Левица - Политичка партија

Дали ќе гласате за Левица на Парламентарните избори?

  • Да

  • Ќе гласам за мафијашката коалиција СДССМ-ДПМНЕ

  • Не

  • Ќе гласам за друга "ТРЕТА ОПЦИЈА" партија


Резултатите може да се погледнат само после гласање.
Член од
14 ноември 2013
Мислења
6.380
Поени од реакции
20.010
 
Член од
3 мај 2019
Мислења
17.765
Поени од реакции
9.559
....i sto sega, da im kazeme bravo!?
Nemame fajde nikakvo od levica, osven sto ni krevaat pritisok, nazalost.
 
Член од
25 јуни 2012
Мислења
2.482
Поени од реакции
2.351
....i sto sega, da im kazeme bravo!?
Nemame fajde nikakvo od levica, osven sto ni krevaat pritisok, nazalost.
Па ваљда поголемо фајде имаш од 11.745.828 денари или скоро 190.000 евра земени од пратеници за патни трошоци.
 
Член од
10 септември 2016
Мислења
8.973
Поени од реакции
17.802

Ivica^

Confident Liar
Член од
14 август 2007
Мислења
11.176
Поени од реакции
15.989
....i sto sega, da im kazeme bravo!?
Nemame fajde nikakvo od levica, osven sto ni krevaat pritisok, nazalost.
Тачно, не ти ги дале тебе непотрошените пари. Не ти мења нешто, секако скенираш сметки ти.
 
Член од
3 март 2020
Мислења
2.413
Поени од реакции
5.063
....i sto sega, da im kazeme bravo!?
Треба да им кажеме браво, мое мислење.
Nemame fajde nikakvo od levica, osven sto ni krevaat pritisok, nazalost.
Во конкретниот случај „фајдето“ е дека ни покажуваат практично дека се може без огромни патни трошоци.
 
Член од
3 мај 2019
Мислења
17.765
Поени од реакции
9.559
Треба да им кажеме браво, мое мислење.

Во конкретниот случај „фајдето“ е дека ни покажуваат практично дека се може без огромни патни трошоци.
тоа е поентата душо, од фалење само уста ќе ни се исчаши...уморен е овој народ од фалење у празно...ние се препукуваме а албанците се солидаризираат и паметно ги полнат сите места во државичкава.
треба нови потези, други тактики, многу порадикални мерки...вака цупкаме у место, се си знаеме, се гледаме, ама ништо не променуваме.
Не левица, па и св.Илија да дојде, никој веќе ништо неможе да направи....
 
Член од
25 јуни 2012
Мислења
2.482
Поени од реакции
2.351
тоа е поентата душо, од фалење само уста ќе ни се исчаши...уморен е овој народ од фалење у празно...ние се препукуваме а албанците се солидаризираат и паметно ги полнат сите места во државичкава.
треба нови потези, други тактики, многу порадикални мерки...вака цупкаме у место, се си знаеме, се гледаме, ама ништо не променуваме.
Не левица, па и св.Илија да дојде, никој веќе ништо неможе да направи....
ФАЛЕЊЕ ВО ПРАЗНО!?!?

Фалење во празно ти е дека од 120 пратеници само двајца не земале патни трошоци (двајцата се единствените пратеници од Левица)?!?! Ако конкретен чекор кој е видлив и во финансиска смисла и може директно да се спореди со тоа што направиле сите останати пратеници од другите партии ти е фалење во празно тогаш, извини, ама имаш проблем со резонирањето.
 
Член од
17 ноември 2022
Мислења
38
Поени од реакции
161
Контрадикторно е да речете дека патните трошоци никако не се потребни. Е сега што се однесува до Апасиев и Крмов, нивна одлука е дали ќе земаат или не. Нормално, ако секој ден ти е 200км до Собрание на РМ ќе земаш патни трошоци, ма колку и добар пратеник да си (освен ако не си бизнисмен, па платата не ти брка работа, како што е случај со Митко Јанчев - градоначалник на Општина Кавадарци). Зарем мислите дека ако наредните избори има пратеник на Левица од Охрид нема да зема патни трошоци? Ќе зема. И не е тоа никаков проблем. Проблем е што се злоупотребува, НЕ ОД СИТЕ, од одредени. Живее во Скопје, еднаш месечно си оди во (пр.) Кавадарци, а зема патни трошоци како постојано да патува. Има лек за тоа, максимален износ за патни трошоци да е износот на АВТОБУСКА КАРТА, и тоа, да не се плаќа пари, туку да има СПЕЦИЈАЛНИ КАРТИЧКИ, како што ни наметнуваат на нас студентите за Студентскиот оброк,така што при земање карта, пратеникот плаќа со специјалната картичка. Што се пратениците повеќе од граѓаните за да им се пуни резервоар на кола? Има доста слични начини со кои може да се регулира крадењето преку патните трошоци. Кога веќе ги спомнав студентите, ние што студираме настрана, зошто не добиваме одреден повраток на трошоци за пат? Нели во иднината се вложува!? Катастрофа сме, да не забегувам со темата. Искрено се надевам дека Левица ќе промени нешто, бидејќи крајот ни се гледа, со груби пресметки за 8/9 години ни претстои банкрот.
 
Член од
1 јули 2020
Мислења
1.666
Поени од реакции
7.582
Контрадикторно е да речете дека патните трошоци никако не се потребни. Е сега што се однесува до Апасиев и Крмов, нивна одлука е дали ќе земаат или не. Нормално, ако секој ден ти е 200км до Собрание на РМ ќе земаш патни трошоци, ма колку и добар пратеник да си (освен ако не си бизнисмен, па платата не ти брка работа, како што е случај со Митко Јанчев - градоначалник на Општина Кавадарци). Зарем мислите дека ако наредните избори има пратеник на Левица од Охрид нема да зема патни трошоци? Ќе зема. И не е тоа никаков проблем. Проблем е што се злоупотребува, НЕ ОД СИТЕ, од одредени. Живее во Скопје, еднаш месечно си оди во (пр.) Кавадарци, а зема патни трошоци како постојано да патува. Има лек за тоа, максимален износ за патни трошоци да е износот на АВТОБУСКА КАРТА, и тоа, да не се плаќа пари, туку да има СПЕЦИЈАЛНИ КАРТИЧКИ, како што ни наметнуваат на нас студентите за Студентскиот оброк,така што при земање карта, пратеникот плаќа со специјалната картичка. Што се пратениците повеќе од граѓаните за да им се пуни резервоар на кола? Има доста слични начини со кои може да се регулира крадењето преку патните трошоци. Кога веќе ги спомнав студентите, ние што студираме настрана, зошто не добиваме одреден повраток на трошоци за пат? Нели во иднината се вложува!? Катастрофа сме, да не забегувам со темата. Искрено се надевам дека Левица ќе промени нешто, бидејќи крајот ни се гледа, со груби пресметки за 8/9 години ни претстои банкрот.
За пратениците автобуските карти и железница се веќе бесплатни и можат да ги користат. Додадено на тоа е фактот и дека пратениците имаат основна плата од 1000 евра + членувања на комисии + дневници од најразлични патувања по странство. И секако ништо не ги спречува пратениците додека се пратеници воедно и да работат. 80% од нив за цел мандат воопшто и не се пријавуваат за збор освен на некој месец пред избори за да се оправдаат зошто се на листа.

Патните трошоци се легализирана корупција за да им се овозможи на пратениците да си ги вратат трошоците кои ги имаат за воопшто да бидат ставени на листа. Секој кандидат за пратеник ( градоначалник, советник) пред избори уплаќа пари во матичната партија и потоа овие патни трошоци му доаѓаат како начин како да си ги вратат назад парите. Целиот систем СДС-ДПНЕ-ДУИ-итн ... здружено функционира вака и освен ако не им зависи власт нема шанси да го сменат.

А и воопшто тие патни трошоци не се отстварени, скоро сите од нив живеат во Скопје и тие дневни "патувања" се фиктивни. Да не мислиш дека пратеникот од Струга секој ден он станува насабајле во 6 вози 2 и пол саати до Скопје, "работи" 8 саати во парламент и потоа вози пак назад 2 и пол саати до Струга. Па тука секако се и службените возила и возачи и картици за гориво.

Со една површинска ревизија и основни разумни кратења на трошоци, во секој буџет во Македонија државен,општински, ЈП можат да бидат скратени расходите за минимум 20%. Ако се направи ревизија и на тоа дали воопшто вработените одат по 8 часа на работа и што воопшто прават, бројот на вработени во државна може да биде намален за едно 20-30% со чисти случаи каде што ниту синдикатот ниту судовите ќе можат да отворат уста. Имаме илјадници вработени кои во последните 6 месеци не биле воопшто во државата, има десетици илјадници кои од короната немаат по 40 работни часа на месечно ниво.

Нели во иднината се вложува!? Катастрофа сме, да не забегувам со темата. Искрено се надевам дека Левица ќе промени нешто, бидејќи крајот ни се гледа, со груби пресметки за 8/9 години ни претстои банкрот.

Иднина за кого? банкротот нас ни е најмал проблем и секако воопшто не ни најсериозен. Нас најголемиот проблем ни е наталитетот ( впрочем и на сите во околината али на кого му е гајле за нив). Која е потребата да се гради воопшто нешто во државава ако нема кај да живее во нејзе. Ако во следните 5-8 години нема подигнување на наталитетот на апсолутен минимум од 3 промили ние во рок од 10 години ќе се соочиме со проблемот да нема воопшто доволно луѓе за воопшто да си играме држава. Реално на нас ни треба наталитет од минимум 4-5 промили за каков било напредок. Ние немаме ниту природни ресурси ниту пак имаме високо образовано население за да можеме да одржуваме модерна инфраструктура со опаѓачка популација.
 
Последно уредено:
Член од
20 јули 2014
Мислења
3.139
Поени од реакции
8.246
Иднина за кого? банкротот нас ни е најмал проблем и секако воопшто не ни најсериозен. Нас најголемиот проблем ни е наталитетот ( впрочем и на сите во околината али на кого му е гајле за нив). Која е потребата да се гради воопшто нешто во државава ако нема кај да живее во нејзе. Ако во следните 5-8 години нема подигнување на наталитетот на апсолутен минимум од 3 промили ние во рок од 10 години ќе се соочиме со проблемот да нема воопшто доволно луѓе за воопшто да си играме држава. Реално на нас ни треба наталитет од минимум 4-5 промили за каков било напредок. Ние немаме ниту природни ресурси ниту пак имаме високо образовано население за да можеме да одржуваме модерна инфраструктура со опаѓачка популација.
Имаше Битиќи една интересна изјава пред неколку месеца, мислам на форумов не ја сподели никој...

Дополнително загрижувачки од денешниот извештај е тоа што процентот на тие коишто сега имигрираат за разлика од тие што имигрирале пред 20 или 25 години е со пообразовна структура, значи со високо образование наместо, како што било пред 25 или 30 години, каде што тие што имигрирале биле со пониско образование.

– Ова навистина е загрижувачки.. Треба да видиме како активно да ги вклучиме, не велам да ги вратиме, да ги вклучиме за да ја креираме иднината на нашите млади генерации, подвлече Битиќи.

***

Ако во Германија има недостаток на работна сила и нашите одат во Германија, треба да сфатиме дека и ние сме привлечна земја за одредени други земји коишто би дошле и секако би работеле затоа што платите коишто се плаќаат кај нас можеби се поконкурентни од земјите од каде што доаѓаат, посочи Битиќи, со примери на сериозниот број работници коишто доаѓаат од Турција да работат во нашата држава, како и тие што доаѓаат од Индија и Пакистан да работат во ИТ секторот.

Нагласи дека мораме да сфатиме дека миграцијата е глобален феномен, и дека според податоците на ОЕЦД овој феномен се случува и во Германија, и во Норвешка, како и во Америка, затоа што, како што рече, после ковид имаме целосна промена на навиките и на работните места и затоа има големо движење на миграција на глобално ниво.

 
Член од
1 јули 2020
Мислења
1.666
Поени од реакции
7.582
Имаше Битиќи една интересна изјава пред неколку месеца, мислам на форумов не ја сподели никој...

Дополнително загрижувачки од денешниот извештај е тоа што процентот на тие коишто сега имигрираат за разлика од тие што имигрирале пред 20 или 25 години е со пообразовна структура, значи со високо образование наместо, како што било пред 25 или 30 години, каде што тие што имигрирале биле со пониско образование.

– Ова навистина е загрижувачки.. Треба да видиме како активно да ги вклучиме, не велам да ги вратиме, да ги вклучиме за да ја креираме иднината на нашите млади генерации, подвлече Битиќи.

***

Ако во Германија има недостаток на работна сила и нашите одат во Германија, треба да сфатиме дека и ние сме привлечна земја за одредени други земји коишто би дошле и секако би работеле затоа што платите коишто се плаќаат кај нас можеби се поконкурентни од земјите од каде што доаѓаат, посочи Битиќи, со примери на сериозниот број работници коишто доаѓаат од Турција да работат во нашата држава, како и тие што доаѓаат од Индија и Пакистан да работат во ИТ секторот.

Нагласи дека мораме да сфатиме дека миграцијата е глобален феномен, и дека според податоците на ОЕЦД овој феномен се случува и во Германија, и во Норвешка, како и во Америка, затоа што, како што рече, после ковид имаме целосна промена на навиките и на работните места и затоа има големо движење на миграција на глобално ниво.

Значи јас треба да плаќам даноци за држава во која ќе живеат пакистанци,индијци и турци ( не се ни турци курди се од истокот огромен дел)? Па која е поентата, подобро нека пропадне да не го срами името Македонија. Што ќе ми е држава ако немаме народ. За СДС-ДПНЕ-ДУИ да си играат владетели?

А тоа кој емигрира спред образовна структура е комплетно неважно овдека. Нашиот проблем во овој случај може да биде решен само квантитативно зошто квалитативно би било невозможно во дадениот временски рок.

На Македонија и се потребни минимум 2 000 000 + жители со нормална старосна распределба и нормален % на работоспособно население за да може да имаме индуструија која би произвела доволно додатна вредност за да го надоместиме комплетниот недостаток на природни ресурси.
 
Последно уредено:
Член од
25 јуни 2012
Мислења
2.482
Поени од реакции
2.351
Контрадикторно е да речете дека патните трошоци никако не се потребни. Е сега што се однесува до Апасиев и Крмов, нивна одлука е дали ќе земаат или не. Нормално, ако секој ден ти е 200км до Собрание на РМ ќе земаш патни трошоци, ма колку и добар пратеник да си (освен ако не си бизнисмен, па платата не ти брка работа, како што е случај со Митко Јанчев - градоначалник на Општина Кавадарци). Зарем мислите дека ако наредните избори има пратеник на Левица од Охрид нема да зема патни трошоци? Ќе зема. И не е тоа никаков проблем. Проблем е што се злоупотребува, НЕ ОД СИТЕ, од одредени. Живее во Скопје, еднаш месечно си оди во (пр.) Кавадарци, а зема патни трошоци како постојано да патува. Има лек за тоа, максимален износ за патни трошоци да е износот на АВТОБУСКА КАРТА, и тоа, да не се плаќа пари, туку да има СПЕЦИЈАЛНИ КАРТИЧКИ, како што ни наметнуваат на нас студентите за Студентскиот оброк,така што при земање карта, пратеникот плаќа со специјалната картичка. Што се пратениците повеќе од граѓаните за да им се пуни резервоар на кола? Има доста слични начини со кои може да се регулира крадењето преку патните трошоци. Кога веќе ги спомнав студентите, ние што студираме настрана, зошто не добиваме одреден повраток на трошоци за пат? Нели во иднината се вложува!? Катастрофа сме, да не забегувам со темата. Искрено се надевам дека Левица ќе промени нешто, бидејќи крајот ни се гледа, со груби пресметки за 8/9 години ни претстои банкрот.
А бе какви патни трошоци кога одредени пратеници воопшто не се ни јавуваат за збор, а некои и воопшто не се ни појавуваат на седници.

На секои неколку месеци се појавува по некоја статистика за тоа кои пратеници биле најактивни, кои најнеактивни и сл. Доволно е тоа да се види и да се сфати колку работат за тие енормни пари кои ги земаат (релативно во однос на просечната плата во државата). Одат на партиски конгреси/состаноци со автомобили од по 50-60.000 евра, па уште патни трошоци да земаат, не ме јеби...
 

Kajgana Shop

На врв Bottom