Прашања за Исламот III

Член од
21 декември 2011
Мислења
430
Поени од реакции
79
Не ги прифаќате сите.

Зошто не ги прифативте тие после Мухамед, како што се Џозеф Смит, Чарлс Тејз Расел, Елен Вајт, Бахаулах, Eмануел Сведенборг, Алистер Кроули итн?

Зошто не ги прифативте тие пред Мухамед, а после Исус, како што се Мани и Маздак?
.
Zatoa sto Muhamed ,a,s e posleden bozji verovesnik posle nego nema drugi .
koj ti rece deka ne gi prifakame pred Muhamed?

.kaziim oo , muhamed!
nie iskreno veruvame vo Allah i sme poslusni, nie nemame drug bog osven nego, veruvame vo objavata sto ni ja objavi, i vo objavata sto mu ja objavi na abraham, i na objavata na negovite sinovi ismail i ishak i vo objavata na jakub i vo ona sto im go objavi na vnucite veruvame i vo ona sto mue objaveno na mojsej i na isa (isus), i vo ona sto im go objavi Allah na negovite pejkamberi nie veruvame vo seto toa i ne pravime razlika megu niv,
 
Член од
7 мај 2013
Мислења
1.580
Поени од реакции
385
Е ова се веќе теми за кои може да се разговара, ти благодарам за можноста.
Стравот не се сфаќа, стравот се чувствува. Луѓето ако МАЛКУ се плашат од нешто/некого можат да побегнат, но ако МНОГУ се исплашат од нешто/некого ќе им се одземат нозете од страв, и нема ни да се помрднат.
И како може да бидат овие ајети за неверниците кога пишува дека:

Ova Knjiga, u koju nema nikakve sumnje, uputstvo je svima onima koji se budu Allaha bojali;

Самиот гледаш дека Книгава е наменета за муслимани. Сигурно не очекуваш Куранот да го читаат и да се раководат според него многубошците и незнабошците? Или сакаш да кажеш дека во овој ајет Аллах не се обраќа кон муслиманите, туку кон сите останати!?
Еве и тој вид на страв да го земеме во обзир, МНОГУ да се исплашат и да им се одземат нозете, пак не можеш да го сакаш уште повеќе тоа нешто.
Затоа ти реков дека имаш многу погрешна представа за тој страв.
Книгата, односно Куранот е наменет за сите луѓе кои ќе го прифатат како свој водич во животот.
А и во ајетот убаво пишува: УПУТСТВО ЈЕ СВИМА КОЈИ СЕ БУДУ АЛЛАХА БОЈАЛИ...
Куранот ги повикува СИТЕ луѓе, да им даде упатство и водич низ животот на овој и оној свет..
Аллах во Куранот вели:
"Reci: "O sljedbenici Knjige, dođite da se okupimo oko jedne riječi i nama i vama zajedničke: da samo Allaha obožavamo, da nikoga Njemu ravnim ne smatramo i da jedni druge, pored Allaha, bogovima ne držimo!" Pa ako oni ne pristanu, vi recite: "Budite svjedoci da smo mi muslimani!" (Ali-lmran, 64)
Има ајети во кои Аллах се обраќа на муслиманите, има и во кои се обраќа на немуслиманите, а има и во кои се обраќа на сите луѓе.. итн итн..

Милоста Аллахова мене ми е толку неубедлива и контрадикторна. Во Куранот, во огромен број ајети заедно се споменуваат стапот и морковот во рацете на Аллах, што не значи дека е милостив, туку дека е дресер.
Зошто да ме обземе страв:)?

Зарем Мухамед не рекол:„Кој повреди некој од луѓето на Книгата (Евреите и христијаните), како да ме повредил мене лично“?

