кон соето однесување, оти неживеењето во заедница (монаштво или брак) не значи и самоамнестирање за своето потенцијално неразумно и гревовно однесување.

На секоја литургија, се упатува молитва и за свештенството со монаштвото (кои заедно ја чинат црковната ерархија, т.е таинското свештенство), како и за мирјаните во Црквата, кои го чинат царското свештенство.

--- надополнето ---
sekoe dobro i kon tebe miki. velis vo crkvata hristova monastvoto e blagosloveno, normalnoe i sopruznistvoto, bi mozel da mi kazes toa kade isus go propovedal monastvoto., kade rekol da se zamonasuvate.?, i sto bi bilo ako sitee resime da se zamonasime zboruvamm ako siteee resime da ziveeme takov zivot da mu se posvetime na boga sto bi ostanalo od toj narod,,pak ke naglasam ako resat site da se zamonasat, togas bi doslo do izumiranje na covestvoto ili na taa odredena zaednica koi go sledi toaa ucenje ,

--- надополнето ---

stoe e sega rabotava corbadzija go otvrluva vakvoto ucenje t.e celibatot a miki go opravduva..:pos2:

--- надополнето ---
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Прочитај го следниот стих, во контекст со претходните и наредните стихови, но збор по збор, кажан од Исуса Христа:

„... Исус му кажа: „Ако сакаш да бидеш совршен, оди, продај го имотот свој и раздели го на сиромаси и ќе имаш богатство на небото, па дојди и врви по Мене!..„. (Матеј, 19.21)

На овој стих, засновано е православното монаштво. Од овој стих, извлечен е тројниот евангелски начин за монашко живеење: без имот (преку раздавање на својот имот), без брак (оти Христос не беше сопружник) и во послушност (кон Христа, т.е. кон натчинетите).

Во Црквата, постои голем број од подвижници, кои го имаат сторено токму тоа: ги продаваа и раздаваа своите имоти, се откажуваат од своите сопруги и „бегаа„ надвор од Светот-во подвиг и во изолација. Патем кажано, и Св. Јован Крстителот не беше женет, и Св. АП. Павле не беше женет, и Св. Ап. Јован не беше женет, а Христос Богочовекот, се разбира дека не беше/Е женет.

Монаштвото се јавува во раниот 4-ти век, во Египет, од Антоние и Макарие Велики, како последица од слабеењето на верата кај рисјаните во тие времиња, но и како единствен начин за зачувување на оригиналноста и неменливоста на рисјанското учење.
 
Член од
20 март 2010
Мислења
1.256
Поени од реакции
243
Прочитај го следниот стих, во контекст со претходните и наредните стихови, но збор по збор, кажан од Исуса Христа:

„... Исус му кажа: „Ако сакаш да бидеш совршен, оди, продај го имотот свој и раздели го на сиромаси и ќе имаш богатство на небото, па дојди и врви по Мене!..„. (Матеј, 19.21)

На овој стих, засновано е православното монаштво. Од овој стих, извлечен е тројниот евангелски начин за монашко живеење: без имот (преку раздавање на својот имот), без брак (оти Христос не беше сопружник) и во послушност (кон Христа, т.е. кон натчинетите).

Во Црквата, постои голем број од подвижници, кои го имаат сторено токму тоа: ги продаваа и раздаваа своите имоти, се откажуваат од своите сопруги и „бегаа„ надвор од Светот-во подвиг и во изолација. Патем кажано, и Св. Јован Крстителот не беше женет, и Св. АП. Павле не беше женет, и Св. Ап. Јован не беше женет, а Христос Богочовекот, се разбира дека не беше/Е женет.

Монаштвото се јавува во раниот 4-ти век, во Египет, од Антоние и Макарие Велики, како последица од слабеењето на верата кај рисјаните во тие времиња, но и како единствен начин за зачувување на оригиналноста и неменливоста на рисјанското учење.
„... Исус му кажа: „Ако сакаш да бидеш совршен, оди, продај го имотот свој и раздели го на сиромаси и ќе имаш богатство на небото, па дојди и врви по Мене!..„. (Матеј, 19.21 ovde ne spomnato nikakvo monastvo, ovde se podrazbira toa sto bogatitee da davaat del na siromasitee , kako stoe vo islamot zekaat sekoj onoj musliman koj ima odreden imot sredstva na pari 2,5 posto od tie pari godisno treba da go dade na siromasi toa se vika zekaat,

ocigledna zabluda, ako jas go dadam imotot ne znaci deka treba da se zamonasam i da ja ostavam zenata ili vooopsto da ne se zenamm ,, ,, ocigledna zabludaa evee ke ve ostavam so corbadzijata da si gi otsranite nesoglasuvanjata vasii , po moe mislenje monastvoto nema vrska so isus toaa e izmislena dodadena verzija vo pravoslavieto.kako sto rece se javuvaa vo 4 vek ,, sekoe dobro kon site pozdrav.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Не се работи за никакви несогласувања: се работи за различни Црковни ставови, кои доаѓаат од различни заедници.

Биди поздравен.
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
- монах или монахиња може да се стане и после претходен брачен живот, но откако децата ќе им бидат пораснати и способни за самостојно живеење;
Откако децата ќе бидат пораснати, а брачниот другар? Починат или оставен?

„Така што не се веќе двајца, туку едно тело. И така што Бог соединил, човекот да не разделува!“ (Господ Исус Христос во ев. Матеј 19:6, Библијата)


- било кој свештеник, независно од рангот (од ѓакон до архиепископ), треба да бидат женети, пред да бидат ракоположени на таа функција;
Вакво нешто не сум чул ниту прочитал до сега од православен верник. А не сум ни видел.
Можеш ли да ни посочиш некој женет епископ или архиепископ? Ајде кажи кој од епископите Пимен, Наум, Климент, Иларион или Партениј се женети? :)
Никој од нив не е женет. Наспроти Божјата заповед: "Според тоа, епископот треба да биде: непорочен, маж на една жена," (1 Тимотеј 3:2, Библијата)

- било кој свештеник, не смее да се жени по втор пат, по било кој основ (развод од сопругата или смрт на сопругата), оти со тоа, го нарушува Исусовиот совет за нераскинување на бракот;
Ова е елементарно непознавање или несогласување со учењето на Светото Писмо. Законот (а воедно и брачниот завет) имаат власт над човекот додека тој е жив. Затоа и при венчавањето се вели: "додека смртта не ве раздели".

“Или не знаете ли, браќа - им зборувам на оние, кои го познаваат Законот, дека законот има власт над човекот додека е жив? Така, омажената жена преку закон е врзана за мажот, додека е тој жив; но ако мажот умре, слободна е од законот, што ја сврзал со мажот. Според тоа, ако му стане жена на друг, додека нејзиниот маж живее, ќе биде прељубница; но ако мажот и умре, слободна е од законот, и не е прељубница, ако се омажи за друг. “ (Римјаните 7:1-3, Библијата)

- ако некој сака да се подвизува до крајни граници, може и да ја остави својата жена, доброволно, рабира се, но тоа е исклучок и тоа е својствено само за врвните подвижници,
"Зашто Јас го мразам напуштањето на жената - зборува Господ, Израелевиот Бог" (Малахија 2:16, Библијата)
„Така што не се веќе двајца, туку едно тело. И така што Бог соединил, човекот да не разделува!“ (Господ Исус Христос во ев. Матеј 19:6, Библијата)

Правослацната "црква" дозволува, Господ забранува. Кого ќе слушате вие?

Така, смешни се критиките дека некој се откажал/се развел од жена си, само за да стекне повисока фунцкија во црковната ерархија!
Не се смешни, туку се жални, трагични, реални и веќе видени.

а сопружниците, начелно, не смеат да се развдуваат. Ако тоа не е можно, се добива црковна дозвола за развод, после кој не е пожелно повторно стапување во брак, оти тоа би било чисто прељубништво.
"Зашто Јас го мразам напуштањето на жената - зборува Господ, Израелевиот Бог" (Малахија 2:16, Библијата)
„Така што не се веќе двајца, туку едно тело. И така што Бог соединил, човекот да не разделува!“ (Господ Исус Христос во ев. Матеј 19:6, Библијата)

Правослацната "црква" дозволува, Господ забранува. Кого ќе слушате вие?

Но, Црквата снисходи на отпаднатата човекова природа, па наместо разведените да стапат во блуд, подобро да стапат во втор па и трет брак, под услов, да не се постари од 40 г. а причина за разводот да биде немањето пород со претходните сопружници,
„Секој кој ја остава својата жена и се жени со друга, прави прељуба;“ (Господ Исус Христос во ев. Лука 16:18, Библијата)

Интересна е дозволената причина на православието: "Причината за разводот да биде немањето пород со претходните сопружници". Демек доколку едниот од брачните партнери е неплоден, другиот има право да се разведе од него/неа и да си најде друг. Па дури и мнозинството нехристијани не го прават ова човече!

Разбира се, Црквата неволно одобрува втор и трет брак, па така, црковните молитви за втор и трет брак ја немаат силата како молитвите и благословот за првото стапување во брак.
Па нормално дека неволно ќе одобрува, затоа што го прави тоа само за пари, а свесна е дека тоа е забрането од Господ!
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

На врв Bottom