Чорбаџи, ти правиш разлика меѓу одредени категории само така како тебе ти одговара, и со тоа ги покриваш своите подоцна изразени ставови.
А „шемата„ е следна:
1/ напад на православието, во кое се е погрешно, и
2/ изнесување на твој личен став, кој е апсолутно точен, на сметка на „погрешното„ православие.
А тоа страшно ме постетува на ситуацијата, во која ЛАГАТА, како нестворена, ја користи ВИСТИНАТА, која е сворена, како своја „подлога„, врз која паразитира.
Ако некој предмет е слика/икона, тогаш
Е слика. А што би можело друго да биде сликата/иконата, ако не слика? Нешто второ или трето? Ако предметот е слика, тогаш е слика, независно дали е фотографија, сликарско дело, скица, цртеж или нешто друго.
Повеќепати ти е посочено дека никој не се поклонува на материјалот од кој е изработена иконата, туку на ЛИКОТ кој е поставен на иконата, оти тој лик, штом е поставен на икона (насликан) значи дека веќе го заработил своето место во Рајот и сега е во близина Христова и е наш застапник пред Христа Бога.
Втората Божја заповед забранува икони/слики, само под услов некој да ги боготвори истите! Самиот поим „идол„ значи „на местото од..„ па некој самоповикан мудрец би можел да изработи лик по свое наоѓање и од тој лик да направи свој , измислен бог, на кого би му се поклонувал т.е. не би му се поклонувал и не би оддавал чест на вистинскиот Бог.
Праволсавните НЕ боготворат нешто што е створено, туку го обожуваат само Створителот на се.
А тоа што велиш дека твојот аватар не е осветен, тоа ти е веќе видено покритие за користење на слика/икона, ама која НЕ БИЛА осветена! А на истиот твој аватар, се забележува ликот Христов, кој е мнооогу сличен со ликот Негов од иконите! Па нели во Писмото НИКАДЕ не е посочено како изгледал Исус, ама на твојот аварат, сепак НЕКАКО изгледал!
И сега, ајде истата приказна од почеток...
Ако може различно да се толкува „не лажи“ и „не кради“, тогаш различно може да се толкува и „не прави икони“.
Само од кого е тоа „различно“ толкување?
Светле, КАКО може различно да се толкува „не кради„, а? Значи, може да се толкува како „кради!„? Која е третата можност? „Кради, ама по малку„?
Ако ги погледнеш богословските толкувања на осмата Божја, ќе видиш што се се подразбира под крадење, иако на прв поглед, заповеста е едноставно напишана.