Аl-Baqara 2:62

One koji su vjerovali, pa i one koji su bili jevreji, kršćani i sabijci - one koji su u Allaha i u onaj svijet vjerovali i dobra djela činili - doista čeka nagrada od Gospodara njihova; ničega se oni neće bojati i ni za čim neće tugovati! -
Повторно погрешно мислење за Аллаховата милост, не е тоа дресирање туку потсетување и на едното и на другото.
Исламското верување се базира помеѓу две страни: Надеж во Аллаховата милост и Страв од Аллаховата казна, и во поглед на ова Исламот е среден пат помеѓу Христијаните и Евреите, кои преминале границите во поглед на стравот и надежта.
Кај христијаните е се базирано врз надежта и милоста.
А муслиманите се средина помеѓу тоа, веруваат, прават добри дела, и се надеваат во Аллаховата милост.
Ајетот од сура Бекара што го цитираше се однесува на евреите и христијаните кои биле пред Мухаммед и кои верувале во Иса(исус - христијани) и Муса(мојсеј - евреи) како Аллахови пратеници.
Mислиш дека ќе се спаси оној кој го следи Мухамед, а го отфрла Исус? Дај одвој од твоето драгоцено време и објасни ми мене, неукиот, дали треба да има некаква дилема помеѓу тоа да се угледаш на Исус Христос, Неговиот карактер и Неговите дела и Него да Го следиш или на Мухамед, неговиот карактер и неговите дела и него да го следиш.
Муслиманското верување и учење е дека:
Куранот е Последна Божја објава, а Мухаммед а.с. е Последен Божји пратеник, пратен од Бога да им биде пример на луѓето како да веруваат,како да го обожуваат Аллах, како да се однесуваат, и сите останати сегменти во животот.
Муслиманите не го отфрлаат Исус, напротив, го сакаат, почитуваат и признаваат како Аллахов пратеник, но го следат и се угледуваат на Мухаммед кога се во прашање однесувањето, делата итн итн.
А зошто е тоа така?
Како што веќе реков, Мухаммед е последниот Аллахов пратеник, разликата помеѓу Мухаммед и останатите пратеници пред него( Иса, Муса, Ибрахим, Нух итн итн) е во тоа што: Сите Божји пратеници биле праќани на одреден народ, во одредено време, со одредена мисија која извршуваат и толку.
Значи Муса беше пратен на својот народ, Иса исто така беше пратен, како што библијата вели:24. А Он одговори и рече: <*Јас сум пратен само при загубените овци на домот Израилев.”(Матеј)

Додека Мухаммед е пратен како што вели Аллах во Куранот: ''A tebe smo, Muhammede, samo kao milost svjetovima poslali.'' (El-Enbija', 107.)

Значи испратен како пример, како милост за сите: црни и бели, жолти и црвени, македонци и албанци, машки и женски, муслимани и немуслимани...
од Аллаховата милост спрема луѓето е тоа што не ги оставил да лутаат туку им пратил Книга(Куран) и Мухаммед(пратеник) кој ќе им даде смерници и упатства како да го проживеат овој свет кој е минлив, и да заработат доброта и убавина за оној свет, кој е вечен.[DOUBLEPOST=1429911914][/DOUBLEPOST]
Не ги прифаќате сите.
Зошто не ги прифативте тие после Мухамед, како што се Џозеф Смит, Чарлс Тејз Расел, Елен Вајт, Бахаулах, Eмануел Сведенборг, Алистер Кроули итн?
Зошто не ги прифативте тие пред Мухамед, а после Исус, како што се Мани и Маздак?
Евангелиe по Лука

16:16 Законот и Пророците беа до Јована; а оттогаш царството Божјо се благовестува и секој со усилие влегува во него.
Не ги прифаќаме тие после Мухаммед, затоа што Аллах во Куранот го нарекува Мухаммед, Хатемул-енбија(Печат на веровесниците), тоа значи дека Мухаммед е последен пратеник, до Судниот ден.

И не ги прифаќаме тие после Исус а пред Мухаммед, затоа што тоа е период кој исламски се нарекува Период на фетра, односно период во кој нема ниту еден Божји пратеник.
 
Член од
8 април 2015
Мислења
39
Поени од реакции
10
- Добро а зошто Мухамед го гурал својот јазик во сред Џамија на својот внук?

- Зошто Мухамед пљукал во јадења на своите луѓе?

- Зошто Мухамед советувал една жена да го подоји едно
момче во пубертет за да не ја гледа како жена него како мајка?

- Зошто спиел во гроб со своја мртва тетка?
 
