- Опортунисти, или користољубиви, или газолижачи.
- Клиентелисти.
- Дволични, лицемери, малограѓани, тесногради.
- Малодушни, наивни, лековерни, суеверни.
- Суетливи, инаетливи.
- Кодоши и завидливи.
- Полуобразовани.
- Лесно подмитливи.
- Вроден комплекс на пониска вредност.
- Меко идентитетско ткиво.
- Ниско развиен етички и морален кодекс.
- Без манири и основна култура. Дали во градски превоз, во "редица" пред банка, со „нула“ сообраќајна култура и.т.н.
- Немаат почит кон туѓата приватност, озборувачи, портари, не си го гледаат сопствениот двор.
- „Морални проповедници“ - сите знаат како треба да се живее нечиј туѓ живот.
- Мрзеливи, без никакви лидерски квалитети.
- Лесно подведливи и склони кон прифаќање на туѓи културолошки влијанија.
- Воодушевени се од авторитетите, во постојана потрага по лидер, центар на моќ, водач кој што ќе одлучува за нив, ќе управува со нивните животи.
- Влегов преку ред, се вработив преку партија, го подмитив „него“, препишував на испит, фатив „врски“ - се работи кои што спаѓаат под терминот „снаоѓање“ - се снајде, снаодлив е - општоприфатена одлика која се толкува како многу позитивна, посакувана карактерна особина, животна филозофија која што постарите генерации им ја пренесуваат на помладите, која што наводно треба да им го направи животот „полесен“.
Позитивни карактеристики: гурмани и тоа што се уште постојат исклучоци (иако се поретки) целосно или барем делумно спротивни од горенаведеното.