Кои се најдобрите, а кои најлошите половни автомобили

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
22.334
Поени од реакции
29.803
^^
Мојот старец Голф 3ка, не се согласува со тебе. ;)
 

SuBZerO

Бигус Дикус
Член од
26 јануари 2007
Мислења
3.859
Поени од реакции
4.791
^^
Аха, зема еден колега и на 1000км му јаде пола литар масло. Од Тојота се прават луди, му велат нормално било. Во Јапан се јавуваше, не го рецкаат...
Да за нова кола зборувам, од салон купена.

Толку од „издржливоста“, квалитетот, а богами и почитувањето на гаранцијата.
Pa neka smeni maslo u salon kaj niv i neka ja ostai...da rikne...togas ako e pod garancija ke mu dadat nova...Simple!
PS:Nemozes od eden primer da testiras kvalitet. Normalno e da ima greski...Problemot moze da e i do dilerot...skart poevtina roba.
Bajdwej tuka na drugiov kontinent...germansikite vozila se najloso rejtuvani..ovoa go doznav posle moeto prvo polovno Audi.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
22.334
Поени од реакции
29.803
^^
Taка де, сега пред скоро време нели беше актуелна аферата за VW - демек многу загадувале со издувни гасови... Тоа обвинување иде од континент каде колите традиционално трошат по ~15литри на 100км, и одсекогаш имале евтина нафта (која ја крадат со безброј војни). ;)[DOUBLEPOST=1458052699][/DOUBLEPOST]
Pa neka smeni maslo u salon kaj niv i neka ja ostai...da rikne...togas ako e pod garancija ke mu dadat nova...Simple!
PS:Nemozes od eden primer da testiras kvalitet. Normalno e da ima greski...Problemot moze da e i do dilerot...skart poevtina roba.
Истото и јас му го реков... Тоа е, некои луѓе никогаш нема да ги разберам.
 

Rokko

SiFU 師父
Член од
30 мај 2014
Мислења
714
Поени од реакции
299
^^
Мојот старец Голф 3ка, не се согласува со тебе. ;)
Детски примиер, "Тато зошто само Мерцедеси и Бемвиња возат во брзата лента и пестигнуваат". Сакале или на кој и да си автопат 90% се ти коли. Тоа е сурова реалност
 

SuBZerO

Бигус Дикус
Член од
26 јануари 2007
Мислења
3.859
Поени од реакции
4.791
^^
Taка де, сега пред скоро време нели беше актуелна аферата за VW - демек многу загадувале со издувни гасови... Тоа обвинување иде од континент каде колите традиционално трошат по ~15литри на 100км, и одсекогаш имале евтина нафта (која ја крадат со безброј војни). ;)
Ne ide od drzava kade vazat zakonite za site isto. Ne e ova banana drzava za WV da pravi sto saka. I bez taa afera imaa los rejting. Toa sto trosat po 15 litra nemozes da go razbers ti...Nemas iskuseno takva patna infrastruktura i guzva...Normalno e da golemite drzavi imaat poeftvna nafta...i plus ja imaat kako priroden resurs. Prost primer cuskite za ajvar se izgor cena tuka ...tamu za dzabe gi imate.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
22.334
Поени од реакции
29.803
Toa sto trosat po 15 litra nemozes da go razbers ti...Nemas iskuseno takva patna infrastruktura i guzva...Normalno e da golemite drzavi imaat poeftvna nafta...
Не знам за кои други големи држави, збориш - јас за $мурика зборев. Тие ги крадат светските ресурси, и така си го дигаат својот стандард. Нормално дека после се им е евтино.
А за чушките, само ти изгледаат скапи споредено со овдешните - спореди ги според разликите во стандардот, ќе видиш дека таму всушност се поевтини.

Работа на перспектива, просечна плата од 150евра и кило пиперки за пола евро. Колку проценти е тоа, во однос на - плата од 10.000 евра и пиперки за 10евра?? :rolleyes:



Детски примиер, "Тато зошто само Мерцедеси и Бемвиња возат во брзата лента и пестигнуваат". Сакале или на кој и да си автопат 90% се ти коли. Тоа е сурова реалност
Детето не разбира, треба да му се објасни - дека пребрзо возат глупавите, а тие ете преферираат брзи и скапи коли.

Кога ќе порасне, ќе разбере детето дека поважните квалитети кај една кола се:
- доверливост, помалку да се расипува
- ако се расипе, деловите да бидат евтини, лесно достапни, и да може да ги смени секој мајстор од Свирипичино
- да не кошта 10-20 годишно заглавување со кредити
 

Rokko

SiFU 師父
Член од
30 мај 2014
Мислења
714
Поени од реакции
299
Не знам за кои други големи држави, збориш - јас за $мурка зборев, тие ги крадат светските ресурси, и така си го дигаат својот стандард. Нормално дека после се им е евтино.
А за чушките, само ти изгледаат скапи споредено со овдешните - спореди ги според разликите во стандардот, ќе видиш дека таму всушност се поевтини.

Работа на перспектива, просечна плата од 150евра и кило пиперки за пола евро. Колку проценти е тоа, во однос на - плата од 10.000 евра и пиперки за 10евра?? :rolleyes:




Детето не разбира, треба да му се објасни - дека пребрзо возат глупавите, а тие ете преферираат брзи и скапи коли.

Кога ќе порасне, ќе разбере детето дека поважните квалитети кај една кола се:
- доверливост, помалку да се расипува
- ако се расипе, деловите да бидат евтини, лесно достапни, и да може да ги смени секој мајстор од Свирипичино
- да не кошта 10-20 годишно заглавување со кредити
Се ова и да е така паѓа во вода, од еден основен факт тека се и далеку по безбедни. Тоа е најважно, џабе ти ефтино се ако не ти е безбедна колата, еден живот е.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
22.334
Поени од реакции
29.803
Ако гледаш од тој аспект, порано многу поквалитетно се правени колите. Сходно на тоа и побезбедни. Зборам за коли од средна и ниска класа.

Или поконкретно, голфот 3ка на времето бил кола од средна класа, повисока средна класа. Со 1.9 ТDI мотор кој и денес преде, и од менување на менување масло, ни 100мл не јаде.
Таа кола денес можеби кошта неколку илјади, ама побезбедна е од сите денешни конкуренти од 10 па и 15 илјади. Денес штедат на се можно, во тоа е проблемот.

Е сега таа високата класа што ја спомна, мерџовци и бе-ем-веа, секако дека се безбедни коли. За тие пари поминуваат повеќе стандарди.
Во принцип не е крива колата ако некој кретен кретенски ја вози. Е сега кретени има и со евтини и со скапи коли... ама кај скапите коли поконцентрирани се некако. :P

Не е само пребрзото возење. Ете на пример, на паркинзите за инвалиди најчесто се паркираат аудија. Се некако се мислам дека инвалидите не возат екслузивно ауди (и без налепници за ознака дека газдата е инвалид). ;)
 

SuBZerO

Бигус Дикус
Член од
26 јануари 2007
Мислења
3.859
Поени од реакции
4.791
Не знам за кои други големи држави, збориш - јас за $мурика зборев. Тие ги крадат светските ресурси, и така си го дигаат својот стандард. Нормално дека после се им е евтино.
А за чушките, само ти изгледаат скапи споредено со овдешните - спореди ги според разликите во стандардот, ќе видиш дека таму всушност се поевтини.

Работа на перспектива, просечна плата од 150евра и кило пиперки за пола евро. Колку проценти е тоа, во однос на - плата од 10.000 евра и пиперки за 10евра?? :rolleyes:
Za murika zborev i jas...Normalno e golemiot brat da go vodi oroto! Patem si imaat i nafta kako svoj resurs zatoa e poeftino! Osven vojnata vo irak (demek za nafta) koi drugi resursi gi prisvoija od Srbija,Avganistan,Vietnam,Germanija....etc.Naftata pred vojnata so Irak bese poeftina!
PS Da ne se odalecuvame... Temava e za vozila!

Na Amerikanskiot konitent Japonecot e na prvo mesto za polovni vozila!
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
22.334
Поени од реакции
29.803
Така де, за возила. :)
Смешно е што на VW демек им замераат за издувни гасови, тие што традиционално возат коли како фордови и бјуици, кои голтаат по 15тина литри на 100км (или требаше да кажам - милји?) ;)
А не се замараат колку трошат нафта, пошто им е евтина (од спомнатите причини).

Сето тоа е политика, и со VW, и со нафтата.
 

SuBZerO

Бигус Дикус
Член од
26 јануари 2007
Мислења
3.859
Поени од реакции
4.791
Така де, за возила. :)
Смешно е што на VW демек им замераат за издувни гасови, тие што традиционално возат коли како фордови и бјуици, кои голтаат по 15тина литри на 100км (или требаше да кажам - милји?) ;)
А не се замараат колку трошат нафта, пошто им е евтина (од спомнатите причини).

Сето тоа е политика, и со VW, и со нафтата.
Ne e bas taka ...Zakonite za zacuvuvanje na prirodna sredina se epten zategnati u murika...Sekoe motorno vozilo postaro od 5 godini podlezi na godisna proverka na izduvni gasovi...Imas problem nema da vozis! Zakonot vazi za site...nema vrski nema politika nema vujko vladika tuka. Ima drzavi koi se ednostavno prenaseleni (mravjalnik) primer NJ drzava pomala od MK ima registrano okolu 8.000.000 vozila plus sto e tranzitna drzava za NY....Zamisli da ne postoi toj zakon...do sega NJ nemase ni da postoi! Drugo za vozilata neznaci ako e 6 ili 8 cilindir deka curi ili neznam sto...ednostavno vozniot park ima sredna startost od 5-6 godini tuka.Diesel vozila se samo kamionite retko avtomobili. VW e nikoj nisto za da moze da prekrsuva zakoni u murika ....nema nikakva politika tuka.
Prost primer nemozes da frlas dzubre pred tvoja kuka tebe koa ke ti tekne...ima posbeni delovi u nedelata koga mozes ...ili pak da ti tekne da palis so suvi granki u dvorot doma...Si ima drakonski kazni za toa pa duri i zatvor! Ednostavno ima zakon za zivtona sredina koj funkcionira. Tebe moze ti e smesno i povrzano so politika ama toa e poradi sredinata vo koja sto ti zivees.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
22.334
Поени од реакции
29.803
VW e nikoj nisto za da moze da prekrsuva zakoni u murika ....nema nikakva politika tuka.
Не е тоа поентата, дека VW e „некој и нешто“. Туку дека наводните малверзации (или ете, дури и реални малверзации да биле), им ги плеснаа тогаш кога требаше на Германија да и удрат шамар. Попи Германија и други шамари, на пример не им дозволија да си го земат златото кое $муриканците им го „чуваат“ во Форт Нокс, а богами и авион им падна на Алпите.
Ако ти текнува тоа беше непосредно пред имигрантската инвазија, и пред Меркел со конкретна изјава да ги повика имигрантите во Европа.

Tи велам политика е сето тоа, ниту автомобилите не се имуни. :-/
 

Björn

Does Your Mother Know?
Член од
14 август 2006
Мислења
43.291
Поени од реакции
78.946
Мислам дека никад не би купил на ново Пежо, Фиат, Цитроен, европски Форд.
Најпрво би купил Субару, Тојота, БеЕмВе, Мерцедес (а ако не, тогаш Мазда или Даихатсу).
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.666
Поени од реакции
38.846
Не е тоа поентата, дека VW e „некој и нешто“. Туку дека наводните малверзации (или ете, дури и реални малверзации да биле), им ги плеснаа тогаш кога требаше на Германија да и удрат шамар. Попи Германија и други шамари, на пример не им дозволија да си го земат златото кое $муриканците им го „чуваат“ во Форт Нокс, а богами и авион им падна на Алпите.
Ако ти текнува тоа беше непосредно пред имигрантската инвазија, и пред Меркел со конкретна изјава да ги повика имигрантите во Европа.

Tи велам политика е сето тоа, ниту автомобилите не се имуни. :-/
Стварно, муриканциве го тупат со хаарпот веќе недела дена, март како јануари е. Иначе тоа со авионот во алпите им беше многу јако, ја ошамараа германија да памти заувек.
 

SuBZerO

Бигус Дикус
Член од
26 јануари 2007
Мислења
3.859
Поени од реакции
4.791
Не е тоа поентата, дека VW e „некој и нешто“. Туку дека наводните малверзации (или ете, дури и реални малверзации да биле), им ги плеснаа тогаш кога требаше на Германија да и удрат шамар. Попи Германија и други шамари, на пример не им дозволија да си го земат златото кое $муриканците им го „чуваат“ во Форт Нокс, а богами и авион им падна на Алпите.
Ако ти текнува тоа беше непосредно пред имигрантската инвазија, и пред Меркел со конкретна изјава да ги повика имигрантите во Европа.

Tи велам политика е сето тоа, ниту автомобилите не се имуни. :-/
Aaa...Branko e kriv....Muabetov vegeta i nalivno pivo pred koperacija...najdov so kogo da diskutriam!
 

Kajgana Shop

На врв Bottom