Потеклото на Албанците

bitushanec

Борец за човекови права
Член од
17 јануари 2006
Мислења
3.741
Поени од реакции
814
Пикасо, не се нервирај толку многу, од нервозирање ништо не си прочитал и разбрал како што треба.

1. Карло не спомнува никаде албанци.
2. Јоан Асан НИКАДЕ не спомнува дека во Драч имало Арбани. Спомнува широка територија од Одрин до Драч, а на а исток од Драч имало Арбени, во областа Арбан, кај Шкумба.
3. Факт: ПРЕД 11 ВЕК НИКАДЕ НЕ СЕ СПОМНУВААТ АЛБАНЦИ НА БАЛКАНОТ, НЕ ПОСТОИ НИТУ ЕДЕН ИСТОРИСКИ ПИШАН ИЗВОР и АРХЕОЛОШКИ ПОДАТОЦИ ЗА АЛБАНЦИ ПРЕД 11 ВЕК, така да што и да пишуваме, историската вистина е дека албанците се најновни дошљаци на Балканот. Само прашање е колку од нив се прави албанци, а колку поарнаутчени торбеши.
 

bitushanec

Борец за човекови права
Член од
17 јануари 2006
Мислења
3.741
Поени од реакции
814
Албанизација на Кичевија
Овој поднаслов го нареков албанизација на Кичевија, а не населување на Албанците, бидејќи и сегашното албанско население на Кичевија има македонски корени. Зајаз, сега изразито албанско село, до 1740 г. било чисто македонско православно село. Првиот македонски етнограф, Томе Смиљаниќ - Браднина пред 90 години утврдил дека луѓето од Зајаз ги знаат своите муслимански претци до 7 колено, а од овие имиња после продолжуваат имињата на нивните православни предци. Православните старинци биле “Шопки“, па Албанците еден дел од нив истиснале, а друг дел исламизирале и поалбанчиле (Т. Смиљанић, Кичевија, 440-441).


Селото Црвивци било исламизирано околу 1760 г. Албанците удриле на селото од страна на Зајаз за Велигден, кога се играло оро, убиле многу луѓе, а жените ги заробиле и се вселиле како во своја куќа (Т. Смиљанић, Кичевија, стр. 431).

Селото Бериково, било муслиманизирано околу 1785 г., кога Албанците ги исламизирале жените и децата од селото, пошто мажите им биле на печалба (Т. Смиљанић, Кичевија, с. 437).


Дел од македонското староседелско население на селото Колари избегало кон крајот на 18 век во Австро-Унгарија, а оние кои останале дома биле албанизирани (Смиљанић, Кичевија, с. 444).

Албанците во с. Јагол биле преселени од селото Блаце од Албанија околу 1830 год. Тогаш било и албанизирано селото Туин. Во с. Поповјани, с. Другово и с. Белица првите албанци се населиле околу 1840 год. од Дебар.



Албанизацијата струшко-дебарскиот крај

Иако Албанците прво проникнале во дебарскиот крај во 17 век, сепак до 19 век, апсолутното мнозинство на Голо Брдо и Дебарско Поле го сочинувале Македонци, рисјани и муслимани. Подлабоки етнички промени во дебарскиот крај настанале во 19 век, со албанизација на Македонците муслимани од повеќе села и населување Албанци од северна Албанија.


Васил К`нчов во својата книга за Македонија обајвена 1900 г., сведочи за поалбанчувањето на Македонците муслимани и населувањето на албанци во Голо Брдо и Дебарско Поле: “Жителите (македонски муслимани) на селата Острени, Трново, Клене, Летен, Џепиште, Ербеле, Обоки, Макелари и др. претпочитаат да се кажуваат за арнаути и да говорат арнаутски. Торбешите од с. Раица, најјужно од подримските потурчени села, говорат повеќе арнаутски и се бројат за арнаути. Селата Вичишта, Голеишча и Писанки биле до почетокот на XIX. век македонски, до пред 30 години биле половина македонски, а сега се населени од арнаути. Само во Писанки останаа уште 3 македонски куќи. Арнаутите идат од Горица и од други посеверни места. Уште посилен е притисокот на Поле (дебарко поле). Македонците исчезнале во почетокот на XIX век од северните села, а денес бегаат од сите други села поради страшните уништувања на кои се изложени. Селото Граѓани до скоро било македонско. Арнаутите дошле пред 50 години и сега тие се мнозинство. Има уште 8 македонски куќи, но и тие наскоро ќе бегаат. Македонци имало и до пред 30-35 години во арнаутското село Балании и во турското Коџаџик, но сите избегале. Тој крај е жестоко опустошен од арнаутските полкови на Али Паша, кои го уништија Божји Град во долината на р. Дрим, кон крајот на 18 век. Само во Река арнаутите уште не проникнале и тоа благодарејќи на торбешите од една страна и на фактот, што, тамошните македонски села се големи (види кај Васил К'нчов, "Македонија. Етнографија и статистика", Част п'рва.Народи в Македонија. Арнаути., стр. 83-100).



Населување на Албанците во Гора (Корча), област Мокра- Поградец и Струга

До 19 век, македонските етнички територии се простирале скоро во цела јужна Албанија. Во Гора (Корча) и Мокренската област населението било македонско, православно и поданици на Охридската Архиепископија. Во Кодексот на Охридската Архиепископија од 1761 г. се наоѓа Епископијата Горо-Мокренска и потписот на Горо-Мокренскиот (корчанско-поградечки) Епископ Јоаким (А.Шопов и Г.Стрезов, Кодекс на Охридската патриаршија. Сб.М. X. 569).

Охридскиот анонимен летописец од првата половина на 19 век, бележи две големи пустошења во Гора и Мокра (зап. охридски брег). Во 1805 г. арнаутски полкови ја опљачкале целата околина на Охрид, а во 1821 г. пишува летописецот Охридски за мокренската област “во Мокреница се` се запусти, сето имање го ограбија“ (Охридски летописни бележки, 6,16 / “АРНАУТИ“ Васил К'нчов, "Македонија. Етнографија и статистика" (с 11 карти), Издава Б'лгарското книжовно дружество в Софија, 1900 година, Част п'рва.Народи в Македонија. Арнаути., стр. 83-100).

Васил К`нчов во својата книга за неговото патување низ Македонија од 1900 г. запишува “арнаутски дошљаци од долината на Шкумба го иселуваат македонското население од западните делови на охридско“, селата Фердово и Калиште се поалбанчени целосно, а македонското население се иселува и од селата Лин и Радожда (пак таму).

70 години пред сведоштвата на К`нчов, доктор Муелер, кој патувал по западниот охридски брег на Струга и Поградец во 1837-1828 г., сведочи дека овој брег бил населен со Македонци, но почнале да се доселуваат и Албанци, па запишал дека селото Фердово имало мешано население од Македонци и Албанци, додека селото Калиште било чисто македонско словенско село (D-r Joseph Muller, Albanien, Rumelien und die Osterreich-Montenegrische Granze, Prag, 1844. стр.69). Само 70 години подоцна, на почетокот на 20 век, немало трага од Македонци во тие некогашни чисто македонски села.

До 1870 г. жителите на областа Девол и Корча (денешна јужна Албанија) говореле македонски јазик. Поради албанскиот притисок, првенците на 50 села од овие области се заколнале да не говорат повеќе словенски, да не го пренесуваат македонскиот јазик на своите деца и да станат Албанци (Списание "Albania", 15–30 Juni 1898, p. 32.).

Од оваа произлегува дека голем дел од денешните Албанци имаат и македонски корен и дека не постојат чисти етноси и нации.

http://www.cucersandevo.gov.mk/mak/index.asp?id=164
 

Picasso`

Schizophrenic!
Член од
26 јануари 2007
Мислења
4.149
Поени од реакции
197
Пикасо, не се нервирај толку многу, од нервозирање ништо не си прочитал и разбрал како што треба.

1. Карло не спомнува никаде албанци.
2. Јоан Асан НИКАДЕ не спомнува дека во Драч имало Арбани. Спомнува широка територија од Одрин до Драч, а на а исток од Драч имало Арбени, во областа Арбан, кај Шкумба.
3. Факт: ПРЕД 11 ВЕК НИКАДЕ НЕ СЕ СПОМНУВААТ АЛБАНЦИ НА БАЛКАНОТ, НЕ ПОСТОИ НИТУ ЕДЕН ИСТОРИСКИ ПИШАН ИЗВОР и АРХЕОЛОШКИ ПОДАТОЦИ ЗА АЛБАНЦИ ПРЕД 11 ВЕК, така да што и да пишуваме, историската вистина е дека албанците се најновни дошљаци на Балканот. Само прашање е колку од нив се прави албанци, а колку поарнаутчени торбеши.

Кој дел не е разбран?

Анжуј викаш не споменуе Албанци а?

He opened his campaign in Albania, where his general Hugh of Sully with 8,000 men (including 2,000 cavalry) captured Butrinto from theDespotate of Epirus in 1280 and besieging Berat. A Byzantine army of relief under Michael Tarchaniotes arrived in March, 1281: Hugh of Sully was ambushed and captured, and his army put to flight. The Byzantines took possession of the interior of Albania. Nor was Charles particularly successful in Achaea, where he had become (by the Treaty of Viterbo) Prince of Achaea on the death of William II Villehardouin in 1278. His bailli Galeran of Ivry was defeated at Skorta in his one attempt to engage the Byzantines, and was recalled in 1280 and replaced by Philip of Lagonesse. Nonetheless, Charles was to launch the body of his crusade (400 ships carrying 27,000 mounted knights) against Constantinople in the spring of 1282.


Meanwhile, in Constantinople, the Union of the Churches was proving difficult to arrange, and the Emperor Michael had great difficulty in imposing it on his people. Nevertheless, he persuaded Innocent of his sincerity in working towards it, and Charles was again forbidden to attack Constantinople. Knowing this, Michael began a campaign in Albania in late 1274, where he captured Berat and Butrinto. He also enjoyed some success in his campaigns in Euboea and the Peloponnese.



Ај и овоа нека е појасно.

„Во лето 6738, индикт 3. јас Иван Асен, в Христа бога верен цар и самодржец на блгарите, син на стариот цар Асен, ја создадов из основа и со живопис ја украсив докрај оваа пречестна црква во името на светите 40 маченици, со помошта на кои во дванаесетата година од моето царување, во којашто година се исписуваше овој храм, излегов на бран (војна) во Романија и ја разбив грчката војска и го пленив самиот цар кир Теодор Комнин со сите му болјари, а целата земја од Одрин до Драч завладеав – грчка, уште и арбанаска и српска. Франките ги владееја само градовите околу Цариград и самиот тој град, но и тие се повинуваа под десницата на моето царство, понеже немаа друг цар освен мене и благодарение на мене ги поминуваа своите денови, зошто така повели Бог. Понеже без него ни дело, ни слово се извршува. Нему слава на векови. Амин."

Земја Арбанаска и Србска.
Србите владееја со Албанија, а албанците прифатија Цар Душан за нивни цар.

Јасно како солза.

А не ми вртете со вакви теми, околу бунар после ќе му ја спраштите, не ќе знаеме со месеци да дојдете на форум.

Етносот на албанците е толку чист и јасен и недвосмислен што не се валка со никакви пигменти носени од ваму или од таму.

Што понеле од кај што дојделе?

Знаеш дека има сличности со топоними и со хидроними и со имиња на градови во Франција, Англија, Италија, па дури и Аргентина, имам еден пријател ги истражува тие работи.

Да, ама се бара само таму кај што треба.
 

bitushanec

Борец за човекови права
Член од
17 јануари 2006
Мислења
3.741
Поени од реакции
814
Ало Пикасо....

Па и самиот си болдирал АЛБАНИА, не албанци. Албанска земја, исто како што дедо ми викаше “битушкана земја за грав и пченка ја бидуват“. Како што има битушка земја имало и албанска земја.
Нема етноними, само географски имиња :toe: Нема албанци никаде спомнато во твоите копии од видипедиа. А знаеме колку е веродостојна википедиа.
 

Picasso`

Schizophrenic!
Член од
26 јануари 2007
Мислења
4.149
Поени од реакции
197
Еве го и топија...

Karlo Thopia (died 1387) was the Albanian King from 1358–1382 and then again from 1385–1387. He was the son of Andreas Thopia and his mother was a daughter of Robert I of Naples. Karl was the independent Albanian ruler of Durazzo (modern-day Durrës). To the Roman Curia, Karl maintained usually good relations, therefore that could do. In 1376 a vacant place became an ore diocese in Durrës, again with a LatinBishop to be occupied. In 1381, Karl created the monastery pc. Johannes (Albanian: Shen Gjon) in the proximity of Elbasan, which he was buried in.

http://en.wikipedia.org/wiki/Karlo_Thopia

http://books.google.com/books?id=K_trOWbGcbkC&pg=PA101&lpg=PA101&dq=karl+topia&source=bl&ots=EEku76nEaP&sig=D5-U3WHgO4N8lt6T-o_nTCK5tOU&hl=en&ei=5GORSrjbOYKG_Abg_byuAg&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=10#v=onepage&q=karl topia&f=false


Ало Пикасо....

Па и самиот си болдирал АЛБАНИА, не албанци. Албанска земја, исто како што дедо ми викаше “битушкана земја за грав и пченка ја бидуват“. Како што има битушка земја имало и албанска земја.
Нема етноними, само географски имиња :toe: Нема албанци никаде спомнато во твоите копии од видипедиа. А знаеме колку е веродостојна википедиа.
Ааааа, википедија ти е проблемот сега..

И мене ми се проблем твоите извори.

Коа ќе ми сликаш документи како што јас ти сликам тебе, оригинални преведени, дефтери мефтери и глупости тогаш ја ќе ти вреднам доказите!

А албанска земја значи земја каде живеат албанци и каде администрација се албанци!

Башка како тоа Арванитите се православни а дошле од курле си мадлевци?

Не сакам да постирам уште оти знам дека ќе го злоупотребите и ќе тропате после глупости ќе дојде еден како на идивиди форум ми вика НИКАДЕ НЕ СЕ СПОМНУВААТ АЛБАНЦИ ТУКУ АРБАНИ... сега и за тоа требало ја да му објаснувам...

Што понеле од Кафказ?

btw АНЖУИТЕ не се ни надевај на глупости за нив, ЈАСНО И НЕДВОСМИСЛЕНО докази и аргументи дека во ДРАЧ коа стигнале начекале АЛБАНЦИ и албанска администрација покорена од СРБИНОТ!

Се нарекува КРАЛ НА АЛБАНИЈА и СИЦИЛИЈА, а не на МАКЕДОНИЈА, СРБИЈА, БУГАРИЈА и СИЦИЛИЈА.

Малку бе умот тука вклучиго и толку треба.

Знае ли некого овоа од кого е?

The Kings of Naples kept an Albanian regiment styled the Royal Macedonian
 

f91

Член од
12 мај 2008
Мислења
338
Поени од реакции
27
Значи Љамбе Арнаудов е Албанец?А?...Одите и кажете му...ха,ха ,ха...:pos2::pos2:
 

Picasso`

Schizophrenic!
Член од
26 јануари 2007
Мислења
4.149
Поени од реакции
197
Значи Љамбе Арнаудов е Албанец?А?...Одите и кажете му...ха,ха ,ха...:pos2::pos2:
Тоа е веќе друга ствар.

Така мерат оние суратите...

Пример Сали БЕРИша бил Македонец, оти тоа Бери било демек берел по улици или по ниви зеленчук.

Или Ѓорѓи ПУЛ(а)евски бил албанец дека тоа ПУЛ значело кокошка на албански.

Шта да ти причам, секој си тумачи како што знае и како што сака.
Не може "Македонист" да трга од позиција на албанист.

Ипак на крај Иван Асен не спомиња Македонци во Драч. Това је пробљемот, Б-Комплексот на Македонците.

http://books.google.com/books?id=rymIUITIYdwC&pg=PA206&lpg=PA206&dq=charles+anjou+albania&source=bl&ots=xU02H9GuO4&sig=0S3b4g4NCf0I2oM3TRlgIdgRljo&hl=en&ei=dm-RSsT6LJPsmgPuhPWmAQ&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=5#v=onepage&q=charles%20anjou%20albania&f=false
Е овоа е веќе книга и не е Википедија.
 
Член од
5 мај 2005
Мислења
4.454
Поени од реакции
178
Ало Пикасо....

Па и самиот си болдирал АЛБАНИА, не албанци. Албанска земја, исто како што дедо ми викаше “битушкана земја за грав и пченка ја бидуват“. Како што има битушка земја имало и албанска земја.
Нема етноними, само географски имиња :toe: Нема албанци никаде спомнато во твоите копии од видипедиа. А знаеме колку е веродостојна википедиа.

Сакаш да кажеш дека и Македонија е само територија а не етнос? :pipi:
 
Член од
5 мај 2005
Мислења
4.454
Поени од реакции
178
Од оваа произлегува дека голем дел од денешните Албанци имаат и македонски корен и дека не постојат чисти етноси и нации.
А-а..јок.

И јас си ги знам претците, и пред 10то колено биле католици. Тоа не ги прави нив Македонци. Тоа ги прави нив Албанци со католичка вероисповед.

Христијанството не го поистоветувај со народност. Не биди прост.
 

ADVISOR

barca & inter
Член од
4 јуни 2009
Мислења
799
Поени од реакции
16
А-а..јок.

И јас си ги знам претците, и пред 10то колено биле католици. Тоа не ги прави нив Македонци. Тоа ги прави нив Албанци со католичка вероисповед.

Христијанството не го поистоветувај со народност. Не биди прост.

жити се кај најде дека биле католици:pos2:(православни не ти одговара ааа?

битушанец-Да точно Радолишта Калишта биле чисти православни села :smir:
 

kire_koste

Которец
Член од
9 декември 2008
Мислења
307
Поени од реакции
136
А-а..јок.

И јас си ги знам претците, и пред 10то колено биле католици. Тоа не ги прави нив Македонци. Тоа ги прави нив Албанци со католичка вероисповед.

Христијанството не го поистоветувај со народност. Не биди прост.
Каде тука е спомената религијата, спази го контекстот. Имало забрана во наведените области да се зборува македонскиот јазик. Не се избрзувај.
До 1870 г. жителите на областа Девол и Корча (денешна јужна Албанија) говореле македонски јазик. Поради албанскиот притисок, првенците на 50 села од овие области се заколнале да не говорат повеќе словенски, да не го пренесуваат македонскиот јазик на своите деца и да станат Албанци (Списание "Albania", 15–30 Juni 1898, p. 32.).

Од оваа произлегува дека голем дел од денешните Албанци имаат и македонски корен и дека не постојат чисти етноси и нации.
 
Член од
5 мај 2005
Мислења
4.454
Поени од реакции
178
Каде тука е спомената религијата, спази го контекстот. Имало забрана во наведените области да се зборува македонскиот јазик. Не се избрзувај.
Не избрзувам де, многу убаво ја сфаќам темава и причината зашто е таа напишана. Идејата е да се створи мислење дека еве сите претци на албанците се православни и католици (има и од едните и од другите) и дека еве, потекнуваат од македонците и сите се уствари македонци.

Да, имаат христијански корења, како што пред тоа биле пагани, и верувале во кокошка (од кај к*р да знам што имало пред исус нешто друго). Но болеста во нашите предели е што ние балканците сме толку малоумни што сите што се муслимани се албанци по дефолт, а сите христијани се македонци. Затоа и темата е таква. Биле христијани, затоа се македонци. А-а! Јок!
 

ADVISOR

barca & inter
Член од
4 јуни 2009
Мислења
799
Поени од реакции
16
Не избрзувам де, многу убаво ја сфаќам темава и причината зашто е таа напишана. Идејата е да се створи мислење дека еве сите претци на албанците се православни и католици (има и од едните и од другите) и дека еве, потекнуваат од македонците и сите се уствари македонци.

Да, имаат христијански корења, како што пред тоа биле пагани, и верувале во кокошка (од кај к*р да знам што имало пред исус нешто друго). Но болеста во нашите предели е што ние балканците сме толку малоумни што сите што се муслимани се албанци по дефолт, а сите христијани се македонци. Затоа и темата е таква. Биле христијани, затоа се македонци. А-а! Јок!

Modernata Albanska nacija e tokmu toa mesavina od Sloveni Vlasi Grci Makedonci.Vistinskite Albanci ili Shqiptar se onie na sever Gegite Toskite .Tie na jug se razlicni od tie na sever i genetski da se ispita ke se dokaze
 

kire_koste

Которец
Член од
9 декември 2008
Мислења
307
Поени од реакции
136
Не избрзувам де, многу убаво ја сфаќам темава и причината зашто е таа напишана. Идејата е да се створи мислење дека еве сите претци на албанците се православни и католици (има и од едните и од другите) и дека еве, потекнуваат од македонците и сите се уствари македонци.

Да, имаат христијански корења, како што пред тоа биле пагани, и верувале во кокошка (од кај к*р да знам што имало пред исус нешто друго). Но болеста во нашите предели е што ние балканците сме толку малоумни што сите што се муслимани се албанци по дефолт, а сите христијани се македонци. Затоа и темата е таква. Биле христијани, затоа се македонци. А-а! Јок!
Ама си искомплексиран....
Цццц
Ја отворил човекот темата затоа што сметал дека е потребно да ја отвори, е сега ако читаш меѓу редови и бараш нешто што не може да се најде тоа е твоја работа. Јас никаде не видов дека сите христијани по дефолт се Македонци и дека сите муслимани по дефолт се Албанци. Тоа не го пишува овде!

Може некаде на друго место на форумов, но не и во оваа тема.
ОК?
 
Член од
5 мај 2005
Мислења
4.454
Поени од реакции
178
Ама си искомплексиран....
Цццц
Ја отворил човекот темата затоа што сметал дека е потребно да ја отвори, е сега ако читаш меѓу редови и бараш нешто што не може да се најде тоа е твоја работа. Јас никаде не видов дека сите христијани по дефолт се Македонци и дека сите муслимани по дефолт се Албанци. Тоа не го пишува овде!

Може некаде на друго место на форумов, но не и во оваа тема.
ОК?

Читај го тој над тебе :) Ко прво гегите и тоските ги поставува исто на север, ко второ нема врска што е Гег, а што Тоск, а ко трето ја потврдува мојата теорија зашто постојат вакви теми...

Јас комплексиран? Не би рекол. Комплексиран е битушанецот кој што на секоја тема отворена има некој историски податок против албанците од незнам ти каде, како што би рекол Пикасо, Бериша се македонец дека БЕРИ на македонски значело берење...или нешто слично.

Темава нема врска и не е основана врз ништо друго освен врз измишљотини.

Тргнувај од тоа дека Качаник го сместува во Македонија во првиот параграв, па се до тоа дека во Кичевскиот крај немало албанци..
 

Kajgana Shop

На врв Bottom