Одиме на Марс?

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Читав доста критики дека насоката во која се движи НАСА во врска со човечкото истражување на вселената е сосема погрешна. Изгубени се последниве години. Дел од тие критики се на луѓе кои се дел од НАСА.
Дали тоа е така заради политиката, секој кој ќе дојди на власт прави што сака со проектите во НАСА.

Голема среќа што покрај огромните ресурси во Америка постојат луѓе кои веќе самостојно прават напори за проширување на човечкото присуство подалеку од планетава.

Месечината е најдобриот старт. Русите, Кинезите, и некои останати имаат планови за човечки бази на Месечината. Едни од подобрите вселенски програми, иако далеку послабо финансирани од Американската се Руската (иако често во криза) и Кинеската.
Едноставно се движат на долгорочен план кон освојување на вселената. Следниот чекор им е воспоставување на човечки бази на Месечината.

Еднаш воспоставен транспортен систем на луѓе и ресурси до и од Месечината, ќе резултира со драстично подобрување на технологијата, нејзино поефтинување и природно ќе се трасира патот кон Марс.
...уште многу вода ќе протече под мостовите на Нева, Потомак и Јангце...додека некој воспостави инсталација на Месечината која ќе биде операција подолга од тачдаун во безбол. Марс апсолутно не доаѓа во обзир , освен можеби како камиказе спектакл на лет во еден правец со голема неизвесност кој ќе доживее да ја види планетата од близу. Можеби некогаш во некое друго време. За сега, барем до таму до каде досега знаењето ..нема шанса и сите муабети на таа тема се само кампањи за прибирање на капитал за поголемка група луѓе се бават со своето хоби...
Барем наредните 500 години целата таа приказна би требело да се пегла со роботи се додека не се смисли пропулзија со која ќе може доволно големи количина на материјал да се дигаат во орбита без катастрофално загадување на земјината атмосфера и по прифатливи цени. Или пак не не исконтактира цивилизација која среќно успеала да ја преживее фазата на нуклеарното самоуништување и која добуткала до ниво на меѓузвездена комуникација , нормално под услов ако сака да ни ја даде најљубезно технологијата, а не да не употреби како суровина за храна.... :) :) :)
 
Последно уредено:

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.269
...уште многу вода ќе протече под мостовите на Нева, Потомак и Јангце...додека некој воспостави инсталација на Месечината која ќе биде операција подолга од тачдаун во безбол. Марс апсолутно не доаѓа во обзир , освен можеби како камиказе спектакл на лет во еден правец со голема неизвесност кој ќе доживее да ја види планетата од близу. Можеби некогаш во некое друго време. За сега, барем до таму до каде досега знаењето ..нема шанса и сите муабети на таа тема се само кампањи за прибирање на капитал за поголемка група луѓе се бават со своето хоби...
Барем наредните 500 години целата таа приказна би требело да се пегла со роботи се додека не се смисли пропулзија со која ќе може доволно големи количина на материјал да се дигаат во орбита без катастрофално загадување на земјината атмосфера и по прифатливи цени. Или пак не не исконтактира цивилизација која среќно успеала да ја преживее фазата на нуклеарното самоуништување и која добуткала до ниво на меѓузвездена комуникација , нормално под услов ако сака да ни ја даде најљубезно технологијата, а не да не употреби како суровина за храна.... :) :) :)
Американци ќе одат бе конкретен, Во изминатиот пола век додека Русите се уште се думаат како величенствените Амери шетаа по месечината Американците се спремаа и усовршуваа за освојување на други планети а наскоро и соседни созведија и поблиски галаксии
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Американци ќе одат бе конкретен, Во изминатиот пола век додека Русите се уште се думаат како величенствените Амери шетаа по месечината Американците се спремаа и усовршуваа за освојување на други планети а наскоро и соседни созведија и поблиски галаксии
.....среќен им пат..:):)
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.066
Поени од реакции
4.716
...уште многу вода ќе протече под мостовите на Нева, Потомак и Јангце...додека некој воспостави инсталација на Месечината која ќе биде операција подолга од тачдаун во безбол. Марс апсолутно не доаѓа во обзир , освен можеби како камиказе спектакл на лет во еден правец со голема неизвесност кој ќе доживее да ја види планетата од близу. Можеби некогаш во некое друго време. За сега, барем до таму до каде досега знаењето ..нема шанса и сите муабети на таа тема се само кампањи за прибирање на капитал за поголемка група луѓе се бават со своето хоби...
Барем наредните 500 години целата таа приказна би требело да се пегла со роботи се додека не се смисли пропулзија со која ќе може доволно големи количина на материјал да се дигаат во орбита без катастрофално загадување на земјината атмосфера и по прифатливи цени. Или пак не не исконтактира цивилизација која среќно успеала да ја преживее фазата на нуклеарното самоуништување и која добуткала до ниво на меѓузвездена комуникација , нормално под услов ако сака да ни ја даде најљубезно технологијата, а не да не употреби како суровина за храна.... :) :) :)
Со сегашните проекти и тие во блиска иднина... мислам дека си во право. Засега НАСА во сегментот на човечкото истражување на вселената е циркус. Како некој мега филм преполн со ефекти каде на публиката меракот ќе и помини за неколку дена.

Но ај да не претеруваме постојат неколку ентузијасти опремени со одлични тимови и големи ресурси зад себе. Нека не разочарува фактот што со децении луѓето се надеваат на заминување кон другите вселенски тела, а вселенските агенции постојано го ветуваа тоа. Претпоставувам дека тргнуваш од тој факт кога го пишуваш ова.
На крајот на краиштата остануваат самите вселенски агенции да ги поддржат идеите и проектите на неколкумината кои моментално активно работат на тоа што вселенските агенции требаше да го прават децении наназад.

Штета што за време на Студената војна пропаднале доста проекти што најверојатно ќе не пратеа меѓу планетите.

Во врска со пропулзијата... Хемиските горива се доволни засега за истражување на блиските планети. Проблем е цената на хардверот, поточно фактот што истиот е наменет за една употреба. Да, друг тип на пропулзија би го решил проблемот со реискористување на хардверот, но зошто да не се работи на тоа сега, со сегашната пропулзија кога трошоците за развој би биле многу пониски од комплетно ново развивање на пропулзија... Впрочем токму тоа го прават неколку приватни компании во обид драстично да ја турнат цената на вселенските летови.
Доколку успеат во тоа, Месечината и Марс би биле многу поблиску отколку сега. :)
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Со сегашните проекти и тие во блиска иднина... мислам дека си во право. Засега НАСА во сегментот на човечкото истражување на вселената е циркус. Како некој мега филм преполн со ефекти каде на публиката меракот ќе и помини за неколку дена.

Но ај да не претеруваме постојат неколку ентузијасти опремени со одлични тимови и големи ресурси зад себе. Нека не разочарува фактот што со децении луѓето се надеваат на заминување кон другите вселенски тела, а вселенските агенции постојано го ветуваа тоа. Претпоставувам дека тргнуваш од тој факт кога го пишуваш ова.
На крајот на краиштата остануваат самите вселенски агенции да ги поддржат идеите и проектите на неколкумината кои моментално активно работат на тоа што вселенските агенции требаше да го прават децении наназад.

Штета што за време на Студената војна пропаднале доста проекти што најверојатно ќе не пратеа меѓу планетите.

Во врска со пропулзијата... Хемиските горива се доволни засега за истражување на блиските планети. Проблем е цената на хардверот, поточно фактот што истиот е наменет за една употреба. Да, друг тип на пропулзија би го решил проблемот со реискористување на хардверот, но зошто да не се работи на тоа сега, со сегашната пропулзија кога трошоците за развој би биле многу пониски од комплетно ново развивање на пропулзија... Впрочем токму тоа го прават неколку приватни компании во обид драстично да ја турнат цената на вселенските летови.
Доколку успеат во тоа, Месечината и Марс би биле многу поблиску отколку сега. :)
Хемиските погони т.е. веројатно мислиш на долгите цевки со данце и тесен отвор на другиот крај каде мешавина на гориво( течно или чврсто) и оксидатор согоруваат експандирајќи интензивно до висок притисок и после гасовитата смеша со голема брзина истекува низ отворот познат како млазница и на принципот на акција и реакција цевката шиба во спротивен правец од она на истекувањето???
Да не разглабаме сеа околу масените протоци, температури, материјали, аблации, вибрации, забрзувања, инерции... итн. туку да останеме на фактот дека оваа реакција во себе си го содржи оксидаторот, па е независна од кислородот во атмосферата и може да функционира и таму каде го нема..., но како нуз продукт страшно ја загадува атмосферата... :)
Рука на срце сега за сега тоа е единствениот начин да забрзаме дадена количина маса т.е.товар на брзини доволни по патека на кос истрел за да се оттргне од гравитацијата илити да ја промаши површината на Земјата и почне да кружи околу неа...на ниска орбита. Како се сголемува таа брзина орбитата се шири и во еден момент може да ја опфати и Месечината. Тоа го викаме патување на Месечината. Ни оддалеку не е лет од точка А до точка Б како Лукас црта во неговите филмови...Повеќе е ко лет со балон каде гравитациите, масите и забрзувањата глумат ветер ...
Во нејзина близина, ако се намали брзината, тогаш гравитацијата на Месечината го завлекува возилото и тоа почнува да кружи околу неа.. Ова вака на кратко околу патувањето.
Сите заебанции во технички смисол се уште многу големи и треба многу пари, време итн.итн. за да се изпеглаат такви какви се. Но тоа е само една страна на медаљата наречена патување во вселената. Проблемот е многу поголем и практично никој од тоа приватните, ни
'државните" компании , многу-многу не го спомнува.
А тоа е дека вселената е исклучиво неповолна , прасктично смртоносна околина за функционирање на живо суштество со состав и функција какво е човекот.
Исклучиво смртоносно и тоа не по една, туку по повеќе основи.
Како тоа ќе се реши никој појма нема, ако исклучиме , како што кажав порано камиказа мисии. Но тие немаат економска логика, а нешто додека не ја добие е само илузија или хоби.... :) :)
Затоа мислам дека роботите се решение...за единствената за сега потреба од мување по блискиот космос на Сончевиот систем.....рударењето во астероидниот појас. И. дефинитивно за сега тоа е единствената причина да се муабети околу можноста на одење "горе".... :) :)
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.066
Поени од реакции
4.716
Хемиските погони т.е. веројатно мислиш на долгите цевки со данце и тесен отвор на другиот крај каде мешавина на гориво( течно или чврсто) и оксидатор согоруваат експандирајќи интензивно до висок притисок и после гасовитата смеша со голема брзина истекува низ отворот познат како млазница и на принципот на акција и реакција цевката шиба во спротивен правец од она на истекувањето???
Да не разглабаме сеа околу масените протоци, температури, материјали, аблации, вибрации, забрзувања, инерции... итн. туку да останеме на фактот дека оваа реакција во себе си го содржи оксидаторот, па е независна од кислородот во атмосферата и може да функционира и таму каде го нема..., но како нуз продукт страшно ја загадува атмосферата... :)
Рука на срце сега за сега тоа е единствениот начин да забрзаме дадена количина маса т.е.товар на брзини доволни по патека на кос истрел за да се оттргне од гравитацијата илити да ја промаши површината на Земјата и почне да кружи околу неа...на ниска орбита. Како се сголемува таа брзина орбитата се шири и во еден момент може да ја опфати и Месечината. Тоа го викаме патување на Месечината. Ни оддалеку не е лет од точка А до точка Б како Лукас црта во неговите филмови...Повеќе е ко лет со балон каде гравитациите, масите и забрзувањата глумат ветер ...
Во нејзина близина, ако се намали брзината, тогаш гравитацијата на Месечината го завлекува возилото и тоа почнува да кружи околу неа.. Ова вака на кратко околу патувањето.
Сите заебанции во технички смисол се уште многу големи и треба многу пари, време итн.итн. за да се изпеглаат такви какви се. Но тоа е само една страна на медаљата наречена патување во вселената. Проблемот е многу поголем и практично никој од тоа приватните, ни
'државните" компании , многу-многу не го спомнува.
А тоа е дека вселената е исклучиво неповолна , прасктично смртоносна околина за функционирање на живо суштество со состав и функција какво е човекот.
Исклучиво смртоносно и тоа не по една, туку по повеќе основи.
Како тоа ќе се реши никој појма нема, ако исклучиме , како што кажав порано камиказа мисии. Но тие немаат економска логика, а нешто додека не ја добие е само илузија или хоби.... :) :)
Затоа мислам дека роботите се решение...за единствената за сега потреба од мување по блискиот космос на Сончевиот систем.....рударењето во астероидниот појас. И. дефинитивно за сега тоа е единствената причина да се муабети околу можноста на одење "горе".... :) :)

Главниот проблем не е ниту горивото, ниту загадувањето, ниту моторите, главниот проблем е цената. Ако е цената доволно ниска би шибале и на јаглен.

Најголем дел од сета тежина на ракетата е горивото (поточно гориво плус кислород), но најголем дел од цената на ракетата е хардверот (мотори, резервоари, авионика итн.) и тоа некаде околу 99% + од вкупната цена.
Хардверот моментално се третира исто како горивото, при секоја мисија се исфрла. Доколку се најди начин (што веќе се случува со некои компании) да се ре-употреби хардверот, трошоците по лансирање ќе опаднат драстично.
Со новите далеку помали трошоци ќе се добијаат повеќе муштерии, што ќе предизвика поголема побарувачка а со тоа и поголеми профити. Сето тоа ќе резултира со влегување на нови играчи, што ќе значи зголемена конкуренција, а со тоа и ново намалување на цените и развој на нови технологии. Теоретски убаво звучи, а потребна е само една иновација.

Развивањето на комплетно нова пропулзија би чинело десетици, па и стотици билиони, потфат кој ќе трае со години и би морал да биде финансиран од државата. Подобро е да се работи со тоа што веќе го имаме, па природниот тек на настаните да доведи до развивање на нов тип пропулзија.

За условите во вселената нема потреба да се зборува, но доволно масивно вселенско летало може да ги обезбеди сите потребни услови - заштита од радијација, вештачка гравитација, па дури и мал екосистем. Вселенско летало не многу поголемо од вселенската станица.

Впрочем, за скоро се под погоре спомнатото постоеле направени дизајни, добар дел стасани до прототипови, па некои дури и тестирани во вселената. Марс и не е така далеку за човекот, треба само решителност. Решителност да се префрлат парите од Ирак, Авганистан на Месечината, Марс. :)
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
..да ги префрли парите, проба и покојниот председател на САД Кенеди, пред да го упокојат..:) Не така лесно се префрлаат пари од еден џеб во друг посебно , ако тој кој треба да се празни е на газдите на војноиндустрискиот комплекс... :)
Цената на хардверот не се должи на некаква скупоќа на истиот или технолошките процеси со кои се произведува, туко затоа што се произведува во исклучително мали серии. Од друга страна неверојатно неделотворен е и апсолутно непрактичен за масовна употреба. Она што проба Спејс Икс со ракетата за повеќе употреби , која слетува назачки на платформа е заебанција , реков негде погоре .за привлекување наивни пари. Нешто ко Шатлот не успеа па ќе успее ова , нема блага веза..
Точно е дека масивен вселенски брод би свршил работа, но тој не би бил како сегашната орбитална или така нешто , туку некаде на ниво на преработен астероид што секако е за сега огромен проблем. Флота од такви која би се користела во рамките на сончевиот систем е некаква можност која патем интензивно се анализира. Проблемот останува ист...неможноста РАЦИОНАЛНО без сите негативни последици да се качи во орбита ГОООЛЕМА количина разноразни товари. Треба една цела индустрија да се качи горе за да се избегне одењето горе доле со огромен трошок на енергија.., се додека не се смисли некој едноставен и ефтин лифт... :)
А за тоа треба барем 500 години. Така за да не се чека роботите се решение. Ни јадат , ни пијат , ни имаат психолошки проблеми , ниту се разболуваат, не им пречи радијација..ниту дооолгите космички ноќи и денови. Башка нема потреба да се влечка комплицирана и тешка опрема за одржување на животните услови. А тие ќе можат да рударат, сликаат, истражуваат, гледаат и слушаат исто како и космонаутите.., плус нема никој да се вознемири , ако случајно загинат. Се друго е исто..дал човек , дал робот... :)[DOUBLEPOST=1487268768][/DOUBLEPOST]За да биде појасно....ова е најбрзата можна траекторија и е прилично енергетски рационална.... Хохмановиот трансфер...

погодните термини-слотовите за лансирање и за одење и за враќање зависат од соодносите на Замјата, Венера, Јупитер и Марс.., т.е. не може да се лансира кога ни ќефне... :) :)
 
Последно уредено:

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.066
Поени од реакции
4.716
..да ги префрли парите, проба и покојниот председател на САД Кенеди, пред да го упокојат..:) Не така лесно се префрлаат пари од еден џеб во друг посебно , ако тој кој треба да се празни е на газдите на војноиндустрискиот комплекс... :)
Цената на хардверот не се должи на некаква скупоќа на истиот или технолошките процеси со кои се произведува, туко затоа што се произведува во исклучително мали серии. Од друга страна неверојатно неделотворен е и апсолутно непрактичен за масовна употреба. Она што проба Спејс Икс со ракетата за повеќе употреби , која слетува назачки на платформа е заебанција , реков негде погоре .за привлекување наивни пари. Нешто ко Шатлот не успеа па ќе успее ова , нема блага веза..
Точно е дека масивен вселенски брод би свршил работа, но тој не би бил како сегашната орбитална или така нешто , туку некаде на ниво на преработен астероид што секако е за сега огромен проблем. Флота од такви која би се користела во рамките на сончевиот систем е некаква можност која патем интензивно се анализира. Проблемот останува ист...неможноста РАЦИОНАЛНО без сите негативни последици да се качи во орбита ГОООЛЕМА количина разноразни товари. Треба една цела индустрија да се качи горе за да се избегне одењето горе доле со огромен трошок на енергија.., се додека не се смисли некој едноставен и ефтин лифт... :)
А за тоа треба барем 500 години. Така за да не се чека роботите се решение. Ни јадат , ни пијат , ни имаат психолошки проблеми , ниту се разболуваат, не им пречи радијација..ниту дооолгите космички ноќи и денови. Башка нема потреба да се влечка комплицирана и тешка опрема за одржување на животните услови. А тие ќе можат да рударат, сликаат, истражуваат, гледаат и слушаат исто како и космонаутите.., плус нема никој да се вознемири , ако случајно загинат. Се друго е исто..дал човек , дал робот... :)[DOUBLEPOST=1487268768][/DOUBLEPOST]За да биде појасно....ова е најбрзата можна траекторија и е прилично енергетски рационална.... Хохмановиот трансфер...

погодните термини-слотовите за лансирање и за одење и за враќање зависат од соодносите на Замјата, Венера, Јупитер и Марс.., т.е. не може да се лансира кога ни ќефне... :) :)
Истите компании што ја снабдуваат Американската армија, ја снабдуваат и НАСА. Оттука горе-долу тоа нема да направи никаква разлика. Дури и тројно да го зголемат буџетот на НАСА, сеуште ќе биди џуџе во споредба со воениот буџет.
Проблемот е во Владата, во стратегијата. Ако го намалат буџетот на војската тоа значи дека ќе треба да се повлечат од некаде, а тоа не го сакаат. Компаниите пак ќе си ги добијаат истите пари.
Патем, најголемите трошоци за Аполо се долго по смртта на Кенеди.

Цената на хардверот е од причина што се работи за висока технологија, а не малите серии. Производството на еден ракетен мотор е прилично комплициран процес кој трае со месеци. Настрана фактот што се употребувааат доста скапи материјали. Ова може да се спореди со патничките авиони. Еден современ патнички авион чини стотици милиони долари, иако се произведуваат сериски, во огромни количини (по илјадници и повеќе).

СпејсИкс се практично пред револуција во вселенските летови. Го враќаат целиот прв степен кој чини приближно 70% од ракетата. Како ќе се движат со цените ќе покажат во блиска иднина (за неколку месеци), иако се сомневам дека би испуштиле дебел профит имајќи ја предвид конкуренцијата. Доволно е да ги спуштат под оние на конкуренцијата и ќе владеат.

Во врска со траекторијата... таа прикажаната е траекторија каде е потребна најмала енергија за да се префрли еден објект од А до Б. Но доколку имаш доволно гориво... патот до Марс може да трае и 2 месеци, наместо 8-9.
Впрочем, концептот на СпејсИкс со дополнување гориво во Земјина орбита, реискористувајќи еден бустер повеќе пати е прилично клучот на патувањето до Марс со човечки екипаж. Се што плаќаш е горивото. :)
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Истите компании што ја снабдуваат Американската армија, ја снабдуваат и НАСА. Оттука горе-долу тоа нема да направи никаква разлика. Дури и тројно да го зголемат буџетот на НАСА, сеуште ќе биди џуџе во споредба со воениот буџет.
Проблемот е во Владата, во стратегијата. Ако го намалат буџетот на војската тоа значи дека ќе треба да се повлечат од некаде, а тоа не го сакаат. Компаниите пак ќе си ги добијаат истите пари.
Патем, најголемите трошоци за Аполо се долго по смртта на Кенеди.

Цената на хардверот е од причина што се работи за висока технологија, а не малите серии. Производството на еден ракетен мотор е прилично комплициран процес кој трае со месеци. Настрана фактот што се употребувааат доста скапи материјали. Ова може да се спореди со патничките авиони. Еден современ патнички авион чини стотици милиони долари, иако се произведуваат сериски, во огромни количини (по илјадници и повеќе).

СпејсИкс се практично пред револуција во вселенските летови. Го враќаат целиот прв степен кој чини приближно 70% од ракетата. Како ќе се движат со цените ќе покажат во блиска иднина (за неколку месеци), иако се сомневам дека би испуштиле дебел профит имајќи ја предвид конкуренцијата. Доволно е да ги спуштат под оние на конкуренцијата и ќе владеат.

Во врска со траекторијата... таа прикажаната е траекторија каде е потребна најмала енергија за да се префрли еден објект од А до Б. Но доколку имаш доволно гориво... патот до Марс може да трае и 2 месеци, наместо 8-9.
Впрочем, концептот на СпејсИкс со дополнување гориво во Земјина орбита, реискористувајќи еден бустер повеќе пати е прилично клучот на патувањето до Марс со човечки екипаж. Се што плаќаш е горивото. :)
Human.....колку ракетни мотори си видел, направил во живот, или можеби некоја комора за согорување, бустер пумпа??? За авиони и не прашуам.... :) Не се работите баш така во тој занат и обично малку што од тоа што лета ....се јаде.
А инаку американската војска не е таму некаде затоа што треба да биде туку обратно за да има причина војно индустрискиот комплекс да табачи пари. А парите се утепувачка што е одамна познато...;)
Она што проба да го прави Спејс Икс е ќе повторам пак само начин за прибирање пари, а таа суперменска идеа апсолутно не е изводлива со хемиски погон..нема никаква логика. Од надвор личи дека може да функционира, принципиелно..., ама во суштина е шаховска игра..нешто што може да се случи во милијарда комбинации , од кои скоро сите излегуваат со резултат беља.
А тоа не е решение , повеќе е циркуска атракција. Нешто што се потпира на аеродинамични површини.., нешто ко ракетопланот на Берт Рутан за Вирџин Галактик е многу порационално решение за лифт доле-горе и обратно.Плус со авион носач кој ќе го однесе над густата атмосфера , каде се поише од пола загубите...
А решението на тој лифтовски проблем е за сега клучниот проблем..., додека не се тргне подлабоко во вселената.
Ме зинтригира од твоево писание, како овие од летов за Марс , повеќе пати ќе танкираат гориво на траекторијата , за да го збрзаат патувањето??? Претходно ќе пратат пакети гориво за да ги чекаат по пат или??? :)[DOUBLEPOST=1487406521][/DOUBLEPOST]Те гледам те интересира проблематикава , очигледно малкумина тука ја дебатираме. А ние сме со можности нажалост само во функција на кибицери ентузијасти и коментатори.
Но за да го поттикнеме во нешто поише од таков муабет...само пробај да замислиш систем траектории со ред на возење и флота одбрани погодни астероиди соодветно прилагодени, кои со соодветно маневрирање ( како , подоцна у муабетот) се донесени на дадени траектории и кои како конвој..еден по еден на соодветно растојание еден зад друг по патеката..,се поставени да кружат во рамки на сончевиот систем. За гориво би се јаделе самите себе и така би траеле со децении, ако не векови. А би биле подвижни снабдувачки бази-хотели..со соодветна посада и што ли уште не. Со брзи скокови во погодни моменти од еден на друг... би можело бргу и ефикасно да се патува меѓу планетите во рамките на соларниот систем.
Технички остварливо.
Уште да наједме некој да исфинансира барем проект за анализа на постапката и квантифицирање трошоци за избор, модификација и позиционирање на астероид на нова траекторија и да собереме тим соодветни слободни од ангажмани у војноиндустрискиот комплекс фриленс стручњаци и други мајсторинки.... :) :)
Не вака само стиробетон и нео-барок се прави или се трошат пари на разни невладини активности за спас на кучиња и мачиња скитници или промовирање на винитожитото и слободниот молерај... :) :) :)[DOUBLEPOST=1487440056][/DOUBLEPOST]
 
Последно уредено:

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.066
Поени од реакции
4.716
Human.....колку ракетни мотори си видел, направил во живот, или можеби некоја комора за согорување, бустер пумпа??? За авиони и не прашуам.... :) Не се работите баш така во тој занат и обично малку што од тоа што лета ....се јаде.
А инаку американската војска не е таму некаде затоа што треба да биде туку обратно за да има причина војно индустрискиот комплекс да табачи пари. А парите се утепувачка што е одамна познато...;)
Она што проба да го прави Спејс Икс е ќе повторам пак само начин за прибирање пари, а таа суперменска идеа апсолутно не е изводлива со хемиски погон..нема никаква логика. Од надвор личи дека може да функционира, принципиелно..., ама во суштина е шаховска игра..нешто што може да се случи во милијарда комбинации , од кои скоро сите излегуваат со резултат беља.
А тоа не е решение , повеќе е циркуска атракција. Нешто што се потпира на аеродинамични површини.., нешто ко ракетопланот на Берт Рутан за Вирџин Галактик е многу порационално решение за лифт доле-горе и обратно.Плус со авион носач кој ќе го однесе над густата атмосфера , каде се поише од пола загубите...
А решението на тој лифтовски проблем е за сега клучниот проблем..., додека не се тргне подлабоко во вселената.
Ме зинтригира од твоево писание, како овие од летов за Марс , повеќе пати ќе танкираат гориво на траекторијата , за да го збрзаат патувањето??? Претходно ќе пратат пакети гориво за да ги чекаат по пат или??? :)[DOUBLEPOST=1487406521][/DOUBLEPOST]Те гледам те интересира проблематикава , очигледно малкумина тука ја дебатираме. А ние сме со можности нажалост само во функција на кибицери ентузијасти и коментатори.
Но за да го поттикнеме во нешто поише од таков муабет...само пробај да замислиш систем траектории со ред на возење и флота одбрани погодни астероиди соодветно прилагодени, кои со соодветно маневрирање ( како , подоцна у муабетот) се донесени на дадени траектории и кои како конвој..еден по еден на соодветно растојание еден зад друг по патеката..,се поставени да кружат во рамки на сончевиот систем. За гориво би се јаделе самите себе и така би траеле со децении, ако не векови. А би биле подвижни снабдувачки бази-хотели..со соодветна посада и што ли уште не. Со брзи скокови во погодни моменти од еден на друг... би можело бргу и ефикасно да се патува меѓу планетите во рамките на соларниот систем.
Технички остварливо.
Уште да наједме некој да исфинансира барем проект за анализа на постапката и квантифицирање трошоци за избор, модификација и позиционирање на астероид на нова траекторија и да собереме тим соодветни слободни од ангажмани у војноиндустрискиот комплекс фриленс стручњаци и други мајсторинки.... :) :)
Не вака само стиробетон и нео-барок се прави или се трошат пари на разни невладини активности за спас на кучиња и мачиња скитници или промовирање на винитожитото и слободниот молерај... :) :) :)[DOUBLEPOST=1487440056][/DOUBLEPOST]
Остај ти воено-индустрискиот комплекс кога само BP врти повеќе пари од цела воена индустрија на Америка.
Не се војните што ја хранат воената индустрија, туку заканата. Во Ирак или Авганистан Американците немаат употребено повеќе од стотина авиони... што е ништо на пример со сите авиони стационирани на носачите.

На СпејсИкс не им требаат пари... веќе имаат огромна листа на нарачки што треба да ги реализираат, многу повеќе од било која друга компанија. Дека се сериозни во намерите може да се види од нивната кратка историја, од мала ракета со 1 тон капацитет до орбита, преку ракета со 8-9 тона капацитет стигнаа до ракети кои може да фрлат 25 тона во орбита, бустерот го враќаат за повторно искористување и за некој месец треба да лансираат ракета со 55 тони капацитет до орбита. Сето тоа за десет години. На ниту една друга компанија тоа не и успеало. Конкурентите со децении се држат до една иста ракета која минимално ја подобруваат.
Оттука не гледам никаков проблем да го остварат она што го замислиле.

Лансирањето на ракета од авион е паметна и одлична идеа, но комплицирана и тешко остварлива. Невозможна за големи товари.

Патот до Марс за 2 месеци место за 8-9 е возможен со големо количество гориво. Колку повеќе гориво толку повеќе може да се менува брзината на леталото т.е. забрзување и кочење. Денешните летала ја користат гравитацијата на Марс за да успорат, но со доволно гориво таа работа може да ја заврши самото летало.
Главниот проблем е горивото. Ја содржи целата тежина на леталото, а чини многу малку. Се што треба е да се најде ефтин начин на фрлање големо количество гориво таму горе. :)
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Ако се препрочиташ ќе дојдеме на истата констатација: Се што треба е да се најде ефтин начин на фрлање големо количество гориво таму горе.
Јас за такво нешто , а во браншата поминав повеќе од 15 години типувам: евентуално за 50 до 500 години., ако планетата пред тоа не се самоутепа имајќи во вид какви будали ја населуваат...или не и се случи нешто друго.
А тоа е проблем за сега нерешив. Онаа циркуска атракција со повторно употреблива ракета која седнуе на г'з..,кога ќе престане да биде тоа т.е. ќе докаже дека може рутински да го прави.. ќе можеме да ја наречеме алтернатива.
Тоа што спејсИкс има нарачки не е ни чудо , во моментов нема друг воз за Париз , па сите трчаат секаде каде има понуда , а за сега се само пребукираните руси и кинезите на влегуење у бизнис...и оваа потенцијална можност, која има пари, па пружа некоја гаранција дека ќе ја биде, а и америчка е .
Знам и други кои работат , ама не се така вешти ко овој Егон у прелажуење инвеститори.
Дури мислам дека и него и на сите наоколу им е многу јасно како одењето на Марс на повеќе народ е чиста заебанција, ама добро звучи и е лепак за пари со романтичен авантуристички призвук... А тоа пали...ко трката по индијанска опљачкана земја која привлекла зилиони фантазери, изгубени души и други авантуристи. На американски тој штос сеа ја пегла тој и оваа приказна.
Кога реков лансирање од авион не мислев на Миг35 или така нешто , туку на нешто мноогу поголемо и од авионот носач на Бронсоновата Вирџин Галактик.. но се заедно и сега технолошки можно.


http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-3184219/World-s-biggest-plane-launch-2016-Designers-reveal-megaplane-send-astronauts-orbit-using-mini-shuttle.html
 
Последно уредено:

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.066
Поени од реакции
4.716
Ако се препрочиташ ќе дојдеме на истата констатација: Се што треба е да се најде ефтин начин на фрлање големо количество гориво таму горе.
Јас за такво нешто , а во браншата поминав повеќе од 15 години типувам: евентуално за 50 до 500 години., ако планетата пред тоа не се самоутепа имајќи во вид какви будали ја населуваат...или не и се случи нешто друго.
А тоа е проблем за сега нерешив. Онаа циркуска атракција со повторно употреблива ракета која седнуе на г'з..,кога ќе престане да биде тоа т.е. ќе докаже дека може рутински да го прави.. ќе можеме да ја наречеме алтернатива.
Тоа што спејсИкс има нарачки не е ни чудо , во моментов нема друг воз за Париз , па сите трчаат секаде каде има понуда , а за сега се само пребукираните руси и кинезите на влегуење у бизнис...и оваа потенцијална можност, која има пари, па пружа некоја гаранција дека ќе ја биде, а и америчка е .
Знам и други кои работат , ама не се така вешти ко овој Егон у прелажуење инвеститори.
Дури мислам дека и него и на сите наоколу им е многу јасно како одењето на Марс на повеќе народ е чиста заебанција, ама добро звучи и е лепак за пари со романтичен авантуристички призвук... А тоа пали...ко трката по индијанска опљачкана земја која привлекла зилиони фантазери, изгубени души и други авантуристи. На американски тој штос сеа ја пегла тој и оваа приказна.
Кога реков лансирање од авион не мислев на Миг35 или така нешто , туку на нешто мноогу поголемо и од авионот носач на Бронсоновата Вирџин Галактик.. но се заедно и сега технолошки можно.


http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-3184219/World-s-biggest-plane-launch-2016-Designers-reveal-megaplane-send-astronauts-orbit-using-mini-shuttle.html
Јас мислам дека веќе требаше да сме на Марс, но заради други "приоритети" вселената е запоставена.
Во врска со Елон и прелажувањето инвеститори... Рускиот Протон нема видено приватен договор веќе 2-3 години, а имаше по 6-7 лансирања годишно. Европската Аријана изгуби добар дел од лансирањата последните неколку години. Сето тоа заради СпејсИкс и прилично ефтините ракети споредени со конкуренцијата. Благодарение на СпејсИкс, Русите направија измени кај Протон - понудија нови верзии на ракетата што се нема случено од нејзиниот прв лет пред 50+ години, Аријана 5 ќе биде заменета со Аријана 6, а Атлас 5 на ULA ќе биде сменет со нова ракета. Причина? -СпејсИкс. Земено ова, плус огромниот број договори за лансирање (остатокот заедно може само да сонува за толкав број договори) ги има прелажено инвеститорите?

Одењето на Марс не е битно, битното е драстично намалување на цената на лет во вселената. 50-500 години е некако многу долг период. Пред само 100 години пат до Америка беше луксуз што само богатите можеа да си го дозволат. Покрај проектот на СпејсИкс постојат и други проекти што може да го најдат патот кон вселената. Проекти како овој и овој.

Лансирањето од авион е ограничено. Дури и најмасивниот авион наменет за тоа не може да лансира повеќе од 6 тона до орбита. Што е на пример смешка во споредба со товарите што ги лансира СпејсИкс. Вирџин Галактик се компанија која не нуди орбитални летови, туку суборбитални летови. Место брзина од 20+ маха на орбиталните летови леталото ќе достигне не повеќе од 3 маха и не повеќе од 110 км висина. 5-10 минути во вселената (над 100 км висина) и толку.

Дека СпејсИкс со реискористувањето се движи во правилна насока се и најавените проекти на конкурентите за реискористување на делови од ракетата.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.269
Јас за такво нешто , а во браншата поминав повеќе од 15 години типувам: евентуално за 50 до 500 години., ако планетата пред тоа не се самоутепа имајќи во вид какви будали ја населуваат...или не и се случи нешто друго.
Госпот здравје да и даи на Америк и Американците и ќе доживееш и ти да свртиш некој круг барем до месечината и назат по достапна цена
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Јас мислам дека веќе требаше да сме на Марс, но заради други "приоритети" вселената е запоставена.
Во врска со Елон и прелажувањето инвеститори... Рускиот Протон нема видено приватен договор веќе 2-3 години, а имаше по 6-7 лансирања годишно. Европската Аријана изгуби добар дел од лансирањата последните неколку години. Сето тоа заради СпејсИкс и прилично ефтините ракети споредени со конкуренцијата. Благодарение на СпејсИкс, Русите направија измени кај Протон - понудија нови верзии на ракетата што се нема случено од нејзиниот прв лет пред 50+ години, Аријана 5 ќе биде заменета со Аријана 6, а Атлас 5 на ULA ќе биде сменет со нова ракета. Причина? -СпејсИкс. Земено ова, плус огромниот број договори за лансирање (остатокот заедно може само да сонува за толкав број договори) ги има прелажено инвеститорите?

Одењето на Марс не е битно, битното е драстично намалување на цената на лет во вселената. 50-500 години е некако многу долг период. Пред само 100 години пат до Америка беше луксуз што само богатите можеа да си го дозволат. Покрај проектот на СпејсИкс постојат и други проекти што може да го најдат патот кон вселената. Проекти како овој и овој.

Лансирањето од авион е ограничено. Дури и најмасивниот авион наменет за тоа не може да лансира повеќе од 6 тона до орбита. Што е на пример смешка во споредба со товарите што ги лансира СпејсИкс. Вирџин Галактик се компанија која не нуди орбитални летови, туку суборбитални летови. Место брзина од 20+ маха на орбиталните летови леталото ќе достигне не повеќе од 3 маха и не повеќе од 110 км висина. 5-10 минути во вселената (над 100 км висина) и толку.

Дека СпејсИкс со реискористувањето се движи во правилна насока се и најавените проекти на конкурентите за реискористување на делови од ракетата.
.се надевам дека за неколку години ќе видиме кој и како проценувал:) Инаку русите може и немаат муштерии пред се заради санакциите и општата политика,а и заради успаноста која ја носи монополот и навиката за непазарно размислување.Од друга страна аријана спејс со своите ракети дојде до нивниот максимум , сега треба да одлучи како понатака.Како и да е бомо видели.
Летање во вселената е неспоредлива величина со патување преку атлантикот .Досегашниот развој на авијацијата е голем, но можен ..како кај некој кој оди , дојде на препрека и има потреба да ја помине до пола метри лесно, ако свати како: До метро исто, до два и пол метра ќе се помачи....10 метра веќе не може да прескокне со таа техника и знаење.., а не се пред него сто туку 10.000 м.. Ќе му требаат години да смисли како , ако до тогаш не умре..пред препреката .... или не дојдат Клингтонци и му донесат скалила. :) :) :)
Инаку проектите кои ги спомињаш се сега за сега во рамките на сцаенс фикшн ливадите и полињата...[DOUBLEPOST=1487600898][/DOUBLEPOST]
Госпот здравје да и даи на Америк и Американците и ќе доживееш и ти да свртиш некој круг барем до месечината и назат по достапна цена
Можда помладиве , мене ќе ме викне во вечните ловишта до тогаш...па ќе патувам наоколу по нив колку си сакам.. :)
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.269
Можда помладиве , мене ќе ме викне во вечните ловишта до тогаш...па ќе патувам наоколу по нив колку си сакам.. :)
ќе се шеташ како дух низ белата куќа и ќе ги плашиш американските претседатели со чкрипење на врати звецкање со синџири и тивко пеење на Какалин
 

Kajgana Shop

На врв Bottom