jovankrstevski1
ТАТА_МАТА
- Член од
- 2 декември 2012
- Мислења
- 855
- Поени од реакции
- 602
Побркај си ја работата, да не ти ја вратат пратката назад до испраќачот. Ако си од Скопје, испечати фактурата , screenshot од нарачката и правец во Македонски пошти на железничка. Ако не си види на кој e-mail им праќаш (мислам дека требаше на овој ciposta@customs.gov.mk) Прати им уште еднаш mail, стави во наслов тракинг број и тој нивниот број по кој ја водат пратката, фактурата од продавачот, screenshot од нарачката. Сврти и им на телефон. Битно не чекајЛуѓе, мене ми пратија писмо од пошта дека има пристигнато пратка и дека недостасува фактура пишува во tracking number (неможам да ја прикачам тука сликата) јас преку e-mail му ја пратив фактурата чија е направена исплатата и од 11 јануари нема ново ажурирање на пратката од тогаш пишува дека недостасува фактура.