Maximum torqueКаде можам да проверам јас за мојата Форд Фиеста 1.3 51KW
(ISO) 103.0 Nm (76 ft·lb) (10.5 kgm)
@ 2800 rpm
На www.carfolio.com ги има сите могучи карактеристики за сите могучи коли.
Maximum torqueКаде можам да проверам јас за мојата Форд Фиеста 1.3 51KW
Дали некој знае за плинот отприлика од колку до колку вртежи да се вози, и на колку вртежи ја вади максималната сила. Бензин моторите сакаат поголем вртежен момент, а плинот не трпи многу вртежи. Како е најдобро за моторот и заштеда на гориво.Оптимален вртежен момент можеби стручно и не постои и лупаме глупости. Но максималниот вртежен момент на возилата е различен и е расположлив на одреден број на вртежи.
Пример за дизелите е од 2.000 до 3.000 вртежи, а максималната снага ја добива на 4.500 вртежи.
Кај бензинците е нешто друго, и максималниот вртежен момент е достапен некаде помеѓу 3.000-4000 вртежи, а максималната снага ја има на 5.500 вртежи.
Исто како со бензин, доколку прифатиш опаѓање на снагата на моторот. Доколку сакаш снага како бензин, тогаш мораш да го тераш во малце повеќе вртежи бидејќи плинот го намалува вртливиот момент на моторот, па за исто коња ти требаат повеќе rpm.Дали некој знае за плинот отприлика од колку до колку вртежи да се вози
Веднаш да се разбереме: сила (force) и снага (power) не е исто! Силата се мери во њутни, а снагата во вати/коњи.и на колку вртежи ја вади максималната сила.
Бензинците нема што да сакаат/не сакаат вртежен момент. Тој си е толкав колкав што си е. Бензинците сакаат повеќе вртежи, без оглед колкав момент ќе има при секој од тие вртежи.Бензин моторите сакаат поголем вртежен момент
Никако. LPG плинот има BTU (мерка за енергија во единица волумен) помала од бензинот. За иста работа треба повеќе плин да согори од бензин. Затоа кола на плин троши повеќе литри на сто километри.плинот ослободува повеќе топлина од бензинот
Не е баш така. Моторот во својата суштина е уред кој топлината ја претвара во погон, пропулзија. Колку повеќе топлина во цилиндрите - толку повеќе вртлив момент на тркалата. Значи, топлината треба да се троши на терање на колата, а не на греење на моторот. Доколку моторот е исправен, неговата температура треба да биде константна, без оглед на вртежите и/или оптоварувањето.автоматски повисико вртежи повеќе гориво за согорување, поголема топлина.
Тој мотор си имал некоја друга мака која само дошла до израз. Плинот не го грее моторот повеќе од бензинот. Си се знае која е работна температура на моторот и таа треба да си е таа без оглед на ништо!Имаше случај на Хјундаи такси возило, со 250.000 прво од топлината откажа затварањето на вентилите. Незнам како, ваљда алуминиумот попушти и вентилите почнаа да не диктоваат добро. Сепак ова е еден редок екстремен случај.
Малку ме збуни затоа што погоре пишуваш за количество топлина, а уствари цело време си мислел на температура. Количество топлина и температура не е исто. Ќе пробам да објаснам.Не не... Грешно си ме сватил. Значи моторот не грее, држи константна работна температура. На чоечето од сервис тоа му го рекоа, дека плинот испуштал повеќе топлина при запалување од бензинот. Несум многу упатен во плиновите и добивање максимум. Нешто слично како ако се пали 200 центи литри бензин и се добива 300 степени, ако се запали 200 центи литри плин ке се добијат 400 степени,
Ако и само ако не забрзуваш, ниту е угорница, тогаш е боље во четврта - паразитските губитоци се помали, абењето е помало...поентата на темата! декстер праша, како е поубаво? во првиот случај, кај што си возиш 50 со трета, или вториот, кај што возиш 50 во четврта?
Не знам другар, мене коливе поише теоретски ме занимаат, практично за чепкање и поправање сум дудук - и за сијаличка ја носам на сервис :icon_conf Никад не сум замастил руки со отворена хауба.Значи лошото беше што не се топеа вентилите... Туку пропаѓаа во алуминиумот од деклата и притскаа на брегастата (претпоставувам неквалитетен алуминиум??). Па потоа ги одземаа на дребонг за да лепат (ги кратеа одгоре по неколку милиметри), за да изоди уште 20.000-30.000 км.
Може да се мачи ако е на струја вртењето а водната пумпа се врти нормално и зависно од обртите на моторот. Може си ставил неквалитетна зимска течност за ладење па затоа попуштила водната пумпа?!Има негативни страни и возењето на малку вртежи. Кај големите мотори (кубикажа) нема гајле ама кај малите се јавуваат поедини проблеми. На пример кај моето Поло бидејќи поголемиот дел од времето се вози на 2000-2500 вртежи пумпата за вода неможеше да направи доволен притисок и постојано "се мачи" така да морав да ја сменам на 40,000км. Понекогаш е добро да се издува моторот на поголеми вртежи не за џабе новите мотори се високотуражни за разлика на оние од пред 70+ години кои беа нискотуражни.
Ако ја вртиш до црвеното.... ке ја дуплираш потрошувачката наведена од фабриката :smir:имам семеен пријател има тојота корола нз кубикажа...нели јапонциве бараат повеќе вртежи нели... дечкото ја лупа у 4та и тера 60км/ч... ја така неможам..иако сум 15год и немам речиси никакво искуство, знам како ке возам кога ке земам дозвола...3000-4000 па мењам...или на повисоки вртежи...вака го гушиш моторот...мое мислење...и треба еднаш у црвеното поле до крај да појде стрелката, да се издува барем еднаш...