ABE DRUGAR TI ŠO PODRAZBIRAŠ POD DOBRO ODRŽAVANJE NA KOLA,
KAJ JAPONSKI AVTOMOBIL DOBRO ODRZAVANJE E DA MENJAVAŠ POTROŠEN MATERIJAL
KAJ VW DOBRO ODRZAVANJE E DA MU MENJAVAŠ RASIPANI DELOVI
I NEŠTO ČUDNO TI E DA POMINEŠ 150 000 BEZ DEFEK, EPA ČUDNO E ZATEBE A ZA SEKOJ ŠO IMA JAPONSKO I NE E TOLKU ČUDNO, TI KAZAV PRIMER ZA PRIJATELOV ZA MAZDA 323 NAD 400 000 POMINATI OD KOI POVEKE OD 200 000 IMA ON POMINATI PA NEPAMTI DEKA NEŠTO SE RASIPALO NA MAZDAVA.
INAKU VW PRAVI MOTORI SO 1.4 litarski benzinec i odnego vadi 150 konja ama ima naznaka Tsi šo znači na 1.4 motor stavaat tsi odnosno TURBINA na 1.4, tuka e i greškata, vidi dali ima japonska kola šo ima turbo na tolku mala kubikaza, fakt e deka toj 1.4 litarski motor nemoze da pomine mnogu kilometri. za razlika od toa honda stava vtec motor šo nema turbina a ima varijabilni ventili, so toa ja namaluva potrošuvačkata zatoa šo kolata pred 3500 obrtai raboti samo na 8 ventili i so toa go zašteduva motorot a kolata ima 160 hp i toa vo 1993 godina. vo 1993 godina pokazi mi koj e toj model od vw šo ima 1.6 motor a ima 160 konja. (ne postoi) za vw da izvadi nad 200 konja mu treba motor kako što e vr6 ili r32 so preku 3000 kubika za razlika od subaru i mitsubishu i nissan (skiline) koi od 2.0 imaat 300 konja
od japoncite samo subaru nissan (skiline) mitsubishi pravat sportisti so turbina i toa so 2.0 litarski motor od koj vadat 300 konja a na vw mu se potrebni r32 t.s. 3200 kubika za da izvadi 300 konja.
za najdobar sportist mislam deka ne treba da pravime muabet site znaeme deka e nissan GT-R, a da ne zboruvame koga nissan ke stavi motor od 3000 kubika šo dobivame
nissan 350 ili noviot 370z, pa natebe ostavam da proveriš kolku konja vadi nissan
i ušte nešto pogledni ja kolava, vidi na youtube na koj princip raboti i vidi kolku konja ima od 1.3 litarski motor
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2839464&show=1
od 1.3 motor ima 232 konja a GTI od 2.0 ima 200 koja...
eve kako raboti mazda rx8, mesto klipovi gi ima ovie trijagolnici šo vadat mok od 232 konja na samo 1.3 litarski motor
za vaa a i za mnogu drugi tehnologii na japoncite treba da proveriš na net ne samo da čekaš da ti pišam
vvti vti vtec esi pa duri i comon royel tehnologijata za dizelite so nevozmožna kompresija vo klipovite e od japoncite. comonroyel tehnologija japoncite ja stavaa 2 godini pred da počne da upotrebuva germanec, dotogaš zaniv beše nevozmožno tolku bari kompresija da ima vo klipovite a sega site proizveduvaat dizeli so istata tehnologija