Плински уреди

Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.013
Имаш кола ја возиш цела година.Купуваш мотор за 3-5 месеци да уживаш и возиш на бензин,а не се купува за цела година па да му шибнеш плин.Поголемо е уживањето на бензин.Незнам може уште помал трошок ќе биде да направат мотор на нафта
Зошто?
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Најверојатно оти е двапати поскап... споредено со плинот.
--- надополнето: Nov 4, 2011 7:25 AM ---
Купуваш мотор за 3-5 месеци да уживаш и возиш на бензин,а не се купува за цела година па да му шибнеш плин.
Да, ама во последно размислувам за мотор на батерии, ака струја. Многу е поевтино возењето, споредено со било какво гориво.

Незнам може уште помал трошок ќе биде да направат мотор на нафта
Имаат направено, неколку модели, но најчесто се прототипи. Единствено Kawasaki KLE 600 излезе со дизел агрегат со 1 цилиндар во сериско производство наменето само за америчката војска. За обични смртници нема. Троши нецели 2 литри на 100 км.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Имаш кола ја возиш цела година.Купуваш мотор за 3-5 месеци да уживаш и возиш на бензин,а не се купува за цела година па да му шибнеш плин.Поголемо е уживањето на бензин.Незнам може уште помал трошок ќе биде да направат мотор на нафта
а зашто и тие 3-5 месеци да не бидат сирова економија? што дека ако е на плин, кавасакито на плин нема да иде преку 200? м? или бикингот-сузукито нема да крене пак преку 250 на плин? не ти ја разбирам поентата со уживањето и возењето на бензин... значи според тебе за да уживаш треба да бидеш расипник, арчлија и растурикуќа? која е поентата?
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.006
а зашто и тие 3-5 месеци да не бидат сирова економија? што дека ако е на плин, кавасакито на плин нема да иде преку 200? м? или бикингот-сузукито нема да крене пак преку 250 на плин? не ти ја разбирам поентата со уживањето и возењето на бензин... значи според тебе за да уживаш треба да бидеш расипник, арчлија и растурикуќа? која е поентата?[/quote
--- надополнето: Nov 4, 2011 10:24 PM ---
Не викам дека нема да оди 300km/h,ама се губи на забрзување.Некој може да ужива со мотор на бензин,ама станува проблем кога некој некако ќе купи мотор и ќе го направи на плин зада може и тој да ужива.Проблемот е што сите сакаме да уживаме а не сваќаме дека мора некој и да гледа.[/quote]
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
а ти имаш проблем со тоа? зашто да не си уживаат луѓето во економија? нели сваќаш колкава е разликата? а кога сме веќе кај гледањето..... дали си ги гледаш постовите како ти изгледаат поготово кога ке ги квотираш? дај научи се више еднаш како се квотира... не си нов на форумов имаш преку 200 поста, срамота е....
 
Член од
25 јануари 2006
Мислења
76
Поени од реакции
4
Ок, значи да кажам мое мислење за плинските уреди. Пред 2 недели ставив ланди плински уред во Плимонт. Дечките ми кажаа дека потрошњата ќе се зголеми за 10 а силата намали за 2 %. Инаку станува збор за фиат брава 1.2 82 кс. До вечерва извозив точно 500 км. Значи откако тргнав од таму па накај дома(Кавадарци) извозив 90 км отворено. Ставив плин од лукоил. 28,5 литра. Не знам дали до плинот или што беше ама колата поинаку примаше гас и стегната вожља имаше. На излезот од Скопје на тоа правиот пат а стиснав одеше 170 а можеше и повеќе(задниот лев бандаж не ми е добар) до дома редко каде возев под 120 (таму пред велес кај кривините) инаку 130 нон-стоп. Колата се однесуваше феноменално(ни сецкање ни ништо примаше гас како да е појака а не послаба). Потоа уште 190 км отворено до Куманово и назад. ставив уште 18,5 литра плин од макпетрол(по не го биваше овој плин) Значи со 47 литра извозив точно 500 км. од кои 280 отворено и 220 тешка градска. Колата пред тоа во овие(ладни) услови градска ми трошеше 10,5 отворено со 110 максимум возење, 6 литра. Па сега со плин сметам отворена околу 7, а градска околу 11,5 што би се рекло исто како што ми кажаа, макар што ова отовреното што го возев со голема брзина, ако беше бензин сигурно ќе трошеше на 7, т.е на плин 8. Сега за сега сум задоволен.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Што бенефит ќе беше со штедење на ситно 20-30евра
Бенефит ама со штедење на 2000-3000 евра
ова сега го гледам... не сум го прочитал претходно.... 20-30 еура? да не почнам да праам математики колку се заштедува во мојата фирма затоа што се вози на плин... ке ти кажам податок дека на дневна база се извозуваат околу 300 километри, со 5 возила кои просечно трошат околу 12 градска... па ајде терај математики колку месечно се ќарува т.е. заштедува...
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.006
ова сега го гледам... не сум го прочитал претходно.... 20-30 еура? да не почнам да праам математики колку се заштедува во мојата фирма затоа што се вози на плин... ке ти кажам податок дека на дневна база се извозуваат околу 300 километри, со 5 возила кои просечно трошат околу 12 градска... па ајде терај математики колку месечно се ќарува т.е. заштедува...
Ретка фирма што вози на плин,пофеќето возат на нафта
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
Економија...економичност...
Кано го сфаќам...човекот има фирма, возила кои секојдневно вртат озбилна километража, и секако инвестицијата во плин ќе му се исплати. Поефтин е бензински мотор за одржување и поправки, плинот е најефтино погонско гориво... Логично и разумно.
Неможам да сфатам некои луѓе кои не поминуваат ни 10-15 илјади км годишно, а ставаат плин. По мене, плинот не им се исплаќа, бидејќи поскапо е да го вгради плинот, да купува плин, отколку да ги извози тие километри на бензин.
Но, секој со својот есап...
Јас не планирам плин во мое возило заради:
1. Не поминувам голема километража. Не ми се исплаќа да давам пари за плински уреди.
2. Кога сум купувал, сум бил свесен што купувам, колку тоа нешто троши... и свесно сум го прифатил тоа.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.006
Економија...економичност...
Кано го сфаќам...човекот има фирма, возила кои секојдневно вртат озбилна километража, и секако инвестицијата во плин ќе му се исплати. Поефтин е бензински мотор за одржување и поправки, плинот е најефтино погонско гориво... Логично и разумно.
Неможам да сфатам некои луѓе кои не поминуваат ни 10-15 илјади км годишно, а ставаат плин. По мене, плинот не им се исплаќа, бидејќи поскапо е да го вгради плинот, да купува плин, отколку да ги извози тие километри на бензин.
Но, секој со својот есап...
Јас не планирам плин во мое возило заради:
1. Не поминувам голема километража. Не ми се исплаќа да давам пари за плински уреди.
2. Кога сум купувал, сум бил свесен што купувам, колку тоа нешто троши... и свесно сум го прифатил тоа.
Имам две коли со кои годишно поминувам едвај 12-13000 км.Едната е дизел другата на безин.Пресметано во пари нема некоја голема разлика во потрочувачката.Трагично е што бензинецот има монтирано плински уред кој скоро не се ни употребува,со исклучок кога сопругата управува со возилото.Може уште и не се исплатила инвестицијата
(компензација е) но мораше некако да се извлечат парите
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Економија...економичност...
Кано го сфаќам...човекот има фирма, возила кои секојдневно вртат озбилна километража, и секако инвестицијата во плин ќе му се исплати. Поефтин е бензински мотор за одржување и поправки, плинот е најефтино погонско гориво... Логично и разумно.
Неможам да сфатам некои луѓе кои не поминуваат ни 10-15 илјади км годишно, а ставаат плин. По мене, плинот не им се исплаќа, бидејќи поскапо е да го вгради плинот, да купува плин, отколку да ги извози тие километри на бензин.
Не само по тебе... реално за испод 10.000 км годишно плин кратко и едноставно не е исплатлив. За 15.000 би бил некаде на работ на исплатливоста, зависно од потрошувачот. Ако е поголема кола ќе биди исплатлив (читај троши појќе).
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.006
Не само по тебе... реално за испод 10.000 км годишно плин кратко и едноставно не е исплатлив. За 15.000 би бил некаде на работ на исплатливоста, зависно од потрошувачот. Ако е поголема кола ќе биди исплатлив (читај троши појќе).
Да само што ретко кое возило таа километража ја поминува на плин,повеќето возила таа километража ја поминуваат на нафта.Случајно ако некое возило на плин ја први таа километража тогаш уредот би бил исплатлив по втората или третата година може+боцата зафаќа простор.Да ако е поголема кола или кубикажа ќе троши повеќе.Дизелот секако е по скап ама е поисплатлив+немаш боца да ти го зафати половина багажник
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.006
Ок, значи да кажам мое мислење за плинските уреди. Пред 2 недели ставив ланди плински уред во Плимонт. Дечките ми кажаа дека потрошњата ќе се зголеми за 10 а силата намали за 2 %. Инаку станува збор за фиат брава 1.2 82 кс. До вечерва извозив точно 500 км. Значи откако тргнав од таму па накај дома(Кавадарци) извозив 90 км отворено. Ставив плин од лукоил. 28,5 литра. Не знам дали до плинот или што беше ама колата поинаку примаше гас и стегната вожља имаше. На излезот од Скопје на тоа правиот пат а стиснав одеше 170 а можеше и повеќе(задниот лев бандаж не ми е добар) до дома редко каде возев под 120 (таму пред велес кај кривините) инаку 130 нон-стоп. Колата се однесуваше феноменално(ни сецкање ни ништо примаше гас како да е појака а не послаба). Потоа уште 190 км отворено до Куманово и назад. ставив уште 18,5 литра плин од макпетрол(по не го биваше овој плин) Значи со 47 литра извозив точно 500 км. од кои 280 отворено и 220 тешка градска. Колата пред тоа во овие(ладни) услови градска ми трошеше 10,5 отворено со 110 максимум возење, 6 литра. Па сега со плин сметам отворена околу 7, а градска околу 11,5 што би се рекло исто како што ми кажаа, макар што ова отовреното што го возев со голема брзина, ако беше бензин сигурно ќе трошеше на 7, т.е на плин 8. Сега за сега сум задоволен.
Искрено друже ама со таа кубикажа на кола јас не би ставил плин ни под разно.Ќе ја возам на бензин и џебот ќе ми биде по полн од сега.Развива 170?Стабилна е?Безбедна ли е?Прашувам поради сестрами,на зетми му купив таква ама дизел.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Развива 170? Стабилна е? Безбедна ли е?
Шо муабет е ова бе, не го разбирам некако... 1.2 мотор 200 развива, ако се лажиме.

Стабилна... шојма врска плинот со стабилноста, неможам да сватам.

Безбедна... лично јас имам видено паркирано возило со плински уред, беше прегазено од огромен багер. Освен што се отвори боцата, и кај што беше процепот создаде мраз со дебелина од 30 цм (јули месец беше), ништо не се деси. Не џабе се рекло А-тестиран уред. Значи ги поминал сите норми и правила за монтирање и заштита од истекување на гасот при несреќи. Мое мислење е дека плинот во боца е многу посигурен (удари, мал пожар, истекување при превртување) споредено со бензинот. Плимонт ќе образложи нешто повеќе околу тематиката, мада ако возилото го фати голем пожар... и плин и бензин е бомба.
 
Член од
25 јануари 2006
Мислења
76
Поени од реакции
4
Искрено друже ама со таа кубикажа на кола јас не би ставил плин ни под разно.Ќе ја возам на бензин и џебот ќе ми биде по полн од сега.Развива 170?Стабилна е?Безбедна ли е?Прашувам поради сестрами,на зетми му купив таква ама дизел.
Ок, значи по спецификација крева 173. со плинот никаква разлика не видов. Таа фиат брава дизел е каде каде поскапа за оддрзување. боцата м и е 42 литр и е на местото на резервното тркало. Колата е максималнмо стабилна и на 190 км на час проверено ми е. Имам проблем со бандажот заради тоа не ја стиснав повеќе. Кубиказата врска нема со ставањето на плинот. Силата и е таа потрошњата си е таа. Сега силата е иста а цената на вожњата наполу е . Не се закажуваје со дизелите на старосо се земаат со по над 250000 км. Ќе видите колку се исплатливи/...
 

Kajgana Shop

На врв Bottom