Плински уреди

Acid

Администратор
Член од
22 јануари 2005
Мислења
34.125
Поени од реакции
28.138
Што се дешава со коли кои имаат плински уред без атест и биле така возени подолго време? Има шанса да се добие атест за тој уред, или се добива веднаш по инсталацијата? Ако не добијам документи, може да се извади тој уред без некакви последици на моторот? Може се малце лаички прашањата, ама ме интересираше... :)
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.672
Зависи дали плинскиот уред има документи или не. Може да е монтиран на едно возило со документи за а-тест, и да не е а-тестиран, па во меѓувреме да се изваде и да се монтира на трето возило. Тогаш може да се а-тестира и на тоа возило.
Но доколку веќе е а-тестиран на едно возило, за да го префрлиш на друго има сложена процедура (сепак возможна) и речиси секогаш доколку се изваде уредот од таквите возила останува див. Најчесто тоа се удрени коли, или плински уреди донесени од странство.


Инаку ако има див уред на некое возило, ако сакаш одиш во овластен сервис, го вадат дивиот, ти ставаат нов со документи, па можеш да го а-тестираш, а стариот да го шитниш за 50 евра :)
 

ivanco

Herbie the Love Bug
Член од
17 јануари 2008
Мислења
175
Поени од реакции
0
Дали можам сам да си го штелувам плинот или иде електронски преку пц или слично??
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.672
Зависи кој модел... Ако имаш карбураторски, тој се штелова, ако колата ти е EFI, или со директно вбризгување на горивото, тоа е контролирано од компјутер.
 

ivanco

Herbie the Love Bug
Член од
17 јануари 2008
Мислења
175
Поени од реакции
0
Па поло фох 3 знам дека е моно индзексон и најверојатно е контролирано од компјутер , а на боцата има некои два вентила од таму што се прави најверојатно се за да го сопреш скроз да нема доток до моторот?
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.672
Веза немам зошто се вентилите, ако знае некој повеќе ке ти објасни. А тебе што ке ти е да го гибаш плинот? Штом е монопоинт тоа е контролирано од компјутер, така да нема штеловање, можиш само да расипиш нешто. А да.. има и анти-детонатори, кои ако ги нема многу е голема вероватноста од топлината плинот наместо во цилиндрите да се запали во усисната грана.
 
Член од
7 октомври 2007
Мислења
43
Поени од реакции
19
не ги фаќај вентилите кај боцата(тоа ти е друга ствар). Најболје ти е да отидеш у некоја болја фирма и они да ти го наштелуваат(пошо сам не можеш освен ако немаш прикључок и програм за пц)
 

k@z@n

RS power
Член од
3 март 2008
Мислења
992
Поени од реакции
51
plinskite uredi ne se tolku strasni kako sto lugeto gi opisuvaat vo svetot ima poginato poveke luge od benzin otkolku od plin
 
Член од
26 декември 2007
Мислења
25
Поени од реакции
0
i kolku kosta suma sumarum plinski ured komplet ( vklucuvajki rabotna raka i atest )

P.S. Imam opel astra 1.4 1993 i neznam bas kako e toa " polu indzeksen" (wasntme)
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.672
Ги знам тие мотори 1.4I... Се вградуваа во последните модели на Kadett, Аstra и Korsa. Некаде би ти дошло 600евра + а-тестот за да добиеш Lovato или Landirenzo плински уред. Сепак јас би идел на онај вториот, подобри се за инџекшн.
 
Член од
26 декември 2007
Мислења
25
Поени од реакции
0
Od makpetrol ili privatno ?
Fala mnogu
 

STARTER

Urbana ninja
Член од
31 август 2007
Мислења
904
Поени од реакции
40
Па поло фох 3 знам дека е моно индзексон и најверојатно е контролирано од компјутер , а на боцата има некои два вентила од таму што се прави најверојатно се за да го сопреш скроз да нема доток до моторот?
Вентилите ги поставуваат поради сигурносни причини, односно доколку би имало потреба гасот може да истече брзо преку нив со што би се спречила поголема хаварија
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.672
Od makpetrol ili privatno ?
Fala mnogu
Tи кажувам од овластени сервиси што монтираат плински уреди во Битола. Најдобар е плин-монт, додека Макпетрол сеуште колку што знам нема почнато со монтирање на плински уреди во Битола. За Скопје знам дека Макпетрол имаат таква експозитура.
 

McQ

McQ
Член од
15 мај 2008
Мислења
208
Поени од реакции
28
plinot nema gajle ima niska tocka na mrznenje mislam okolu +18 stepeni.edinstveno e ekonomski isplatliv ako se pominuvaat godisno poveke od 60000-70000 km.zboram za novite auta .Licno nemam staveno bidejki za moeto hyundai cini 1050 evra(plasticna grana,12 ventilska tehnologija....).Inaku niz sosestvoto se vgraduvaat i drugi uredi na pr. metan i slicno i se postavuva prasanjeto dali na LPG-to mu ide krajot odnosno ako investiras da ne ti bidaat dzabe frleni parite
 
Член од
16 август 2007
Мислења
35
Поени од реакции
1
plinot nema gajle ima niska tocka na mrznenje mislam okolu +18 stepeni.edinstveno e ekonomski isplatliv ako se pominuvaat godisno poveke od 60000-70000 km.zboram za novite auta .Licno nemam staveno bidejki za moeto hyundai cini 1050 evra(plasticna grana,12 ventilska tehnologija....).Inaku niz sosestvoto se vgraduvaat i drugi uredi na pr. metan i slicno i se postavuva prasanjeto dali na LPG-to mu ide krajot odnosno ako investiras da ne ti bidaat dzabe frleni parite
Море со новиве цени на бензинот незнам дали ке биде џабе
 
На врв Bottom