Нешто за Србите

Статус
Затворена за нови мислења.
Член од
27 ноември 2007
Мислења
Поени од реакции
Top secret, No. 1859/38
Archives of Historic Military Institute in Belgrade. Written by the Third Military Zone
"On the occasion of the events in Checkoslovakia, the Albanian population in the territory of III military Zone, and particularly in the territory of the Kosova Zone division, organised an uprising and the Albanian irredentism forced its propaganda, spreading its voice further on, that Dukagjin and other regions inhabited by Albanians should be returned to Albania. The convention of Munich made it more possible for the Albanians to think that their question should also be solved soon...
I am only confirming that the situation, due to the Albanians in this area, is different from the situation in the fist military zone, because of the Hungarians and Germans... There are 70% Albanians in the territory of the Kosova Zone division. The Albanians in the territory of this military zone are mostly found in border regions, and less in centres...
This danger from the Albanians is not great for the time being and it is possible to decline and be avoided by wisely applied measures, but in a period of 20 years it will become unbearable, since if it remains under the present Albanian population...it may multiply so much that it will comprise a much larger percentage than the present one. If one bears in mind that the number of highly educated Albanians will be larger, the danger will also be greater...
The number of Yugoslav inhabitants is like this:

In the territory of the military zone in Kosova, there are:
- Albanians 401,599
- Indigenous Serbs 207,780
- Colonists 73,040
Total: 612,419

The following are distinguished as uncertain zones, due to the number of Albanians: the district of Kaçanik with 97 per cent Albanians (the Division of Vardar), but in geographical and economical viewpoint it is linked to the Division of Kosova.

The district of Podrimja with about 90% Albanians " " Podguri " " 85% Albanians " " Llap " " 80% Albanians " " Vushtria " " 70% Albanians " " Gjilan " " 67% Albanians
One could see out of these figures that from the national aspect a colonisation should be carried out as soon as possible in the territory of the Zone of Kosova Division, parallel to the displacement of the Albaian population. Accordingly, minister of military and marine, by his orders no. 8691 of 7/10/1938 no. 3530 of 17/10/1938, proposed new garrisons to be establish at Rahovec, Suhareka, in Podujeva, Vushtria, Gjilan and Kaçanik, so that the settlement of our inhabitants become more efficient by means of these new garrisons in the zones of our border regions on Albania, in which compact Albanian masses live...
In the region of Kaçanik, where 12,560 Albanians, and only 60 Serbs and 540 colonists live at present..., to avoid the problems that have risen by dense settlements of non-Slavonic elements, the following measures should be taken:

a) To expel first of all the Albanian element from the border zones and compact places, and the Turkish element only so many as to make the emigration of the Albanians possible.
b) To carry out colonisation of our population in the border zone.
c) To expel all the political immigrants from these zones.
d) Large settlements to be erected, in cultural and political aspect, especially in the border zone.
e) In the clean regions of the Albanians, children should be released from attending school, i.e., to ban them being educated, and it is important not to hold courses of physical education for the youth in order to prevent them getting prepared for war before time.

This headquarters does not possess sufficient evidence on the situation of emigration and the things dealing with it. But one thing is sure, that the Albanians and Turks do not emigrate on their own will, that is why there are cases that those who emigrated once have come back secretly."

Commander, honoured adjutant
of the King, general of Army
Milan Jecmenic.

Член од
30 ноември 2007
Мислења
Поени од реакции
http://www.oxbowbooks.com/bookinfo.c...Location/Oxbow
Ancient Illyria: An Archaeological Exploration

by Arthur Evans

Illyria is the name given to the ancient region of the Balkans on the Adriatic coast from which most historians of the Balkans believe modern Albanians descend. This illuminating work by the celebrated archaeologist, Arthur Evans, examines the lives of the ancient Illyrians and contains penetrating insights into the region. Drawing on his extensive travels in the area in the 1880s, Ancient Illyria presents for the first time Evans' original analysis of the diverse archaeological sites of the region to construct a full and fascinating history. Never before published as a single volume, this classic work is still the best account and contains the most detailed research into the subject. Fully illustrated and including pictures of Roman inscriptions which were destroyed during the Serbian occupation of Kosovo, this guide to the history and archaeology of ancient Illyria is an essential text for historians and those with an interest in the Balkans. 192p, illus (IB Tauris 2006)

eve tuka se kazuva deka sepak Srbite ja okupirale Kosova, ova ne e albanska izmislica, tuka ova go velat stranskite istoricari, deka ja imaat okupirano Kosova toa nema somnenie, posto gi znaeme srbite, i znaeme kolku se oni mirolubivi , i kolku bi ostavale albancite da im ja zemat Kosova, no znaat deka od sekogas bila albanska,ciaos

