Прашања за Исламот III

Член од
21 декември 2011
Мислења
430
Поени од реакции
79
Е па овај гледаш на сајтот е оценет како многу веродостоен.
Друго - "ланец на пренесувачи" , со овој збор можеме и целиот Куран да го покопаме и да кажеме
"Да ли навистина е така, да ли е препишено добро"

Еве ти ми кажи на мене кои се Хадиси за тебе веродостојни, наброј ги тука..
ПРОВЕРУВАЊЕ НА ХАДИСОТ
Друг метод кои хадиските ученици го користеле, при различувањето на изворните од апокрифните преданија, е проверувањето на текстот на хадисот.Пошто го условиле оној кој го пренесува хадисот, да мора да ги соопшти имињата на пренесувачите, доколку сака да му се прифати хадисот, на учениците не им било тешко да секој хадис детално го проверат. Тоа го чинеле на тој начин што секој пренесувач на хадиси го посетувале и се уверувале дека тој лично дотичното предание го слушнал од својот предходник. Потоа би отишле и кај неговиот предходник и ќе го провереле дали тој дотичниот хадис го пренел на тој и тој, и од кого тој го слушнал и така се додека не го испитале целиот сенед. Хадиските ученици на тој пат вложувале големи напори. Патувале и по неколку стотици километри пеш или на камила само да се уверат во веродостојноста, понекогаш и само за еден хадис.

Така Ебу Ејјуб-Енсари отпатувал од Медина во Египет само да го провери еден хадис. Ата б. Еби Ребах вели: ,, Ебу Ејјуб-Енсари отпатува во Египет кај Укбет б. Амир да го праша дали тој го слушнал хадисот од Ресулуллах а.с.: ,,Кој ја прикрие маната на верникот Аллах џ.ш. ќе ги прикрие неговите мани на Судниот Ден. Пошто овој му одговорил позитивно, тој се вратил во Медина.” (8)

Така, и како пренесува Укаљ, Џабир б. Абдуллах отпатувал од Медина во Дамаск (1400 км) само да го провери еден хадис кој до него допрел од Абдуллах б. Унејс .” (9)

Ебу Алија вели: ,,Ние во Басра слушавме хадиси кои се пренесуваа од некои асхаби кои живеја во Медина, па одевме во Медина да лично се увериме и слушнеме тоа од нивна уста .” (10)

Сеид б. Мусејјеб вели: ,, Патував денови и ноќи само да би го проверил еден хадис.” (11)

КРИТИЧКИ ОСВРТ НА ПРЕНЕСУВАЧИТЕ НА ХАДИСОТ
Трета метода која хадиските ученици ја применувале во својата работа, на планот на класификација на хадисот, е критичкиот осврт на секој пренесувач на хадисот. Цел на овој метод е да се раздвојат и обелоденат некои пренесувачи и да се раскринкаат смутливците и лажговците, како би се знаело од кого може, и од кого неможе да се прифати. Во своите критички анализи хадиските ученици биле доследни и принципиелни. Не заобиколувале никого, а да за него не го изрекле својот суд, своето мислење. Во почетокот кога почнале да укажуваат јавно на позитивните и негативните особини кај луѓето кои се најдуваат во ланецот на пренесувачи на хадисот, мнозина почнале да реагираат и да ги напаѓаат. Така во една прилика , на познатиот ученик Јахја б. Сеид Ел-Каттан некои му рекле : ,,Како не се плашиш, дека тие луѓе кои ги раскринкуваш и критикуваш дека ќе ти бидат тужители на Судниот Ден?” а тој им одговори: ,, Тие да ми бидат тужители, подраго би ми било, него тужител да ми биде Аллаховиот Пратеник кој ќе ми рече: ,, Зошто мојот хадис не го штитеше од подвалување и лага.” (12)
Со оценување и критика на проповедувачите на хадисот, и со изнесување на нивните позитивни и негативни особини, хадиските ученици почнале да се занимаваат многу рано, уште од периодот на појавувањето на апокрифните хадиси, кога и почнало по прв пат распрашувањето и за сенедот на хадисот.Познато е дека уште од младата генерација на асхаби: Абдуллах б. Аббас, Убаде б. Самит, Енес б. Малик, Аиз и др. јавно ги раскринкувале смутливците и лажговците, да потоа, тоа го продолжат со пожешко темпо, таби`ините, после нив етбаит-таби`ините и хадиските ученици. Од генерацијата на постарите таби`ини со тоа се занимавале : Сеид б. Мусејјеб, Са`бијј, ибн Сирин, и др. од средната генерација на таби`ини биле: Ебу Харун, Имарех б, Џувејн Ел-Абди и др. да понатака продолжат да се занимаваат со оваа проблематика бројни ученици како : Малик б. Енес, Субе б. Хаџаџ, Абдуллах б. Мубарек, ибн Ујејне, Јахја б. Сеид Ел-Каттан, Абдур-Рахман б. Мехди, Јахја б. Меиин, Алија б. Медини, Ахмед б. Хамбел, потоа нивните ученици Бухарија, Муслим, Ебу Зур-а и ибн Хатем, потоа нивни ученици Тирмизи, Несаи и могу други.

