Игор Стефановски - најдобриот македонски автомобилист кој стана централно-европски шампион

Acohipmk

Манипулативна кокошка.
Член од
3 ноември 2008
Мислења
1.449
Поени од реакции
2.000
ДРОБЕЊЕ! Ни помалку ни повеќе рекорд на патека и освоено прво место.
Па и победен Томислав Мухвич на домашен терен... ми се пее од радост. :D
Потврдена титулата шампион на брдо како што доликува.

Време е за нови победи во нови предизвици, или пак хет трик во ова, со тоа што ќе им остави на генерациите што доаѓаат, невозможна мисија. :)
 
Член од
12 март 2009
Мислења
19.812
Поени од реакции
15.735
http://www.novamakedonija.com.mk/DetalNewsInstant.asp?vestInstant=52385
што пишува НМ, во групата победникот Кристија Швајнгер имаше 0,615 секунди беше побрз од него. ??
колку гледам Швајнегер е група А+3000 а Игор N+3000
http://www.sport-timing.com/livetiming_buzet/results_ukupno.php?event_id=267&champ=&grp=N

на ФИА уште нема напишано резултати од Бузет..
http://www.fia.com/events/european-hill-climb-championship/season-2015/2015-standings
 
Последно уредено:

Acohipmk

Манипулативна кокошка.
Член од
3 ноември 2008
Мислења
1.449
Поени од реакции
2.000
http://www.novamakedonija.com.mk/DetalNewsInstant.asp?vestInstant=52385
што пишува НМ, во групата победникот Кристија Швајнгер имаше 0,615 секунди беше побрз од него. ??
колку гледам Швајнегер е група А+3000 а Игор N+3000
http://www.sport-timing.com/livetiming_buzet/results_ukupno.php?event_id=267&champ=&grp=N

на ФИА уште нема напишано резултати од Бузет..
http://www.fia.com/events/european-hill-climb-championship/season-2015/2015-standings
Не ми го отвора линкот но не е важно. Christian Schweiger вози во Класа А+3000 а Игор вози во N+3000, тоа се различни класи но се во иста група односно категорија 1.
Игор постави рекорд во својата класа, тоа е Н+3000 а Швајгер во неговата А+3000. Двете класи се бодуваат посебно но се собираат резултатите во иста група, односно Категорија 1.
Фиа секогаш касни со официјалните резултати на сајтот, некогаш и по неколку трки.
 
Член од
14 август 2012
Мислења
1.705
Поени од реакции
738
има ли шанси да најде 300 000 за да возе кружни патеки?

Sent from my 6036Y using Tapatalk
 

Acohipmk

Манипулативна кокошка.
Член од
3 ноември 2008
Мислења
1.449
Поени од реакции
2.000
има ли шанси да најде 300 000 за да возе кружни патеки?

Sent from my 6036Y using Tapatalk
Дел од средствата ќе ги обезбеди тимот за кој евентуално би настапувал но и покрај тоа во прашање е голема сум на пари, па ќе зависи многу од расположението на спонзорите. Придобивките мислам дека се огромни, особено за некој македонски бренд, кој ќе добие можност да се рекламира пред милионска публика на екраните и патеките.
 
Член од
12 март 2009
Мислења
19.812
Поени од реакции
15.735
Не ми го отвора линкот но не е важно. Christian Schweiger вози во Класа А+3000 а Игор вози во N+3000, тоа се различни класи но се во иста група односно категорија 1.
Игор постави рекорд во својата класа, тоа е Н+3000 а Швајгер во неговата А+3000. Двете класи се бодуваат посебно но се собираат резултатите во иста група, односно Категорија 1.
Фиа секогаш касни со официјалните резултати на сајтот, некогаш и по неколку трки.
ок, ама бидејќи Швајгер има само 104 поени до сега, сепак Игор е севкупно прв и во категорија 1, не само во групата Н
 
Член од
10 октомври 2011
Мислења
6.098
Поени од реакции
9.903
ЕКСКЛУЗИВНО: МРТ ГИ ОТКУПИ ПРАВАТА ЗА ПРЕНОС НА ЕТСС

Почнувајќи од трката во Словачка (Словакиаринг) на 16-17.04, па се до последната трка на Имола во Италија, Македонската радио и телевизија ќе врши директен пренос од трките за ЕТСС.

Одличен потег на МРТ кој што очекуваме дека ќе биде поздравен од нашите фанови.

Нека стои и тука. :D
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Поарно е на стрим да се гледа зошто од нашиве стручњаци што коментираат глава боли. Како и да е добар потег е тоа за пошироката маса да дознае за Иџе.
 
Член од
10 октомври 2011
Мислења
6.098
Поени од реакции
9.903
Поарно е на стрим да се гледа зошто од нашиве стручњаци што коментираат глава боли. Како и да е добар потег е тоа за пошироката маса да дознае за Иџе.
У никој случај не е боље на стрим, а ако те боли глава од „стручњациве“ има решение и за тоа. Стисни „mute“ на далинското и терај работа.
 
Член од
4 јануари 2008
Мислења
2.346
Поени од реакции
4.982
Утепа ли се бато?! :D


Токмак еден. Влезе последен во натпреварувањето, едвај собра пари за спонзорства и да обезбеди тоа Хјундаито. Му го донесоа џигит ново од Германија директ у France. Немаше време ни севте да му прави. Го проба на квалификации За што?! За да го испокрши ради курназење. Сега настапот во Холандија под знак прашалник, толку се парите. Епа чорба македонче.
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Утепа ли се бато?! :D


Токмак еден. Влезе последен во натпреварувањето, едвај собра пари за спонзорства и да обезбеди тоа Хјундаито. Му го донесоа џигит ново од Германија директ у France. Немаше време ни севте да му прави. Го проба на квалификации За што?! За да го испокрши ради курназење. Сега настапот во Холандија под знак прашалник, толку се парите. Епа чорба македонче.
Ти си токмак со рекла казала муабети. Трка е тоа не е курназење ама треба малце интелегенција за да се сфати тоа. Ти тешко дека ке сфатиш некогаш.
 
Член од
4 јануари 2008
Мислења
2.346
Поени од реакции
4.982
Ти си токмак со рекла казала муабети. Трка е тоа не е курназење ама треба малце интелегенција за да се сфати тоа. Ти тешко дека ке сфатиш некогаш.
Постојат основен такозвани racing etiquette кој секој еден тркач треба да го почитува. ако беше трка а не курназење немаше Иџе да крка казнени поени секоја втора трка и да го праќаат во Пит-Стоп.
Лани финалето прокоцка титула ради-реда коа се контраше со Фулен.
Ептен агресивно вози, не поштува основни правила.
Ова во Франција во прв круг се деси судирот. Токмакот треба да знае дека прв круг не се превземаат нагли потези во смисла на претекнувања. Гумите се уште ладни а ко што имаше врнато тоа беше ептен заебана комбинација.. Ја незнам кој треба да ти биде крив кога ќе се фукнеш во задница на возило затоа што не си држел растојание. Излетувањето се деси ради тоа што му прикочи возачот пред него и го допре по што изгуби контрола со Хјундаито.
Следна сезона боље :pos:
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Постојат основен такозвани racing etiquette кој секој еден тркач треба да го почитува. ако беше трка а не курназење немаше Иџе да крка казнени поени секоја втора трка и да го праќаат во Пит-Стоп.
Лани финалето прокоцка титула ради-реда коа се контраше со Фулен.
Ептен агресивно вози, не поштува основни правила.
Ова во Франција во прв круг се деси судирот. Токмакот треба да знае дека прв круг не се превземаат нагли потези во смисла на претекнувања. Гумите се уште ладни а ко што имаше врнато тоа беше ептен заебана комбинација.. Ја незнам кој треба да ти биде крив кога ќе се фукнеш во задница на возило затоа што не си држел растојание. Излетувањето се деси ради тоа што му прикочи возачот пред него и го допре по што изгуби контрола со Хјундаито.
Следна сезона боље :pos:
Кој прв круг? Ти не си ја гледал трката и јадеш гомна што те ;рави најголем токмак. Иџе немаше никаков контакт со возачот пред него ниту ;а тој му закочи. Главна причина е плавата боја на асфалтот кога е влажна е многу лизгава и мнгогу возачи имаа проблеми ама иџе го извлече дебелиот крај. Трки се се случуваат вакви работи и лесно е да се јадат гомна и да се ситиш ама да си во друштво на Комини,Алтое,Таши и да си пред нив огромен успех. Иџе одлично вози и со перформанси е меѓупрвите а за да бидеш меѓу првите треба да возиш на лимит и тогаш се дешавааг срања што се дел од спортот поготово во турнинг трките. И да уште се отворени картите не ништо изгубено. Ама штета е што има многу гомнојадци што немаат основно познавање од трки и преку ноќ стануваат стручњаци. Со други зборови ќути си кога не разбираш!
 
Член од
7 септември 2016
Мислења
19.620
Поени од реакции
34.808
... „Автомобилистот Игор Стефановски Иџе победи на патеката Валелунга во италијанскиот ТЦР шампионат. Ова е негова прва победа, откако во Имола го освои второто место на втората трка.Македонецот кој вози ТЦР изведба на Хјундаи и30 повторно беше единствен странец во натпреварите од италијанското ТЦР првенство, а на крајот зад себе ги остави Џардели и Гвидети кои возат Хонда Сивик.Стефановски стартуваше од пол-позицијата и го задржа првото место од почеток до крај на трката, со тоа стигнувајќи и до прва победа на Валелунга. Стефановски се наоѓа на 10. место во генералниот пласман. До крајот на првенството остануваат уште два викенда“....

idze-1-960x561.jpg

...честитики за Игор - Иџе ! :oeoeoe:


...un grande trionfo per la Macedonia!
 

Kajgana Shop

На врв Bottom