peter
Петар Пан...
- Член од
- 6 септември 2005
- Мислења
- 636
- Поени од реакции
- 165
Celta na reklamata e da se stvori prepoznatlivnost na brend kaj korisnicite. Bez ogled kolky nie mislime deka reklamite se glipi, sepak mi se cini deka ovie dve gorenavedeni reklami sosema dobro si za zavrsuvile rabotata. Onoj koj se reklamira voostp ne go ineresira dali reklamata nekoj ja smatra za glupa ili ne!. Vazno my e da izgradi prepoznatlivost na brendot.Фриком фемили...
-Дојди во 5?
-Кај да дојдам во 5 сега е 5 и 15?
-Не дојди во туристичка аценција 5
...па добро п***а ли му м....биваше ли ова да се пушти,дали некој гледа и слуша...па имате ли вие маркетинг на работа????
...а да и таа новата со сокот кајшто пробуваат копиљаци,а еден со бркови им е најглавен фраер![]()
Ajde sega malce da se navratime nazad. Ja pamti nekoj ovaa recenica: "MMMM kako da jadam goooolemo cokolado so lesnici"..