Интернет, бе, друже! Тотална демократија! Кликај, читај, размислувај и купувај!
Ти како си станал ваков? Некој да не ти турал со инка - не!
Само што во денешниов свет има еден проблем. Нешто како Чорбаџија, отприлика. Знаење постои, ама постојат и подли души кои лажат и манипулираат. Се' додека постојат „учители“ - ќе постои и манипулација!
Јас не верувам дека постои uber-наставнички совет кој одлучува што да се учи, а што не!
оние теории кои се поучуваат во секуларните училишта се теориите кои го поминале тестот на науката (каков-таков). Ако дозволиш да се поучува (тоа е она што го прави наставникот, нели) све и свашта - тогаш немаш апсолутно никаква контрола на фриковите како Чорбаџи, на пример.
Мислам дека не постои завера во образовниот систем. Едноставно, се поучува она што има доволно разумни аргументи да се поучува.
Каква теорија би им поставил ти на основци на тема Догони, на пример? Или Анунаки? Или Светска Влада?
На основци?
На пример да закрпат внатрешна од точак, да сменат осигурач за струја или прегорена фасонка од сијалица...или нешто слично...за почеток... а не јалови пресеравања за синус и косинус, равенки со икс непознати, алгебри и геометрии, фекалии кои никогаш нема да им потребаат а кои мораат да ги слушаат затоа што од тоа зависи дали ќе изгубат година од животот и заради тоа што системот подржува купови бескорисни паразити со соодветни титули кои мораат да земаат плата...
Каква демократија ооо Дибеку!?
Кога некој одговара на чколија може ли да излезе пред табла и да каже “Професоре...мене таа и таа работа ми се гледа феил. Јас си имам свое мислење базирано на други информации и тоа е за мене вистина. Сега ќе образложам за што мислам...“
И професорот демокрацки ќе се воодушеви и ќе сослуша...Noooooot...
Или ќе следи потсмевање и седи - кец...
Ако ученикот продолжи да мисли со своја глава, отиде годината, две три...
Го заболе него што и како, наставна програма, плата на први и што помалку нервози и ајт...
Која бре демократија?
Ако нетот (кој стана масовно достапен пред неколку години) се земе во предвид, пола и повеќе даскали ќе треба да се отпуштат бидејќи рака на срце...немаат место во современиов свет.
Но имаат како себе-репродуцирачки механизам за вработувања и обрт на капитал.
Образованието е тежок бизнис.
А што продуцира...се гледа во секојдневието.
Државата располага со животот и времето на детето од неговата 6-та до 18-та година, нелегално е да не е дел од образовниот процес.
Демократија а...?
Резултатите се познати.
Нема министерства каде рандом политичари решаваат што како и колку ќе учат ОНИЕ КОИ НИКОЈ НЕ ГИ ПРАШУВА што како и колку ќе учат?
Срања кои никогаш во real life не би заинтересирале ниеден 10 годишник на пример...
Но сепак образованието е успешно.
Не во декларираните туку во реалните цели.
А тоа е масовна продукција на ботови и робови кои нема да доведуваат ништо во прашање.
И колку ќе трае образованието така? Кои ученици влегуваат во образование со цел да научат и да мислат со своја глава? Тие што сакаат да научат ќе се обидат да ја откријат вистината и нема да прифатат никаква догма.
ха ха ха...