Член на раководството
Форевер тугедер
- Член од
- 15 март 2006
- Мислења
- 698
- Поени од реакции
- 20
1. Секоја душа да им се поттчинува на претпоставените власти, зошто нема власт, што не е дадена од Бога.
2. Затоа, оној што се противи на власта, тој се противи на Божјата наредба. А оние, што се противат, тие ќе паднат под осуда.
6. Затоа и данок плаќате, оти тие се Божји служители,и со тоа постојано се занимаваат
7. И така, дајте секому, што сте му должни: кому данок - данок; кому давачки - давачка; кому страв - страв; кому чест - чест;
До Римјните 13
Овие Павлови зборови како и оние каде ги повикува робовите да останат робови и во покора кон земните господари како и неговиот мошне благ став кон богаташите (за разлика од Исус према кој полесно камила ќе се протни низ иглени уши отколку богатиот да влезе во рајот, ни кажуваат дека Павле имал различни погледи кон светот ос својот учител. Исус бил сиромашен, Павле бил богат од богато семејство кое според тогашните обичаи сигурно држело и робови, Павле богатството го гледал како божја награда додека Исус богатството го гледал како проклетство. За Павле очигледно било тешко да се ослободи од своето богатство (да им го подели на сиромасите) та затоа и вовел нови правила во играта “Богатите се божји љубимци“. Сепак овоземните лагдностти биле посилни.
2. Затоа, оној што се противи на власта, тој се противи на Божјата наредба. А оние, што се противат, тие ќе паднат под осуда.
6. Затоа и данок плаќате, оти тие се Божји служители,и со тоа постојано се занимаваат
7. И така, дајте секому, што сте му должни: кому данок - данок; кому давачки - давачка; кому страв - страв; кому чест - чест;
До Римјните 13
Овие Павлови зборови како и оние каде ги повикува робовите да останат робови и во покора кон земните господари како и неговиот мошне благ став кон богаташите (за разлика од Исус према кој полесно камила ќе се протни низ иглени уши отколку богатиот да влезе во рајот, ни кажуваат дека Павле имал различни погледи кон светот ос својот учител. Исус бил сиромашен, Павле бил богат од богато семејство кое според тогашните обичаи сигурно држело и робови, Павле богатството го гледал како божја награда додека Исус богатството го гледал како проклетство. За Павле очигледно било тешко да се ослободи од своето богатство (да им го подели на сиромасите) та затоа и вовел нови правила во играта “Богатите се божји љубимци“. Сепак овоземните лагдностти биле посилни.