Омилена/ни марки на автомобили

mamba

UNITED MACEDONIA
Член од
13 декември 2009
Мислења
93
Поени од реакции
3
Ај просветли ме, кои се тие МНООООГУ ДРУГИ производители на автомобили од Јапонија што ги испушти?

А за VW ич немој да спомнуваш, HONDA и TOYOTA како да го фатиле горнион за мадиња, па возилата им се поскапи и од Mercedes и Audi.
Eве ова се јапонски марки на автомобили Toyota, Honda, Nissan, Suzuki, Mazda, Mitsubishi, Subaru, Mitsuoka, Daihatsu, Lexus, Infiniti, Holden, Scion. Еве ти го линкот па читај подетално за нив на википедија: http://en.wikipedia.org/wiki/Automotive_industry_in_Japan
Инаку да скапи се да ги купиш (не сите како што се ауди, бмв..) ама имаат квалитет, кај јапонските нема да смениш ништо освен потрошен материјал сигурно 15 години (ако е домаќински возена и одржавана) а германецов има џебот да ти го испразни, не залудно се рекло СИРОМАВИОТ(СКРЖАВИОТ) ДВАПАТИ ПЛАЌА. Некои модели се претерано скапи и на ауди, бмв, мерцедес така да не вредат за тие пари тие се повеќе да се покажеш еве што сум јас возам кола од 100 000 и повеќе евра само да ти ги соберат парите али добро кој има нека дава.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Eве ова се јапонски марки на автомобили Toyota, Honda, Nissan, Suzuki, Mazda, Mitsubishi, Subaru, Isuzu, Kawasaki, Yamaha and Mitsuoka . Еве ти го линкот па читај подетално за нив на википедија: http://en.wikipedia.org/wiki/Automotive_industry_in_Japan
Инаку да скапи се да ги купиш (не сите како што се ауди, бмв..) ама имаат квалитет, кај јапонските нема да смениш ништо освен потрошен материјал сигурно 15 години (ако е домаќински возена и одржавана) а германецов има џебот да ти го испразни, не залудно се рекло СИРОМАВИОТ(СКРЖАВИОТ) ДВАПАТИ ПЛАЌА. Некои модели се претерано скапи и на ауди, бмв, мерцедес така да не вредат за тие пари тие се повеќе да се покажеш еве што сум јас возам кола од 100 000 и повеќе евра само да ти ги соберат парите али добро кој има нека дава.
Алооо! Добро бе во кој свет живејте еј! Прочитај шо си пишал пред да постниш. кхм... нема ништо да смениш 15 години + да е домаќински одржавано???? Некако тие работи не ми одат заедно. Или ќе ја одржаваш, или нема ништо да менуваш 15 години. Патем, ако возам такси за 15 години штраф нема да остани од било кое возило.
 
Член од
15 март 2010
Мислења
51
Поени од реакции
2
не ми бегај од прашањето погоре... чекам одговор.

Патем тебе ако те ЛАЖАТ мене никој неможе да ме излажи дека 5 литри масло и 1 ребрасти каиш чинат 1500 евра. Уствари 5 литри најскапо масло чини 100 евра, така да 1400 евра за ребрасти каиш е незамисливо. Ела заедно ке одиме во Porcshe Macedonia и ќе ти кажат колку е редовен сервис за Пасат. За сијаличката неможам да коментирам, има секакви ретарди по светот што незнаат да сменат проста сијалица. Не е rocket sience, сијалица е да го ебам.

A за цените види си тука. Хонда Цивик е 19 000 евра основен модел. Тоа ти е еднакво на Голф 6 или Ауди А3 + два од горенаведените твои сервиси по 1500 евра! Хонда Акорд е 23,000 евра или колку ауди а4 или пасат. Слични се и цените на Тојота. А да не ти споменувам останатите авто производители што се упола поевтини од Јапонците. Две ќе купам бе, и гарантирам дека две возила (макар и Дачија) ќе изодат појќе од едно.
OK SOTEBE NEMOZAM DA SE RAZBERAM A ZA SERVISOT TI GARANTIRAM DEKA E 1500 EVRA 100% NE RAČUNAJ CENA NA KAIŠ I MASLO GLEDAJ NA SERVIS KOLKU KE TI ZEMAT, A TI MOZES DA KUPIŠ NE DACIJA ŠO SAKAS AKO SAKAS MOZES I 5000 TROTINETI DA SI KUPIŠ MOZE POVEKE KILOMETRI KE POMINEŠ... MISLI MALCE ZBORUVAME ZA KVALITET, DIZAJ I SE OSTANATO ŠO E ZNAČAJNO ZA KOLATA I KOGA KE JA VOZIŠ I BEZBEDNOST I SE... KAKO ŠO KAZA TEBE NIKOJ NEMOZE DA TE IZLAZE SAMO ZA ACORDOT DOBRO TE IZLAGALE. INAKU NOV AKORD NE E 23 000 EVRA, STARIOT AKORD NASTARO MOZES DA GO KUPIŠ ZA 20 000 EVRA A NOVIOT SEA KE TI KAZAM KOLKU PARI E
OVA E NOVIOT, OTVORI VIDI NEKA NE TE LAZAT DRUGITE
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2964582&show=1

A OVA E STARIOT ACORD I POGLEDNI KOLKU PARI E NASTARO VO SLOVENIJA
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3634660&show=1
NE ZBORUVAJ NAPRAZNO NE SE PRAVI PAMETEN
OVA SE FAKTI A NE PRAZNI MUABET A TI AKO SI EDEN OBIČEN ZABEGAN FAN NA VW OK, TOA E TVOE MISLENJE I NEMOZAM JA DA TE UBEDUVAM, KOJ VOZEL JAPONSKO ZNAE ŠO E KOLA, NEMORA DA E VO NEGOVA SOPSTVENOST SAMO DA IMAL MOZNOST DA VOZI 100 KM SO JAPONSKO, PROBAJ I TI PA DOJDI DA PRAVIME MUABET. ZEMI GOLF OD 1995 GOLF 3 PRIMER I POSLE VOZI SE VO TOYOTA CELICA OD 1991 PA KE VIDIŠ KOLKAVA E RAZLIKATA.
:tapp:
INAKU NEMAM NIŠTO PROTIV FANOVITE NA VW, VORED E SE E SUPER NAJJAKA KONKURENCIJA NA JAPONCITE VO MOMENTOV, PREDSTAVUVA JAKA KONKURENCIJA I ZA TOYOTA POSEBNO NA EVROPSKI PAZAR IAKO TOYOTA VO POSLEDNITE TRI GODINI IMA NAJPRODAVANI VOZILA I VO POSLEDNITE 3 GODINI E NA PRVOTO MESTO A VTORO MESTO E GMC
 

mamba

UNITED MACEDONIA
Член од
13 декември 2009
Мислења
93
Поени од реакции
3
Алооо! Добро бе во кој свет живејте еј! Прочитај шо си пишал пред да постниш. кхм... нема ништо да смениш 15 години + да е домаќински одржавано???? Некако тие работи не ми одат заедно. Или ќе ја одржаваш, или нема ништо да менуваш 15 години. Патем, ако возам такси за 15 години штраф нема да остани од било кое возило.
Се мисли на кола за домашна употреба не за комерцијална (такси), со јапонска кола ќе поминеш најмалку 150000 км без да смениш ништо, има доста примери и тоа не 150000 туку повеќето се над 200 000 до сега немат сменето ништо од тие јас што ги знам, а кај германските уште гаранцијата не им изминала ај на сервис откажало ова откажало она.
А за тоа редовно одржувана се мисли на редовно менување на моторно масло, филтри, каиш, дискови, гуртни и сл. друго и не е потребно кај јапонскиве автомобили.
НЕ СВАЌАЈ СЕ БУКВАЛНО!
 
Член од
15 март 2010
Мислења
51
Поени од реакции
2
Алооо! Добро бе во кој свет живејте еј! Прочитај шо си пишал пред да постниш. кхм... нема ништо да смениш 15 години + да е домаќински одржавано???? Некако тие работи не ми одат заедно. Или ќе ја одржаваш, или нема ништо да менуваш 15 години. Патем, ако возам такси за 15 години штраф нема да остани од било кое возило.
ABE DRUGAR TI ŠO PODRAZBIRAŠ POD DOBRO ODRŽAVANJE NA KOLA,
KAJ JAPONSKI AVTOMOBIL DOBRO ODRZAVANJE E DA MENJAVAŠ POTROŠEN MATERIJAL
KAJ VW DOBRO ODRZAVANJE E DA MU MENJAVAŠ RASIPANI DELOVI

I NEŠTO ČUDNO TI E DA POMINEŠ 150 000 BEZ DEFEK, EPA ČUDNO E ZATEBE A ZA SEKOJ ŠO IMA JAPONSKO I NE E TOLKU ČUDNO, TI KAZAV PRIMER ZA PRIJATELOV ZA MAZDA 323 NAD 400 000 POMINATI OD KOI POVEKE OD 200 000 IMA ON POMINATI PA NEPAMTI DEKA NEŠTO SE RASIPALO NA MAZDAVA.
INAKU VW PRAVI MOTORI SO 1.4 litarski benzinec i odnego vadi 150 konja ama ima naznaka Tsi šo znači na 1.4 motor stavaat tsi odnosno TURBINA na 1.4, tuka e i greškata, vidi dali ima japonska kola šo ima turbo na tolku mala kubikaza, fakt e deka toj 1.4 litarski motor nemoze da pomine mnogu kilometri. za razlika od toa honda stava vtec motor šo nema turbina a ima varijabilni ventili, so toa ja namaluva potrošuvačkata zatoa šo kolata pred 3500 obrtai raboti samo na 8 ventili i so toa go zašteduva motorot a kolata ima 160 hp i toa vo 1993 godina. vo 1993 godina pokazi mi koj e toj model od vw šo ima 1.6 motor a ima 160 konja. (ne postoi) za vw da izvadi nad 200 konja mu treba motor kako što e vr6 ili r32 so preku 3000 kubika za razlika od subaru i mitsubishu i nissan (skiline) koi od 2.0 imaat 300 konja
od japoncite samo subaru nissan (skiline) mitsubishi pravat sportisti so turbina i toa so 2.0 litarski motor od koj vadat 300 konja a na vw mu se potrebni r32 t.s. 3200 kubika za da izvadi 300 konja.
za najdobar sportist mislam deka ne treba da pravime muabet site znaeme deka e nissan GT-R, a da ne zboruvame koga nissan ke stavi motor od 3000 kubika šo dobivame :):) nissan 350 ili noviot 370z, pa natebe ostavam da proveriš kolku konja vadi nissan :)



i ušte nešto pogledni ja kolava, vidi na youtube na koj princip raboti i vidi kolku konja ima od 1.3 litarski motor
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2839464&show=1
od 1.3 motor ima 232 konja a GTI od 2.0 ima 200 koja...
eve kako raboti mazda rx8, mesto klipovi gi ima ovie trijagolnici šo vadat mok od 232 konja na samo 1.3 litarski motor
za vaa a i za mnogu drugi tehnologii na japoncite treba da proveriš na net ne samo da čekaš da ti pišam
vvti vti vtec esi pa duri i comon royel tehnologijata za dizelite so nevozmožna kompresija vo klipovite e od japoncite. comonroyel tehnologija japoncite ja stavaa 2 godini pred da počne da upotrebuva germanec, dotogaš zaniv beše nevozmožno tolku bari kompresija da ima vo klipovite a sega site proizveduvaat dizeli so istata tehnologija
 

Martin_GSM

бившиот torrent
Член од
13 април 2006
Мислења
2.076
Поени од реакции
68
ABE DRUGAR TI ŠO PODRAZBIRAŠ POD DOBRO ODRŽAVANJE NA KOLA,
KAJ JAPONSKI AVTOMOBIL DOBRO ODRZAVANJE E DA MENJAVAŠ POTROŠEN MATERIJAL
KAJ VW DOBRO ODRZAVANJE E DA MU MENJAVAŠ RASIPANI DELOVI

I NEŠTO ČUDNO TI E DA POMINEŠ 150 000 BEZ DEFEK, EPA ČUDNO E ZATEBE A ZA SEKOJ ŠO IMA JAPONSKO I NE E TOLKU ČUDNO, TI KAZAV PRIMER ZA PRIJATELOV ZA MAZDA 323 NAD 400 000 POMINATI OD KOI POVEKE OD 200 000 IMA ON POMINATI PA NEPAMTI DEKA NEŠTO SE RASIPALO NA MAZDAVA.
INAKU VW PRAVI MOTORI SO 1.4 litarski benzinec i odnego vadi 150 konja ama ima naznaka Tsi šo znači na 1.4 motor stavaat tsi odnosno TURBINA na 1.4, tuka e i greškata, vidi dali ima japonska kola šo ima turbo na tolku mala kubikaza, fakt e deka toj 1.4 litarski motor nemoze da pomine mnogu kilometri. za razlika od toa honda stava vtec motor šo nema turbina a ima varijabilni ventili, so toa ja namaluva potrošuvačkata zatoa šo kolata pred 3500 obrtai raboti samo na 8 ventili i so toa go zašteduva motorot a kolata ima 160 hp i toa vo 1993 godina. vo 1993 godina pokazi mi koj e toj model od vw šo ima 1.6 motor a ima 160 konja. (ne postoi) za vw da izvadi nad 200 konja mu treba motor kako što e vr6 ili r32 so preku 3000 kubika za razlika od subaru i mitsubishu i nissan (skiline) koi od 2.0 imaat 300 konja
od japoncite samo subaru nissan (skiline) mitsubishi pravat sportisti so turbina i toa so 2.0 litarski motor od koj vadat 300 konja a na vw mu se potrebni r32 t.s. 3200 kubika za da izvadi 300 konja.
za najdobar sportist mislam deka ne treba da pravime muabet site znaeme deka e nissan GT-R, a da ne zboruvame koga nissan ke stavi motor od 3000 kubika šo dobivame :):) nissan 350 ili noviot 370z, pa natebe ostavam da proveriš kolku konja vadi nissan :)



i ušte nešto pogledni ja kolava, vidi na youtube na koj princip raboti i vidi kolku konja ima od 1.3 litarski motor
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2839464&show=1
od 1.3 motor ima 232 konja a GTI od 2.0 ima 200 koja...
eve kako raboti mazda rx8, mesto klipovi gi ima ovie trijagolnici šo vadat mok od 232 konja na samo 1.3 litarski motor
za vaa a i za mnogu drugi tehnologii na japoncite treba da proveriš na net ne samo da čekaš da ti pišam
vvti vti vtec esi pa duri i comon royel tehnologijata za dizelite so nevozmožna kompresija vo klipovite e od japoncite. comonroyel tehnologija japoncite ja stavaa 2 godini pred da počne da upotrebuva germanec, dotogaš zaniv beše nevozmožno tolku bari kompresija da ima vo klipovite a sega site proizveduvaat dizeli so istata tehnologija
факт е дека малолитражен мотор со голема коњажа не оди многу километри(затоа мерцедесите е250 дизелите беа 2.5 со околу 90 коња реден 5 цилиндри па ене ги тераат и по повеќе од милион) истото е и со волксваген затоа става 3000 кубици за да извади 300 коња за да трае. а тие зујалиците јапонски(не дека не ги поштовам одлични се но германските ми лежат повеќе на срце) со 300 коња на 2.0 тој мотор зуе како електромотор прво тоа не ме бендисва а и квалитетот на материјалите на еве да го земеме новиот лансер беше шит(значи сакаа да заебат народ) па по многуте поплаки се поправија.

за wankel не објаснувај, објаснато е многу порано од твоето зачленување на форумот.:smir:
 

mamba

UNITED MACEDONIA
Член од
13 декември 2009
Мислења
93
Поени од реакции
3
факт е дека малолитражен мотор со голема коњажа не оди многу километри(затоа мерцедесите е250 дизелите беа 2.5 со околу 90 коња реден 5 цилиндри па ене ги тераат и по повеќе од милион) истото е и со волксваген затоа става 3000 кубици за да извади 300 коња за да трае. а тие зујалиците јапонски(не дека не ги поштовам одлични се но германските ми лежат повеќе на срце) со 300 коња на 2.0 тој мотор зуе како електромотор прво тоа не ме бендисва а и квалитетот на материјалите на еве да го земеме новиот лансер беше шит(значи сакаа да заебат народ) па по многуте поплаки се поправија.

за wankel не објаснувај, објаснато е многу порано од твоето зачленување на форумот.:smir:
Јас колку што знам CIVIC (повеќето мотори на хонда) има таков мотор помала кубикажа а голема коњажа, а луѓето ги убија од возење што се покажа спротивно на твоето тврдење дека таквите мотори не одат многу километри, плус голема придобивка е и тоа што тошат многу помалку отколку волксваген со иста коњажа.
Јапонците барем примаат критики и се поправаат што не е случај со волксваген па види сам кој сака да го заебе народот.
 

