Креационизам наспроти еволуционизам

Toecutter

Biafran Baby
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.243
Поени од реакции
2.444
Покрај тоа што си духовит (дух и витамини), ти си навистина доблесен дискутант Toecutter. Задоволство ми е да дискутирам со такви личности.



Се согласувам. Ајнштајн нема место во оваа тема.
Јас сум за демократија во образованието !
Не делумна слобода на говор туку целосна.
Не може “ај ќе бидеме троа слободни а троа ќе криеме информации“...
По прашање кои задираат во основите на човековото постоење и постанокот на универзумот, како едни од основните прашања мора да има избор.
На учениците да им се остави сами да одлучат, а не да им се наметнуваат догми.
На пример космогониските теории да им се претстават повеќе такви, биг бенг,религиската,алтернативни,холограмската парадигма...
Или за настанокот и развојот на живиот свет па и на човекот.
На тој начин би се поттикнал интересот кај децата кои би можеле сами да донесат заклучок, да читаат понатаму...
Што сега не е случај и образованието штанца ботови...
Вака како што е сега, им се дава една теорија на увид и потоа умот им се затвара за се друго...на повеќето...
Иако не се согласувам со религискиот креационизам а ниту со дарвиновата теорија (најголем дел) тоа не значи дека не треба да се стават заедно со други теории на тапет и секој да одлучи за себе.

Бидејќи догмата е зло.
А злото раѓа зло.
 

DBack

gloveless
Член од
19 декември 2007
Мислења
5.372
Поени од реакции
2.556
Јас сум за демократија во образованието !
Не делумна слобода на говор туку целосна.
Не може “ај ќе бидеме троа слободни а троа ќе криеме информации“...
По прашање кои задираат во основите на човековото постоење и постанокот на универзумот, како едни од основните прашања мора да има избор.
На учениците да им се остави сами да одлучат, а не да им се наметнуваат догми.
На пример космогониските теории да им се претстават повеќе такви, биг бенг,религиската,алтернативни,холограмската парадигма...
Или за настанокот и развојот на живиот свет па и на човекот.
На тој начин би се поттикнал интересот кај децата кои би можеле сами да донесат заклучок, да читаат понатаму...
Што сега не е случај и образованието штанца ботови...
Вака како што е сега, им се дава една теорија на увид и потоа умот им се затвара за се друго...на повеќето...
Иако не се согласувам со религискиот креационизам а ниту со дарвиновата теорија (најголем дел) тоа не значи дека не треба да се стават заедно со други теории на тапет и секој да одлучи за себе.

Бидејќи догмата е зло.
А злото раѓа зло.
Интернет, бе, друже! Тотална демократија! Кликај, читај, размислувај и купувај!

Ти како си станал ваков? Некој да не ти турал со инка - не!

Само што во денешниов свет има еден проблем. Нешто како Чорбаџија, отприлика. Знаење постои, ама постојат и подли души кои лажат и манипулираат. Се' додека постојат „учители“ - ќе постои и манипулација!

Јас не верувам дека постои uber-наставнички совет кој одлучува што да се учи, а што не!

оние теории кои се поучуваат во секуларните училишта се теориите кои го поминале тестот на науката (каков-таков). Ако дозволиш да се поучува (тоа е она што го прави наставникот, нели) све и свашта - тогаш немаш апсолутно никаква контрола на фриковите како Чорбаџи, на пример.

Мислам дека не постои завера во образовниот систем. Едноставно, се поучува она што има доволно разумни аргументи да се поучува.

Каква теорија би им поставил ти на основци на тема Догони, на пример? Или Анунаки? Или Светска Влада?
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.432
Поени од реакции
5.128
Ајнштајн не верувал во личносен Бог, во старец со бела брада што седи на престолот со камшик во рака и што ги казнува лошите луѓе и сл. Сепак Ајнштај ни одблиску не бил атеист. Тој верувал во постоење на Бог, но си го разбирал на свој начин. Едноставно Ајнштајн бил доволно паметен да сфати дека Универзумот во целата негова комплексност мора да е дело на некој супериорен Ум, супериорен Создател

"Мојата вера се состои од понизно восхитување на еден неограничен и супериорен ум кој се открива себеси во ситните работи кои ние можеме да ги набљудуваме со нашите ограничени и слаби умови. Ова длабоко и емотивно убедување за постоењето на една сила со разум, која се открива во несфатливата вселена, го сочинува мојот поим за Бог."
(The Universe and Dr. Einstein, Morrow, стр. 95)

"Секој што сериозно сака да се занимава со научни истражувања, може да се увери дека во законите на вселената доаѓа до израз еден дух, многу посупериорен од човечкиот, дух пред кого нашата скромна сила мора да се чувствува понизно."
(Алберт Ајнштајн)
Манипулатор си невиден...
Ајнштајн никогаш, ама никогаш не бил припадник на некоја религија (иако е окарактеризиран како Џуиш...) и неговите ставови околу тоа се јасни.
Толку се јасни што само манипулатор како тебе сака да ги замати.
Тоа погоре што го пишуваш.... се однесува на науката, восхитот, тајните кои природата ги крие и човековата желба за откривање на истите, фантазијата...



А knowledge of the existence of something we cannot penetrate, of the manifestations of the profoundest reason and the most radiant beauty - it is this knowledge and this emotion that constitute the truly religious attitude; in this sense, and in this alone, I am a deeply religious man. (Albert Einstein)
I do not believe in a personal God and I have never denied this but have expressed it clearly. If something is in me which can be called religious then it is the unbounded admiration for the structure of the world so far as our science can reveal it. (Albert Einstein, 1954)

I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings. (Albert Einstein)
Ова последново, кога бил прашан во телеграма дали верува во Бог од Еврејски лидер/рабин...


Интересно, напиши на Гугл, "Einstein religion" и ќе ти излези следново:
Best guess for Einstein Religion is Atheist
 

ЛеоЛе07

Не биди трол
Член од
8 октомври 2010
Мислења
879
Поени од реакции
375
Јас сум за демократија во образованието !
Не делумна слобода на говор туку целосна.
Не може “ај ќе бидеме троа слободни а троа ќе криеме информации“...
По прашање кои задираат во основите на човековото постоење и постанокот на универзумот, како едни од основните прашања мора да има избор.
На учениците да им се остави сами да одлучат, а не да им се наметнуваат догми.
На пример космогониските теории да им се претстават повеќе такви, биг бенг,религиската,алтернативни,холограмската парадигма...
Или за настанокот и развојот на живиот свет па и на човекот.
На тој начин би се поттикнал интересот кај децата кои би можеле сами да донесат заклучок, да читаат понатаму...
Што сега не е случај и образованието штанца ботови...
Вака како што е сега, им се дава една теорија на увид и потоа умот им се затвара за се друго...на повеќето...
Иако не се согласувам со религискиот креационизам а ниту со дарвиновата теорија (најголем дел) тоа не значи дека не треба да се стават заедно со други теории на тапет и секој да одлучи за себе.

Бидејќи догмата е зло.
А злото раѓа зло.
И колку ќе трае образованието така? Кои ученици влегуваат во образование со цел да научат и да мислат со своја глава? Тие што сакаат да научат ќе се обидат да ја откријат вистината и нема да прифатат никаква догма.
 

Toecutter

Biafran Baby
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.243
Поени од реакции
2.444
Интернет, бе, друже! Тотална демократија! Кликај, читај, размислувај и купувај!

Ти како си станал ваков? Некој да не ти турал со инка - не!

Само што во денешниов свет има еден проблем. Нешто како Чорбаџија, отприлика. Знаење постои, ама постојат и подли души кои лажат и манипулираат. Се' додека постојат „учители“ - ќе постои и манипулација!

Јас не верувам дека постои uber-наставнички совет кој одлучува што да се учи, а што не!

оние теории кои се поучуваат во секуларните училишта се теориите кои го поминале тестот на науката (каков-таков). Ако дозволиш да се поучува (тоа е она што го прави наставникот, нели) све и свашта - тогаш немаш апсолутно никаква контрола на фриковите како Чорбаџи, на пример.

Мислам дека не постои завера во образовниот систем. Едноставно, се поучува она што има доволно разумни аргументи да се поучува.

Каква теорија би им поставил ти на основци на тема Догони, на пример? Или Анунаки? Или Светска Влада?
На основци?
На пример да закрпат внатрешна од точак, да сменат осигурач за струја или прегорена фасонка од сијалица...или нешто слично...за почеток... а не јалови пресеравања за синус и косинус, равенки со икс непознати, алгебри и геометрии, фекалии кои никогаш нема да им потребаат а кои мораат да ги слушаат затоа што од тоа зависи дали ќе изгубат година од животот и заради тоа што системот подржува купови бескорисни паразити со соодветни титули кои мораат да земаат плата...

Каква демократија ооо Дибеку!?
Кога некој одговара на чколија може ли да излезе пред табла и да каже “Професоре...мене таа и таа работа ми се гледа феил. Јас си имам свое мислење базирано на други информации и тоа е за мене вистина. Сега ќе образложам за што мислам...“
И професорот демокрацки ќе се воодушеви и ќе сослуша...Noooooot...
Или ќе следи потсмевање и седи - кец...
Ако ученикот продолжи да мисли со своја глава, отиде годината, две три...
Го заболе него што и како, наставна програма, плата на први и што помалку нервози и ајт...
Која бре демократија?

Ако нетот (кој стана масовно достапен пред неколку години) се земе во предвид, пола и повеќе даскали ќе треба да се отпуштат бидејќи рака на срце...немаат место во современиов свет.
Но имаат како себе-репродуцирачки механизам за вработувања и обрт на капитал.
Образованието е тежок бизнис.
А што продуцира...се гледа во секојдневието.

Државата располага со животот и времето на детето од неговата 6-та до 18-та година, нелегално е да не е дел од образовниот процес.
Демократија а...?
Резултатите се познати.

Нема министерства каде рандом политичари решаваат што како и колку ќе учат ОНИЕ КОИ НИКОЈ НЕ ГИ ПРАШУВА што како и колку ќе учат?
Срања кои никогаш во real life не би заинтересирале ниеден 10 годишник на пример...

Но сепак образованието е успешно.
Не во декларираните туку во реалните цели.
А тоа е масовна продукција на ботови и робови кои нема да доведуваат ништо во прашање.

И колку ќе трае образованието така? Кои ученици влегуваат во образование со цел да научат и да мислат со своја глава? Тие што сакаат да научат ќе се обидат да ја откријат вистината и нема да прифатат никаква догма.
ха ха ха...:)
 

GoD.HateUSaLL

Фар акрос д диштанс
Член од
30 март 2008
Мислења
8.339
Поени од реакции
8.238
Немој да глумиш идијот коа ти најубаво знаеш дека неможеш да имаш ебана демократија во образованието во општество предводено од монетарен систем мотивиран од профит и само профит.
Неможе тебе друг човек да те учи како ти да му го зимаш лебот.
Нити може друг човек да те учи тебе да ги критикуваш принципите кои на него му одговараат.
Не забегувај оф-топик, и не го вреѓај интелектот на Дибек, пошо и двајцата убао си се разбирате само некој се праи наудрен.

- Ја сакам демократија во образованието! :cry:

Небиди дете.
 

Toecutter

Biafran Baby
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.243
Поени од реакции
2.444
Немој да глумиш идијот коа ти најубаво знаеш дека неможеш да имаш ебана демократија во образованието во општество предводено од монетарен систем мотивиран од профит и само профит.
Неможе тебе друг човек да те учи како ти да му го зимаш лебот.
Нити може друг човек да те учи тебе да ги критикуваш принципите кои на него му одговараат.
Не забегувај оф-топик, и не го вреѓај интелектот на Дибек, пошо и двајцата убао си се разбирате само некој се праи наудрен.

- Ја сакам демократија во образованието! :cry:

Небиди дете.
Не се пресеравај на празно, не глумам ништо само ја констатирам реалната ситуација.
Дибек наведе “демократија“ и ...

Јас не верувам дека постои uber-наставнички совет кој одлучува што да се учи, а што не!
Јасно дека не може.
Затоа и продуцира она кое што го продуцира.

Образованието е како што реков...сосема успешно.
Но не во декларираните цели.
Туку во реалните.
It`s a success.

Инаку да. Јас сум за демократија,мојот став е тој...
 

GoD.HateUSaLL

Фар акрос д диштанс
Член од
30 март 2008
Мислења
8.339
Поени од реакции
8.238
Констатирал реална ситуација...
How do you call a guy that points the obvious?
 

Toecutter

Biafran Baby
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.243
Поени од реакции
2.444
Констатирал реална ситуација...
How do you call a guy that points the obvious?
You tell me mate...
Maybe because nobody else is ?

А после види си постовите на подфорум “религија“...или за дрога темите...и дали си објаснувал obviousness околу некои работи.
Obvious дека марата не убива и што и како претставува религијата на пример... ама за повеќето не ќе да е многу obvious...

Isn`t it obvious...:)
 

GoD.HateUSaLL

Фар акрос д диштанс
Член од
30 март 2008
Мислења
8.339
Поени од реакции
8.238
You tell me mate...
Maybe because nobody else is ?

А после види си постовите на подфорум “религија“...или за дрога темите...и дали си објаснувал obviousness околу некои работи.
Obvious дека марата не убива и што и како претставува религијата на пример... ама за повеќето не ќе да е многу obvious...

Isn`t it obvious...:)
Муабетот ми беше, немаш потреба на Дибек да му го објаснуваш тоа.
Не е Буцио.
 
Г

Господ

Гостин
blah,blah,blah
knowledge this,knowledge that
Од една страна имаш куп неегзактни науки а од друга некакви си одамна демистифицирани бљувотини.
Се за да се оттргне индивидуата од она што е најбитно.
164 страни наполнети со бесполез.
 
Член од
24 октомври 2010
Мислења
2.434
Поени од реакции
244


--- надополнето ---

Oбразованието е срање, како и не би било кога професорите се искомплексирани овци.
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.432
Поени од реакции
5.128


--- надополнето ---

Oбразованието е срање, како и не би било кога професорите се искомплексирани овци.
Оф леле... искомплесираниот најде да кажи...
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.432
Поени од реакции
5.128
Да бев искомплексиран сега ќе бев негде професор ;)
Јас си реков нешто научи, нема да ми реплицираш, ама ништо...
Врз база на што тврдиш дека образованието е срање и дека професорите се искомплексирани?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom