Прашања за Исламот II

Статус
Затворена за нови мислења.
Член од
21 август 2008
Мислења
6.500
Поени од реакции
1.321
Ако и крадецот ја извршува Алаховата воља, тогаш зошто Алах му суди на крадецот?
Зошто Алах му вели на крадецот да не краде, кога тој го предодредил да краде и нема бегање од тоа?
Зошто Алах му наредува на крадецот да не краде, кога овој едноставно нема капацитет да не краде бидејќи за тоа Алах го создал?
Како можеш да создадеш некој инвалид, без раце и нозе и да му заповедаш: Играј кошарка!
Како може некој да го ставиш во кола, да ја насочиш колата да вози право, да му ги врзеш рацете и потоа да му заповедаш „Немој да возиш право и ко возиш право ќе те фрлам во пекол!“
И најпосле, како може разумен човек да верува во ваков бог?
istoto vazi i za hristijanstvoto kako covekot padnal to est sklon e kon grev a se imalo slobodna volja, primer toj e invalid a ti mu vikas trcaj, nema slobodna volja ni u hristijanstvoto, za ova vidi poveke kaj Sveti Avgustin, kalvinistite i drugi hristijanski ucenja koi se drzat do idejata za Bozja predestinacija.
Ti ja znaes biblijata poveke ne znam koj citat, parfraziram, ko sto grncarot eden sad go pravi za da se skrsi a eden da se socuva taka i Bog...
Sklonosta kon grev e kontradiktoren poim na poimot slobodna volja ako si sklon kon grev togas si invalid i ne mozes da trcas, to est da imas slobodna volja!
 
V

Vollstandig

Гостин
Незнам зошто, ама мислам дека животните имаат помирен живот од нас, луѓето.

Кога се претерува, се претерува.
Тоа го има во следниот пример, каде што чавка наводно викала Аллах.

 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Ако и крадецот ја извршува Алаховата воља, тогаш зошто Алах му суди на крадецот?
Зошто Алах му вели на крадецот да не краде, кога тој го предодредил да краде и нема бегање од тоа?
Зошто Алах му наредува на крадецот да не краде, кога овој едноставно нема капацитет да не краде бидејќи за тоа Алах го создал?
Како можеш да создадеш некој инвалид, без раце и нозе и да му заповедаш: Играј кошарка!
Како може некој да го ставиш во кола, да ја насочиш колата да вози право, да му ги врзеш рацете и потоа да му заповедаш „Немој да возиш право и ко возиш право ќе те фрлам во пекол!“
И најпосле, како може разумен човек да верува во ваков бог?
Можеби со истата логика со која можеш да создадеш некого без сознание за добро и зло, да му забраниш да го спозне и потоа да го казниш затоа што згрешил, т.е посегнал по сознанието!:toe:
Како ќе товариш некого за одговорност, кога си го создал без сознание за добро и зло?
 
Член од
28 август 2008
Мислења
2.321
Поени од реакции
538
Ако и крадецот ја извршува Алаховата воља, тогаш зошто Алах му суди на крадецот?
Зошто Алах му вели на крадецот да не краде, кога тој го предодредил да краде и нема бегање од тоа?
Зошто Алах му наредува на крадецот да не краде, кога овој едноставно нема капацитет да не краде бидејќи за тоа Алах го создал?
Како можеш да создадеш некој инвалид, без раце и нозе и да му заповедаш: Играј кошарка!
Како може некој да го ставиш во кола, да ја насочиш колата да вози право, да му ги врзеш рацете и потоа да му заповедаш „Немој да возиш право и ко возиш право ќе те фрлам во пекол!“
И најпосле, како може разумен човек да верува во ваков бог?
Navistina,neznam ni jas kakov e onoj bog sto saka da nekoj krade. Neznam kakov bog e toj sto zaspiva i sto se hrani,sto ima potreba od hrana,sto izvrsuva nuzda..... Za Allahovite osobini,onaka,opisani vo Kur'anot,vie li najdovte kritiki da davate ? Me potsetuvas na svestenikot koj go prasal na Rumi: Ako Muhammed e Bozji poslanik,zosto Bog dozvolil vnucite da mu gi ubijat ? Na toa Rumi mu rece: Ako Bog svojot sin ne go postedi (ednoroden?) sto preostanuva za vnucite na Muhammed a.s.
Zboruvaj za ona sto imas lice,ako koga e verata vo prasanje,lice nemas za bilo sto da postavis prasanje nitu bilo kakva kritika da dades.
Vprocem i vie veruvate vo Boga,seznajniot,semozniot i vo toj slucaj lopovi ima.

