Кои се најдобрите, а кои најлошите половни автомобили

Член од
7 мај 2007
Мислења
318
Поени од реакции
99
Абе преслушај се што збориш бе девојче, криво ми било па да ти се мо*ам у лансерот ке те купам со се него мори. Имам моја кола ауди го купив колку твоји 4 лансери од 10,000
Ти можи и 1 000 000 евра да платиш за Аудито, и пак ќе биди:гомце: :tapp:
 
K

Kiko

Гостин
Едно прашање? Сакам да купам bmw 318 2000 -02. Што мислите за таа кола? Чини? Возена многу? Проблеми дефекти? Скапи делови?
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.099
Поени од реакции
1.885
Едно прашање? Сакам да купам bmw 318 2000 -02. Што мислите за таа кола? Чини? Возена многу? Проблеми дефекти? Скапи делови?
Сам си одговори :) ... во принцип таквите коли се многу возени, види некоја пробај ја, другар зема такво ама дизел, тресе тропа целото, 180 тина пишува дека има, мењачот расклатен ѓон ко на југо, внатре и не е нешто пространо незнам, за делови скапи се, си имаат проблеми нормално
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.725
Поени од реакции
893
Колку сте се забегале со муабетот за Lancer-от и дали вредела колата...тоа чудо едно.

1) Најубава кола е нова кола - Хенри Форд
2) Под „нова“ ако ме прашате мене е секоја кола од 3 до 5 години старост увезена со соодветна документација. Купуваш возило од 35000 евра за 10000 евра (5 години старо) и тоа солидна марка од типот на BMW, Mercedes, Audi, VW и се разбира 1 до 2 класи погоре.
Ако не ти се допадни можеш слободно да го дадеш за 1 недела. Ќе се најде купец за него.
3) Јас иам купено возило до салон со 0км. И еве сеуште го возам и добро ме служи. Но има примери кои купиле солидни коли од Германија 2002 година со тогашниот увоз (особено Голф 3-ки) што ден денес се исто толку добри и зачувани колку мојата кола. Трагедијата да биде поголема јас тогаш се спружив едно 11000-12 илијади евра да купам нова кола од салон со 0км, а овие дадоа 5-6000 евра за солидно зачуван Голф 3 ТДИ. Денес двете вредат исто. Јас само 7-8000 евра зијан, тие 3000 евра зијан.
Така што муабетите за канти и сл од Германија не држат вода. Зависи каква канта купуваш.

Постои златно правило за стара кола. Купи поубава, плати ја поскапо не купувај најефтино.

Можете да видите на пазар3, реклама 5 BMW 5-ки од 1998 година за 3500 евра, ама и за 6000 евра. Епа сеа, ...сигурно таа од 3500 не е иста со таа од 6. Најубаво е кога зборуваме за овој модел некаде од 5 до 5500 евра да одвоите и да бидете рает. Притоа за тие пари ќе ги добиете сите документи. Сервисни (ОРИГИНАЛНИ) книшки, детален преглед на возилото во некој овластен сервис па дури можи да најдете некаде и со гаранција. Кај нас ретко тоа ама еве ги има Fair Auto како ли да се викаа...што даваат 1 година гаранција. Е сеа поскапи се ама барем сте раат 1 година ;)
 
Член од
16 јануари 2008
Мислења
256
Поени од реакции
19
Не ми се верува какви глупости се изначитав. Од тоа дека германските коли биле канти, до тоа дека јапанците се најбоље и слично... да не тупам, муабетот ми е дека секој си има различно искуство со различна кола, некој со јапанска, некој со германска, некој со корејска и многу нормално е ако бил задоволен пак би одел на тој производител. Е сега тука ги направивте бмв и мерцедес канти, ги потценивте до немај каде, а тие производители се ПОИМ во автоиндустријата, што значи, да биле канти немале да го имаат реномето, почитта и цената која што ја имаат и ден денеска. Главната поента ми е дека, како што има бмвиња, мечки ауди итн... канти, така има и тојоти, мазди, хонди и слично. Што мислите на тие коли не им ги враќаат километражите, мислите дека тие коли се нешто подобри од германските како што ги нарекувате канти? Земете споредете со иста километража(реална) од исто годиште, редовно одржувани две коли, на пример авенсис и бмв 3ка, сигурни сте дека 3ката ќе биде поканта од авенсисот? Кај нас се испозалетаа за ефтини пари да купат јаки коли и да кажат дека возат бмв или мерцедес. Епа не иде така тоа, и јапонче изврти го милион километри лупосај го 5 пути, склопи го од 3 други исто лупосани коли пак ќе биде канта. Само што тоа почесто се случува со германскиве коли глоф, 3ка, ц класа, затоа што народ се лета по името и престижот. И не ја терајте темава јапан против немачка пошто нема никат на крај да искочите, се е тоа личен став и убедување, само ќе ве молам побогу немојте да зборите глупости за бмв и мерцедес дека се канти и дека не чинат.http://forum.kajgana.com/members/volkswagen.32297/
 
Член од
12 декември 2011
Мислења
175
Поени од реакции
25
jas ne vikam deka bmw mercedes ili audi se kanti tie se odlicni koli , no nemoze da se kaze deka mitsubishi toyota nissan ili lexus se losi koli i deka ne gi biva.
ubavo e kazano pogore sekoj so svoeto iskustvo . sum nemal audi mercedes ili bmw taka da neznam kakvi se .za mitsubishi tvrdam so sigurnost deka e premnogu kvaliteten i izdrzliv zboram za toa sto sum go imal
 
Член од
7 мај 2007
Мислења
318
Поени од реакции
99
Колку сте се забегале со муабетот за Lancer-от и дали вредела колата...тоа чудо едно.

1) Најубава кола е нова кола - Хенри Форд
2) Под „нова“ ако ме прашате мене е секоја кола од 3 до 5 години старост увезена со соодветна документација. Купуваш возило од 35000 евра за 10000 евра (5 години старо) и тоа солидна марка од типот на BMW, Mercedes, Audi, VW и се разбира 1 до 2 класи погоре.
Ако не ти се допадни можеш слободно да го дадеш за 1 недела. Ќе се најде купец за него.
3) Јас иам купено возило до салон со 0км. И еве сеуште го возам и добро ме служи. Но има примери кои купиле солидни коли од Германија 2002 година со тогашниот увоз (особено Голф 3-ки) што ден денес се исто толку добри и зачувани колку мојата кола. Трагедијата да биде поголема јас тогаш се спружив едно 11000-12 илијади евра да купам нова кола од салон со 0км, а овие дадоа 5-6000 евра за солидно зачуван Голф 3 ТДИ. Денес двете вредат исто. Јас само 7-8000 евра зијан, тие 3000 евра зијан.
Така што муабетите за канти и сл од Германија не држат вода. Зависи каква канта купуваш.

Постои златно правило за стара кола. Купи поубава, плати ја поскапо не купувај најефтино.

Можете да видите на пазар3, реклама 5 BMW 5-ки од 1998 година за 3500 евра, ама и за 6000 евра. Епа сеа, ...сигурно таа од 3500 не е иста со таа од 6. Најубаво е кога зборуваме за овој модел некаде од 5 до 5500 евра да одвоите и да бидете рает. Притоа за тие пари ќе ги добиете сите документи. Сервисни (ОРИГИНАЛНИ) книшки, детален преглед на возилото во некој овластен сервис па дури можи да најдете некаде и со гаранција. Кај нас ретко тоа ама еве ги има Fair Auto како ли да се викаа...што даваат 1 година гаранција. Е сеа поскапи се ама барем сте раат 1 година ;)
Кај нас е пореметен пазарот, двете вредат исто само во Македонија, гледај на надворешните пазари, било каде, твојата вреди барем 5 пати повеќе...
 