Член од
7 мај 2013
Мислења
1.580
Поени од реакции
385
Не знам дали ти е баниран претходниот акаунт или сам си го избришал.
Ако ти е баниран, тогаш дупли акаунти завршуваат со перманентен бан, колку што сум запознаен со правилата на форумот.
Но, нека се позабават модераторите и админите со тоа.
Поздрав.
 

Björn

Does Your Mother Know?
Член од
14 август 2006
Мислења
44.825
Поени од реакции
82.910
Не знам дали ти е баниран претходниот акаунт или сам си го избришал.
Ако ти е баниран, тогаш дупли акаунти завршуваат со перманентен бан, колку што сум запознаен со правилата на форумот.
Но, нека се позабават модераторите и админите со тоа.
Поздрав.
Администраторите и модераторите се кафири. Нив не може да им се верува. Можда го толерираат.
 
Член од
3 септември 2010
Мислења
6.291
Поени од реакции
8.904
Е ова се веќе теми за кои може да се разговара, ти благодарам за можноста.
E ова веќе се вика квалитетен одговор, а не бесмислиците на оној телекуранист од Јутјуб што го постираше @closse.

Повторно погрешно мислење за Аллаховата милост, не е тоа дресирање туку потсетување и на едното и на другото.
Исламското верување се базира помеѓу две страни: Надеж во Аллаховата милост и Страв од Аллаховата казна, и во поглед на ова Исламот е среден пат помеѓу Христијаните и Евреите, кои преминале границите во поглед на стравот и надежта.
Кај христијаните е се базирано врз надежта и милоста.
А муслиманите се средина помеѓу тоа, веруваат, прават добри дела, и се надеваат во Аллаховата милост.
Според здебеленото, еве ја суштинската разлика помеѓу христијанскиот Господ и муслиманскиот Аллах.

Еве ајет од Ал-Исран

Onome ko želi ovaj svijet, Mi mu brzo dajemo što hoćemo i kome hoćemo, ali ćemo mu poslije Džehennem pripremiti, u kome će se osramoćen i odbačen peći.


Во Христијанството, Сатаната и паднатите ангели се тие кои ги измачуваат грешниците и оние кои не го прифатиле Христос. Господ не ги измачува. Тие самите одбираат Небеса/Рај или Ад/Пекол согласно нивната природа, како што пчелата одбира ливада, а мувата - ѓубриште.

Во Исламот, Аллах припрема и Џенет и Џехеннем во кој ќе ги пече грешниците како во најкрвавите gore хорори, односно ја презема улогата и на Сатаната и неговите демони. Многу милозливо, нема што. Според Исламот, што прават Сатаната и паднатите ангели? Изгледа ништо.

Муслиманите не го отфрлаат Исус, напротив, го сакаат, почитуваат и признаваат како Аллахов пратеник, но го следат и се угледуваат на Мухаммед кога се во прашање однесувањето, делата итн итн.
А зошто е тоа така?
Како што веќе реков, Мухаммед е последниот Аллахов пратеник, разликата помеѓу Мухаммед и останатите пратеници пред него( Иса, Муса, Ибрахим, Нух итн итн) е во тоа што: Сите Божји пратеници биле праќани на одреден народ, во одредено време, со одредена мисија која извршуваат и толку.
Значи Муса беше пратен на својот народ, Иса исто така беше пратен, како што библијата вели:24. А Он одговори и рече: <*Јас сум пратен само при загубените овци на домот Израилев.”(Матеј)

Додека Мухаммед е пратен како што вели Аллах во Куранот: ''A tebe smo, Muhammede, samo kao milost svjetovima poslali.'' (El-Enbija', 107.)
Стихот од Матеј што си го цитирал не е оправдување муслиманите да не се угледуваат на Исус, туку на Мухамед. Тоа ти е исто како ти да не сакаш да се угледаш на чесен и домаќин човек бидејќи е Србин, а да се угледаш на некој многу полош од него, само затоа што е Босанец.

