Мене едно што ме интересира, од технички аспект како е ова решено (и не само кај нас). За на семафор камерата за да фати рег. табличка треба да е насочена кон возилото, а истовремено да го покаже светлото на семафорот како доказ за прекршок. Или е решено поинаку, да се вклучуваат автоматски при палење на црвено светло на семафорот...баш ме занима техниката (на пешачки океј, али на раскрсница???), како е сето тоа изведено.
Од аспект на правичност пак и подеднаква застапеност сум скептик како и многу друго во врска со безбедност во сообраќајот. Во смисол, дали овие камери (или полиција, сеедно) ќе ги казнува и чичковците со трицикли и колички со пластика и без никакви знаци за возило во сообраќај или старо купујем моторчиња каде ниедно светло не им работи, трактори, запрежни возила низ центар (пошто камерите не се замисени само за на семафор)...ригорозни мерки против една група учесници во сообраќај, а занемарување на другата група. не треба да ме интересира, но тој трицикл или трактор ме загрозува и мене како учесник во сообраќај.
Третата група, пешаците...ноу комент. Доколку се исполнат некои стандарди (кои се применуваат во доста земји каде веќе има камери) возењето ќе е многу порелаксирано. Еден пример, семафор за пешаци...на Битпазар, пред ГТЦ каде обавезно може да те удрат по џеб (ако стават камера) затоа што во секој момент има пешаци...дали ова ќе се злоупотреби? Друг пример подземни и надземни премини (макар пешачки)...ништо од ова не е сторено и секако дека возачите ќе го платат цехот доста дебело.
За камерите и раскрсниците, изумив да додадам дека некогаш си приморан да поминеш на дебело жолто (на пола раскрсница веќе е црвено), а истото ќе се санкционира без дополнителни утврдувања на околности. Што во тие исклучителни случаи.