Одиме на Марс?

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
ќе се шеташ како дух низ белата куќа и ќе ги плашиш американските претседатели со чкрипење на врати звецкање со синџири и тивко пеење на Какалин
..тоа тебе ти оставам.., јас имам намера да видам каде одат галаксиите кои се оддалечуваат....:)
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.039
Поени од реакции
4.698
Уште од почетокот на развојот на ракетава некаде пред 20 и повеќе години, истата е замислена како реупотреблива. Долго време пред да постои СпејсИкс, и тоа на прилично сличен начин - слетување на целиот бустер.



Ангара има победено во конкуренција со Енергија, најверојатно заради финансиски причини во тогашниот распад на СССР.

Интересното е што некаде после 2020та година ќе постојат 5-6 ракети способни да кренат над 70 тони товар до орбита, т.е. ракети сместени во супер тешка категорија. Скоро 3 децении не постои ракета во таа категорија .Една од нив ќе биде и најмоќната верзија на Ангара.
 
Последно уредено:
А

Атлантист

Гостин
Ако се препрочиташ ќе дојдеме на истата констатација: Се што треба е да се најде ефтин начин на фрлање големо количество гориво таму горе.
Јас за такво нешто , а во браншата поминав повеќе од 15 години типувам: евентуално за 50 до 500 години., ако планетата пред тоа не се самоутепа имајќи во вид какви будали ја населуваат...или не и се случи нешто друго.
А тоа е проблем за сега нерешив. Онаа циркуска атракција со повторно употреблива ракета која седнуе на г'з..,кога ќе престане да биде тоа т.е. ќе докаже дека може рутински да го прави.. ќе можеме да ја наречеме алтернатива.
Тоа што спејсИкс има нарачки не е ни чудо , во моментов нема друг воз за Париз , па сите трчаат секаде каде има понуда , а за сега се само пребукираните руси и кинезите на влегуење у бизнис...и оваа потенцијална можност, која има пари, па пружа некоја гаранција дека ќе ја биде, а и америчка е .
Знам и други кои работат , ама не се така вешти ко овој Егон у прелажуење инвеститори.
Дури мислам дека и него и на сите наоколу им е многу јасно како одењето на Марс на повеќе народ е чиста заебанција, ама добро звучи и е лепак за пари со романтичен авантуристички призвук... А тоа пали...ко трката по индијанска опљачкана земја која привлекла зилиони фантазери, изгубени души и други авантуристи. На американски тој штос сеа ја пегла тој и оваа приказна.
Кога реков лансирање од авион не мислев на Миг35 или така нешто , туку на нешто мноогу поголемо и од авионот носач на Бронсоновата Вирџин Галактик.. но се заедно и сега технолошки можно.


http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-3184219/World-s-biggest-plane-launch-2016-Designers-reveal-megaplane-send-astronauts-orbit-using-mini-shuttle.html
Лансирање од авион постои многу одамна, од пред 30-тина години во употреба е ракетата Пегаз на Орбитал, а како идеја е уште постара , пред Спутник.
Овој Пегаз не е нешто премногу конкуреентен во однос на стандардните лансирања, во последниве години дали има едно лансирање на 2 години, порано многу почесто.


За суборбиталните лансирања На Вирџин на Бренсон исто очај, откако го направија оној суборбитален лет од 100 км со еден пилот, колку има од тогаш 10+ години, наследникот СпејсШип2 способен да носи патници сеуште не може да го повтори успехот на СпејсШип1.
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Лансирање од авион постои многу одамна, од пред 30-тина години во употреба е ракетата Пегаз на Орбитал, а како идеја е уште постара , пред Спутник.
Овој Пегаз не е нешто премногу конкуреентен во однос на стандардните лансирања, во последниве години дали има едно лансирање на 2 години, порано многу почесто.


За суборбиталните лансирања На Вирџин на Бренсон исто очај, откако го направија оној суборбитален лет од 100 км со еден пилот, колку има од тогаш 10+ години, наследникот СпејсШип2 способен да носи патници сеуште не може да го повтори успехот на СпејсШип1.
Ако гледаме пошироко првите лансирања на ракета од авион , а да не мислиме на борбена ракета од под крило се уште многу одамна. Станаа пошироко познати со ракетопланот со пилот Х-15 кој се лансираше од под Б-52 исто како и сите негови претходници од таа Х серија кои први пробија звучен ѕид. Идеата на Х-15 Берт Рутан му ја продаде на Бронсон од Вирџин компанијата и овој ја исфинансира авантурата. За условниот очај се враќаме на почетната позиција од муабетов , која со секој нареден проект на некои нови дечки се пренемагнува. Фактот дека за вакви проекти треба да се исполнат три битни услови: пари, многу пари и уште мнооогу пари. Исто како и во политиката ....:) Во почетничкиот обично младешки ентусијазам се мисли дека на мускули и со многу знаење и работа ќе се реши тоа тројство, но не е така. Освен пари треба и многу време подолго од она со кое една генерација располага. Ова од искуство лично. Патем имав прилика да се дружам со Берт Рутан, брат му Ричард и Џана Џегер( ситна ко од забавиште) цела недела , имавме штанд до штанд на Парискиот Салон..у некои минати времиња.
Кај сите тие Пегази и останати рејусбл мотори има еден вграден проблем кој е генетски проблем на сите такви хемиски погони....екстремно висиките температури и се што оди со нив.. Манипулирањето, поправката ..сервисирањето на целиот склоп е малтене повеќе од пола цена на нов ...и секогаш ризично да се олцне негде. Оној Шатлот Колумбиа кој експлодираше , ескслодираше заради грешка на аблацијата на бустерот, употребен по втор или трет пат не се сеќавам...
Да не заборавам СпејсШип2 имаше лет кој заврши трагично за едниот пилот и од тогаш стојат или само тајно летаат. Беше грешка на пилотот кој почнал со ротација на опашката пред време при недозволено голема брзина ( веројатно го знаеш штосот на враќање во атмосфера на овие направии на Рутан..) :) Патем Берт се пензионираше заради проблеми со срцето некаде во Колорадо и последно колку знам си прави авион-амфибија за летови во дивините по светот...., па не е ни чудо Скејл Композити у Мохаве.., без него да имаат мањак на идеи :) :) :)
 
А

Атлантист

Гостин
@concrete
Пегаз е способен да лансира сателит во орбита за разлика од овие другиве (X15,SP1 итн), но друга е поената. Колку е тоа исплатливо, За 56 милиони $, 440 kg?????
Тука негде е цената на еден Фалкон 9 за 22 тони, а да не споредуваме мали ракети со кој е во иста класа и го имаат истиот или поголем капацитет.
Надвор од секоја логика е, да е добар истиов концепт досега сите ќе лансираа сателити во орбита на ваков начин, не дека оваа технологија денес е некаков предизвик. Едноставно не е исплатливо. А тоа што разни богаташи како Пол Ален фрлаат пари на проекти не е гаранција за успех. Пол Ален, Ричард Брансон само имаат пари за фрлање, за разлика од нив Маск е и технички поткован, знае што прави.

Рутан, да има тој разни интересни летала, ентузијаст си е човекот, па му ја продал идејава на овој гревот кој што почнал и карти за вселенски патувања да продава, па се налепија разни будали. Па градеше и некаков аеродром за неговите СпејсШип ракетоплани, се изнафрла пари човекот. Не дека е далеку од остварување и дека е невозможно, но некој друг покажа како тоа се прави и каква технологија треба да се користи, во случајов Џеф Брезос, па здравје за година, две туристички суборбитални летови ќе бидат реалност и на нив ќе може добро да се заработи, но профитот ќе оди на контото на Брезос а не на Бренсон.
СпејсШип2 постигна 22 км, далеку е тоа од 100 км на СП1 која се зема за некаква приближна граница за да се каже дека биле макар и на 5 мин. во вселената.

Кај сите тие Пегази и останати рејусбл мотори има еден вграден проблем кој е генетски проблем на сите такви хемиски погони....екстремно висиките температури и се што оди со нив.. Манипулирањето, поправката ..сервисирањето на целиот склоп е малтене повеќе од пола цена на нов ...и секогаш ризично да се олцне негде. Оној Шатлот Колумбиа кој експлодираше , ескслодираше заради грешка на аблацијата на бустерот, употребен по втор или трет пат не се сеќавам...
Кај шатлот освен орбитерот се друго се користи еднократно, се распадна заради парче од изолацијата на резерварот кој го оштети крилото. За Пегаз, таа ракета е исто за едноктатна употерба, нема тука ништо ријузибл, освен авионот.
 
Последно уредено од модератор:

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
@concrete
Пегаз е способен да лансира сателит во орбита за разлика од овие другиве (X15,SP1 итн), но друга е поената. Колку е тоа исплатливо, За 56 милиони $, 440 kg?????
Тука негде е цената на еден Фалкон 9 за 22 тони, а да не споредуваме мали ракети со кој е во иста класа и го имаат истиот или поголем капацитет.
Надвор од секоја логика е, да е добар истиов концепт досега сите ќе лансираа сателити во орбита на ваков начин, не дека оваа технологија денес е некаков предизвик. Едноставно не е исплатливо. А тоа што разни богаташи како Пол Ален фрлаат пари на проекти не е гаранција за успех. Пол Ален, Ричард Брансон само имаат пари за фрлање, за разлика од нив Маск е и технички поткован, знае што прави.

Рутан, да има тој разни интересни летала, ентузијаст си е човекот, па му ја продал идејава на овој гревот кој што почнал и карти за вселенски патувања да продава, па се налепија разни будали. Па градеше и некаков аеродром за неговите СпејсШип ракетоплани, се изнафрла пари човекот. Не дека е далеку од остварување и дека е невозможно, но некој друг покажа како тоа се прави и каква технологија треба да се користи, во случајов Џеф Брезос, па здравје за година, две туристички суборбитални летови ќе бидат реалност и на нив ќе може добро да се заработи, но профитот ќе оди на контото на Брезос а не на Бренсон.
СпејсШип2 постигна 22 км, далеку е тоа од 100 км на СП1 која се зема за некаква приближна граница за да се каже дека биле макар и на 5 мин. во вселената.


Кај шатлот освен орбитерот се друго се користи еднократно, се распадна заради парче од изолацијата на резерварот кој го оштети крилото. За Пегаз, таа ракета е исто за едноктатна употерба, нема тука ништо ријузибл, освен авионот.
Шатлот Колумбија пукна зошто парче од аблативниот слој на еден од повеќекратно ( јеби га) бустери одлета и го проби резервоарот со гориво. Да видеше како се репарираа бустерите и спремаа за нов лет , како се контролираше и поправаше аблативниот слој и како се наливаше чврстото гориво.... ќе се крстеше со две раце.... :) :)
Иначе Маск рука на срце е поткован колку и копитото на нашата кобила Мица , ама секако е врвен продавач на бурек..., кој знае да собере многу пари на проекти кои палат многу народ..., добро и државата доообро го поддржува тука нема што, веројатно од некои свои популистички причини . :)
За лансирање од авион, главата фора е избегнување на оние 20 километри густ воздух каде се троши баја од горивото...Која количина е добродојдена во подоцнежните фази на летот..
Тоа , заедно со метализираниот водород и неговиот скоро 4 пати поголем тотален импулс и воспоставување на инсталација за 3D принтање у орбита може да биде добра основа за голем следен чекор натаму...
 
А

Атлантист

Гостин
Советниците на Трамп ја разгледуваат можноста за мисија на Месечината за само три години.
Од НАСА пак сакаат да ја пренаменат втората мисија на Орион (прва со користење на СЛС) од беспилотна во пилотна.
Мисијата е закажана за Септември наредната година. Ако ова се оствари би значело повтарање на мисијата Аполо 8 од 1968 година.
Орион треба да биде исфрлен на транслунарна орбита. Околу Месечината ќе орбитира една недела, па се враќа назад.
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.039
Поени од реакции
4.698
Вака некако.
Хммм... има само еден мал проблем. Капсулата постои, а модулот за слетување и полетување на Месечината не постои ни на скица.
Затоа прашав. Можеби ќе пуштат јаже од Орион, којзнае...
 

Сталкерот

Резидентен космонаут
Член од
5 јуни 2012
Мислења
5.734
Поени од реакции
7.547
Хммм... има само еден мал проблем. Капсулата постои, а модулот за слетување и полетување на Месечината не постои ни на скица.
Затоа прашав. Можеби ќе пуштат јаже од Орион, којзнае...
Може планираат само кругче да свртат. Шо знаеш.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom