Па подобро да јаде повеќе масло а моторот да е коска јас си имам Корола од 2006 ноември купена половно 2011 јуни со 51000 до сега имам пројдено уште 30000 само масло филтри менувам никаков проблем а и да ти кажам право не е за џабе најпродавана кола на сите времиња плус има гаранција 100000 км или 5 год.Кај и да одиш низ светот Тојота е име и презиме дури и на листата на Форбс е број 1 како најскап бренд од сите авто брендови.Бензин моторите на Тојота и Хонда се убедливо најиздржливи .^^
Аха, зема еден колега и на 1000км му јаде пола литар масло. Од Тојота се прават луди, му велат нормално било. Во Јапан се јавуваше, не го рецкаат...
Да за нова кола зборувам, од салон купена.
Толку од „издржливоста“, квалитетот, а богами и почитувањето на гаранцијата.
Na vremeto imav golf dvojka kupen so neoficijalni 200.000km oficialno sigurno duplo, jas mu izvrtev uste 200.000km i toa sve na crvena nafta, dva pati go menjav rebrastiot kais (samo kaisot, zategacot i vodnata pumpa ne gi cepkav). I normalno poneso potrosen materijal. Go sitnav ne edni gevgelicani i mislam deka do den denes posle desetina godini uste go vozat taksi po toa selata. Za nas standard samo ovakvi koli. Trojkata e utnata zaradi slabiot pleh, cetvorkite gi nasledija dvojkite kako dezurni narodni magarinja,neunistivi tenkovi. Benzinci se kupuvaat samo so 1.0 motor inaku nema smisla.Па подобро да јаде повеќе масло а моторот да е коска јас си имам Корола од 2006 ноември купена половно 2011 јуни со 51000 до сега имам пројдено уште 30000 само масло филтри менувам никаков проблем а и да ти кажам право не е за џабе најпродавана кола на сите времиња плус има гаранција 100000 км или 5 год.Кај и да одиш низ светот Тојота е име и презиме дури и на листата на Форбс е број 1 како најскап бренд од сите авто брендови.Бензин моторите на Тојота и Хонда се убедливо најиздржливи .
Во право си голф 1 и 2 испаднаја едни од најиздржливи машини,ама искрено сега германските коли(поготово БМВ,Мерцедес и Ауди)премногу се скапи а сето тоа е на стара слава.Имав еден другар купи БМВ во 2010 за 23000 евра од МК со пројдени 35000км произведено 2007.За некој месец почна да го зеза електрониката на моторот и имаше роднина што работи во МАККАР и му кажа дека колата не ја бива и да ја продаде.Рачунај кола купена нова од салон 50000 евра и за 40000 км за три четири години електрониката на моторот не чини?!Нормално дека вожњата е квалитетна на овие коли ама нема ни гаранција а за тие пари можеш да купиш две јапонски коли.Квалитетот и гаранцијата што ги добиваш за тие пари кај јапонските коли се незаменливи.Тоа и со гаранцијата они го почнаја да даваат прво 100000 км или 3 год или 150000 км или 5 год епа да не се они сигурни во квалитетот нема такви понуди да прават.Na vremeto imav golf dvojka kupen so neoficijalni 200.000km oficialno sigurno duplo, jas mu izvrtev uste 200.000km i toa sve na crvena nafta, dva pati go menjav rebrastiot kais (samo kaisot, zategacot i vodnata pumpa ne gi cepkav). I normalno poneso potrosen materijal. Go sitnav ne edni gevgelicani i mislam deka do den denes posle desetina godini uste go vozat taksi po toa selata. Za nas standard samo ovakvi koli. Trojkata e utnata zaradi slabiot pleh, cetvorkite gi nasledija dvojkite kako dezurni narodni magarinja,neunistivi tenkovi. Benzinci se kupuvaat samo so 1.0 motor inaku nema smisla.
Ако ме слушаш мене да си купиш бензинец, доколку вртиш многу километри стави си плин (550 евра мислам дека е вградувањето), доколку не возиш многу т.е до 5-6000 км годишно вози си ја на бензин, нема да осетиш многу голема разлика. За таа цена дизелот што ќе го земеш ќе те изеде во поправки, многу е поскап за одржавање од бензинците, а за 3000 евра ќе земеш возило постаро од 10год и сигурно со извртени над 200 0000 км на чии делови се бројат деновите кога ќе откажат.Ај совет од поискусните.. Скоро положив и сега планирам да си купам некое количе.. Количе докај 3000евра, дизел, не ногу скапи делови, мала потрошувачка....До сега разгледував Голф 4, Фиат Пунто/Стило, Форд фокус/фиеста, Alfa Romeo. Тие така ми се по свиѓат.. Позз
земи си дизел автошколите не се ненормални што зимат дизел...Ја се навикнав дизел у автошкола, имам возено уште 5-6 дизела онака на проба и затоа дизел тражев а за бензинец нез како кје се навикнам оти почетник сум..
Ја се навикнав дизел у автошкола, имам возено уште 5-6 дизела онака на проба и затоа дизел тражев а за бензинец нез како кје се навикнам оти почетник сум.. И нема да возам ногу за по наште улици ми е..
Јас во таа што возев сите беа бензинци, дел беа со плин, дел ги возеа бензин, другар скоро влезе во тој бизнис и купи 3 возила сите до едно бензин (митсубиши колт, и две тојоти јарис).земи си дизел автошколите не се ненормални што зимат дизел...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Да,ама овој Голф е правен пред производителите на технологија да ја уведат здружно т.н.програмирана фабричка расипливост-п-дот се расипува намерно на одредена километража или работни часови ако се работи за нов телевизор на пример[DOUBLEPOST=1513198143][/DOUBLEPOST]Можат да му се фатат на Голф 2 најдобриот Гољф евер напраен
Само Mercedes-Benz и BMW, се друго е смешка. Од искуство.
audi a3 1.8T, passat 1.8T seat ibiza 1.4, seat leon cupra 1.8T ovie vozila se so plin mala potrosuvacka silni vozila lesni za odrzuvanje. poslem imas opel vectra b 1.8 , 2,2 (benzinec). 6 godini vozam na benzin bez plin i od strana na motor nemav nikakov defek osven ko mi turija nafta namesto benzin i eve uste nema gajle motorot taka da benzin zemaj i nemuse dumaj. dizelo ne samo so e tromav i se vrajkani kilometrite ima defeci najcesto golfo strada na maf senzor,egr ventil,motor pred umiranje go zemas i ti pocnuvat defecite.Ај совет од поискусните.. Скоро положив и сега планирам да си купам некое количе.. Количе докај 3000евра, дизел, не ногу скапи делови, мала потрошувачка....До сега разгледував Голф 4, Фиат Пунто/Стило, Форд фокус/фиеста, Alfa Romeo. Тие така ми се по свиѓат.. Позз
Друже види го датото кога тој побарал совет..audi a3 1.8T, passat 1.8T seat ibiza 1.4, seat leon cupra 1.8T ovie vozila se so plin mala potrosuvacka silni vozila lesni za odrzuvanje. poslem imas opel vectra b 1.8 , 2,2 (benzinec). 6 godini vozam na benzin bez plin i od strana na motor nemav nikakov defek osven ko mi turija nafta namesto benzin i eve uste nema gajle motorot taka da benzin zemaj i nemuse dumaj. dizelo ne samo so e tromav i se vrajkani kilometrite ima defeci najcesto golfo strada na maf senzor,egr ventil,motor pred umiranje go zemas i ti pocnuvat defecite.