Svetot vnatresen na osetot nadvoresen mu odgovara:
Dvajcata vo isti kanal jurat. "Ajde" ili "Nemoj",naredba i zabrana,rasprava i govor,mu odgovaraat na svetot vnatresen.
Mislata: "Utre ke go napravam toa i toa,dokaz e za mokta na izbor,luge pocituvani.
A vo slucaj na pokajuvanje koj posle storenoto loso delo ke go osetis,kroz svojata mok na izbor na praviot pat bivas ponesen.
Kur'anot cel od naredba zabrana se sostoi. Koj videl nekogas da i se nareduva na nepodvizna stena ?
Dali na kamenot mu pokazuva nekoj nekogas neprijatelstvo i lutina ? - Velejki mu: "Vi rekov toa i toa da go napravite,o vie mrtvi i bespomosni,zosto ne go napravivte ?"
Moze li razumot na drvo i kamen vlast da sprovede ?
Pa zarem sozdatelot,Tvorecot na zvezdite i nebesata bi mozel da upati vakvi naredbi i zabrani kako vakov neuk covek ?
Nesposobnosta od ucenjeto na kaderot ne proisteknuva,a i da e taka,neznaenjeto e poloso od nesposobnosta.

Turkmenot na gostinot (stranec) mu veli milostivo:
"Dojdimi na vratata bez pes i ogrtac iskinat i slusaj,vlezi od toa i toa mesto so pocit,da pesot moj ustata i zabite bi gi drzel zatvoreni."
No ti pravis sprotivno i prema vratata odis: Neophodno e deka ke ti otvori rani nasilstvo kucesko.
Trgni napred kako sto nastapuvaat robovi,luceto negovo da bi postanalo ljubezno. So tebe ako poneses lisica ili drugo kuce,na tebe ke lava sekoj pes od sekoj sator.
Ako ne poseduva mok na izbor nikoj osven Allah dz.s,zosto se lutis na onoj sto ke te uvreda ?
Zosto so zabi mu skripime na neprijatelite ?
Zosto go gledame grevot i navredite koi toj ke gi napravi ? Ako ti padne nekoja greda od nekoj krov i te povredi,dali ke odlucis na gredata da mu se osvetis ?
Zosto gi tepame malite deca koga ke zgresat,ako smetame deka vozrasnite nemaat pravo da sovetuvaat ? Dadena ni e mok na izbor.
Ako so stap konjot go udiras,konjot na stapot ne se luti tuku na toj sto udira.
Ako intelegencijata zivotinska za mokta na izbor kaj covekot ima svest,pa,intelegencijo covecka,napustetego ucenjeto na eden Dzebrija.Zasramete se.

Za lopovot,Corbadzija.

Nekoj lopov na sudijata mu rekol: O care moj,toa sto jas go napraviv,Allah go odredil.
Sudijata mu rekol: Toa sto jas go pravam,isto taka Allahova odredba e.
Ako nekoj od piljara cresa ukrade velejki: "Ova Allah go odredil"
Ti dva tri pati po glava ke go udris i ke mu reces deka i toa e Allahova odredba,da ja vrati cresata.
POSTO VAKOV IZGOVOR NI EDEN PILJAR NE PRIFAKJA,VO SLUCAJ NA KRAZBA NA EDNA CRESA OBICNA,kako mozete da se naslonite na eden takov izgovor ?
Glupav se pravda so toa a takov se' zivo so takov izgovor ke isprodade i imanje i zena,pravdajki se deka e Allahova odredba.
Koj vaka razmisluva sekoj za brada ke go vlece isto taka pravdajki se i prikazuvajki deka toa pod prisilba go pravi.
Jas stotici zelbi imam i potrebi no rakata so strav i stravopocit vrzana mi e.
Koj ke mi napravi usluga,koj ke me poduci za nekoj izgovor
Nie zanat nekoj odbirame,velejki: "Imam nesto smisleno i planiram nesto"
Inaku,zarem zanatot moze da odbere ?
 
