Избор на половен автомобил

  • Креатор на темата Shellshock nam67
  • Време на започнување

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
патем од битола сум и воопшто не сум запнат за голфој не знам колку ми ги прочита претходните прашања, ми треба кола ама барам да не е долга од типот на тие шо ги наброј, веќе имам bmw 320 2.0 disel 2001
E така кажи се... сограѓанин :) И јас сум од Бт.

zenatami ako ja zemi ke ja napraj lom zamisli vo guzva v centar pod pritisok - svirenje od drugi koli ( ejjjjjjjjjjj ja zaborajv podrskata ) да земи паралелно паркирање :) без браник ке си дојди дома , плус 9 градска е скапо , одржување е скапо минимална поправка испод 50 евра нема, филтерце милтерце спружисе 3000 :). значи незнам по кој пат ќе се повторам ама пак ќе речам гледам градска максимум максимум да не е над 7, и се мислам мегу ц3, а2 , голф 4- не дека сум запнал ама од тројца луге со ке прасам двајца ми велат голф 4 ем економични ем ефтини за одржување, пошто не се разбирам реков фино уредно да си прашам на форум
Е ова треба да го кажиш... дека бараш возилце за жената + веќе имаш едно поголемо. Мене ако ме прашаш, конкретно, јас би ти рекол да бараш мала кубикажа... Тука ти влегува Фиеста (1.8 Д, 60 кс) голф 3-ка со 90 кс, Клио 1.9 д (по можност со 2 врати, поефтин ќе го платиш каде каде). И нека не те плашат сервисите ич. Математиката е: купуваш поевтино возило (немора да е голф, да речиме клио), го плаќаш 2500-3000 евра, и имаш уште 1000 евра за поправки. Директ во сервис, нека му сменат сите потрошни матерјали (филтри, каиши, затегачи, предница) и рает си едно 4-5 години.

Доста и е на невестата, посекако за 3 години единствено место кај шо нема да биди чукнат ќе биди кровот. Од искуство ти зборам, во 2003-та купивме Фиеста (произведена 1994) за мајка ми... Ене ја и ден денес се тркала, ама цела е испофаќана.

E sega ako ne se lazam toa Audi-to na Dzis mislam ednas rece deka e Quatro ( 4x4 ) i toa trosi troa povekje...
Ем е quatro, ем е караван :)
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
869
Поени од реакции
424
Ем е quatro, ем е караван :)[/quote]



E i nejke da cue ic, po nagornica, po nadolnica, isto kako i na ramen pat a... Samo toa. Da sme zivi i zdravii ako dade Gospod da e se po planot, ke se dograbam do edna B7-ka 2.0 TDI 170ks so quatro pogon. Nameracen sum na edna takva odamna :D
 
Член од
7 мај 2007
Мислења
318
Поени од реакции
99
E така кажи се... сограѓанин :) И јас сум од Бт.

Е ова треба да го кажиш... дека бараш возилце за жената + веќе имаш едно поголемо. Мене ако ме прашаш, конкретно, јас би ти рекол да бараш мала кубикажа... Тука ти влегува Фиеста (1.8 Д, 60 кс) голф 3-ка со 90 кс, Клио 1.9 д (по можност со 2 врати, поефтин ќе го платиш каде каде). И нека не те плашат сервисите ич. Математиката е: купуваш поевтино возило (немора да е голф, да речиме клио), го плаќаш 2500-3000 евра, и имаш уште 1000 евра за поправки. Директ во сервис, нека му сменат сите потрошни матерјали (филтри, каиши, затегачи, предница) и рает си едно 4-5 години.
Ова за тебе е мала кубикажа? :icon_lol: Сите што ги наброја се стари мотори со најверојатно поминати неколку стотици илјади километри кои не можиш да ги спасиш со менување на каиши, филтри, затегачи... Едноставно се потрошени. И како модели се стари, јас лично никогаш не би дал 3000 (+1000 евра за поправки = 4000) евра за модел стар и до 20 години.
За нешто повисока цена имаш возила со 1.5 DCi, 1.4HDi, 1.3CDTi (беше прогласен за мотор на годината мислам 2006), 1.4TDI...
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
E i nejke da cue ic, po nagornica, po nadolnica, isto kako i na ramen pat a... Samo toa. Da sme zivi i zdravii ako dade Gospod da e se po planot, ke se dograbam do edna B7-ka 2.0 TDI 170ks so quatro pogon. Nameracen sum na edna takva odamna :D
Братми го вози појќе (за него го зедовме) јас чат пат го подвознувам по снегот сега пошо Мерцедесот не мрда :) Има клаено Continental Winter Contact 4 гуми, и прилично добро оди... Живеам на мала тумба, 100-тина метра е надолнина за слегвање до дворот + неасвалтиран чикмак, како оди нагоре. Некни имаше 40 цм снег наврнато, никој немаше поминато по патот... Туркаше снег со муцката напред, да нејќи нити да зашлајфова нити да зализга. Зимава покажа многу појќе од шо очеквав, така да наредно возило А4 или А6 Allroad без размислување. Другар мој има А6 Allroad, освен шо го има quattro преносот, има и воздушна суспензија (се поддесува повисока/пониска да биди шасијата) и редуктор за спори. Појќе и да сакаш, не ти треба.