Македонеро

Домаќин
Член од
15 декември 2008
Мислења
3.488
Поени од реакции
1.863
Лкесус,Бентли и Јагуар-моите најомилени марки автомобили:pipi:
 
Член од
15 март 2010
Мислења
51
Поени од реакции
2
факт е дека малолитражен мотор со голема коњажа не оди многу километри(затоа мерцедесите е250 дизелите беа 2.5 со околу 90 коња реден 5 цилиндри па ене ги тераат и по повеќе од милион) истото е и со волксваген затоа става 3000 кубици за да извади 300 коња за да трае.

ovoj tvoj fakt za malolitražen motor važi samo za vw, ti navedov deka vw od 1.4 tsi vadi 150 ili 160 konja ama problemot e šo stava turbina za razlika od honda civic šo ne upotrebuva turbina vo motorot tuka namesto turbina e vtec motor, e tuka vo taa vtec tehnologija se tie 160 konja od 1.6 i taa kola den deneska se prodava so povisoka cena od golf istata godina... ZNAČI KAKO ŠO PIŠAL MAMBA
JASNO GLASNO I EDNOSTAVNO: toj tvoj FAKT vazi samo za vw
:helou:
prašaj kolku se zaebaa luge šo kupija golf 5 tsi 1.4 motor... ako imaš nekoj poznat prašaj do koga ima pišano servisi vo kniškata oti posle servisite sleduva remont


a za lancer ili subaru ili nissan gtr ili 370z toa mozes samo da zboruvaš zatoa šo nemozes da go imaš, ta kola e mokna i na zvuk i na se eve vidi go zvukot na golf 5 GTI so 2.0 motor pa slusnija hondava samo te molam da gi vidiš klipčinjava pa kazi mi koj vadi dobar zvuk
eve ti golf eve ti honda i toa 19 godini postara
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
OK SOTEBE NEMOZAM DA SE RAZBERAM A ZA SERVISOT TI GARANTIRAM DEKA E 1500 EVRA 100% NE RAČUNAJ CENA NA KAIŠ I MASLO GLEDAJ NA SERVIS KOLKU KE TI ZEMAT, A TI MOZES DA KUPIŠ NE DACIJA ŠO SAKAS AKO SAKAS MOZES I 5000 TROTINETI DA SI KUPIŠ MOZE POVEKE KILOMETRI KE POMINEŠ... MISLI MALCE ZBORUVAME ZA KVALITET, DIZAJ I SE OSTANATO ŠO E ZNAČAJNO ZA KOLATA I KOGA KE JA VOZIŠ I BEZBEDNOST I SE... KAKO ŠO KAZA TEBE NIKOJ NEMOZE DA TE IZLAZE SAMO ZA ACORDOT DOBRO TE IZLAGALE. INAKU NOV AKORD NE E 23 000 EVRA, STARIOT AKORD NASTARO MOZES DA GO KUPIŠ ZA 20 000 EVRA A NOVIOT SEA KE TI KAZAM KOLKU PARI E
OVA E NOVIOT, OTVORI VIDI NEKA NE TE LAZAT DRUGITE

A OVA E STARIOT ACORD I POGLEDNI KOLKU PARI E NASTARO VO SLOVENIJA
NE ZBORUVAJ NAPRAZNO NE SE PRAVI PAMETEN
OVA SE FAKTI A NE PRAZNI MUABET A TI AKO SI EDEN OBIČEN ZABEGAN FAN NA VW OK, TOA E TVOE MISLENJE I NEMOZAM JA DA TE UBEDUVAM, KOJ VOZEL JAPONSKO ZNAE ŠO E KOLA, NEMORA DA E VO NEGOVA SOPSTVENOST SAMO DA IMAL MOZNOST DA VOZI 100 KM SO JAPONSKO, PROBAJ I TI PA DOJDI DA PRAVIME MUABET. ZEMI GOLF OD 1995 GOLF 3 PRIMER I POSLE VOZI SE VO TOYOTA CELICA OD 1991 PA KE VIDIŠ KOLKAVA E RAZLIKATA.
:tapp:
INAKU NEMAM NIŠTO PROTIV FANOVITE NA VW, VORED E SE E SUPER NAJJAKA KONKURENCIJA NA JAPONCITE VO MOMENTOV, PREDSTAVUVA JAKA KONKURENCIJA I ZA TOYOTA POSEBNO NA EVROPSKI PAZAR IAKO TOYOTA VO POSLEDNITE TRI GODINI IMA NAJPRODAVANI VOZILA I VO POSLEDNITE 3 GODINI E NA PRVOTO MESTO A VTORO MESTO E GMC
Види вака... не сум фан на VW и јас ги нејќам, ама не сум ни некој фан на Јапонците. Глупо ми е некој да ми млати празна слама дека имало 1450 Јапонски производители на возила и сите прават топ коли, додека се останато е срање. И во никој случај неможиш да ме убедиш дека 1500 евра е сервис за Пасат, освен ако му менуваш се. Почнувајќи од предница, амортизери, дискови, плочки, филтри, масло, каиши. Тогаш би можел да се подзамислам дали сум во право.

А и незнам колку си информиран, ама ајде еве, читај, и просветли се. Да не биди дека Џиш појма нема од ништо, ама фактите зборуваат нешто трето. Така да толку од Toyota на првото место....

ABE DRUGAR TI ŠO PODRAZBIRAŠ POD DOBRO ODRŽAVANJE NA KOLA,
KAJ JAPONSKI AVTOMOBIL DOBRO ODRZAVANJE E DA MENJAVAŠ POTROŠEN MATERIJAL
KAJ VW DOBRO ODRZAVANJE E DA MU MENJAVAŠ RASIPANI DELOVI

I NEŠTO ČUDNO TI E DA POMINEŠ 150 000 BEZ DEFEK, EPA ČUDNO E ZATEBE A ZA SEKOJ ŠO IMA JAPONSKO I NE E TOLKU ČUDNO, TI KAZAV PRIMER ZA PRIJATELOV ZA MAZDA 323 NAD 400 000 POMINATI OD KOI POVEKE OD 200 000 IMA ON POMINATI PA NEPAMTI DEKA NEŠTO SE RASIPALO NA MAZDAVA.
Кажи ми ти шо подразбираш под одржавање? И шо е разликата помеѓу менување потрошен матерјал и расипани делови? Сакаш да ме убедиш дека една гума кај VW се вози 20.000 км, a истата таа на Хонда оди 150.000 км? Не ми си јасен... Возило по 100.000 поминати километри почнува да јавува дефеци. И сега јас ако имам VW треба да чекам да се расипи нешто за да го променам?

INAKU VW PRAVI MOTORI SO 1.4 litarski benzinec i odnego vadi 150 konja ama ima naznaka Tsi šo znači na 1.4 motor stavaat tsi odnosno TURBINA na 1.4, tuka e i greškata, vidi dali ima japonska kola šo ima turbo na tolku mala kubikaza, fakt e deka toj 1.4 litarski motor nemoze da pomine mnogu kilometri. za razlika od toa honda stava vtec motor šo nema turbina a ima varijabilni ventili, so toa ja namaluva potrošuvačkata zatoa šo kolata pred 3500 obrtai raboti samo na 8 ventili i so toa go zašteduva motorot a kolata ima 160 hp i toa vo 1993 godina. vo 1993 godina pokazi mi koj e toj model od vw šo ima 1.6 motor a ima 160 konja. (ne postoi) za vw da izvadi nad 200 konja mu treba motor kako što e vr6 ili r32 so preku 3000 kubika za razlika od subaru i mitsubishu i nissan (skiline) koi od 2.0 imaat 300 konja
od japoncite samo subaru nissan (skiline) mitsubishi pravat sportisti so turbina i toa so 2.0 litarski motor od koj vadat 300 konja a na vw mu se potrebni r32 t.s. 3200 kubika za da izvadi 300 konja.
za najdobar sportist mislam deka ne treba da pravime muabet site znaeme deka e nissan GT-R, a da ne zboruvame koga nissan ke stavi motor od 3000 kubika šo dobivame :):) nissan 350 ili noviot 370z, pa natebe ostavam da proveriš kolku konja vadi nissan :)


eve kako raboti mazda rx8, mesto klipovi gi ima ovie trijagolnici šo vadat mok od 232 konja na samo 1.3 litarski motor
za vaa a i za mnogu drugi tehnologii na japoncite treba da proveriš na net ne samo da čekaš da ti pišam
vvti vti vtec esi pa duri i comon royel tehnologijata za dizelite so nevozmožna kompresija vo klipovite e od japoncite. comonroyel tehnologija japoncite ja stavaa 2 godini pred da počne da upotrebuva germanec, dotogaš zaniv beše nevozmožno tolku bari kompresija da ima vo klipovite a sega site proizveduvaat dizeli so istata tehnologija
За ванкел мотор можам и да ти објаснам не само како работи, туку и како изгледа, имам видено отворен. Него кажими ти мене колку километри врви со еден ремонт бидејќи има 3-4 RX7 низ Битола кој што се неподвижни... Патем, си прогуглал тро да видиш кои се Феликс Ванкел, Карл Бенц и Рудолф Дизел и што биле по националност???

a za lancer ili subaru ili nissan gtr ili 370z toa mozes samo da zboruvaš zatoa šo nemozes da go imaš, ta kola e mokna i na zvuk i na se eve vidi go zvukot na golf 5 GTI so 2.0 motor pa slusnija hondava samo te molam da gi vidiš klipčinjava pa kazi mi koj vadi dobar zvuk
Прашање... си имал GTR или 370z па што кажуваш каква машина е? И згора на тоа другите не знаат бидејќи ја немале? А од кај си сигурен дека не сум имал таков?

Кога сме кај тркање со коли, ич не ме привлекуваат со звуци тркачките коли. Мене колата ми е за превоз, не за трка. Ако тргнам од Битола за Скопје сакам да се возам во тивко, а не да добијам главоболка за 2 часови пат. Згора на тоа, страв ми е да возам брзо со кола. Од 150-160 немам повеќе кренато, нема ни да кренам. За кревање адреналин, мотор :smir:.

Патем, сум имал мерцедес 2,8 со 200 кс бензин (да речиме дека е нешто слично како горе споменатите Јапонци по перформанси не, ама во потрошувачка сигурно дека се тука некаде, можеби и нешто повеќе), и верувај ми дека уште еднаш такво возило во моја сопственост нема да дојде од проста причина што потрошувачката на гориво е мноооогу висока за мојот стадард. Обичен смртник сум, и неможам да си дозволам да поседувам возило што троши двоцифрен број на литри гориво за изминати 100 км.
 
С

Спенсер

Гостин
RACER ај прошетај низ скопјево... секоја 2ра кола е голф... шо да ти кажам повеќе...

сепак, BMW е нај нај... а може и еден пасат ЦЦ... и едно А4 (2010год):vozbud:

и акордот е убава кола... али... BMW:vozbud:
 
Член од
15 март 2010
Мислења
51
Поени од реакции
2
RACER ај прошетај низ скопјево... секоја 2ра кола е голф... шо да ти кажам повеќе...

сепак, BMW е нај нај... а може и еден пасат ЦЦ... и едно А4 (2010год):vozbud:

и акордот е убава кола... али... BMW:vozbud:
drugar treba li da gledame šo vozi skopje ili šo vozi svetov, jas ziveam vo slovenija pa gledam tuka šo se vozi a ne za dzabe 3 godini nanazat toyota ima najprodavani vozila so rekordna brojka vo 2009 godina... ne gledaj skopje kajnas takov ni e mentalitetot makedonski šo poveke železo ima na kolava toa e poubavo (makedonska rabota) a za bmw i za nekoj takvi firmi ne komentiram nemozam da go sporedam acordot so bmw 5 ili 7 nema zboru tuka ništo nemozam da komentiram

Кога сме кај тркање со коли, ич не ме привлекуваат со звуци тркачките коли. Мене колата ми е за превоз, не за трка. Ако тргнам од Битола за Скопје сакам да се возам во тивко, а не да добијам главоболка за 2 часови пат. Згора на тоа, страв ми е да возам брзо со кола. Од 150-160 немам повеќе кренато, нема ни да кренам. За кревање адреналин, мотор :smir:.


drugar nepravam muabet za trkanje samo gore mi spomnavte deka ako kolata nemala kubikaza golema deka nemala i zvuk pa samo zatoa gi staviv klipovite, inaku za da trgneš od skopje do bitola ke te boli glavata ako se voziš vo golf 5, na stranata na www.koli.com pobaraj testot šo go napravija za golf 5 i ke vidiš šo pišuva vo nedostatoci: bučna kabina na visoki obrtai i nedobro izolirana karoserija kade šo na nekoj mesta se čuvstvuva veter vo kabinata... ova ne go napišav jas tuku nekoj šo ja testiral kolava
 

Kajgana Shop

На врв Bottom