Член од
28 јуни 2009
Мислења
295
Поени од реакции
266
Navistina,neznam ni jas kakov e onoj bog sto saka da nekoj krade. Neznam kakov bog e toj sto zaspiva i sto se hrani,sto ima potreba od hrana,sto izvrsuva nuzda..... Za Allahovite osobini,onaka,opisani vo Kur'anot,vie li najdovte kritiki da davate ? Me potsetuvas na svestenikot koj go prasal na Rumi: Ako Muhammed e Bozji poslanik,zosto Bog dozvolil vnucite da mu gi ubijat ? Na toa Rumi mu rece: Ako Bog svojot sin ne go postedi (ednoroden?) sto preostanuva za vnucite na Muhammed a.s.
Zboruvaj za ona sto imas lice,ako koga e verata vo prasanje,lice nemas za bilo sto da postavis prasanje nitu bilo kakva kritika da dades.
Vprocem i vie veruvate vo Boga,seznajniot,semozniot i vo toj slucaj lopovi ima.

Svetot vnatresen na osetot nadvoresen mu odgovara:
Dvajcata vo isti kanal jurat. "Ajde" ili "Nemoj",naredba i zabrana,rasprava i govor,mu odgovaraat na svetot vnatresen.
Mislata: "Utre ke go napravam toa i toa,dokaz e za mokta na izbor,luge pocituvani.
A vo slucaj na pokajuvanje koj posle storenoto loso delo ke go osetis,kroz svojata mok na izbor na praviot pat bivas ponesen.
Kur'anot cel od naredba zabrana se sostoi. Koj videl nekogas da i se nareduva na nepodvizna stena ?
Dali na kamenot mu pokazuva nekoj nekogas neprijatelstvo i lutina ? - Velejki mu: "Vi rekov toa i toa da go napravite,o vie mrtvi i bespomosni,zosto ne go napravivte ?"
Moze li razumot na drvo i kamen vlast da sprovede ?
Pa zarem sozdatelot,Tvorecot na zvezdite i nebesata bi mozel da upati vakvi naredbi i zabrani kako vakov neuk covek ?
Nesposobnosta od ucenjeto na kaderot ne proisteknuva,a i da e taka,neznaenjeto e poloso od nesposobnosta.

Turkmenot na gostinot (stranec) mu veli milostivo:
"Dojdimi na vratata bez pes i ogrtac iskinat i slusaj,vlezi od toa i toa mesto so pocit,da pesot moj ustata i zabite bi gi drzel zatvoreni."
No ti pravis sprotivno i prema vratata odis: Neophodno e deka ke ti otvori rani nasilstvo kucesko.
Trgni napred kako sto nastapuvaat robovi,luceto negovo da bi postanalo ljubezno. So tebe ako poneses lisica ili drugo kuce,na tebe ke lava sekoj pes od sekoj sator.
Ako ne poseduva mok na izbor nikoj osven Allah dz.s,zosto se lutis na onoj sto ke te uvreda ?
Zosto so zabi mu skripime na neprijatelite ?
Zosto go gledame grevot i navredite koi toj ke gi napravi ? Ako ti padne nekoja greda od nekoj krov i te povredi,dali ke odlucis na gredata da mu se osvetis ?
Zosto gi tepame malite deca koga ke zgresat,ako smetame deka vozrasnite nemaat pravo da sovetuvaat ? Dadena ni e mok na izbor.
Ako so stap konjot go udiras,konjot na stapot ne se luti tuku na toj sto udira.
Ako intelegencijata zivotinska za mokta na izbor kaj covekot ima svest,pa,intelegencijo covecka,napustetego ucenjeto na eden Dzebrija.Zasramete se.

Za lopovot,Corbadzija.

Nekoj lopov na sudijata mu rekol: O care moj,toa sto jas go napraviv,Allah go odredil.
Sudijata mu rekol: Toa sto jas go pravam,isto taka Allahova odredba e.
Ako nekoj od piljara cresa ukrade velejki: "Ova Allah go odredil"
Ti dva tri pati po glava ke go udris i ke mu reces deka i toa e Allahova odredba,da ja vrati cresata.
POSTO VAKOV IZGOVOR NI EDEN PILJAR NE PRIFAKJA,VO SLUCAJ NA KRAZBA NA EDNA CRESA OBICNA,kako mozete da se naslonite na eden takov izgovor ?
Glupav se pravda so toa a takov se' zivo so takov izgovor ke isprodade i imanje i zena,pravdajki se deka e Allahova odredba.
Koj vaka razmisluva sekoj za brada ke go vlece isto taka pravdajki se i prikazuvajki deka toa pod prisilba go pravi.
Jas stotici zelbi imam i potrebi no rakata so strav i stravopocit vrzana mi e.
Koj ke mi napravi usluga,koj ke me poduci za nekoj izgovor
Nie zanat nekoj odbirame,velejki: "Imam nesto smisleno i planiram nesto"
Inaku,zarem zanatot moze da odbere ?
Pak ne me razbiras. Ok, ke go postavam prasanjeto na porazbirliv nacin. Ideate e deka slobodnata volja i znaenjeto na idninata ne mozat da koegzistiraat.
Allah ima i slobodna volja I ja znae na idninata.
Eve ti zasto toa logicki ne mozam da go razberam.
Prvo da pretpostavime deka ti ja znaes na idninata i imas slobodna volja.

1) Te prasuvam jas tebe da izberis pomegju jabolko ili krusa.
2) Ti znaes sto ke odberis zatoa sto ja znaes idninata.
3) Da receme ZNAES deka de izberes jabolko.
Ako mozes da izberes krusa togas imas slobodna volja no tvoeto znaenje na idninata e pogresno sto znaci ne si seznaen.
Ako pak izberes jabolko togas ti si seznaen no nemas slobodna volja.

Objasni mi ako mozes?
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Pak ne me razbiras. Ok, ke go postavam prasanjeto na porazbirliv nacin. Ideate e deka slobodnata volja i znaenjeto na idninata ne mozat da koegzistiraat.
Allah ima i slobodna volja I ja znae na idninata.
Eve ti zasto toa logicki ne mozam da go razberam.
Prvo da pretpostavime deka ti ja znaes na idninata i imas slobodna volja.

1) Te prasuvam jas tebe da izberis pomegju jabolko ili krusa.
2) Ti znaes sto ke odberis zatoa sto ja znaes idninata.
3) Da receme ZNAES deka de izberes jabolko.
Ako mozes da izberes krusa togas imas slobodna volja no tvoeto znaenje na idninata e pogresno sto znaci ne si seznaen.
Ako pak izberes jabolko togas ti si seznaen no nemas slobodna volja.

Objasni mi ako mozes?
А ако нема слободна воља, тогаш зошто е казнувањето и наградувањето?! :toe: Значи бог знае што ќе направиме, уште пред и да бидеме создадени, а поради нашите постапки после ќе не наградува и казнува?! :uvo:
Значи оние кој ќе бидат во пеколот намерно ги создал за да ги мачи!
 
Член од
21 август 2008
Мислења
6.500
Поени од реакции
1.321
А ако нема слободна воља, тогаш зошто е казнувањето и наградувањето?! :toe: Значи бог знае што ќе направиме, уште пред и да бидеме создадени, а поради нашите постапки после ќе не наградува и казнува?! :uvo:
Значи оние кој ќе бидат во пеколот намерно ги создал за да ги мачи!
Da, ama deka bile gadoi si stoi taka da chorba, oni ne ni postoele pred da se losi losi se rodile i zatoa chorba!

--- надополнето ---

Pak ne me razbiras. Ok, ke go postavam prasanjeto na porazbirliv nacin. Ideate e deka slobodnata volja i znaenjeto na idninata ne mozat da koegzistiraat.
Allah ima i slobodna volja I ja znae na idninata.
Eve ti zasto toa logicki ne mozam da go razberam.
Prvo da pretpostavime deka ti ja znaes na idninata i imas slobodna volja.

1) Te prasuvam jas tebe da izberis pomegju jabolko ili krusa.
2) Ti znaes sto ke odberis zatoa sto ja znaes idninata.
3) Da receme ZNAES deka de izberes jabolko.
Ako mozes da izberes krusa togas imas slobodna volja no tvoeto znaenje na idninata e pogresno sto znaci ne si seznaen.
Ako pak izberes jabolko togas ti si seznaen no nemas slobodna volja.

Objasni mi ako mozes?
eve ja ako dozvolis, tocno e deka bozjeto predznaenje ja nisti slobodnata volja, sto sakas praj pak ke go napravis ona sto Bog znael deka ke go napravis taka da On e semoken a nie ne, ama posto sme sozdadeni losi i ako bideme cel zivot gadovi togas chorba, posto ne sme ni postoele pred da ne napravi on losotilak i zatoa pak chorba!
 
Член од
14 август 2006
Мислења
45.451
Поени од реакции
84.860
Не ги создал лоши. Изборот може да те направи таков. Тоа што он го знае твојот избор, не значи дека го немаш.
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Не ги создал лоши. Изборот може да те направи таков. Тоа што он го знае твојот избор, не значи дека го немаш.
Избор може да имам само ако никој однапред незнае што ќе одлучам да направам, ако некој ги знае сите мои постаки, и ме создал со сите мои особини, значи дека јас немам избор, бидејќи се што ќе направам му е познато! А со тоа казната и наградата, стануваат смешни. Со која цел казнуваш или наградуваш некој, кога знаеш се што тој ќе направи и пред да биде создаден?
 
Член од
14 август 2006
Мислења
45.451
Поени од реакции
84.860
Избор може да имам само ако никој однапред незнае што ќе одлучам да направам, ако некој ги знае сите мои постаки, и ме создал со сите мои особини, значи дека јас немам избор, бидејќи се што ќе направам му е познато! А со тоа казната и наградата, стануваат смешни. Со која цел казнуваш или наградуваш некој, кога знаеш се што тој ќе направи и пред да биде создаден?
Пак се навраќаме на перспективата од која се набљудуваат работите. Не можеш да ја поистоветуваш инкарнатската перспектива со вонинкарнатска, а камоли со божја.
Во рамките на твојата перспектива (моќ, реалност, дострел) ти, додека си во инкарација, го имаш апсолутниот избор. Семоќта божја упорно ја гледаш и расудуваш за неа од твој аспект, не затоа што си тврдоглав, туку затоа што немаш можност, способности за поинаку.
 
Член од
19 март 2011
Мислења
18.984
Поени од реакции
40.199
Пак се навраќаме на перспективата од која се набљудуваат работите. Не можеш да ја поистоветуваш инкарнатската перспектива со вонинкарнатска, а камоли со божја.
Во рамките на твојата перспектива (моќ, реалност, дострел) ти, додека си во инкарација, го имаш апсолутниот избор. Семоќта божја упорно ја гледаш и расудуваш за неа од твој аспект, не затоа што си тврдоглав, туку затоа што немаш можност, способности за поинаку.
Toa ne se razlikuva mnogu od muabetot na Miki za duhovnata logika koja e razlicna od svetovnata. Tvoeto rasuduvanje e pogresno, zatoa sto i ti imas samo "inkarnatska" perspektiva, pa kako togas od tvojata inkranatska perspektiva voopsto prepostavuvas "neinkarnatska perspektiva"?

Voglavno se sveduva na muabetot deka koga ne mozam nesto da objasnam, ke zabegam vo "duhovna" terminologija i ke zvucam mudro, a vsusnost ke kazuvam zborovi liseno od sekakvo znacenje...
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Пак се навраќаме на перспективата од која се набљудуваат работите. Не можеш да ја поистоветуваш инкарнатската перспектива со вонинкарнатска, а камоли со божја.
Во рамките на твојата перспектива (моќ, реалност, дострел) ти, додека си во инкарација, го имаш апсолутниот избор. Семоќта божја упорно ја гледаш и расудуваш за неа од твој аспект, не затоа што си тврдоглав, туку затоа што немаш можност, способности за поинаку.
Јас ја гледам и расудувам за божјата "семоќ", онака како што е претставена во "светите" книги. А таму таа вели дека бог е семоќен, сезнаен и совршен, не создал со особини какви што тој сакал да ги имаме, ги знаел сите постапки на секој човек дури и пред да биде секој од нас создаден, НО! сепак ќе наградува и казнува на фамозниот суден ден?! Не треба овде вонинкарнатска перспектива за да се види апсурдот. Со која цел се пеколот и рајот, кога богот опишан во овие "свети" книги однапред знаел какви ќе бидеме, и што ќе правиме?
 
Член од
28 јуни 2009
Мислења
295
Поени од реакции
266
Јас ја гледам и расудувам за божјата "семоќ", онака како што е претставена во "светите" книги. А таму таа вели дека бог е семоќен, сезнаен и совршен, не создал со особини какви што тој сакал да ги имаме, ги знаел сите постапки на секој човек дури и пред да биде секој од нас создаден, НО! сепак ќе наградува и казнува на фамозниот суден ден?! Не треба овде вонинкарнатска перспектива за да се види апсурдот. Со која цел се пеколот и рајот, кога богот опишан во овие "свети" книги однапред знаел какви ќе бидеме, и што ќе правиме?
Pa edinstvenoto objasnenie e deka e sadist. Gleda od nebo dodeka lugjevo se macat i se smee. Toj nikogas ne zema odgovornost. Toj saka da ima bolka i stradanje i zatoa go soszdal na gjavolot. I nas ne laze so nekoi prikazni za deca kako toa nie sme imale izbor e deka toj bil miroljubiv i ne sakal. Gluposti.
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

На врв Bottom