Ова за тебе е мала кубикажа? :icon_lol: Сите што ги наброја се стари мотори со најверојатно поминати неколку стотици илјади километри кои не можиш да ги спасиш со менување на каиши, филтри, затегачи... Едноставно се потрошени. И како модели се стари, јас лично никогаш не би дал 3000 (+1000 евра за поправки = 4000) евра за модел стар и до 20 години.
Форд фиеста 1.8 D се произведуваа до 2000-та. Рено Клио такоџе. Опел корса 1.7 ЦДТИ се произведуваше до 2004. Не викај оп пред да скокниш.
А мислам дека ми ја свати поентата на муабето... 60-90 кс за жена се оптимални. Се посилно, склоно е да заврши неславно.

За нешто повисока цена имаш возила со 1.5 DCi, 1.4HDi, 1.3CDTi (беше прогласен за мотор на годината мислам 2006), 1.4TDI...
И тата би сине... ама 5000-ки тешко дека стигаат за дизел возило од 2006, особено не за германец.
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
869
Поени од реакции
424
Ова за тебе е мала кубикажа? :icon_lol: Сите што ги наброја се стари мотори со најверојатно поминати неколку стотици илјади километри кои не можиш да ги спасиш со менување на каиши, филтри, затегачи... Едноставно се потрошени. И како модели се стари, јас лично никогаш не би дал 3000 (+1000 евра за поправки = 4000) евра за модел стар и до 20 години.
За нешто повисока цена имаш возила со 1.5 DCi, 1.4HDi, 1.3CDTi (беше прогласен за мотор на годината мислам 2006), 1.4TDI...



A kaj ke najdes kola koja ke ja spasis od menjanje na kaisi, filtri, zategaci, lageri, i slicni trakatanci... ??? Tie raboti se potrosen materijal, isto kako gumite. Iako koga ke ja zeme kolata mu kazat deka se e smeneto pred 1000-2000-5000 km, pak neka si gi smeni, nema da mu steti nisto, cisto ke znae deka on gi smenil sega i miren e sledni 50 000km... Koga kupuvas kola, za potrosniot materijal najmalku se sekiras. Gledas prvo motorot, da ne e zaribuvan, pa rasturan, pa da ne trosi ulje, da ne straka,lupa,grebe i sto ti ja znam. Pa gledas sasija i karoserija da ne e korozirano, da ne e aknato negde ubavo, pa da e iskriveno nesto. I potrosniot materijal ako e smenet, arno, ako ne e, pak arno, ke si go smenis...
 
Член од
29 септември 2011
Мислења
11
Поени од реакции
2
fala
Vidi sega, mozes ti da vlezes do prodavnica i da prasuvas za ceni i delovi, ama treba da znaes vo koja prodavnica da vlezes t.e od kogo da kupuvas delovi. Ti rekov jas taka se zaebav so zategacot. Otidov so drugar mi demek prijateli bide so deckovo ( a znam odamna ja ima prodavnicata ) i mi vadi zategac 2500 denari i kao eve za drugarstvo ova, ona 2000 denari i nemas gajle minimum 50 000 km, original e i ako te zezne nesto slobodno donesi mi go... Go namestivme, abe na okolu 5 000km se skrsi... I mu vrtime so drugar mi na tipov od kaj sto go kupivme i on vika - abe neznam sto da ti kazam, takov ti e za 2000 den... Ej mamata vikam, neli original... Abe znaes, ova bilo, ona bilo nikoj ne ti prodava vo gradov original... I zemav otidov kaj drug eden ( koj patem da bide kum na eden vujko moj, prv bratuced na majka mi ) i mi vadi i vika eve ti 6500 denari... Posle se rasprasav i pola grad mi rece deka stom sum go zemal od kaj nego nema da imam maka, vredi sto sum platil poskapo... Drzi onaa narodnata - ako neznaes sto e dobro, prasaj sto e skapo...
Da so I crveno e moeto. E sega ako ne se lazam toa Audi-to na Dzis mislam ednas rece deka e Quatro ( 4x4 ) i toa trosi troa povekje... Moeto e tuka nekade okolu 7 preku zima vo grad, otvorena okolu 5,5 ako si go vozis kulturno do kaj 120km/h. Zbrkaj go ke dojde pak do kaj 7. Preku leto kombinirana voznja ( grad+otvoreno ) okolu 6-6,3litri... I ti rekov deka porado bi zemal Audi A3, otkolku Golf... Ne me bendisuva voznjata na Golf-ot ama ic, tvrd e, krut e kako vo cheza nekoja da se vozis. Ne deka Audi-to e mn pomeko, i toa e dosta tvrdo, ama cuvstvoto veruvaj deka e mnogu razlicno... I sekogas koga baras delovi, baras del za Golf TDI ili Passat, ne za Audi, posto mamata si ebale tie dobavuvacite na delovi i ako te vidi deka ne razbiras mnogu, ke ti go svirnat pa ic ( ama jebi ga, razbiram, trgovija, mora da se zarabotuva na nekoj nacin )...
I kako sto ti rekov i jas, a ete i Dzish ti potvrdi, toa sto ti nabrojav ti e golem servis koj sepravi na preku 50 000km. Redoven servis na sekoi 10 000 ti e ulje i filter. E toa kolku ke te kosta zavisi od tebe kakvo ulje ke mu stavas, ama racunaj deka optimalno okolu 2000-2500 denari...
I neka ne te plasi bagazot na A2, pogolem e odkolku kaj C3-kata...
uste ednas
--- надополнето: 10 февруари 2012 во 13:04 ---
E така кажи се... сограѓанин :) И јас сум од Бт.

Е ова треба да го кажиш... дека бараш возилце за жената + веќе имаш едно поголемо. Мене ако ме прашаш, конкретно, јас би ти рекол да бараш мала кубикажа... Тука ти влегува Фиеста (1.8 Д, 60 кс) голф 3-ка со 90 кс, Клио 1.9 д (по можност со 2 врати, поефтин ќе го платиш каде каде). И нека не те плашат сервисите ич. Математиката е: купуваш поевтино возило (немора да е голф, да речиме клио), го плаќаш 2500-3000 евра, и имаш уште 1000 евра за поправки. Директ во сервис, нека му сменат сите потрошни матерјали (филтри, каиши, затегачи, предница) и рает си едно 4-5 години.

Доста и е на невестата, посекако за 3 години единствено место кај шо нема да биди чукнат ќе биди кровот. Од искуство ти зборам, во 2003-та купивме Фиеста (произведена 1994) за мајка ми... Ене ја и ден денес се тркала, ама цела е испофаќана.

Ем е quatro, ем е караван :)
bmw sakam po usi , taka da taa (pomalata ) ke ostani kako edinstvena kola, ah ne nameravam dve registracii da plajkam , abe sega vo prasalnici uste tolku me klade i so da se praj ?
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
869
Поени од реакции
424
Колку иде (цена) 530ка дизел 2001/02 година?



E otvori po oglasnicive ( pazar3, reklama5 i sl. ) i gledaj. Imas "od" - "do"... E moja filozofija i iskrena preporaka, ne gi gledaj tie so ceni "od" ( znaci so najniskite ), taman po cenite mozes da oformis slika kolku vredi kolata.
 
Член од
7 мај 2007
Мислења
318
Поени од реакции
99
Форд фиеста 1.8 D се произведуваа до 2000-та. Рено Клио такоџе. Опел корса 1.7 ЦДТИ се произведуваше до 2004. Не викај оп пред да скокниш.
А мислам дека ми ја свати поентата на муабето... 60-90 кс за жена се оптимални. Се посилно, склоно е да заврши неславно.

И тата би сине... ама 5000-ки тешко дека стигаат за дизел возило од 2006, особено не за германец.
Opel Corsa 1.3CDTi започна со производство 2004 година. За таква и зборав, а не за 1.7. Има 70кс и влечи повеќе отколку 90кс ТДИ - гарантирано и испробано.;) + е со ланец а не со каиш, ефтина за одржавање, малку троши, квалитетна - јас имав ваква и затоа кажувам.
За цена до 5000 евра имаш еден куп Фиести после 2003 година 1.4 TDCi (истиот мотор со1.4 HDi), Ford Fusion со истиот мотор, има Corsa како што реков, C3ки, 307ки, Seat Ibica, Cordoba...
--- надополнето: 10 февруари 2012 во 14:31 ---
A kaj ke najdes kola koja ke ja spasis od menjanje na kaisi, filtri, zategaci, lageri, i slicni trakatanci... ??? Tie raboti se potrosen materijal, isto kako gumite. Iako koga ke ja zeme kolata mu kazat deka se e smeneto pred 1000-2000-5000 km, pak neka si gi smeni, nema da mu steti nisto, cisto ke znae deka on gi smenil sega i miren e sledni 50 000km... Koga kupuvas kola, za potrosniot materijal najmalku se sekiras. Gledas prvo motorot, da ne e zaribuvan, pa rasturan, pa da ne trosi ulje, da ne straka,lupa,grebe i sto ti ja znam. Pa gledas sasija i karoserija da ne e korozirano, da ne e aknato negde ubavo, pa da e iskriveno nesto. I potrosniot materijal ako e smenet, arno, ako ne e, pak arno, ke si go smenis...
Исто е и моторот потрошен материјал. После 200 000 - 300 000км најчесто е потрошен, и џабе менуваш каиши, филтри... Тоа сакав да кажам.
Кога купуваш кола итоа како се секираш за потрошниот материјал - особено кај нас. Не е исто да платиш филтер за нафта 1200 денари и 6500 денари, дискови за кочници 50 евра и 150 евра... :icon_lol:
 
Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.013
Повеќето коли би требало да надминат 500.000 км со редовно одржување (а посебно 1.9 ТДИ кои имаат терано накај милион - за ова знам лично). Не знам од каде тоа дека со 200-300.000 се “потрошени“.
 
Член од
7 мај 2007
Мислења
318
Поени од реакции
99
Повеќето коли би требало да надминат 500.000 км со редовно одржување (а посебно 1.9 ТДИ кои имаат терано накај милион - за ова знам лично). Не знам од каде тоа дека со 200-300.000 се “потрошени“.
Би требало, ама не одат :icon_lol:. За колку коли знајш ти што имаат појке од 300 000км, а да не се правени „генералка“? А кај поновите модели и не ни можиш да ги направиш.
И јас знам за Тиковци со 850 кубици што терале накај милион км. (возени такси), ама тие се 1 кола на 1 000 000 :)
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Би требало, ама не одат :icon_lol:. За колку коли знајш ти што имаат појке од 300 000км, а да не се правени „генералка“? А кај поновите модели и не ни можиш да ги направиш.
И јас знам за Тиковци со 850 кубици што терале накај милион км. (возени такси), ама тие се 1 кола на 1 000 000 :)
Знајш оти не одат? имав некаде пишувано на некоја тема дали беше овде или бензин VS дизел, нема врска.

Факт е дека кај нас увезуваат коли на големо. И секој шо ќе увези, гледа да купи шо е можно поевтино возило. Па ги земаат со 300.000 или повеќе, (сам имам видено возилца со 450.000 на километраж), и после ги шиткаат тука со 180.000. И оп за 1 - 2 години (20-30.000 км) почнува: не чинеле дизните, откажала турбината, моторот трошел масло... како не ќе откажи ко има 400.000 поминато? Си го извозил тој своето.

п.с. Аудито шо го имам е земено со 240.000 км од место. Ќе те известам ко ќе дојди до 300.000, засега од април месец има 17.000 поминато.

bmw sakam po usi , taka da taa (pomalata ) ke ostani kako edinstvena kola, ah ne nameravam dve registracii da plajkam , abe sega vo prasalnici uste tolku me klade i so da se praj ?
Има коли со 300.000 шо ќе поминат уште 200.000 без А да речат, има коли со 250.000 шо ќе поминат 20.000 и ќе почнат да кашлаат. Неможиш да знајш шо купуваш, пошо најбитно е тој пред тебе како се однесувал со колата: дали менувал масло/филтри редовно, дали ја прегреал, дали бил тркач па ја вртел до црвено... Одржувањето има огромна улога во животниот век, така да гледај прај по плацој... Пример братми имаше донесено Мерцедес А класа, (1.4 бензин, произведен 2000-та година, од место го зеде со 205.000 км). Мерцедесот беше добро сочуван (внатре немаше оштетувања, седиштата чисти, сите бројки на менувачот се гледаа, клучеви 2 како нови, си дојде вечерта во 2 сато, сабајлето во 9 го зедоја, го повозив 3 дена дури бркавме документи ова она... Си размислувал за А класа мерцедес 170 CDI пример?), а ист таков имаше на плац (живеам оризари во близина на плацојте) со 150.000 км внатре кокошарник, кожата од менувачот скината, седиштата флекосани ко некој туби со нафта да возел, бројки на бирачот од мењачот немаше (избришани од употреба), клучот ко изгазен со ваљак... И тој имаше 50.000 км помалце од овај. Ти се молам, друг нека убедуваат... горе долу тоа е најмногу шо кажува возилото колку е возено. Бројчаникот, 90% од случаите е изместен.
 
Член од
7 мај 2007
Мислења
318
Поени од реакции
99
Знајш оти не одат? имав некаде пишувано на некоја тема дали беше овде или бензин VS дизел, нема врска.

Факт е дека кај нас увезуваат коли на големо. И секој шо ќе увези, гледа да купи шо е можно поевтино возило. Па ги земаат со 300.000 или повеќе, (сам имам видено возилца со 450.000 на километраж), и после ги шиткаат тука со 180.000. И оп за 1 - 2 години (20-30.000 км) почнува: не чинеле дизните, откажала турбината, моторот трошел масло... како не ќе откажи ко има 400.000 поминато? Си го извозил тој своето.

п.с. Аудито шо го имам е земено со 240.000 км од место. Ќе те известам ко ќе дојди до 300.000, засега од април месец има 17.000 поминато.
Точно е тоа дека кај нас ги носат само :гомце:та од плацојте во странство, враќат километражници и скоро сите се по 170 000- 180 000км (ама возени од пензионер). :icon_lol:
И по 30 - 40 000 км извозени кај нас, рикат сите. Така да како и да гледаш, одат до кај 300 000 км максимум и испуштат душа. :icon_lol:

А за аудито твое да ме известиш не ко ќе стигни, туку ако стигни до 300 000км. :P
 

A__

Супер модератор
Член од
16 март 2005
Мислења
5.064
Поени од реакции
11.256

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
А за аудито твое да ме известиш не ко ќе стигни, туку ако стигни до 300 000км. :P
Да праевме муабет за возило шо не го знам... како икако. Ко пали на -20 без греач (сите 4 беа изгорени), и масло троши 0 грама на 10.000 км најверојатно прашањето е дали ќе стигни 500.000... за 300.000 не прајме муабет, со ова темпо на возење, за 2 години ќе ги замини.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom