Одиме со ред, според буква,запирка, точка и реден број на ајет.
5 ајет од сура Тарик гласи:
" Па нека човекот погледа од што е создаден". Овој ајет е јасен.
6 ајет од сура Тарик гласи:
"создаден е од течност што се исфрла". И овој ајет е јасен, бидејќи станува збор за спермата нели?
7 ајет од сура Тарик гласи:
" која излегува меѓу кичмата и градите.” Е ајде сега малце егзегеза на овој ајет. Како што гледаш овој споен цитат кој за тебе е смешен и ненаучен, всушност се три ајети, три посебни цитати, со свој почеток и крај, кои што можат, а и не мораат да се надополнуваат.
На почетокот во прашална форма Бог му обрнува внимание на човекот скептик со прашањето
да погледне од што е создаден тој. Во другиот ајет се дава одговор на тоа прашање дека
тој е создаден од семе, сперма, течност која што се вметнува во материцата на жената. Третиот ајет многу научници се обиделе да го толкуваат во насока на создавање на гонадите и нивниот ембриолошки развој како и нивната поврзаност со пределот помеѓу кичмата и градите и после нивното финално создавање. Ок, тоа ете нека се утнати научни докази. Остави ги настрана. Ајде да погледнеме поинаку на толкувањето, и тоа од таму каде што застанавме. А застанавме на општо прифатениот факт дека човекот (машкото и женското) се создаваат приликом интимен однос и откако машкото ќе ја исфрли спермата во женското итн.итн., тоа е веќе ембрионален процес и развој на животот во материцата на жената. После ајетот вели, цитирам на арапски:
ЈАХРУЏУ , што дословно значи
ИЗЛЕГУВА. (Ова можеш лесно да го провереш кај оние кои добро го познаваат арапскиот јазик).
Овде е спомната заменка која експлицитно не значи сперма и се поставува прашањето
КОЈ ИЗЛЕГУВА од пределот помеѓу кичмата и градите?
-спермата, или:
- бебето (човекот)?
Многумина го земаат првото,како шо многумина го земаат второто мислење. А многумина ги оспоруваат и двете и се трудат да најдат некое трето. Значи тука не е во прашање Кур'анот, туку начинот на неговото толкување , поготово во оние делови каде што тој е помалку или повеќе јасен за луѓето.
Аллах џ.ш. во Кур'aнот вели:
" Tој (Аллах) тебе (Мухаммеде) ти ја објавува Книгата (Кур'анот), во неа се јасни ајети, тие се главницата на Книгата, а другите се помалку јасни. Оние чии што срца се расипани, (желни за смутња да сеат) ги следат оние (ајети) што се помалку јасни. А толкувањето нивно го знае само Аллах и оние кои што длабоко се упатени во науката. "Ние веруваме во нив, се е од нашиот Господар!"-зборуваат тие." (Али Имран,7)
Затоа, немој да кажуваш дека се знаеш и дека се тие јасно. Ти само мислиш дека знаеш, а всушност многу малку или николку не знаеш.
Јалови се твоите обиди, попустина си го губиш времето, зошто секогаш ќе излезе некој кој ќе те демантира . Јас признавам дека многу малку знам, ама потполно сум убеден и свесен во тоа дека ВЕРУВАМ ВО ТИЕ КУР'АНСКИ АЈЕТИ ДЕКА СЕ ВИСТИНА. А вчера или денес, денес или утре, многу нешта науката ќе ги расветли. Она што некогаш на луѓето им било непознато, денес нам ни е познато, а она што нам денес ние непознато утре на другите ќе им биде познато, бидејќи (финализирам) како што го цитира ти ајетот:
"Зошто оние не размислуваат за Kyранот? Да беше тој од некој друг, а не од Аллах, во него ќе најдевте сигурно несогласија големи." (Сура 4:82, Кyран)
И навистина Кур'aнот е Книга за сите времиња. Аллаху Екбер!