Овие и бројни други хадиски ученици ги испитале сите оние кои барем еден хадис пренесле од Божјиот Пратеник с.а.в.с. и го изнесле својот суд за нив, ја изрекле својата стручна оценка за секој пренесувач на хадисот, и со тоа дале голем допринос за зачувувањето на изворноста на Мухаммедовата а.с. традиција и отстранувањето на апокрифните преданија
 
Член од
3 септември 2010
Мислења
6.291
Поени од реакции
8.904
ne se raboti za nikakvi metnati gnosticki tekstovi .Тешко на оние кои пишуваат книги со рацете свои за потоа да речат : „Ова е од Аллах"- за да прибиват малку корист; и тешко на оние кои со својата рака пишуваат такво нешто, и тешко ним кои на таков начин печалат!
Toa! Toкму тоа го велам и јас.

Речи: Што мислете, ако е Куранот од Аллах, а вие во него несакате да верувате - кој е тогаш во поголема заблуда од оној кој во противречности е далеку од вистината? (Сурах Ал - Фусилет 41 (ајет 52)
Aко е!? Значи останува можноста и да не е???


vie i kako mnogu drugi posakuvate da mu vmetnite na Muhamed. .a s deka kopiral od razni dugi gnoosticki i drugi religiozni knigi
Таман работа! Зарем да бидеме како безобразните директори од Пума и Најк кои посакуваат да им вметнат на овие од сликиве дека копирале и се фалсификатори и плагијатори, кога ни името ни логото не им е исто со нивните компании?






Еден историски факт е доволен да докаже дека ова тврдење е грешно: и тоа е дека Мухаммед с.а.в.с незнаел да чита и да пишува!
Па како може личност која не знае да чита и да пишува да напише ваква книга како сто е Куранот ?

Ти пред неа не кажуваше ниту една книга, а не ја пишуваше ни со твојата десна рака... во овој случај ќе се посомневаа оние кои навистина зборуваа....(Сурах Ел Анкебут 29 ајет 48-49)
Во овој ајет Аллах с.в.а ни кажува дека пред Куранот ниедна друга книга не кажувал Мухаммед, и во овој случај се отфрлаат лажните препишувања на Мухаммед с.а.в.с дека копирал од други религиозни скрипти.
Значи, тврдиш дека Мухамед не го напишал Куранот? Ако некој друг или некои други го пишувале, како знаеш дека тие го напишале истото што им го диктирал Мухамед и дали воопшто им диктирал или пишувале по сеќавање?

Овој ајет од Куранот вели дека Мухаммед с.а.в.с кој не знае да чита и да пишува, е заведен и во Библијата, во Стариот завет и во Евангелијата.
Ако ја читаме Библијата во Книгата на пророкот Исаија 29 (ред 12) се вели: И му ја даваат книгата на оној кој не знае да чита, и велат: >прочитај ја< и тој одговара > Не знам да читам.<Куранот вели дека Мухаммед е спомнат во Библијата, и ако ја отворите Библијата навистина е таму, па како препишувал Мухаммед с.а.в.с кога и Библијата го наговестува дека ќе биде Божји Гласник???
А Мелекот Џибрил (Габриел), кога за прв пат му се обрати на Мухаммед с.а.в.с Беше со зборовите ИКРЕ (учи,читај) а Мухаммед одговара: МА АНА БИ КАРИ (незнам да читам) Точно како што се вели во пророштвота на Библијата, па како може да тврдат дека Мухаммед копирал од Библијата кога Библијата зборува за Мухаммед с.а.в.с дека ке биде Божји гласник?
Знаеш ли дека со оваа тврдење ти начисто го „закопа“ Мухамед? Јасно ли ти е тоа? Си ја прочитал ли целата 29 глава од Исаија за да видиш за што се работи? Во таа глава се зборува за Божјата осуда над луѓето што се бунтуваат против Него и каква казна им припремил поради тоа:

9. Чудете се и восхитувајте се: тие ги ослепија другите, и сами ослепеа; тие се пијани, но не од вино, – се занесуваат, но не од сикер;
10. зашто Господ испрати врз вас дух на успивање и ги затвори вашите очи, о пророци, и ги сокри вашите глави, о јасновидци!
11. И секое пророштво за вас е она исто, што се зборовите во запечатената книга, што му ја даваат на оној, кој знае да чита книга, и велат: „Прочитај ја”, а тој одговара: „не можам, зашто е запечатена.”
12. И му ја даваат книгата на оној, кој не знае да чита, и велат: „Прочитај ја”; и тој одговара: „Не знам да читам.”
13. И рече Господ: „Бидејќи овој народ се приближува кон Мене со устата своја, и со јазикот свој Ме почитува, а срцето негово му останува далеку од Мене, и почитувањето нивно пред Мене е само научено човечко правило;
14. затоа, ете, Јас ќе постапам пак необично со овој народ, чудно и чудесно, така што мудроста на мудреците негови ќе загине, и разум во разумните нема да има.

Во 29. Глава од Исаија се зборува за Господовиот суд над бунтовниот народ. Народот тврдоглаво одбива да го слуша Бога, па Он ги казнува така што им го одзема нивниот разум и мудрост. Оттука, ако 29:12 се однесува на Мухамед, тогаш тој не може да биде пророк. Наместо пророк, ќе биде тврдоглав бунтовник против Бога кој ја користи неговата неписменост како изговор да ги игнорира Божјите зборови и кој го почитува Бог со устата и јазикот, а срцето му останува далеку од Него.
 
Последно уредено:
Член од
8 април 2015
Мислења
39
Поени од реакции
10
ПРОВЕРУВАЊЕ НА ХАДИСОТ
Друг метод кои хадиските ученици го користеле, при различувањето на изворните од апокрифните преданија, е проверувањето на текстот на хадисот.Пошто го условиле оној кој го пренесува хадисот, да мора да ги соопшти имињата на пренесувачите, доколку сака да му се прифати хадисот, на учениците не им било тешко да секој хадис детално го проверат. Тоа го чинеле на тој начин што секој пренесувач на хадиси го посетувале и се уверувале дека тој лично дотичното предание го слушнал од својот предходник. Потоа би отишле и кај неговиот предходник и ќе го провереле дали тој дотичниот хадис го пренел на тој и тој, и од кого тој го слушнал и така се додека не го испитале целиот сенед. Хадиските ученици на тој пат вложувале големи напори. Патувале и по неколку стотици километри пеш или на камила само да се уверат во веродостојноста, понекогаш и само за еден хадис.

Така Ебу Ејјуб-Енсари отпатувал од Медина во Египет само да го провери еден хадис. Ата б. Еби Ребах вели: ,, Ебу Ејјуб-Енсари отпатува во Египет кај Укбет б. Амир да го праша дали тој го слушнал хадисот од Ресулуллах а.с.: ,,Кој ја прикрие маната на верникот Аллах џ.ш. ќе ги прикрие неговите мани на Судниот Ден. Пошто овој му одговорил позитивно, тој се вратил во Медина.” (8)

Така, и како пренесува Укаљ, Џабир б. Абдуллах отпатувал од Медина во Дамаск (1400 км) само да го провери еден хадис кој до него допрел од Абдуллах б. Унејс .” (9)

Ебу Алија вели: ,,Ние во Басра слушавме хадиси кои се пренесуваа од некои асхаби кои живеја во Медина, па одевме во Медина да лично се увериме и слушнеме тоа од нивна уста .” (10)

Сеид б. Мусејјеб вели: ,, Патував денови и ноќи само да би го проверил еден хадис.” (11)

КРИТИЧКИ ОСВРТ НА ПРЕНЕСУВАЧИТЕ НА ХАДИСОТ
Трета метода која хадиските ученици ја применувале во својата работа, на планот на класификација на хадисот, е критичкиот осврт на секој пренесувач на хадисот. Цел на овој метод е да се раздвојат и обелоденат некои пренесувачи и да се раскринкаат смутливците и лажговците, како би се знаело од кого може, и од кого неможе да се прифати. Во своите критички анализи хадиските ученици биле доследни и принципиелни. Не заобиколувале никого, а да за него не го изрекле својот суд, своето мислење. Во почетокот кога почнале да укажуваат јавно на позитивните и негативните особини кај луѓето кои се најдуваат во ланецот на пренесувачи на хадисот, мнозина почнале да реагираат и да ги напаѓаат. Така во една прилика , на познатиот ученик Јахја б. Сеид Ел-Каттан некои му рекле : ,,Како не се плашиш, дека тие луѓе кои ги раскринкуваш и критикуваш дека ќе ти бидат тужители на Судниот Ден?” а тој им одговори: ,, Тие да ми бидат тужители, подраго би ми било, него тужител да ми биде Аллаховиот Пратеник кој ќе ми рече: ,, Зошто мојот хадис не го штитеше од подвалување и лага.” (12)
Со оценување и критика на проповедувачите на хадисот, и со изнесување на нивните позитивни и негативни особини, хадиските ученици почнале да се занимаваат многу рано, уште од периодот на појавувањето на апокрифните хадиси, кога и почнало по прв пат распрашувањето и за сенедот на хадисот.Познато е дека уште од младата генерација на асхаби: Абдуллах б. Аббас, Убаде б. Самит, Енес б. Малик, Аиз и др. јавно ги раскринкувале смутливците и лажговците, да потоа, тоа го продолжат со пожешко темпо, таби`ините, после нив етбаит-таби`ините и хадиските ученици. Од генерацијата на постарите таби`ини со тоа се занимавале : Сеид б. Мусејјеб, Са`бијј, ибн Сирин, и др. од средната генерација на таби`ини биле: Ебу Харун, Имарех б, Џувејн Ел-Абди и др. да понатака продолжат да се занимаваат со оваа проблематика бројни ученици како : Малик б. Енес, Субе б. Хаџаџ, Абдуллах б. Мубарек, ибн Ујејне, Јахја б. Сеид Ел-Каттан, Абдур-Рахман б. Мехди, Јахја б. Меиин, Алија б. Медини, Ахмед б. Хамбел, потоа нивните ученици Бухарија, Муслим, Ебу Зур-а и ибн Хатем, потоа нивни ученици Тирмизи, Несаи и могу други.

Овие и бројни други хадиски ученици ги испитале сите оние кои барем еден хадис пренесле од Божјиот Пратеник с.а.в.с. и го изнесле својот суд за нив, ја изрекле својата стручна оценка за секој пренесувач на хадисот, и со тоа дале голем допринос за зачувувањето на изворноста на Мухаммедовата а.с. традиција и отстранувањето на апокрифните преданија
Добро сакаш да напишеш убаво кои се за тебе веродостојни или ќе копираш текстови само?
Кажувај под број 1,2....
 

Björn

Does Your Mother Know?
Член од
14 август 2006
Мислења
44.824
Поени од реакции
82.909
Кои се вистинските Муслимани?

Овие со реисот или другиве?
 
Член од
7 мај 2013
Мислења
1.580
Поени од реакции
385
Старите велат: Сјаши Курта, да узјаше Мурта :)
 
Член од
3 септември 2010
Мислења
6.291
Поени од реакции
8.904
Дали се веродостојни овие хадиси на Бухари и што се случувало тука?

1285. PRIČAO NAM JE Abdullah b. Muhammed,
njemu Ebu-Amir, kome je prenio FuJejh b.
Sulejman od Hi lala b. Al ije, on od Enesa b. Malika,
radijallahu anhu:
"Prisustvovali smo dženazi (Rukajje) kćerke
Allahovog Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem,
i Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem,
sjedio je", rekao je Enes, "nad grobom i vidio
sam", dodao je Enes, " kako mu oči suze'. Potom
je on", kaže Enes, "upitao: 'Ima li među vama
neko, ko nije sinoć spolno općio?'
'(Nisam) ja'- rekao je Ebu-T alba.
'Siđi (u grob)!' - rekao je Muhammed, sallallahu
alejhi ve sellem.
'Potom je on', kaže Enes, 'sišao u njen grob. '"

1342. PRIČAO NAM JE Muhammed b. Sinan,
njemu Fulejh b. Sulejman, kome je prenio Halil b.
Ali od Enesa, radijallahu anlm:
"Prisustvovali smo ( dženazi Ruka jj e), kćerke
Allahovog Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem,
koji je sjeo pokraj groba, a ja vidio kako mu oči
suze. Zatim je upitao:
'Ima li od vas neko ko nije sinoć doticao svoju
ženu (općio)?'
'Ja'- rekao je Ebu-T alba.
' Siđi u njen grob!'- rekao je Poslanik, sallallahu
alejhi ve sellem.

И дали ова што се тврди во хадисот 1243 го кажал Мухамед?

"Zrtvovala bih za tebe svoga oca, ko je taj, Allahov
Poslaniče, koga Allah uvrštava u časne redove?"
- upitala sam. Muhammed, sallallahu alejhi ve
sellem, rekao je: "Što se tiče njega, njemu je smrt
već došla. Tako mi Allaha, i ja mu želim svako
dobro! Tako mi Allaha, ja sam Allahov Poslanik,
sallallahu alejhi ve sellem, ali ne znam šta će se
učiniti sa mnom. ' '

Доколку Мухамед го рекол ова, тогаш што останува за обичниот муслиман и на што тој може да се надева?[DOUBLEPOST=1430857208][/DOUBLEPOST]@Hattab1, дали Куранот ја потврдува веродостојноста на Светото Писмо?

Kuran 3

3. On tebi objavljuje Knjigu, pravu istinu, koja prethodne potvrđuje, a Tevrat i Indžil objavio je
4. još prije, kao putokaz ljudima, a objavio je i ostale koje rastavljaju istinu od neistine. One koji u Allahove riječi ne vjeruju čeka teška patnja; - a Allah je silan i strog.
.....

Kuran 5

47. i sljedbenicima Indžila smo bili naredili da sude prema onome što je Allah objavio u njemu. Oni koji nisu sudili prema onome što je Allah objavio - pravi su grješnici.

.....

Kuran 10

94. Ako sumnjaš u ono što ti objavljujemo, upitaj one koji čitaju Knjigu, prije tebe objavljenu. Tebi Istina od Gospodara tvoga dolazi, i nikako ne budi od onih koji su u sumnji.

Во Куранот исто така се тврди дека никој не може да ги измени Аллаховите зборови:

Kuran 6

114. Zašto da pored Allaha tražim drugog sudiju, kad vam On objavljuje Knjigu potanko? A oni kojima smo Mi dali Knjigu dobro znaju da Kur’an objavljuje Gospodar tvoj istinito, zato ti ne sumnjaj nikako!
115. Riječi Gospodara tvoga su vrhunac istine i pravde; Njegove riječi niko ne može promijeniti i On sve čuje i sve zna.

......

Kuran 18

27. Kazuju iz Knjige Gospodara svoga ono što ti se objavljuje, niko ne može izmijeniti riječi Njegove, pa ni ti; osim kod Njega, nećeš naći utočišta nikakva.

Aко Аллах ја објавил Библијата (и Тората) како што с етврди во Куранот, тогаш како може да го отфрлите тоа што пишува таму?

Ако мислите дека Евреите и христијаните ги преправиле оригиналните Библија и Тора, тогаш како ги објаснувате ајетите од Куранот кајшто Аллах вели дека неговите зборови никој не може да ги промени?
 
Последно уредено:
Член од
8 април 2015
Мислења
39
Поени од реакции
10
Бујрум на саем да зборуваме за оие работи :)
Znaci nisto od odgovorite Zosto Muhamed go sisal jazikot na negoviot vnuk vo sred Dzmija?
I znaci nisto od odgovorite zosto pljukal vo jadenjata na svoite luge kako i otkopuvanje na grobnici i pljukanje vo usta na mrtvi luge?
 
Член од
7 мај 2013
Мислења
1.580
Поени од реакции
385
Znaci nisto od odgovorite Zosto Muhamed go sisal jazikot na negoviot vnuk vo sred Dzmija?
I znaci nisto od odgovorite zosto pljukal vo jadenjata na svoite luge kako i otkopuvanje na grobnici i pljukanje vo usta na mrtvi luge?
На саем тие одговори, бујрум.
Без копи/пејст прашања и одговори. :)
 
Член од
8 април 2015
Мислења
39
Поени од реакции
10
На саем тие одговори, бујрум.
Без копи/пејст прашања и одговори. :)
Не лжи! На ништо не даде одговор...Само на едно прашање се обиде да потуриш некаков линк каде се објаснува дека Мухамед го сисал јазикот на внук му бидејќи биле во Пустиња..
Е ПА МОМЧЕ Мухамед му го сисал јазикот во ЏАМИЈА...
Значи тражим одговор!
Зошто го сисал јазикот на внук му во сред Џамија?
 
Член од
26 април 2013
Мислења
558
Поени од реакции
114
Не лжи! На ништо не даде одговор...Само на едно прашање се обиде да потуриш некаков линк каде се објаснува дека Мухамед го сисал јазикот на внук му бидејќи биле во Пустиња..
Е ПА МОМЧЕ Мухамед му го сисал јазикот во ЏАМИЈА...
Значи тражим одговор!
Зошто го сисал јазикот на внук му во сред Џамија?
A ti sto mislis zosto?
 
Член од
21 декември 2011
Мислења
430
Поени од реакции
79
?


Во Куранот исто така се тврди дека никој не може да ги измени Аллаховите зборови:

Kuran 6

114. Zašto da pored Allaha tražim drugog sudiju, kad vam On objavljuje Knjigu potanko? A oni kojima smo Mi dali Knjigu dobro znaju da Kur’an objavljuje Gospodar tvoj istinito, zato ti ne sumnjaj nikako!
115. Riječi Gospodara tvoga su vrhunac istine i pravde; Njegove riječi niko ne može promijeniti i On sve čuje i sve zna.

......

.
Allah, d`.{., nare|uje Svome Poslaniku, s.a.v.s., da
ka`e mu{ricima koji obo`avaju drugog pored Allaha:
"Za{to da pored Allaha tra`im drugog sudiju",
izme|u mene i vas, "kad vam On objavljuje
Knjigu potanko?", tj. poja{njenu. "A oni kojima
smo Mi dali knjigu", tj. jevreji i kr{}ani, "dobro
znaju da Kur'an objavljuje Gospodar tvoj s
Istinom", tj. na osnovu radosnih vijesti prija{njih
poslanika o tvom dolasku, "zato ti ne sumnjaj
nikako!" Kao {to Allah, d`.{., ka`e:
"Ako sumnja{ u ono {to ti objavljujemo,
upitaj one koji ~itaju knjigu, prije tebe
objavljenu. Tebi Istina od Gospodara tvoga
dolazi, i nikako ne budi od onih koji su u
sumnji." (10:94) Ovim je ajetom postavljen uvjet
(ako sumnja{), {to ne mora zna~iti da }e se on
ostvariti, zato se prenosi da je Poslanik, s.a.v.s., rekao:
(233) "Ne sumnjam, niti }u pitati!" "Rije~i
Gospodara tvoga vrhunac su istine i pravde" ;
Katade veli: "...istine u onome {to je rekao i pravde u
onome {to je presudio. Sve o ~emu nas je Gospodar
obavijestio istina je, a sve {to od nas tra`i - pravda je.
Dakle, sve {to je On rekao istina je u koju sumnje
nema i sve {to je On naredio pravda je poslije koje ne
postoji druga pravda, a sve {to je zabranio neispravno
je, jer On ne{to zabranjuje zbog njegove {tetnosti.
Kao {to Allah, d`.{., ka`e:
"...koji }e od njih tra`iti da ~ine dobra
djela, a od odvratnih odvra}ati ih..." (7:157)
"Njegove rije~i niko ne mo`e promijeniti", niko
nije u stanju promijeniti Allahovu odredbu na ovom
niti budu}em svijetu, "i On sve ~uje i sve zna."[DOUBLEPOST=1431019606][/DOUBLEPOST]
[DOUBLEPOST=1430857208][/DOUBLEPOST]@Hattab1, дали Куранот ја потврдува веродостојноста на Светото Писмо?

Kuran 3

3. On tebi objavljuje Knjigu, pravu istinu, koja prethodne potvrđuje, a Tevrat i Indžil objavio je
4. još prije, kao putokaz ljudima, a objavio je i ostale koje rastavljaju istinu od neistine. One koji u Allahove riječi ne vjeruju čeka teška patnja; - a Allah je silan i strog.
.....
"U ime Allaha, Svemilosnog, Milostivog!" **
"Elif - lam - mim!" /1/ "Allah, osim Koga dru -
gog boga nema, @Ivi je i Vje~ni!" /2/ "On tebi
objavljuje Knjigu s istinom, koja potvr|u e
prethodne, a i Tevrat i Ind`il je objavio", /3/
"jo{ prije kao putokaz ljudima, a objavio je i
Furkan. Onima koji u Allahove ajete ne
vjeru u pripada te{ka kazna, a Allah je silan i
`estoko ka`njava!"/4/
j
j ,
"
Ranije smo komentiraju}i Ajetul-Kursiju naveli
hadis u kojem stoji da se najve}e Allahovo ime nalazi
u ova dva ajeta.
"Elif-lam-mim!" /1/ "Allah, osim Koga
drugog boga nema, @Ivi je i Vje~ni,
Odr`avatelj!" Na po~etku poglavlja "El-Bekare"
("Krava") bilo je govora o komentaru rije~i Elif-lammim!",
a u komentaru "Ajetul-Kursije" govorili smo o
ajetu:
"Allah, osim Koga dru -gog boga nema, @Ivi i
Vje~ni, Odr`avatelj!" pa nema potrebe da se to
ponavlja.
"On tebi objavljuje Knjigu Istinitu", tj. On ti
objavljuje Kur'an, Muhammede, sa Istinom, u koji
nema nikakve sumnje.
"potvr|uju}i ono {to je pred njom", tj. u
knjigama objavljenim prije nje, jer te knjige potvr|uju
ono {to ona saop}ava nagovje{tavaju}i jo{ od davnih
vremena obe}anje od Allaha da }e poslati
Muhammeda, sallallahu alejhi ve sellem, i objaviti
Kur'an ~asni.
"A i Tevrat je objavio", tj. Musau, sinu
Imranovu, "i Ind`il" Isau, sinu Merjeminu, a.s.,
"prije" ovog Kur'ana,
* Objavljena nakon sure El-Enfal.
"kao putokaz ljudima" u njihovo vrijeme.
“A objavio je i Furkan", koji rastavlja Pravi put
od zablude dokazima i pokazateljima koje Allah
navodi, kojim obja{njava i na koje upo-zorava. Katade
i Rebi' ibn Enes ka`u: "Furkan je ovdje Kur'an!"
"Onima koji u Allahove ajete/znakove ne
vjeruju", tj. koji ih negiraju i odbijaju kao la`ne,
"pripada `estoka kazna" na Sudnjem danu.
“A Allah je silan i strog!" prema svakome ko
Njegove znakove smatra la`nim i pona{a se suprotno
Njegovom Poslaniku
 
Член од
9 април 2013
Мислења
319
Поени од реакции
224
[DOUBLEPOST=1430857208][/DOUBLEPOST]@Hattab1, дали Куранот ја потврдува веродостојноста на Светото Писмо?
Da kuranot potvrduva deka tevratot i indzilot se bozji knigi , no vie kako sledbenici na ovie bozji knigi gi otvrlivte i gi zamenivte so drug indzil govorejki deka ova evangelie e vistinkiot indzil .
tevratot za nas muslimanite e nebesna kniga objavena na Musa, isto i kako indzilot objaven na Isa ,a,s se ona sto se naoga vo niv e objava na boga . ovie istoriski knigi i poslanija na stariot i noviot zavet poznati kako sveto pismo ne se tevrat i indzil koi se spomnuvaat vo kuranot,
 

Kajgana Shop

На врв Bottom