proud_89

Legenden sterben nie!
Член од
17 јануари 2011
Мислења
147
Поени од реакции
87
Некој спомна ОРИГИНАЛ сервисни книшки!
Оди по автоплацевиве низ Скопје и ќе видиш каква превара се прави. Не може бе во сервисна книшка да пишуваш што сакаш, да бришеш со коректор. Трагедијата да е поголема е што и за автомобилите што не се увезувани се прават превари.
Човек што работи во некој овластен салон/сервис за некој тип на возило врши незаконски менувања во параметрите на километражата и тоа компјутерски. И после верувај им ти на продавачиве на коли или на авто - дилериве. Опасна мафија се.
Ова од искуство. Да не споменувам имиња.
Еден пример:
Пробувам Астра од 2005 година, бомбона колата. Сервисна книшка како од бајка. Се точно напишано. Арно ама кога отидов таму каде што требаше да се уверам дека се е у реду, прво човекот ми го знаеше Името и Презимето и градот од кај што сум. Ги потврди параметрите. Среќа што имав човек внатре па ми кажа да не наседнам на преварава пошто ми извади се документација за колата што не чини и испаднаа дека не биле 67 000км како што тврдеа сите, и како што пишуваше регуларно во сервисната книшка туку 250 000км со огромен број на дефекти.
Епа сега внимавајте што купувате.
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.725
Поени од реакции
893
Некој спомна ОРИГИНАЛ сервисни книшки!
Оди по автоплацевиве низ Скопје и ќе видиш каква превара се прави. Не може бе во сервисна книшка да пишуваш што сакаш, да бришеш со коректор. Трагедијата да е поголема е што и за автомобилите што не се увезувани се прават превари.
Човек што работи во некој овластен салон/сервис за некој тип на возило врши незаконски менувања во параметрите на километражата и тоа компјутерски. И после верувај им ти на продавачиве на коли или на авто - дилериве. Опасна мафија се.
Ова од искуство. Да не споменувам имиња.
Еден пример:
Пробувам Астра од 2005 година, бомбона колата. Сервисна книшка како од бајка. Се точно напишано. Арно ама кога отидов таму каде што требаше да се уверам дека се е у реду, прво човекот ми го знаеше Името и Презимето и градот од кај што сум. Ги потврди параметрите. Среќа што имав човек внатре па ми кажа да не наседнам на преварава пошто ми извади се документација за колата што не чини и испаднаа дека не биле 67 000км како што тврдеа сите, и како што пишуваше регуларно во сервисната книшка туку 250 000км со огромен број на дефекти.
Епа сега внимавајте што купувате.
Фалсификуваните „сервисни книшки“ лесно се препознаваат...Се е напишано со исто пенкало, хартијата е ганц нова, никаде нема избледувања,...и се плаќа по 100 евра во било кој сервис некој вработен да ви даде такво тетраче со празни печати :)

Како и да е,...нема спас од превара друже. Дури и искусен може да наседни. Тоа е ризикот со стара кола.

А ризикот за нова кола е исто толку голем иако мислиш дека не е така :)
 
Член од
12 декември 2011
Мислења
175
Поени од реакции
25
Toyota е лидер по прашање на квалитет
25.01.2012


in
Share



Toyota втора година по ред ја добива од секого посакуваната Златната награда на германскиот завод TUV благодарејќи на исклучителните резултати остварени во нивниот извештај за 2012 година.



Имено во најновиот извештај на оваа водечка германска агенција за техничко истражување, 18 модели на Toyota распоредени во пет категории според старосна граница се најдоа меѓу најдобрите 10 според TUV.

Лидер меѓу најмладите возила со старосна граница од 2 до 3 години е Toyota Prius која покажала дефекти од само 1,9% кај испитаните примероци. Воедно резултатот покажал смалување на бројот на дефектите кај Prius за 2,2 % во однос на извештајот од 2011 година.

Во истата старосна категорија Toyota Auris го завзема второто место. Успехот на Toyota во овогодинешниот извештај не TUV не го покажува квалитетот само на одредени модели, туку го прикажува и квалитетот на хибридната технологија.

Toyota ќе продолжи со воведување на докажаната хибридна технологија во својата гама на возила, па така во иднина се повеќе модели на Toyota ќе бидат задвижувани од хибридни системи.

„Златото на TUV за нас е признание дека на нашите купувачи им нудиме возила со највисок квалитет и со највисоко ниво на доверливост,” изјави претседателот на германската филијала на Toyota, Тошиаки Јасуда по доделувањето на наградата.
 
Член од
21 септември 2008
Мислења
1.082
Поени од реакции
588
Toјота можеби имаат добри мотори, ама за дизајн се ужас, а внатре ефтината пластика боде во очи.
Тоа го нема кај Германски коли.
Од Јапонски признавам Мазда, Нисан и Хонда. Иако имаат мал арсортиман. Само Мазда и Хонда го имаат овој убав дизајн како германските.
 
Член од
12 декември 2011
Мислења
175
Поени од реакции
25
Toјота можеби имаат добри мотори, ама за дизајн се ужас, а внатре ефтината пластика боде во очи.
Тоа го нема кај Германски коли.
Од Јапонски признавам Мазда, Нисан и Хонда. Иако имаат мал арсортиман. Само Мазда и Хонда го имаат овој убав дизајн како германските.
се согласувам за дизајнот на тојота многу старски ,не стилски ,ништо впечатливо, досаден..
 
Член од
10 јануари 2012
Мислења
131
Поени од реакции
28
абе од лада нива ништо поубо .стара нова каква и да е ,за по улициве наши мислам дека се измислени ..есеа грди се на лик ама тоа е :D..сите сакаат да ги возат ама никој не сака да го видат во неа :D
 

Kajgana Shop

На врв Bottom