Еве го мојот текст од пред некој ден:
31-10-09, 01:12
31-10-09, 01:12
Капиталното дело на Мисирков, ти братче, го читаш мноооооогу селективно. Во тоа дело преовладува следнава теорија: „Словените во македонија се викаа бугари, па потоа се нарекоа срби, па повторно бугари, па дојдоа турците и се нарекоа раја и каури, па повторно се нарекоа бугари и така е до негово време“ и тука тој ја изнесува неговата најголема мисла „време е да се создадат македонски словени и македонска народност“. Значи, МИСИРКОВ ЗБОРУВА ЗА СОЗДАВАЊЕ НА НОВ МАКЕДОНСКИ НАРОД. Мисирков никаде претходно не гледа историски континуитет на Македонци. Си го прочитал Мисирков еднаш, верувам дека не си го сватил. Прочитај го уште еднаш, пак нема да го сватиш. Ти и сто пати да го прочиташ нема да го сватиш, затоа што не можеш да го отвориш умот. Сега очекувам да го прочиташ детално Мисирков и за брзо време да се вратиш на форумов и да почнеш да паламудиш со теории дека во делото на Мисирков не го пишува тоа, ама секогаш ќе бидеш смешен, затоа што делото е тука и секој просечно интелегентен може да свати што пишува таму.
Ама немој да заборавиш дека Мисирков е Петроградски дипломец, дека Мисирков магистрира во петрогад на тема „буагрскиот карактер на Кралот Марко“, дека Мисирков е задоен со „панславјанска“ пропаганда, ама и дека Мисирков, во наплив на емоции, секогаш потенцира дека е роден во Постол, древна Пела, престолнината на великиот Алексндар македонски. Дека истиот ќе напише дека во меморијата ма македонците најдлабоко се врежани имињата на Александар Македонски, Климент Охридски и Кралот Марко.
Значи, имаш две опции.
1. да продолжиш да и веруваш на руско-гермаската историска конструкција од 19-ти век, да го препрочиташ Мисирков детално и добар дел од македонските преродбеници и да се вратиш после неколку месеци на форумов и да не убедуваш дека сме македонска нација накалемена на бугарски корени. Ова не го велам без основа. Имено, ако читаш „официјална историја“ без критички став кон истата и без да правиш свои претпоставки и немаш свое мислење за истата, тогаш мора да се држиш до истото. И секогаш пробувај да читаш изворно, или барем провери ги информациите од две-три гледишта и од два-три извора. Неможе за едно да имаш еден критериум, а за друго - друг критериум. Во вирчето или има или нема вода.
Значи, (бидејки упорно се повикуваш на Мисирков) одговори и на следново прашање: дали по деталното (повеќекратно) читање на Мисирков ти би прифатил, како резултат на мисирковите анализи на тогашната состојба, дека во 1903 година немало македонци и дека всушност Мисирков повикувал на формирање на нов македонски народ. Дали тогаш ти ќе потврдиш дека македонците се создадени во 20-ти век, на бугарски корен (делумно и на србски, според Мисирков). Или
2. Да го анализираш пишуавањето на Мисирков, да ги анализираш тогашните состојби во општеството во Македонија и на Македонците пошироко (имиграцијата во Софија), па врз основа на тоа да влечеш заклучоци.
(Болдираното е многу важно, поради поентата, која произлегува од понатамошниот текст)
На ова Монти Пајтон, меѓу другото, ќе ја избере втората опција, па ќе ни го анализира времето во кое творел Мисирков и зошто човекот пишувал така како што пишувал, односно се обидува да го оправда ваквиот став на Мисирков, што е во ред, нели?
31-10-09, 12:54
Ај да пробам со твои збориви да ти објаснам. Доволно е да си просечно интелегентен за да сватиш дека Македонскиот етнички иденититет почнал да се формира во 19 век и во времето на Мисирков сеуште мака мачел со странските пропаганди. Неможеме ние да зборуваме за некој си цврст Македонски идентитет во тоа време, а да знаеме дека поголемиот дел од населението посетувале Српски,Бугарски или Грчки школи( истото важи и за црквите). Зар некој Македонец би го пратил своето дете во Бугарско школо да го учат дека е Бугар? Каде ви е паметот бе луѓе? Во тоа време Македонецот не ни знаел што е етнички идентитет. Затоа има записи кои зборуваат за татко кои децата си ги пратил во 3 различни школи(еден во Српско, еден во Грчко, еден во Бугарско). Е токму поради таа поделба во Македонија( како резултат на пропагандите) Мисирков повикува на обединување и воздигнување на Македонското пред се. Се надевам ме свати. Ако не оди погледај ги изводите од Елис Исландс од почетокот на 20-ти век( каде што емигрантите од Македонија се регистрирале при доаѓањето во САД) и погледни колку од нив се идентификувале како Срби, колку како Македонци, колку како Бугари и колку како Грци. Да си ги погледнал ке си свател каква каша постоела во Македонија во поглед на идентитетот.
На моите цитати за Мисирков, и древна Македонија, Монти Пајтон ќе поентира:
04-11-09, 14:38
Повторно произлегува прашањето од каде ти и изваденово? Пак ли треба да ти веруваме дека ти го имаш прочитано весникот Илинден издаден на 25.3. 1923 година? Мора да бидеш малку посериозен кога даваш вакви извадоци. Еве например јас кога тврдам нешто тоа можам да го докажам. Кога велев дека Мисирков нема ништо напишано за Античките Македонци во книгата ,,За Македонцките работи`` ти ја презентирав целата книга за ти и сите други да се уверите.
http://www.misirkov.org/kpm_zmr_mak.htm
То од друга страна презентираш работи кои се тотално НЕДОВЕРЛИВИ.
Пази и јас можам да кажам дека Мисирков напишал дека сме потомци на Египјаните и да речам дека тоа го напишал во весникот Цариград издаден во 1901 бр 172, стр 28. Ама како ке го потврдам тоа ако не можам да го презентирам весникот. Се ке остане на едно празно тврдење.
За да веднаш потоа, откако му е презентиран изворно документот, многу смешно ретерира:
04-11-09, 19:09
Ете го текстот!! Зар ти Емисион мислеше дека незнаев за неговото постоење? Ама види до што не доведе овој текст( она што Арсзин сакаше да прикрие). До тоа дека Крале Марко не е србин, туку Македонски-Бугарин( како и Александар и Кирил) како што Мисирков вели. Што значи овие херои не се етнички Македонци како нас, туку Македонски-Бугари( Бугари од регионот Македонија) Како и да ја вртиш работата статијава не му помага на никој освен на нашите источни соседи.
Демек, он знаел за текстов, ама се правел луд??? Просто невероватно. А јас сум прикривал нешто, ама уште во првиот пост му ја поставив дилемата на истиот тој Монти Пајтон и му кажав НА КОЈ ТЕМА магистрирал Мисирков. Ако баба лаже, трап не лаже. Ене го горе мојот текст.
Е после ова, истиот тој Монти Пајтон се врти на првата опција од дилемата поставена од мене уште на почетокот, односно тој сега тврди дека Мисирков сепак пишувал за македонски бугари. Тука го нема објаснувањето од претходно, за школите за пропагандите и слично. Најверојатно затоа што не му одговара целиот текст. Тука, видиш се спомнува Александар Македонски како еден од најголемите македонски синови од страна на Мисирков. А тоа за Монти Пајтон е погубно. Тоа не можел ни на сон да го сони. Ама упорен е, мајку му:
04-11-09, 19:09
Е бе дечко дечко, сам си западна во стапица и ни го претстави Крсте Мисирков како Бугарофил. Не верував дека некој Македонец ке се осмели да ја презентира оваа статија( Арсзин ја презентираше ама го изостави делот за Македонските Бугари) Токму тоа изоставување ме натера да го замолам да ни ја презентира оригиналната, иако очекував дека тоа нема да го направи(од објективни причини) Ама затоа ти беше тука, доволно наивен тоа да го направиш.
Патем мене не ми е од некоја важност што ти мислиш, дали сум знаел за постоењето на статијава или не.
И повторно ќе мора Монти пајтон да се врати на почеток на овој мој текст, имено:
ТИ БЕ ЗЛАТЕН го почна муабетот за Мисирков и сега ќе си го истераш до крај. Јас ти напишав и претходно, кога запињаш ќе ги јадеш говната до крај. Ако ја прочиташ целата статија на Мисирков, многу лесно ќе извлечеш заклучоци, ама пошто викаш „си знаел за неа“ ама намерно не си ја постирал дека се спомнувале „македонски бугари“, значи веќе си ја прочитал. И ти НЕ САКАШ да го извлечеш заклучокот, затоа што истиот сепак оди кон тоа дека „македонските бугари“ се посебен етникум, а меѓу останатите јунаци Александар Македонски е еден од најголемите нивни синови. Согласно фактот дека Аце не може да биде бугар, а сепак е син на македонски бугари, Мисирков, всушност потенцира дека тој народ, без разлика како го нарекувале е сепак од памтивек тука. Мисирков во статијата ги анализира историските и политичките прилики од времето на Кралот Марко, и татко му Волкашин и врз основа на тоа влече заклучоци. И да не ти објаснувам понатаму, бидејќи си ја читал статијата, нели.
А Патем, зошто бе бато мој си го постирал ова:
http://www.misirkov.org/kpm_zmr_mak.htm
Па тука бе „златен“ мој, само во едно поглавје Мисирков преку 30-тина пати спомнува Македонски Бугари. И сега????? Јас да кажам дека ти си испаднал ептен смешен уште со самото спомнување на Мисирков???
Или можеби, затоа што ТИ тоа си го поставил, затоа треба да не ги гледаме бугарите во тоа дело и истото да го анализираме во целост за да извлечеме заклучоци. Затоа јас уште еднаш ќе ти потенцирам: ТИ НЕ СЕ ГО ПРОЧИТАЛ ДЕЛОТО НА Мисирков За Македонцките работи. Јас затоа те прашав што мислиш ти за тоа дело, и ти почна да ми пишуваш за пропаганди, школи србски, школи бугарски, да објаснуваш состојби во времето кога е пишувано.
ИСТ КРИТЕРИУМ ќе употребиш повторно и ќе ја анализираш статијата на Мисирков „Крали Марко“ од весникот Илинден 1923-та и ќе објасниш зошто таму е сместен Аце Македонски во првата тројка македонци. Во спротивно, ти си шалабајзер.
И продолжуваме:
вчера, 18:42
Па ако досега не разбра каква линија држам, тогаш стварно губиме време. Добро сум имал искуство со луѓе како тебе, знам дека е невозможно да им се објаснат некои работи и колку и да се обидуваш они си имаат зацртано линија и одат по неа. Кога читаат некоја историска книга, не ги ни перцепираат оние работи кои се во спротивност со нивното мислење, а ги прифаќаат само оние кои се во согласност со нив. Например емисион ни го презентираше текстот од Мисирков во кој пишува за Крале Марко( и во една реченица го спомнува и Александар), меѓутоа како да не забележа дека во текстот Мисирков пишува за Македонските Бугари. И што сега ние ке се правиме слепи, демек така само ни се гледа? Фатаморгана е тоа?
Ајде момче, сега докажи се дека ти не спаѓаш во горепосочената (болдираната) група (од тебе самиот издвоена), со тоа што ќе ни го објасниш Мисирков од 1923, како што се обидуваш да го објасниш Мисирков од 1903. Само без салто мортале и лет во празно, ќе те молам.
Само да те потсетам, Блаже Ристовски (кој патем ја застапува твојата теорија) јас го сметам за најдобриот и најрелевантниот истражувач на животот и делото на Мисирков, а тој ќе напише:
„
К.П. Мисирков никогаш, кога зборува за родното село или за родниот крај,
не пропушта да спомене дека на тоа место била престолнината на Александар Македонски, Пела. Тоа е всушност традицијата што ја носи од генерациите на своите претходници. Токму во нивната нива била Алекснадровата палата и сигурно сите случајно ископани останки по полето ги потсетувале на славното минато.
Таа опсесија Крсте ќе ја носи до крајот на животот.“
Блаже Ристовски, Крсте Мисирков нови истражувања и сознанија, Матица Македонска, Скопје, 2000
Ќе мора и ова да го изанализираме малку. Што би го натерало Блажета, докажан славист, да го потенцира ова за Крстета??? Јас мислам дека го натерало тоа што премногу го сретнувал овој податок буричкајки по архивите. А Блаже има напишано минимум 10-тина книги за Мисирков. Му го познава животот скоро како што си го познава својот. Ти што мислиш??? Зашто Блаже пишува вака „богохулно и невистинито (според тебе)“ за Крстета???