Прво, каков бре Ленд Ровер, второ, изгледа се заебаваш.[DOUBLEPOST=1444063442][/DOUBLEPOST]Затоа и е направен џипот, за оф роуд патеки. Ама овој модел тоа го нема, а глумат лудило од компанијата дека имаат најдобри офроудери отвори го Porsche Cayanne Turbo S и види што е оф роудер во спорадба со шминкава на Ленд Ровер.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ма немој, некои модели се баш способни за оф-роуд возење, на страна што никогаш нема кал да видат.Оф роудот е во изумирање кај новите генерации џипови и тоа е навистина жално.
Друже ма немој. На прсти се бројат тие неколку модели кои можат да тераат оф роуд од трите најдобри СУВ прозиводители... Стана мода секој бренд да направи СУВ возило и тоа повекето се без од роуд манири. Брука и тоа и тие што ги сметаат за оф роудери ги сметаат зошто се движат на ливада и на рамен земјен пат. Хумор невиден... Подлабоки нерамнини и калта се веке почеток на реално оф роуд оценување. Land Rover Range Rover (делумно), Land Rover Defender, Land Rover Discovery, Mercedes G class, Mercedes GL class (делумно), Jeep Wrangler. Според мене овие што ги набројав се само оние модели кои со гордост го носат она СУВ и се достојни на оф роуд тест и квалитет.Прво, каков бре Ленд Ровер, второ, изгледа се заебаваш.[DOUBLEPOST=1444063442][/DOUBLEPOST]
Ма немој, некои модели се баш способни за оф-роуд возење, на страна што никогаш нема кал да видат.
Па, доста се толку (мада има уште по некој, да речеме Кајен со добри гуми воопшто не е наивен. И со кои тоа "вистински" теренци од минатото ги споредуваш - со некои тенкови?Друже ма немој. На прсти се бројат тие неколку модели кои можат да тераат оф роуд од трите најдобри СУВ прозиводители... Стана мода секој бренд да направи СУВ возило и тоа повекето се без од роуд манири. Брука и тоа и тие што ги сметаат за оф роудери ги сметаат зошто се движат на ливада и на рамен земјен пат. Хумор невиден... Подлабоки нерамнини и калта се веке почеток на реално оф роуд оценување. Land Rover Range Rover (делумно), Land Rover Defender, Land Rover Discovery, Mercedes G class, Mercedes GL class (делумно), Jeep Wrangler. Според мене овие што ги набројав се само оние модели кои со гордост го носат она СУВ и се достојни на оф роуд тест и квалитет.
Полесно се влегува и излегува од него ( повисоки седишта), луѓето се чувствуваат побезбедни во него, им се допаѓа поголемата прегледност заради повисокото седење и заради чалам.ne gledam pricina zosto nekoj bi vozel terenec osven radi calam
Цело е ако има се па така и кај џиповиве Рон... Реалната вредност е ако се има на него од луксуз до комфорт па до оф роуд способности.ne gledam pricina zosto nekoj bi vozel terenec osven radi calam
Никој не купува X5 или Кајен за да го вози off road.Па, доста се толку (мада има уште по некој, да речеме Кајен со добри гуми воопшто не е наивен. И со кои тоа "вистински" теренци од минатото ги споредуваш - со некои тенкови?
Х5 е реално слаб теренски, ама како и останатите нема да види друго освен асфалт; оф роуд способностите се ставаат заради престиж - што не значи дека ги нема, напротив.
Со вакво возило е остварено најголемото патување околу светот еден дедо со децении возел насекаде низ светот и поминал не паметам колку милиони километри... Со тоа се запечати историјата на Мерцедес Г- класа и самата фирма нешто му даде во знак на благодарност на дедото во чест на рекламата полунамерна.Никој не купува X5 или Кајен за да го вози off road.
Повеќе игра психолошката компонента во одлучувањето да се купи таков теренец.
За off road најбоља варијанта е втора рака мерцедес од германската армија
Ги има доста на mobile.de
Кајенот е доста способен оф роуд. Има диференцијали што се блокираат, има подесив клиренс кој во највисоката положба е повисок од Г класата, може да совлада големи напречни и бочни косини, да форсира 55 цм длабока вода (ако добро памтам)... Се разбира, треба и соодветни гуми за тоа. Овој на сликата го може се' тоа (веројатно и нешто повеќе), но како се вози на асфалт? Како што реков, популарно е да се зборува како модерните "џипови" не ги бива за оф роуд, а во реалноста со многуте модерни технологии кај нив се многу поспособни од старите крнтии. Не сите, нели.Никој не купува X5 или Кајен за да го вози off road.
Повеќе игра психолошката компонента во одлучувањето да се купи таков теренец.
За off road најбоља варијанта е втора рака мерцедес од германската армија
Ги има доста на mobile.de