Член од
30 ноември 2007
Мислења
Поени од реакции
Eve koji se srbite, sakaat cel balkan da go prisvojat, momentalno radikalite se najglasani, i Makedonija treba da i pripadne na srbija, ocigledno vam vi odgovara toa, zatoa gi branite, ali nema da vidite bel den otkako ge bidete vo Srbija, pazete

Sesel, momentalno e vo Hag, ke umre kako kuce tamu

N

n/a

Гостин
Eve koji se srbite, sakaat cel balkan da go prisvojat, momentalno radikalite se najglasani, i Makedonija treba da i pripadne na srbija, ocigledno vam vi odgovara toa, zatoa gi branite, ali nema da vidite bel den otkako ge bidete vo Srbija, pazete

Sesel, momentalno e vo Hag, ke umre kako kuce tamu
Eve sto si linkal:
The url contained a malformed video id.
Ako sakas da ucis malku :pos2:
idi ovde:
p.s Na onie prethodnite postovi sto zaedno so Dardanot gi pisavte tuka....
si veruvate barem sami?
Kazav jas...za da ima traen,stabilen i potpoln mir...ne smee da se laze.
I mnogu dobro se znae koj e dojden na Kosovo.a koj e starosedelec i na koja zemja pripagja.
Ipak...za trajno resenie (politicko) mora da se zemat predvid segasnite fakti!A tie se deka mnozinstvoto tamu se albanci,koi sto treba i mora da dobijat najsiroka mozna avtonomija i samoupravna vlast...ali ne i drzava.

Inace...porano ili pokasno...:toe: ...pak ke ima krv.
I na sekoj pameten toa mu e jasno kako beliot den.

Член од
30 ноември 2007
Мислења
Поени од реакции
sekako deka se znae , jas ne mohiram deka srbite se dojdeni od zad karpatite niti tie mohirat toa , toa e svetska poznanica, vcera imav moznost da gi slusam radikalite na srbija , odnosno Tomislav Nikolic , vikase deka jas sakam tuka da se slusa Ruskata himna, rusite se nasi braka, taka da toa e jasno, braka rusi, oni se dojdeni tuka i go unistija balkanot, ja unistija seta kultura i dotogasno dostignuvanje na narodite

Член од
30 ноември 2007
Мислења
Поени од реакции
dobro ja napisav i pred malku , ali izvini, eve sega mozes da gledas, ili ke se zagrizis , ili ke uzivas vo ovaa, se razbira ako ti odgovara da ucis srpski, da te zatvorat zatoa sto se custvuvas anticki makedonec, tvoe pravo , vase pravo, megjutoa nema da moze albancite od makedonija da gi vklucite vo taa bratska golema srbija ;)

N

n/a

Гостин
O Dardan...
Aj da ne baram niz internet popis na naselenie na Kosovo od 1850g pa navamu...kaj sto jasno se gleda cija brojka na lugje na Kosovo se namaluva a cija progresivno (ova narocito posle 1972) se zgolemuva.
Da ne sporeduvame i popis pred da dojde Unmik na Kosovo i sega odkoga napravija egzodus na srbite od tamu...
I dvajcata dobro znaeme...:toe: ...nema potreba da se pravime ludi.
p.s Neprijatelskata retorika nema da pomogne u toa da najdeme zaednicki dogovor...
Bolje da ne zborime cim taka...zosto samo da se nervirame bez vrska?
Ti kazav jas...mora da se stigne do dogovor so ladni glavi tamu...inace pak maf ni e rabota i krv do kolenici...i pak ke treba nekoj da sedne i da dogovara.

Член од
30 ноември 2007
Мислења
Поени од реакции
Kolku imalo albanci , sekogas imalo poveke, megjutoa odsekogas albancite bile proterani od nivnite ognista, albancite ziveele se do Nish, ne zboruvam za pred 500 godini , tuku se do 1878 , gledaj gi mapite i ke vidis, prasaj nekoj postar ako imas, ke ti kaze kako bile iseluvani albancite vo Turcija, za deneska samo vo turcija ima megju 2-3 milion albanci, a kolku se vo Italija (Kalabria) , Romania, ...
Jas licno imam poveke od 400 rodnini vo Turcija, izbegani od 1950-1963

F

FilipMacedon

Гостин
[quote=Dardan-ia;996710]Eve koji se srbite, sakaat cel balkan da go prisvojat, momentalno radikalite se najglasani, i Makedonija treba da i pripadne na srbija, ocigledno vam vi odgovara toa, zatoa gi branite, ali nema da vidite bel den otkako ge bidete vo Srbija, pazete

Sesel, momentalno e vo Hag, ke umre kako kuce tamu[/quote]

Hehe nie da se pazime odi legni si .Nie Srbite niti gi branime niti mislime da gi branime nie se branime samite sebesi.A vie Albanci se Preselivte od Kavkaz i sega mislite deka ste Iliri ili Dardanci ili neznam koja drevna nacija.Pa ako e taka zosto uste ne se vikate Iliri tuku ste Albanci.Zatoa teraj si rabota:tapp:

Член од
6 април 2006
Мислења
Поени од реакции
Fully illustrated and including pictures of Roman inscriptions which were destroyed during the Serbian occupation of Kosovo...
eve tuka se kazuva deka sepak Srbite ja okupirale Kosova, ova ne e albanska izmislica, tuka ova go velat stranskite istoricari, deka ja imaat okupirano Kosova toa nema somnenie, posto gi znaeme srbite, i znaeme kolku se oni mirolubivi , i kolku bi ostavale albancite da im ja zemat Kosova, no znaat deka od sekogas bila albanska,ciaos
Dzoni, bi mozel li da mi posochish koja e taa Albanska drzava na Kosmet, koja Srbija ja okupirala? Ili ova e mozebi prichinata za opshtata 'histerija', so koja veke dolgo vreme se 'teznee' kon dokazuvanje na Ilirskite koreni na Albancite? Sekako, vo nadez deka eden den nema da se reshite da gi oslobodite Ilirskite zemji 'okupirani' od ostanatite (vam) sosedni drzavi. Eve eden 'grub pregled' od tolku cenetite 'stranski' izvori...

Prosti mi shto ne mozam da gi povrzam Albancite so Ilirite. Endostavno ne sum imal moznost da naletam na dokazi koi bi me ubedile vo toa. No i koga bi probal da ostanam otvoren za novini, gledajki gi mapite, se chini kako denes Albancite kako da preterale so 'osloboduvanje na vechnite ilirski ognishta'.:toe:

Vo ime na prijatna diskusija, bi sakal nekakov oficijalen prikaz (po moznost, normalno), za Albanskoto 'istorisko pravo' na zemjite za koi deneska prolevaat krv.

Член од
30 ноември 2007
Мислења
Поени од реакции
dokazi , pa odi kaj Potekloto na Albancite, ili vlezi kaj sakas, i baraj za albancite ke naides na ALBANCITE SE POTOMCI NA ILIRITE , a deka vie ste okupirale ete gledaj ubavo i ke vidis, vojvodina nikogas ne bilo srpska , a deneska ste ja napolnile so srbi, ehehe sam si prizna, i dali gledas vo 1196 godina , Prizren ne bil pod Srbija, pa posle ste ja okupirale, a pred 1196 dali bilo Kosova srpska , sekako deka ne , hauahu , zal mi e , so tvoi mapi se fati na stapica
Spski okupatori, mora da gi vratime na Beogradskiot Pasalluk , ili pa zad Karpatite ako uste si pravat problemi.

Член од
6 април 2006
Мислења
Поени од реакции
Jas Dardan, ne sum okupiral nishto .:toe:
Za toa na kogo pripagjal Kosmet pred 1196 e sramota da ti kazuvam, na podforum Istorija diskutirame... Toa shto posebno me interesirashe sepak, e kako ja tolkuvash mapata na Ilirija, vo sporedba so deneshnite Albanski pretenzii, kako nivni potomok? :wink:
I te molam, isfrli gi dnevno-politichnkite 'peckanja' od natamoshnata diskusija. Da se zadrzime na istorijata.

Член од
17 јули 2006
Мислења
Поени од реакции
http://www.oxbowbooks.com/bookinfo.c...Location/Oxbow
Ancient Illyria: An Archaeological Exploration

by Arthur Evans

Illyria is the name given to the ancient region of the Balkans on the Adriatic coast from which most historians of the Balkans believe modern Albanians descend. This illuminating work by the celebrated archaeologist, Arthur Evans, examines the lives of the ancient Illyrians and contains penetrating insights into the region. Drawing on his extensive travels in the area in the 1880s, Ancient Illyria presents for the first time Evans' original analysis of the diverse archaeological sites of the region to construct a full and fascinating history. Never before published as a single volume, this classic work is still the best account and contains the most detailed research into the subject. Fully illustrated and including pictures of Roman inscriptions which were destroyed during the Serbian occupation of Kosovo, this guide to the history and archaeology of ancient Illyria is an essential text for historians and those with an interest in the Balkans. 192p, illus (IB Tauris 2006)

hahaha dada go okupirale :) od car murat i bajazit:) turcite im go dale na poklon .abe palete im svekja na komunistite i DRUGAROT VAS TITOOOOO NAPRAVETE MU SPMENIK STO VI DOZVOLIDA SE RAZMNOZITE.A NEEE GO OKUPIRALE KOSOVO .IMATE SREKJA STO STE ZIVEELE VO KOMUNIZAM TOA E I VI E DOZVOLENO KAKO NA SITE CAK I POVISE OD TOA STO TREBA.DA SE PRASUVAAA SRBITE ODMANA USTE OD 1945 CEVE NEMASE NA KOSOVO.

Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

На врв Bottom