Значи испратен како пример, како милост за сите: црни и бели, жолти и црвени, македонци и албанци, машки и женски, муслимани и немуслимани...
од Аллаховата милост спрема луѓето е тоа што не ги оставил да лутаат туку им пратил Книга(Куран) и Мухаммед(пратеник) кој ќе им даде смерници и упатства како да го проживеат овој свет кој е минлив, и да заработат доброта и убавина за оној свет, кој е вечен.
Mислиш, ќе заработат Аллахова милост на оној свет ако ги прават скроз истите работи што ги правел Мухамед на овој свет?

И не ги прифаќаме тие после Исус а пред Мухаммед, затоа што тоа е период кој исламски се нарекува Период на фетра, односно период во кој нема ниту еден Божји пратеник.
Ако е така, тогаш Период на фетра е и периодот од смртта на Мухамед до Второто Христово доаѓање. Што е разлика?
 
Член од
7 мај 2013
Мислења
1.580
Поени од реакции
385
Администраторите и модераторите се кафири. Нив не може да им се верува. Можда го толерираат.
НА КАЈГАНА НЕ МОЖЕ ДА И СЕ ВЕРУВА!
:D[DOUBLEPOST=1429968520][/DOUBLEPOST]
Еве ајет од Ал-Исран

Onome ko želi ovaj svijet, Mi mu brzo dajemo što hoćemo i kome hoćemo, ali ćemo mu poslije Džehennem pripremiti, u kome će se osramoćen i odbačen peći.


Во Христијанството, Сатаната и паднатите ангели се тие кои ги измачуваат грешниците и оние кои не го прифатиле Христос. Господ не ги измачува. Тие самите одбираат Небеса/Рај или Ад/Пекол согласно нивната природа, како што пчелата одбира ливада, а мувата - ѓубриште.

Во Исламот, Аллах припрема и Џенет и Џехеннем во кој ќе ги пече грешниците како во најкрвавите gore хорори, односно ја презема улогата и на Сатаната и неговите демони. Многу милозливо, нема што. Според Исламот, што прават Сатаната и паднатите ангели? Изгледа ништо.
А сатаната и паднатите ангели кој ги создал? Повторно Господ.
И зошто сатаната и паднатите ангели би ги измачувале тие што не го прифатиле Христос?
Па и ти самиот бираш Рај или Пекол, Ако веруваш во Аллах, правиш добра дела така ја постигнуваш Аллаховата милост со која ќе бидеш во Џеннет(рај), во спротивно одбираш да идеш во Џехенем(пекол).

Сатаната(Шејтанот) во Исламот има друга улога, тој ги заведува верниците и ги скршнува од правиот пат, неговата улога не е да казнува или измачува, бидејќи и тој самиот ќе биде казнет во Џехеннемот.
O vjernici, živite svi u miru i ne idite stopama šejtanovim; on vam je, zaista, neprijatelj otvoreni.
Al-Baqara 208. ajet

i neka vas šejtan nikako ne odvrati, ta on vam je, doista, neprijatelj otvoreni.
Az-Zukhruf 62. ajet


Аллах му дал можност на шејтанот до Судниот ден да ги заведува луѓето,и му дал ветување дека нема да може да ги заведе искрените верници.
Задача на луѓето е да бидат искрени верници, тие што искрено го исповедаат Исламот, го следат Мухаммед во неговите дела и постапки, се држат на страна од тоа што Куранот и Сунетот забраниле, и така се сочувуваат од сплетките на шејтанот, и го заслужуваат Џеннетот.
Се освен ова е служење на шејтанот и пријателување со него, кое Аллах го забранил и ги предупредил луѓето дека шејтанот им е отворен непријател, па кога ова нема да го послушаат туку го направат спротивното, кога ќе бидат казнети и фрлени во Џехеннем, нека не обвинуваат никој освен себеси.
Стихот од Матеј што си го цитирал не е оправдување муслиманите да не се угледуваат на Исус, туку на Мухамед. Тоа ти е исто како ти да не сакаш да се угледаш на чесен и домаќин човек бидејќи е Србин, а да се угледаш на некој многу полош од него, само затоа што е Босанец.
Mислиш, ќе заработат Аллахова милост на оној свет ако ги прават скроз истите работи што ги правел Мухамед на овој свет?
Многу погрешна и дури и навредувачка споредба и паралела направи, муслиманското верување не е дека Исус е лошиот, а Мухаммед е добриот и тој треба да се следи, но ти така намерно/ненамерно го представи тоа.
Разликата меѓу христијаните и муслиманите е баш во тоа што ти сега го представи, христијаните веруваат во Исус, и сметаат дека Мухаммед е тој лошиот, а муслиманите го сакаат, почитуваат, признаваат Исус како Аллахов пратеник, но исто така сметаат дека неговата мисија завршува со појавувањето на Мухаммед и дека Мухаммед треба да се следи и дека со следењето на неговите постапки и дела ќе ја заработат Аллаховата милост и дека како негови следбеници ќе влезат во џеннет.

Ако е така, тогаш Период на фетра е и периодот од смртта на Мухамед до Второто Христово доаѓање. Што е разлика?
Разликата е во тоа што Иса а.с.(Исус) нема да дојде како нов пратеник, и нема да дојде со нов верозаконик и нова вера, туку ќе биде спуштен од Аллах на земјата да го исправи тоа што луѓето почнале да веруваат за него(дека е Бог и/или Божји син), а тој е Аллахов пратеник кој ќе биде спуштен пред крајот на светот, ќе го следи шеријатот(верозаконикот) кој Аллах го оставил како последен на земјата, а тоа е Куранот.
Ете тоа е разликата.
 
Последно уредено:
Член од
3 септември 2010
Мислења
6.291
Поени од реакции
8.904
И зошто сатаната и паднатите ангели би ги измачувале тие што не го прифатиле Христос?
Кога ќе го најдеш одговорот на оваа прашање, тогаш ќе го разбереш Христијанството(y).

Па и ти самиот бираш Рај или Пекол, Ако веруваш во Аллах, правиш добра дела така ја постигнуваш Аллаховата милост со која ќе бидеш во Џеннет(рај), во спротивно одбираш да идеш во Џехенем(пекол).

Сатаната(Шејтанот) во Исламот има друга улога, тој ги заведува верниците и ги скршнува од правиот пат, неговата улога не е да казнува или измачува, бидејќи и тој самиот ќе биде казнет во Џехеннемот.
Значи, се согласуваш дека во „рацете“ на Аллах се наоѓа и стапот и морковот?

Многу погрешна и дури и навредувачка споредба и паралела направи, муслиманското верување не е дека Исус е лошиот, а Мухаммед е добриот и тој треба да се следи, но ти така намерно/ненамерно го представи тоа.
Разликата меѓу христијаните и муслиманите е баш во тоа што ти сега го представи, христијаните веруваат во Исус, и сметаат дека Мухаммед е тој лошиот,
Нема тука никаква навреда. Не е тоа паралела помеѓу мене и тебе, па некој мене ќе ме смета за лошиот, а тебе за добриот или обратно. Има ли некој што живеел на Земјата подобар од Исус? Дури мислам дека и во Исламот се тврди дека Исус, кој е жив вознесен на Небото, ќе слезе како праведен судија, а не Мухамед. Или грешам?

Како може човек да биде праведен судија? Што вели псалмопеецот, знаеш ли?

Бог е праведен судија, и силен, и долготрпелив и не се гневи секој ден.

и дека Мухаммед треба да се следи и дека со следењето на неговите постапки и дела ќе ја заработат Аллаховата милост и дека како негови следбеници ќе влезат во џеннет.
Во кои дела и постапки да го следат Мухамед? И дали треба да го следат во СИТЕ негови дела и постапки или само во некои? Молам, наведи ми конкретни примери.
 
Член од
8 април 2015
Мислења
39
Поени од реакции
10
Ако ти е баниран, тогаш дупли акаунти завршуваат со перманентен бан, колку што сум запознаен со правилата на форумот.
Но, нека се позабават модераторите и админите со тоа.
Поздрав.
Темата е Прашања за Исламот...

Моите прашања се..

- Зошто Мухамед го гурал својот јазик во сред Џамија на својот внук?

- Зошто Мухамед пљукал во јадења на своите луѓе?

- Зошто Мухамед советувал една жена да го подоји едно
момче во пубертет за да не ја гледа како жена него како мајка?

- Зошто спиел во гроб со своја мртва тетка?


-Зошто наредувал да се ископуват гробови на мртви луѓе и тогаш им плукал во уста?
 
Член од
3 септември 2010
Мислења
6.291
Поени од реакции
8.904
Moже ли некој да ми го објасни овој ајет (Аl Ahzab 50):

O Vjerovjesniče, Mi smo ti dozvolili da budu žene tvoje one kojima si dao vjenčane darove njihove, i one u vlasti tvojoj koje ti je Allah dao iz plijena, i kćeri amidža tvojih, i kćeri tetaka tvojih po ocu, i kćeri daidža tvojih, i kćeri tetaka tvojih po materi koje su se s tobom iselile, i samo tebi, a ne ostalim vjernicima - ženu-vjernicu koja sebe pokloni Vjerovjesniku, ako se Vjerovjesnik hoće njome oženiti - da ti ne bi bilo teško. Mi znamo šta smo propisali vjernicima kada je riječ o ženama njihovim i o onima koje su u vlasništvu njihovu. - A Allah prašta i samilostan je.
 
Член од
21 декември 2011
Мислења
430
Поени од реакции
79
Moже ли некој да ми го објасни овој ајет (Аl Ahzab 50):

O Vjerovjesniče, Mi smo ti dozvolili da budu žene tvoje one kojima si dao vjenčane darove njihove, i one u vlasti tvojoj koje ti je Allah dao iz plijena, i kćeri amidža tvojih, i kćeri tetaka tvojih po ocu, i kćeri daidža tvojih, i kćeri tetaka tvojih po materi koje su se s tobom iselile, i samo tebi, a ne ostalim vjernicima - ženu-vjernicu koja sebe pokloni Vjerovjesniku, ako se Vjerovjesnik hoće njome oženiti - da ti ne bi bilo teško. Mi znamo šta smo propisali vjernicima kada je riječ o ženama njihovim i o onima koje su u vlasništvu njihovu. - A Allah prašta i samilostan je.
Uzvi{eni se obra}a Svome Poslaniku, vele}i da mu
je dozvolio njegove `ene kojima je dao darove, tj.
mehr, a njegov mehr koji je davao svojim suprugama
iznosio je 12 i po oka, ukupno 500 dirhema, izuzev
Umm-Habibe bint Ebi-Sufjan, za koju je mehr u visini
400 dinara dao Ned`a{i ("negus"), Uzvi{eni Allah mu
se smilovao, i osim Safijje bint Hujejj, koju je probrao
izme|u zarobljenika Hajbera i kao mehr joj darovao
slobodu, te D`uvejrije bint El-Haris iz plemena El-
Mustalik, za koju je isplatio otkup Sabit ibn Kajs ibn
[emmasu i o`enio se njome.
Rije~i Uzvi{enog: "i one u vlasti tvojoj koje ti
je Allah dao iz plijena", tj. dozvolio ti je brak sa
robinjama koje ti dopadnu iz plijena. Prethodno je
re~eno da je posjedovao Safijju i D`uvejriju, oslobodio
ih i o`enio se njima. Posjedovao je i Rejhanu bint
[em'un iz plemena Nadr i Mariju, Koptkinju, majku
njegovog sina Ibrahima, obje su bile robinje.
Rije~i Uzvi{enog:
"i k}eri stri~eva tvojih, i k}eri tetaka tvojih
po ocu, i k}eri daid`a tvojih, i k}eri tetaka
tvojih po materi." Ovo je sredina izme|u
neumjerenosti kr{}ana koji ne uzimaju `enu ako
izme|u njega i nje ima manje od sedam koljena i
pretjerivanja jevreja koji uzimaju i brati~nu i sestri~nu,
{to je grozno i odvratno. Rije~i Uzvi{enog: "Koje su
se s tobom iselile", tj. U Medinu.
Rije~i Uzvi{enog:
"i `enu - vjernicu koja sebe pokloni
Vjerovjesniku, ako Vjerovjesnik ho}e da se
njome o`eni, samo tebi", tj. dozvoljava ti,
Poslani~e, vjernicu koja ti se pokloni da se o`eni{
njome bez mehra, ako to `eli{. Ibn Ebi-Hatim prenosi
od Ai{e da je rekla: "Ta koja se poklonila Poslaniku,
s.a.v.s., je Havla bint Hakim ibn El-Evkas iz plemena
Benu-Sulejm; bila je dobra `ena." Ibn Ebi-Hatim,
prenosi od Ibn-Abbasa da veli: "Poslanik nije imao
nijednu `enu koja mu se poklonila, iako je takvih bilo
dosta", tj. on nije prihvatio nijednu koja mu se
poklonila, iako mu je to bilo dozvoljeno i samo njemu
specifi~no, jer je to prepu{teno njegovoj volji, kao {to
Uzvi{eni veli:
"ako Vjerovjesnik ho}e sa se njome o`eni",
tj. ako to odabere.
Rije~i Uzvi{enog: "samo tebi, a ne ostalim
vjernicima." Ikrime veli: "Poklonjena nije dozvoljena
drugima mimo tebe. Ako bi se i poklonila nekom
~ovjeku, ona mu nije dozvoljena dok joj ne dadne
ne{to (na ime mehra)." Isto vele i Mud`ahid i E{-[a'bi i
drugi, tj. ako se neka `ena preda nekom ~ovjeku, on
je, nakon {to op}i s njom, du`an dati joj mehr ravan
njoj sli~ne `ene kao {to je presudio Allohov Poslanik,
s.a.v.s., u slu~aju udaje Va{ikove k}eri koja se predala,
odrediv{i joj, nakon smrti mu`a, mehr njoj sli~ne
`ene. I smrt i op}enje se jednako tretiraju u vezi sa
odre|ivanjem i obaveznosti mehra `eni koja se
predala nekome mimo Poslanika, s.a.v.s. On, pak, nije
obavezan dati bilo {ta onoj koja mu se preda, jer ima
pravo da se o`eni bez mehra, staratelja i svjedoka kao
u slu~aju Zejneb bint D`ah{, r.a
Rije~i Uzvi{enog:
"Mi znamo {to smo propisali vjernicima
kada je rije~ o `enama njihovim i o onima
koje su u vlasni{tvu nj hovu." Tj. njihovo
ograni~avanje na ~etiri slobodne `ene i koliko ho}e
robinja, te uvjetovanje staratelja, mehra i svjedoka.
Oni su ummet, a tebi smo to olak{ali i ni{ta od toga ti
nismo u~inili obaveznim
i
"da ti ne bi bilo te{ko. A Allah pra{ta i Milostiv
je."
 
Член од
3 септември 2010
Мислења
6.291
Поени од реакции
8.904
Rije~i Uzvi{enog:
"i k}eri stri~eva tvojih, i k}eri tetaka tvojih
po ocu, i k}eri daid`a tvojih, i k}eri tetaka
tvojih po materi." Ovo je sredina izme|u
neumjerenosti kr{}ana koji ne uzimaju `enu ako
izme|u njega i nje ima manje od sedam koljena i
pretjerivanja jevreja koji uzimaju i brati~nu i sestri~nu,
{to je grozno i odvratno.
Eве ти ги степените на сродство во таквата „средина“:



Еве гo и резултатот на таквата пракса:



 
Член од
3 септември 2010
Мислења
6.291
Поени од реакции
8.904
Па и ти самиот бираш Рај или Пекол, Ако веруваш во Аллах, правиш добра дела така ја постигнуваш Аллаховата милост со која ќе бидеш во Џеннет(рај), во спротивно одбираш да идеш во Џехенем(пекол).
Читајќи го Куранот ми падна в очи дека овие тврдења нон-стоп се повторуваат:

1. Allah sve zna
2. Njih čeka patnja velika
3. Džehennem je grozno boravište
4. Allah prašta i samilostan je.

Но затоа имаш и:

17:18 Onome ko želi ovaj svijet, Mi mu brzo dajemo što hoćemo i kome hoćemo, ali ćemo mu poslije Džehennem pripremiti, u kome će se osramoćen i odbačen peći.

17:97 Onaj kome Allah ukaže na Pravi put - na Pravome putu je, a onome koga u zabludi ostavi, tome, mimo Njega, nećeš naći zaštitnika. Mi ćemo ih, na Sudnjem danu, sakupiti, licem zemlji okrenute, slijepe, nijeme i gluhe; boravište njihovo biće Džehennem; kad god mu plamen jenja, pojačaćemo im oganj.

18:29 i reci: "Istina dolazi od Gospodara vašeg, pa ko hoće - neka vjeruje, a ko hoće - neka ne vjeruje!" Mi smo nevjernicima pripremili vatru čiji će ih dim sa svih strana obuhvatiti; ako zamole pomoć, pomoći će im se tekućinom poput rastopljene kovine koja će lica ispeći. Užasna li pića i grozna li boravišta!

Како може некој во исто време да има две спротивставени особини? Како Аллах може во исто време да биде и samilostan и okrutan?

Tи на пример, или си искрен или си лажго. Или крадеш или си чесен. Или си ѝ верен на својата сопруга или ја изневеруваш. Не можеш во исто време да си искрен и да лажеш, да крадеш и да си чесен, да си верен и да си прељубник. Се разбираме ли?

Така, Аллах не може за едните да биде милостив, а за другите суров садист.
Мислиш 1/2 милостив, а 1/2 садист? Дури и во таков сооднос, не може да се каже дека е милостив, а камоли што соодносот на оние што се во Џенет и Џехенем не е 1:1, туку оние што се во Џехеннем се далеку помногубројни од оние што се во Џенет, така што испаѓа дека Аллах всушност е суров садист, а милоста кај него е во трагови.

Дали си слушнал за грофот Ференц Надашди? Знаеш ли која му била сопруга?
Знаеш ли што им вeлел на младите селанки кои доаѓале во неговиот дворец да работат како слугинки?
Им велел:„Влезете во дворецот, МИЛОСТИВАТА госпоѓа ќе ве пречека!"

A милостивата госпоѓа им подготвувала сурово тепање, палење и сакатење на рацете, гризење на месо од лицето, рацете и други делови од телото, замрзнување или изгладнување до смрт. Над жртвите ја применувала и инквизиторската справа позната како Железна Девица.

Жртвите на оваа милостива госпоѓа биле девојки. И тоа многу, многу девојки. Бидејќи не убила ниту еден маж (не се знае дека убила), дали можеш да речеш, дека кон девојките била okrutna, а на мажите им prašta i samilosna je?

И не заборави, соодносот мажи - жени е 1:1.

Дали оваа грофица според твоето гледиште e МИЛОСТИВА?
 
Член од
8 април 2015
Мислења
39
Поени од реакции
10
Uzvi{eni se obra}a Svome Poslaniku, vele}i da mu
je dozvolio njegove `ene kojima je dao darove
А да ми одговориш на следните прашања?


- Зошто Мухамед го гурал својот јазик во сред Џамија на својот внук?

- Зошто Мухамед пљукал во јадења на своите луѓе?

- Зошто Мухамед советувал една жена да го подоји едно
момче во пубертет за да не ја гледа како жена него како мајка?

- Зошто спиел во гроб со своја мртва тетка?


-Зошто наредувал да се ископуват гробови на мртви луѓе и тогаш им плукал во уста?
[DOUBLEPOST=1430402813][/DOUBLEPOST]Зошто Мухамед не им давал мир ни на мртвите луѓе?
Зошто ги пљукал?

Sahih al-Bukhari 1270 - The Prophet (ﷺ) came to (the grave of) `Abdullah bin Ubai after his body was buried. The body was brought out and then the Prophet (ﷺ) put his saliva over the body and clothed it in his shirt.

Sahih Muslim 2773 a - Jabir reported Allah's Apostle (ﷺ) came to the grave of 'Abdullah b. Ubayy, brought him out from that, placed him on his knee and put his saliva in his mouth and shrouded him in his own shirt and Allah knows best.

Тука пишува дека Мухамед пљукал во уста на мртвиот човек што го ископале од гроб..
Зошто го сторил тоа, зошто и со мртвите имал проблем?
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom