Плински уреди

Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.013
Да, тоа е бобина. Трансформира волтажа од акумулатор во висока волтажа да фрла искри.

Расплињача ти е дел од плинскиот уред во кој плинот преминува од течна во гасовита агрегатна состојба. Овој процес ја намалува амбиентната температура и низ него мора да тече топол антифриз за да се овозможи доволен проток на гасовит ЛПГ во самите плински дизни. Ако расплињачата е дефект, или има мал капацитет (не може да надвакса на 6те цилиндри) се случува тоа што ти се случува.

Исто, може да имаш и проблеми со парното во зима, особено кога ќе ја стискаш на плин.
Ок, фала. Како што реков, колата е веќе на мајстор за плински уреди, белки ќе знаат што и како да направат (и да ме одерат по германски стандард). Ќе им спомнев за бобината и расплињачата, ама не знам како се викаат на германски (свеќици знаев) :D
 

Благоев

The Spartan General
Член од
8 јануари 2014
Мислења
1.357
Поени од реакции
2.087
Ок, фала. Како што реков, колата е веќе на мајстор за плински уреди, белки ќе знаат што и како да направат (и да ме одерат по германски стандард). Ќе им спомнев за бобината и расплињачата, ама не знам како се викаат на германски (свеќици знаев) :D
Zündspule und Zündkerzen. (Бобини и свеќици)
Verdampfer (расплињача)
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
Ок, фала. Како што реков, колата е веќе на мајстор за плински уреди, белки ќе знаат што и како да направат (и да ме одерат по германски стандард). Ќе им спомнев за бобината и расплињачата, ама не знам како се викаат на германски (свеќици знаев) :D
Prvo da se izmeri kompresija na motorot. Fordovite ne se bas pogodeni za na plin, ventilite i lezistata plinot im gi pravi salata. Ako se izgoreni ventilite zaradi plinot ke mu e padnata kompresijata i zaradi toa znae da secka i da nema dobro sogoruvanje,zatoa ni na benzin ne vlece. Mi nudea ford c-max 2.0 za eftini pari na plin so ovakov problem, padnata kompresija na dva cilindri po samo 60.000km izvozeni na plin. Isti simptomi, seckase i ne rabotese dobro, na kompjuterot javuvase greska na palenje na 2 cilindri.
Se nadevam deka ne e ovoj problem, koj gjaol te teral da kupues ford, gjubre se i dizelite i benzincite(ako se vozat na plin). Ako se izgoreni ventilite nazdravje bricenje, posebno ako si vo germanija. Na tolku domakinski koli i golem izbor tamu ford si nasol da kupues heh :) Samo koga ke vidam kako glupo im se otvara haubata natamu nema potreba da se komentira.
:D
 
Последно уредено:
Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.013
Prvo da se izmeri kompresija na motorot. Fordovite ne se bas pogodeni za na plin, ventilite i lezistata plinot im gi pravi salata. Ako se izgoreni ventilite zaradi plinot ke mu e padnata kompresijata i zaradi toa znae da secka i da nema dobro sogoruvanje,zatoa ni na benzin ne vlece. Mi nudea ford c-max 2.0 za eftini pari na plin so ovakov problem, padnata kompresija na dva cilindri po samo 60.000km izvozeni na plin. Isti simptomi, seckase i ne rabotese dobro, na kompjuterot javuvase greska na palenje na 2 cilindri.
Se nadevam deka ne e ovoj problem, koj gjaol te teral da kupues ford, gjubre se i dizelite i benzincite(ako se vozat na plin). Ako se izgoreni ventilite nazdravje bricenje, posebno ako si vo germanija. Na tolku domakinski koli i golem izbor tamu ford si nasol da kupues heh :) Samo koga ke vidam kako glupo im se otvara haubata natamu nema potreba da se komentira.
:D
Сменети кабли и свеќици, репрограмиран плинскиот уред, не сецка веќе. Но, секако ќе мериме компресија, плус треба да се смени/поправи алтернаторот. Моторот е стариот 2.5 литра В6, не поновите 4-цилиндарски 1.8 и 2.0, би требало да е поотпорен на плин, но ќе видиме по компресијата и дијагностиката. Инаку колата подобро лежи на патот од Аудито А6 кое го изнајмивме со брат ми на еден ден, подобро чувство на воланот - ете зошто. Ако испадне некој поголем дефект ќе ја поправам во МК, имам 3 недели одмор во Септември и планирам да дојдам со колата. Сега за сега тера 200км/ч без проблем, за понатаму ќе видиме.
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
Сменети кабли и свеќици, репрограмиран плинскиот уред, не сецка веќе. Но, секако ќе мериме компресија, плус треба да се смени/поправи алтернаторот. Моторот е стариот 2.5 литра В6, не поновите 4-цилиндарски 1.8 и 2.0, би требало да е поотпорен на плин, но ќе видиме по компресијата и дијагностиката. Инаку колата подобро лежи на патот од Аудито А6 кое го изнајмивме со брат ми на еден ден, подобро чувство на воланот - ете зошто. Ако испадне некој поголем дефект ќе ја поправам во МК, имам 3 недели одмор во Септември и планирам да дојдам со колата. Сега за сега тера 200км/ч без проблем, за понатаму ќе видиме.
Valda se ke bide ok, da ne te zatera baksuz so izgoreni ventili. So se tice sporedbata mondeo vs a6, lol, bilokakvo a6 e spejs satl za bilokoe mondeo. Sum donel i prodal dosta mondeovci i ponekoe a6, ne znam kako ti se gleda mondeoto podobro od a6. 100% garantiram deka audito e mnogu postabilno vo krivini i neramnini poso ima daleku podobra prednica, istoto vazi i za a4 i pasatite. Edinstvena maana na a6 e toa so se ogin skapi tie so 1.9tdi (edno a6 so 130ks 1.9tdi PD od 2003-4 vo Ger kosta kolku 3-4 mondeovci zaedno:)), a i opravdano. Istoto vazi i za ponovite so 2.0tdi.
 

Благоев

The Spartan General
Член од
8 јануари 2014
Мислења
1.357
Поени од реакции
2.087
Ниедно Ауди од тие години ја нема директноста на волан споредено со Форд. Ако нешто чини во таа генерација на Мондео е прецизното управување.
Ауди и ФауВе со моторот истргнат на еден метар од предната оска е рецепт за недозавивање и смотано чувство на волан. Иако, самиот филинг како лежи една кола на патот е многу субјективна работа.
 
Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.013
Valda se ke bide ok, da ne te zatera baksuz so izgoreni ventili. So se tice sporedbata mondeo vs a6, lol, bilokakvo a6 e spejs satl za bilokoe mondeo. Sum donel i prodal dosta mondeovci i ponekoe a6, ne znam kako ti se gleda mondeoto podobro od a6. 100% garantiram deka audito e mnogu postabilno vo krivini i neramnini poso ima daleku podobra prednica, istoto vazi i za a4 i pasatite. Edinstvena maana na a6 e toa so se ogin skapi tie so 1.9tdi (edno a6 so 130ks 1.9tdi PD od 2003-4 vo Ger kosta kolku 3-4 mondeovci zaedno:)), a i opravdano. Istoto vazi i za ponovite so 2.0tdi.
Ако има проблем со вентилите, кој ценовен ранг доаѓа во прашање (чисто да си знам)? Инаку, Мондеото ми е подеднакво стабилно како и Аудито на автопат, не се навалува во кривини, но истовремено подобро впива нерамнини; Аудито малку понервозно како да "подрипнува". За чувството на воланот кажа @Благоев ... Инаку Аудито делува нешто посигурно, тоа признавам, веројатно пред се поради многу силните кочници, (по)силниот мотор,а и комплетната изработка која оддава подобар впечаток на солидност. Исто така фактор е и автоматскиот менувач кој ја олеснува работата, хед-ап дисплејот, кватрото, итн...
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
Ниедно Ауди од тие години ја нема директноста на волан споредено со Форд. Ако нешто чини во таа генерација на Мондео е прецизното управување.
Ауди и ФауВе со моторот истргнат на еден метар од предната оска е рецепт за недозавивање и смотано чувство на волан. Иако, самиот филинг како лежи една кола на патот е многу субјективна работа.
Motorot zaedno so menjacot se skoro idealno namesteni vrz prednata oska, tezinata na dvete treba da se zeme vo predvid, centarot na zaednickata masa paga tocno nekade vrz oskata. A kolite so imaat predna vuca se site podlezni na understeer isto vazi i za mondeoto, za normalno vozenje nebiten podatok. Ne znam sto sakas da kazes pod direknost na volan, verovatno mislis na osetlivost, ne sum primetil nekoj plus ili minus ni kaj ednoto ni kaj drugoto. a6kite se vecni, imaat epten kvaliteten pocinkovan pleh tocka rga ne gi faka mondeovcite skapuvaat na poveke mesta, najcesto kaj dolniot del od vratite. Spored mene najdobra kola na site vreminja e a6 model 98-2004 so 1.9tdi 110,115 i 130ks. Nema konkurencija ni po izgled, ni po izdrzlivost, ni po kvalitet.[DOUBLEPOST=1469782847][/DOUBLEPOST]
Ако има проблем со вентилите, кој ценовен ранг доаѓа во прашање (чисто да си знам)? Инаку, Мондеото ми е подеднакво стабилно како и Аудито на автопат, не се навалува во кривини, но истовремено подобро впива нерамнини; Аудито малку понервозно како да "подрипнува". За чувството на воланот кажа @Благоев ... Инаку Аудито делува нешто посигурно, тоа признавам, веројатно пред се поради многу силните кочници, (по)силниот мотор,а и комплетната изработка која оддава подобар впечаток на солидност. Исто така фактор е и автоматскиот менувач кој ја олеснува работата, хед-ап дисплејот, кватрото, итн...
Grizni si go jazikot :) Skapicko e, eden ventil e 10-12e obicen i 20-25e se titaniumski so se otporni na visoki temperaturi i lpg. Tvoeto mondeo e v6 model ima 24 ventili pa praj matematika. Plus dihtunzi, plus ramnenje na glava i slajfuenje na ventilite, rabotna raka .....
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.006
Ти ибам фаве и ауди преценети коли на кои цела предница(браник,маска,светла,ладилници за вода и клима)треба да ја растуриш да смениш ребраст каиш и цела предница е алуминиумска и натрупано и поврзано едно на друго.
А па недај боже водна пумпа да треба да смениш,мора цел сет да купиш.

Ауди а 6 б7 2005 7-10к евра а Алфа 159 2007-2010 6-7к евра и не гледам никаква логика за купување ауди

Ако ова се нарекува кола тогаш сите други се спејс шатли
 
Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.013
И кај моето Мондео има 'рѓа на долниот раб на вратите - не е до толку страшно, површно е, но убаво се приметува. На друго место скоро и да нема, понекоја точка.

Инаку за трошоците за менување вентили... да се надеваме дека не е тоа, по менувањето на свеќиците и кабловите оди добро; дали би требало посилно да влече, појма немам, ќе видиме со компресијата викендов или другата недела. Ако не, ќе закажувам термини во МК, да заштедам барем на работна рака, за среќа многу одмор имам на работното место :D
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
Ти ибам фаве и ауди преценети коли на кои цела предница(браник,маска,светла,ладилници за вода и клима)треба да ја растуриш да смениш ребраст каиш и цела предница е алуминиумска и натрупано и поврзано едно на друго.
А па недај боже водна пумпа да треба да смениш,мора цел сет да купиш.

Ауди а 6 б7 2005 7-10к евра а Алфа 159 2007-2010 6-7к евра и не гледам никаква логика за купување ауди

Ако ова се нарекува кола тогаш сите други се спејс шатли
LOL
Jas edno ovakvo ne bi menjal za 5 alfi kakvi saka neka se.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=227967563&isSearchRequest=true&fuels=DIESEL&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=C&minFirstRegistrationDate=2003-01-01&maxFirstRegistrationDate=2004-12-31&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=10&pageNumber=19
Kupues nekoj ovakov biser od prv gazda i go vozis do penzija :D veruj drugo ne ti treba.
Koga se menja rebrast na ovie si ima nekoj poseben čar, jas uzivam koga na nekoe ke praam golem servis cel motor go imas pred sebe.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.006
LOL
Jas edno ovakvo ne bi menjal za 5 alfi kakvi saka neka se.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=227967563&isSearchRequest=true&fuels=DIESEL&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=C&minFirstRegistrationDate=2003-01-01&maxFirstRegistrationDate=2004-12-31&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=10&pageNumber=19
Kupues nekoj ovakov biser od prv gazda i go vozis do penzija :D veruj drugo ne ti treba.
Koga se menja rebrast na ovie si ima nekoj poseben čar, jas uzivam koga na nekoe ke praam golem servis cel motor go imas pred sebe.
Преценето германско возило бензинец или дизел поклон да ми го дадат не го прифаќам,а па ни под точка разно не го купувам
На сумата од огласот ќе додадам 2-3к евра па ќе купам уште една C5 3ка од 2009 и ќе го изишам од возење.
 
Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.013
Гуд њуз: моторот е добар, компресијата е добра.
Бед њуз: компресорот од климата треба да се менува :icon_lol:

Но, тоа е веќе друга тема...
 
Последно уредено:

zabiste

Ако не ааа ако не...
Член од
8 октомври 2013
Мислења
242
Поени од реакции
699
Здраво
Се мислам дали да ставам плин на Opel Astra H 2008 1.4
Па ме интересира од поискусни, ако може да предложите кој плински уред би бил најдобар, цена на уредот, каде е најдобро да се монтира, потрошувачка со плинот и дали ке има промена и колкава во моќноста на моторот.
Благодарам
Поздрав :)
 

Kajgana Shop

На врв Bottom