Кој прв, пешакот или автомобилот?

Ilumious

Патник, педер, поет, администратор, масон
Член од
29 јануари 2007
Мислења
84.962
Поени од реакции
195.489
Може, од проста причина што по природа на ствари он е послабата страна и не може да ти нанесе посериозна штета на тебе кој си со возило!
Второ, баш ти како шетан човек ме зачудуваш со твојата констатација! Сама знаеш каков е односот кон пешакот на запад, особено Германија, Франција....
Мене мнооогу години наназад, ме изненади што рецимо во Тирол имало немало пешачки, ако ти како пешак тргнеш да поминуваш улица, возачите веднаш те пропуштаат.
Кај нас овде, ако пропуштиш(на пешачки) пешак од постарата генерација, трипати ќе ти се поклони, па као демек фала, да си жив и здрав, а цела таа историја оти ти како посилен, си му го овозможил неговото законско право да помине преку улица безбедно!
Мене се тоа ми е јасно затоа што е послабата страна а ти си со кочници ама не е етички. Како јас сега утре тебе да ти се фрлам на хауба како во Русија. Пешаците треба да имаат во главата малце дека во конкретен случај возачот е блокиран и не гледа од автобусот и со 20 да вози пак ќе те крене. Затоа акал малце треба да се има а гледам куп пешаци искачаат пред автобус и одма на пешачки. Остај го нека замине па помини. Ова го прават кај Порта Влае и кај хотел Карпош.

Германија да, Франција е станата слично Македонија со пешаци и пешачки и незастанување :)
 
Член од
7 декември 2019
Мислења
4.633
Поени од реакции
8.205
Мене се тоа ми е јасно затоа што е послабата страна а ти си со кочници ама не е етички.

Германија да, Франција е станата слично Македонија со пешаци и пешачки и незастанување :)
Повеќе би рекол дека е резултат на недостаток на општа култура и под влијание на општото безаконие, не дали е етички или не!
Франција :rolleyes:? Зависи каде, помалите места кои не се оптоварени толку со наплив на имигранти, сеуште се Ок! Што пак ја потврдува мојата констатција, дека се работи за наплив на проста маса, која наместо да се имплементира во културно поразвиената средина, прави нејзина деструкција!
На темата: Баш сега гледам еден колега кој емигрирал во Канада, раскажува за сообраќајот таму(Квебек)! Вика има два вида раскрсници: со семафори и без! За првите не треба дискусија, а вторите се без нашите знаци за предност и немање предност! Има еден општ знак за сопирање и СИТЕ застануваат, кога ќе дојдат до таква раскрсница! Прв тргнува тој што прв застанал, толку од муабетот! И сите си живееле среќно и весело до крајот на животот ;)
 

Ilumious

Патник, педер, поет, администратор, масон
Член од
29 јануари 2007
Мислења
84.962
Поени од реакции
195.489
Повеќе би рекол дека е резултат на недостаток на општа култура и под влијание на општото безаконие, не дали е етички или не!
Франција :rolleyes:? Зависи каде, помалите места кои не се оптоварени толку со наплив на имигранти, сеуште се Ок! Што пак ја потврдува мојата констатција, дека се работи за наплив на проста маса, која наместо да се имплементира во културно поразвиената средина, прави нејзина деструкција!
На темата: Баш сега гледам еден колега кој емигрирал во Канада, раскажува за сообраќајот таму(Квебек)! Вика има два вида раскрсници: со семафори и без! За првите не треба дискусија, а вторите се без нашите знаци за предност и немање предност! Има еден општ знак за сопирање и СИТЕ застануваат, кога ќе дојдат до таква раскрсница! Прв тргнува тој што прв застанал, толку од муабетот! И сите си живееле среќно и весело до крајот на животот ;)
Во Лил бев пред 2 недели, ко невакцинирани ми делуваа ама може дека Божиќ им беше па брзаа сегде :)
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.656
Поени од реакции
34.946
Не може едната страна да е привилегирана, во случајов пешаците. И возам кола и точак и пешки одам и се ама не може да биде исправно да пешакот си има секакви привилегии од кои и да проаѓа на црвено а возачот да мора да го пропушти. Тогаш нека им ги извадат семафорите и нека биде кармагедон. По закон јасно ми е дека може да е како за малоумни ама збориме за личен расуд.

Има бетер, паралелно да возиш лента до лента со автобус и на негово црвено да ти истрча пешак и ти да си крив. Оди види го, па ни со 20 нема да успееш во место да закочиш. За нивна лична безбедност се работи да се внимателни и да чекаат зелено кога има возила, тргам од себеси - што ќе ми мене да е во затвор тој што ме кренал на хауба кога ќе треба месец дена да лежам во болница.
Најмногу што ме плаши мене пак е кога пуштам некој на пешачки на булеварите:
  • дека некој ќе ме закачи од назад (еднаш ме плесна една будала и тоа јас бев втор во линија што застана, тој пред мене пропушти пешак, јас застанав по него и мене од назад бам, среќа држев кочница и не го треснав тој пред мене, ме фрли буквално 2 метри со згазната кочница, ако бев во лер имаше и тој пред мене и пешакот да одат јабана).
  • дека кога пропуштам јас, на соседната лента не внимава другиот и ќе го сомели пешакот, кај судска палата (МАНУ према Мавровка) на средина пешачкиот, пропуштам пешак на крајна лента, една будала од десно залетан не го гледа пешакот, а пешаков трча и прави муабет на телефон. Го приметив овој на ретровизор и најбрза реакција што ми дојде беше да згазнам силно на гаста да истуражира, пешаков се уплаши уште и ме испцу на брзина, а да го оставев да очекори уште еден чекор ни на максилофацијална немаше да го состават. Скоро на сите булевари со 3 ленти ја имаш оваа зафрканција, особено поголемо возило кога пропушта пешак, не ни гледаш што се случува.
Автоматски споено мислење:

Може, од проста причина што по природа на ствари он е послабата страна и не може да ти нанесе посериозна штета на тебе кој си со возило!
Второ, баш ти како шетан човек ме зачудуваш со твојата констатација! Сама знаеш каков е односот кон пешакот на запад, особено Германија, Франција....
Мене мнооогу години наназад, ме изненади што рецимо во Тирол имало немало пешачки, ако ти како пешак тргнеш да поминуваш улица, возачите веднаш те пропуштаат.
Кај нас овде, ако пропуштиш(на пешачки) пешак од постарата генерација, трипати ќе ти се поклони, па као демек фала, да си жив и здрав, а цела таа историја оти ти како посилен, си му го овозможил неговото законско право да помине преку улица безбедно!
Теоретски не може, ама реално може да ти го заебе животот со тоа што неговата некултура тебе те носи во затвор и плаќање на оштети.
По правило ова се решава со култура на двете страни и плус поставување на знаци со брзина од 20км/h пред секој пешачки и семафор, реално само со таа брзина може да изреагираш и да закочиш.
Stopping distances on a dry road
The following table shows the distance needed to stop on a dry road in an average family car.

SpeedReaction distanceBraking distanceTotal stopping distance
40km/h17m9m26m
50km/h21m14m35m
60km/h25m20m45m
70km/h29m27m56m
80km/h33m36m69m
90km/h38m45m83m
100km/h42m56m98m
110km/h46m67m113m
Stopping distances on a wet road
The following table shows the distance needed to stop on a wet road in an average family car.

SpeedReaction distanceBraking distanceTotal stopping distance
40km/h17m13m30m
50km/h21m20m41m
60km/h25m29m54m
70km/h29m40m69m
80km/h33m52m85m
90km/h38m65m103m
100km/h42m80m122m
110km/h46m97m143m
 
Член од
21 октомври 2011
Мислења
1.726
Поени од реакции
2.544
главното прашање тука е сл. како јас како возач да знам дека и на пешакот му свети зелено светло кога најчесто сигнализацијата е поставена под агол од 90 степени и за мене не е видливо зеленото светло на пешакот?
Ние како возачи воопшто не треба да гледаме какво светло му свети на пешакот или какво светело кога тргнал да преминува. Тоа си е негово. Едноставно, има ли пешак на улица, треба да го пропуштиш. Ако тргнал на црвено или преминува на недозволено место, прави прекршок и треба да е санкциониран. Зошто не е, тоа е друг муабет.
Шу прајме ако шоферот нема време да закочи, а овај кинисал на црвено? Кој ќе докажува после? Или ни крив ни должен шоферот ќорка, а овој под земја или на репарација во болница?
Пак ќе е виновен шоферот, затоа што возел со неприлагодена брзина и не внимавал на останатите учесници во сообраќајот. Но затоа си има истрага која ќе покаже што и како било и дали можело да се избегне тоа. Прописот е јасен: максимална дозволена брзина 50 км/ч. На многу места и помалку. При наидување на пешачки премин или раскрсница треба да се намали брзината. Исто треба да се намали и во случаи каде може да постои загрозување на безбедноста на некој од учесниците.

Ова не им дава на пешаците слобода каде и како сакаат да преминуваат, мора и тие да внимаваат исто како и возачите и да се придржуваат до прописите. Само така ќе нема инциденти.
 

Ilumious

Патник, педер, поет, администратор, масон
Член од
29 јануари 2007
Мислења
84.962
Поени од реакции
195.489
Ние како возачи воопшто не треба да гледаме какво светло му свети на пешакот или какво светело кога тргнал да преминува. Тоа си е негово. Едноставно, има ли пешак на улица, треба да го пропуштиш. Ако тргнал на црвено или преминува на недозволено место, прави прекршок и треба да е санкциониран. Зошто не е, тоа е друг муабет.
Пак ќе е виновен шоферот, затоа што возел со неприлагодена брзина и не внимавал на останатите учесници во сообраќајот. Но затоа си има истрага која ќе покаже што и како било и дали можело да се избегне тоа. Прописот е јасен: максимална дозволена брзина 50 км/ч. На многу места и помалку. При наидување на пешачки премин или раскрсница треба да се намали брзината. Исто треба да се намали и во случаи каде може да постои загрозување на безбедноста на некој од учесниците.

Ова не им дава на пешаците слобода каде и како сакаат да преминуваат, мора и тие да внимаваат исто како и возачите и да се придржуваат до прописите. Само така ќе нема инциденти.
Те сфаќаме и тебе, во право си ама пола пешаци во МКД се brain damaged и не можеш да им објасниш дека не се претрчува на црвено на поглавните раскрсници на Партизанска.
 
Член од
7 јуни 2014
Мислења
1.058
Поени од реакции
1.178
Ние како возачи воопшто не треба да гледаме какво светло му свети на пешакот или какво светело кога тргнал да преминува. Тоа си е негово. Едноставно, има ли пешак на улица, треба да го пропуштиш. Ако тргнал на црвено или преминува на недозволено место, прави прекршок и треба да е санкциониран. Зошто не е, тоа е друг муабет.
лесно е ако има ќе го пуштам,

поголем проблем е кога нагло излетува од тротоар на улица каде воопшто и нема пешачки премин а притоа не ни погледнува лево десно, плус си зјапа во телефон, а ако возиш со 40 kmh ти требаат минимум 15-20 метри да запреш, и од туѓо невнимание ти ем со стресови ем треба да пллаќаш оштети или крајно да завршиш каде никако не си требал.

заради вакви екстремни ситуации камерите наместо забранети треба да бидат задолжителни по возилата, како во спорни ситуации ќе можеш да се докажуваш или вадиш од лајналаци во кои си западнал не по сопсвена вина.
 
Член од
21 октомври 2011
Мислења
1.726
Поени од реакции
2.544
Те сфаќаме и тебе, во право си ама пола пешаци во МКД се brain damaged и не можеш да им објасниш дека не се претрчува на црвено на поглавните раскрсници на Партизанска.
Тоа се тие истите што кога ќе седнат зад волан мислат дека сите треба да им се тргаат од патот и не почитуваат ниеден пропис :)
поголем проблем е кога нагло излетува од тротоар на улица каде воопшто и нема пешачки премин а притоа не ни погледнува лево десно, плус си зјапа во телефон, а ако возиш со 40 kmh ти требаат минимум 15-20 метри да запреш, и од туѓо невнимание ти ем со стресови ем треба да пллаќаш оштети или крајно да завршиш каде никако не си требал.

заради вакви екстремни ситуации камерите наместо забранети треба да бидат задолжителни по возилата, како во спорни ситуации ќе можеш да се докажуваш или вадиш од лајналаци во кои си западнал не по сопсвена вина.
Точно дека има многу ситуации каде возачот може да настрада заради туѓа вина. Но веќе го знаме тоа, а ги знаеме и ситуациите. Затоа гледаш ли занесен пешак на телефонот или во муабет, внимавај. Наидуваш ли на велосипедист, особено ако е постар, внимавај. Може да изгуби рамнотежа и да падне право под тркало.
Поминуваш ли покрај автобус, камион, паркирано возило, грмушка, било каде од каде што може ненадејно да излета некој, намали ја брзината и внимавај. И застани ако треба, ако си во право.
 
D

Deleted member 12196

Гостин
Јас да прашам што ќе правиме онаму кај што постои зелен бран (не знам дали има во Скопје)? Велите дека треба да ја намалиме брзината кога се приближуваме до пешачки премин, до раскрсница, кога поминуваме покрај паркирано возило, покрај грмушка... А зелениот бран? Тој бара константна препорачана брзина.
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.634
Поени од реакции
1.489
лесно е ако има ќе го пуштам,

поголем проблем е кога нагло излетува од тротоар на улица каде воопшто и нема пешачки премин а притоа не ни погледнува лево десно, плус си зјапа во телефон, а ако возиш со 40 kmh ти требаат минимум 15-20 метри да запреш, и од туѓо невнимание ти ем со стресови ем треба да пллаќаш оштети или крајно да завршиш каде никако не си требал.

заради вакви екстремни ситуации камерите наместо забранети треба да бидат задолжителни по возилата, како во спорни ситуации ќе можеш да се докажуваш или вадиш од лајналаци во кои си западнал не по сопсвена вина.
Zabraneto e da imas kamera vo kola vo Mk??

Inace za zal dokolku vozite imate samo 2 opcii: go gazis pesakot i ides zatvor ili go propustas i rizikuvas nekoj da te udre od pozadi :D.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.656
Поени од реакции
34.946
Ние како возачи воопшто не треба да гледаме какво светло му свети на пешакот или какво светело кога тргнал да преминува. Тоа си е негово. Едноставно, има ли пешак на улица, треба да го пропуштиш. Ако тргнал на црвено или преминува на недозволено место, прави прекршок и треба да е санкциониран. Зошто не е, тоа е друг муабет.
Пак ќе е виновен шоферот, затоа што возел со неприлагодена брзина и не внимавал на останатите учесници во сообраќајот. Но затоа си има истрага која ќе покаже што и како било и дали можело да се избегне тоа. Прописот е јасен: максимална дозволена брзина 50 км/ч. На многу места и помалку. При наидување на пешачки премин или раскрсница треба да се намали брзината. Исто треба да се намали и во случаи каде може да постои загрозување на безбедноста на некој од учесниците.

Ова не им дава на пешаците слобода каде и како сакаат да преминуваат, мора и тие да внимаваат исто како и возачите и да се придржуваат до прописите. Само така ќе нема инциденти.
Немаш знак пред семафор да намалиш брзина, зелено ти е и возиш со 40-50, ти истрчува пред тебе, кој ќе докажи дека во моментот на удар пр. 22:03:36 му било него црвено, а тебе зелено? Немаш сведоци, немаш камера, не си пијан, возиш со прилагодена брзина...
Ситуација 2, кај Битпазар после пешачкиот мост, кога возиш од Центар према Чаир немаш пешачки премин, а нон стоп претрчуваат преку патот, во ситуација да го чукниш, кој би одговарал, пешакот (кој нели секогаш е во право, без разлика дали има пешачки или е црвено) или ти?
 
Член од
2 март 2016
Мислења
481
Поени од реакции
468
Правите што ќе правите, само гледајте да не удрите пешак, и да поминува на црвено, судот секогаш е на страната на пешакот, а возачот секогаш крив.
Тоа е тоа, за жал.
 

Ilumious

Патник, педер, поет, администратор, масон
Член од
29 јануари 2007
Мислења
84.962
Поени од реакции
195.489
Zabraneto e da imas kamera vo kola vo Mk??

Inace za zal dokolku vozite imate samo 2 opcii: go gazis pesakot i ides zatvor ili go propustas i rizikuvas nekoj da te udre od pozadi :D.
Имаше најави дека ќе се забрани ама и да не е забрането, не ти служи како доказ на суд.

Лекот се подвозни пешачки премини (како Скопјанка, Саем) и решен проблем. Ем сообраќајот нема да е тргни застани во чворови, ем помалку жртви.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.656
Поени од реакции
34.946
Имаше најави дека ќе се забрани ама и да не е забрането, не ти служи како доказ на суд.

Лекот се подвозни пешачки премини (како Скопјанка, Саем) и решен проблем. Ем сообраќајот нема да е тргни застани во чворови, ем помалку жртви.
За жал не поминуваат ни на тие подземните, ни на тие надземните како Влајко.
Кај Скопјанка особено нон стоп некој претрчува горе (оправдано кога ќе видиш, просечен Северџан мора оправдано да брза, милионче тука, милионче таму, времето е пари ;) ).
 

Ilumious

Патник, педер, поет, администратор, масон
Член од
29 јануари 2007
Мислења
84.962
Поени од реакции
195.489
За жал не поминуваат ни на тие подземните, ни на тие надземните како Влајко.
Кај Скопјанка особено нон стоп некој претрчува горе (оправдано кога ќе видиш, просечен Северџан мора оправдано да брза, милионче тука, милионче таму, времето е пари ;) ).
Три години работев во близина (а мислам и ти беше во близина) и не ја сфатив желбата да те дува ветер на среде булевар и да чекаш да претрчаш (налет ризикот да те крене некој), додека можеш за точно 40 секунди да слезеш, поминеш и качиш на другата страна.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom