Како да се реши Албанското прашање во РМ и на Балканот

Sussaro

Southern comfort, southern sun
Член од
27 декември 2005
Мислења
5.704
Поени од реакции
22.111
Но зошто во Албанија и сега поново и во Косово живеат по цивилизирани албанци? Што имаат тие разлика од овдешните?
Во Албанија го имале Хоџа. Во Косово имаат развиена продукција на тресење цицки и газови, емисии полни со старлети, спотови кои алудираат на ебење, пиење, дроги и разуздано живеење што очигледно почнува да дава резултати. И да не ја забооравиме Архива Шќипееееее


Сериозно јас би донирал ако треба за овие. Види пуно, затуцаност, исламски фундаментализам и слично можеш да решиш на два начина. Едниот е со образование, а за тоа немате капацитет, докажано емиприски безброј пати немате никакви квалитетни доктори, програмери, архитекти, машински инжинери ни тука ни било каде и да одите а самите вие кога ви требаат такви професионалци бегате од вашите затоа што јасно ви е колку е саат. И секогаш кога ќе почнеш да верглаш или како во случајот алудираш дека некој ве репресира и не ви дава да се образовате ќе ти ја ставам ако треба и милион пати статијата за шиптaрите во Швицарска


каде што ни 0.2% не се факултетски образовани. Помири се, прости сте и (најверојатно) нема мрдање од тоа.

Вториот начин е замена на идолите. Наместо Ал Багдади, катарски оџи и турски муџахедини на Шпреса идоли и стануваат Калаши, Гента Исмаили, Нора Иштрефи...




Она си вика зошто да станувам во 4 сабајле да се молам во џамија кога можам во тоа време да тресам газ во ноќен клуб на песни кои пеат-Пари, пари, секс, секс, Ламборџини возам, шмркам кока на еееееекс.

Она не станува поинтелигентна, пообразована, попаметна или пописмена туку едноставно еден простачки и нискоинтелигентен животен стил (исламот) го заменува со друг. Џамиите стануваат ноќни клубови, постењето за рамазан станува пијанчење до ниедно време, мушамата станува мини сукња и отворени цицки.
И СЕТО ТОА Е ПРЕКРАСНО!!!
Затоа што колку и да е сликањето селфи во танга на инстаграм простачка форма на себевоздигнување и барање екстерна валидација БАРЕМ Е МИЛИОН ПАТИ ПОБЕЗОПАСНО ОД МУХАМЕДАНСТВО.

Сфаќаш што се случува нели? Не станувате попаметни и пообразовани туку еден простаклук се заменува со друг, но пошто сте вие во прашање и тоа е светлосен прогрес затоа што барем овој простаклук не е толку опасен за сите ние околу кои мора да ве трпиме како наезда на штетници. Јас да сум копитото муртинско со државни пари има да правам концерти на сите косоварки што вадат цицки и повикуваат на секс и алкохол во сите села. Во факинг Желино има да ставам бина поголема од минарето и концертот има да почнува тачно кога оџата почнуваа со пеење.

Само тука го гледам спасот од вашата мухамедпедофилска затуцаност во 7-ми век. Рап (како убедливо зацементиран прв избор на музика за најпростите маси), трап, старлети, кафичи со јаки озвучења и светла, разголени певаљки, цицки, газови, дроги, алкохоли. На Косово, конкретно во Приштина гледам дека тоа почнува да функсионира и тоа ми дава малце надеж. Надвор од Приштина по селата и другите градови уште се орки, ама искуството и на Балканот а и во светот покажува дека главниот град гравитационо ја влече периферијата во секој сегмент, па помалите места гледаат и имитираат, сакаат да се урбани да бидат кул како што се демек кул луѓето во главниот град.

А за учење да си бидеме реални не ве бива. Ама затоа правите добри туљумби, ќебапи, буреци, печење кикирики, семки, сончоглед, во поново време донер. Некој треба и тие индустрии да ги покрие. Да не зборам за зеленото. Па да не сте вие цело Скопје и Западна Македонија ќе кризира за џофла како Муса Џафeри за вагиналните сокови на Ермира Мeхмети.
 
Последно уредено:

jamajka

mode: Calm
Член од
28 април 2007
Мислења
18.602
Поени од реакции
26.110
Сфаќаш што се случува нели? Не станувате попаметни и пообразовани туку еден простаклук се заменува со друг, но пошто сте вие во прашање и тоа е светлосен прогрес затоа што барем овој простаклук не е толку опасен за сите ние околу кои мора да ве трпиме како наезда на штетници.
Според ова што го кажуваш и тоа што се случува на терен, со вакво темпо напредните форми на интелегенција се осудени на пропаст (resistance is futile).

Каков е тоа напредок на едно општество или на една цивилизација или на една култура, ако својата иднина не може да ја обезбеди. На крајот од утакмицата се брои резултатот, а не како си играл. А моментално губиме со 5:0. Не ни помага дека сме паметни, писмени, културни и така натака :)
 
Член од
27 октомври 2017
Мислења
513
Поени од реакции
744
Албанците го решија македонското прашање, хаха ќе сме го решавале албанското
 

Shahbaz

Транс Шиптaр
Член од
15 октомври 2013
Мислења
519
Поени од реакции
1.057
. Социологијата има добро објаснување за сево ова, Ричард Сенет зборуе за парадоксот на класите. Накратко и упростено: Ако си имал понизок социоекономски статус и стигаш до повисок социоекономски статус, може да те лупне криза на идентитет и намалена самопочит. Треба да се едуцираш, а ти си работник на кој не му се учи. Работниците кои се обогатиле ко еманципираните Албанци у Швицарска сакаат економски капитал пошо нејќат да се сиромашни, ама нејќат интелектуален капитал пошто се деца од гетото. Ако се едуцираат, чувствуваат дека си го шиткаат семејството и културолошкиот идентитет. Протагонистот на Колебливиот Фундаменталист беше еманципиран Пакистанец кој чувствуваше вина на совест бидејќи се „Американизирал“. Високите класи ценат ука, ама работникот цени тешка „искрена“ работа. За него едукацијата е фејк. Рафинираноста на едуцираната класа увек е гаден елитизам за работникот. Работникот што ќе реши да фати ука пошто сака да има ука е гледан како нерафиниран од другите интелектуалци и го мава чувството на бивање натрапник. Од друга страна, неговите го сметаат за шиткач, а тоа доведуе до јака когнитивна дисонанца и отуѓеност. Со тоа мора да го задржи самоисполнувачкото пророштво дека е глупиот работлив Албанец и да остане прилепен за својот идентитет.
Ова е се потполно точно, ја би додал дека класата и културата во која се израснати луѓето синергистички ги турка неизбежно во самоисполнувачко пророштво. Ја знам двајца торбеши од Лажани кои докторираа на макс планк и после студиите се вратија во родното село со намера да започнат лабораторија за напредна авионска пропулзија, се разбира, во соработка со селскиот ковач. Иако првичните прототипи на турбоџети со векторирање на потисокот биле повеќе од добри, реакцијата од нивните најблиски, како и останатите селани, била исклучиво негативна кон оваа шејтанска новотарија во нивната мирна и традиционална заедница. Нивните усилби биле карактеризирани како “педерски” и “каурски”, а локалниот вахабија почнал локална кампања за обезглавување поради шурување со џинови.

Ковачот Шемсудин прв потпаднал под притисокот, и го напуштил проектот. Двајцата торбешки гении увиделе дека негодувањето на локалната заедница е сеопшто и непремостиво, па го напуштиле проектот откако го продале титаниумот од турбоџетот на Шемсудин, едвај надоместувајќи ги трошоците за лабораторијата.

Скршени од реакцијата типична за луѓето од оваа социо-економска класа и без поддршка од локалниот оџа, двајцата надежни научници морале да најдат мунасип, па сториле еден гајрет и започнале потрадиционален модус вивенди. Едниот сега вози комбе, два пати дневно до Прилеп, а другиот е калфа во берберницата на дајџо му.

Ако имаш уште некое социолошко објаснување, пиши, да размениме примери за луѓе кои ни се блиски и драги!
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom