ни првито ни вториот дел од постот не ти е точен и комплетно ти е без врска...
прво и основно, кога работи моторот и алтернаторот полни, НАКАЈ акумулатотр од алтернатор иде одприлика околу 14 волти.
второ, ако ти иде преку реле, и ако имаш да речеме вкупна должина на кабел од околу 3-4 метри имаш загуба со отпор на ЕДНОНАСОЧНА СТРУЈА, така да на сијалица ке добиеш струја околу 11,5 волти.
трето, ксенонот влече и троши помалку струја од обична сијалица или халогенка сијалица, воедно за ксенон се поставува комплетно нова инсталација а се приклучува на џековите од сијалиците-халогените само за сигнал, да знае уредот ксенонски која позиција да ја запали т.е. која ксенон сијалица да свети на кратко или долго, така да инсталацијата стара може да биде и нај нај нај нај лоша, за ксенон ке биде одлична...