@Fluffy_bunny
Зајко кокорајко
- Член од
- 24 декември 2020
- Мислења
- 1.842
- Поени од реакции
- 2.389
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Не бе, ова му беше death penalty by overdose, затоа што пречекорувал територија.
Во Албанија го имале Хоџа. Во Косово имаат развиена продукција на тресење цицки и газови, емисии полни со старлети, спотови кои алудираат на ебење, пиење, дроги и разуздано живеење што очигледно почнува да дава резултати. И да не ја забооравиме Архива ШќипееееееНо зошто во Албанија и сега поново и во Косово живеат по цивилизирани албанци? Што имаат тие разлика од овдешните?
Според ова што го кажуваш и тоа што се случува на терен, со вакво темпо напредните форми на интелегенција се осудени на пропаст (resistance is futile).Сфаќаш што се случува нели? Не станувате попаметни и пообразовани туку еден простаклук се заменува со друг, но пошто сте вие во прашање и тоа е светлосен прогрес затоа што барем овој простаклук не е толку опасен за сите ние околу кои мора да ве трпиме како наезда на штетници.
Ова е се потполно точно, ја би додал дека класата и културата во која се израснати луѓето синергистички ги турка неизбежно во самоисполнувачко пророштво. Ја знам двајца торбеши од Лажани кои докторираа на макс планк и после студиите се вратија во родното село со намера да започнат лабораторија за напредна авионска пропулзија, се разбира, во соработка со селскиот ковач. Иако првичните прототипи на турбоџети со векторирање на потисокот биле повеќе од добри, реакцијата од нивните најблиски, како и останатите селани, била исклучиво негативна кон оваа шејтанска новотарија во нивната мирна и традиционална заедница. Нивните усилби биле карактеризирани како “педерски” и “каурски”, а локалниот вахабија почнал локална кампања за обезглавување поради шурување со џинови.. Социологијата има добро објаснување за сево ова, Ричард Сенет зборуе за парадоксот на класите. Накратко и упростено: Ако си имал понизок социоекономски статус и стигаш до повисок социоекономски статус, може да те лупне криза на идентитет и намалена самопочит. Треба да се едуцираш, а ти си работник на кој не му се учи. Работниците кои се обогатиле ко еманципираните Албанци у Швицарска сакаат економски капитал пошо нејќат да се сиромашни, ама нејќат интелектуален капитал пошто се деца од гетото. Ако се едуцираат, чувствуваат дека си го шиткаат семејството и културолошкиот идентитет. Протагонистот на Колебливиот Фундаменталист беше еманципиран Пакистанец кој чувствуваше вина на совест бидејќи се „Американизирал“. Високите класи ценат ука, ама работникот цени тешка „искрена“ работа. За него едукацијата е фејк. Рафинираноста на едуцираната класа увек е гаден елитизам за работникот. Работникот што ќе реши да фати ука пошто сака да има ука е гледан како нерафиниран од другите интелектуалци и го мава чувството на бивање натрапник. Од друга страна, неговите го сметаат за шиткач, а тоа доведуе до јака когнитивна дисонанца и отуѓеност. Со тоа мора да го задржи самоисполнувачкото пророштво дека е глупиот работлив Албанец и да остане прилепен за својот идентитет.