Игор Стефановски - најдобриот македонски автомобилист кој стана централно-европски шампион

Acid

Frontman
Член од
22 јануари 2005
Мислења
35.177
Поени од реакции
34.348
Македонскиот автомобилист Игор Иџе Стефановски е најтрофејниот и најуспешниот во овој спорт кај нас - бројните трки и награди се потврда за неговиот успех. За неговото искуство и најновиот автомобил со кој стана централно-европски шампион во неговата класа, погледнете ги во видеото што го снимивме.

ВИДЕО ИНТЕРВЈУ - ТУКА
 
Член од
8 јуни 2007
Мислења
6.102
Поени од реакции
12.199
Ова слично на тој боксерот Митревски од пред некоја година, што редовно стануваше шампион и го бранеше појасот во некои категории за кои на новинарите им беше мило што постои гугл: светски шампион во GRTFD категорија, вице шампион во FGGGHJ категрија, а два пати го одбрани појасот во FFGHTWWE34GV категорија, против Чилејанецот Марк Гонзалес Освалдо III Де Соуза, кој до пред мечот бил најмен да збира јаболка во Преспа.
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Ова слично на тој боксерот Митревски од пред некоја година, што редовно стануваше шампион и го бранеше појасот во некои категории за кои на новинарите им беше мило што постои гугл: светски шампион во GRTFD категорија, вице шампион во FGGGHJ категрија, а два пати го одбрани појасот во FFGHTWWE34GV категорија, против Чилејанецот Марк Гонзалес Освалдо III Де Соуза, кој до пред мечот бил најмен да збира јаболка во Преспа.
Дали имаш ти грам познавање од автомобилизам?
Човеков иде на европско првенство и ги плеска таму незнаат газот кај им е па му праат сопки. Оваа година немаше буџет да ги вози сите трки следната година најверојатно ке има и ке се бори за европски првак. Србинот Душан Боркович кога ја освои оваа титула цела србија беше на нозе и го бодреа додека кај нас само гомна да се јаде. А секогаш се почиња од државно првенство па се иде нагоре неможа директно на европско да се иде.
Еве србите како ја прославија титулата на нивниот возач следната година се надевам и ние вака ке се радуваме (барем тие што го пратиме овој спорт)
а после ова имаше и пречек во Београд преполн плоштад
 

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940
И јас да имам таква кола,и јас би возел.Не е голема филозофија.Му направиле кола од 30.000 евра и вози.
 

zocc

911
Член од
9 мај 2011
Мислења
2.912
Поени од реакции
1.678
И јас да имам таква кола,и јас би возел.Не е голема филозофија.Му направиле кола од 30.000 евра и вози.
Друже, ти да имаше (да имаше, замисли !!!) таква кола на првата кривина или ќе беше свртен на кров, ќе висеше со колата на некое дрво или во најмал случај ќе "лижеше" некоја банкина или потпорен ѕид. Баш е голема филозофија, пред се дарба, само што ете не ја разбираш. Не е тоа "седни вози", како што си замислуваш или играш на компјутер. Без навреда, не разбираш. :)
 

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940
Друже, ти да имаше (да имаше, замисли !!!) таква кола на првата кривина или ќе беше свртен на кров, ќе висеше со колата на некое дрво или во најмал случај ќе "лижеше" некоја банкина или потпорен ѕид. Баш е голема филозофија, пред се дарба, само што ете не ја разбираш. Не е тоа "седни вози", како што си замислуваш или играш на компјутер. Без навреда, не разбираш. :)

Од каде знаеш ти јас како возам?Која дарба бре,да не е музичар,или да не е сликар па да е надарен да вози?И не си троши тастатурата да пишуваш за мене кога ни ме знаеш ни ме познаваш.Ти за тебе ли си кажуваш дека немаш појма од возење?Без навреда.Дарба било,ебати дарбата,со кола што се е електронски корегирана.Се изџвакано,сервирано,и само да голтнеш.Тоа не е дарба.Дарба како порано,Колин Мекри,Ари Ватанен,Карлос Саинц-Дакар во 90-тите,ни електроника ни бутур,Алан Прост,Аиртон Сена,добро тоа е веќе Формула 1,е тоа е дарба,а не овие манекениве,влегува внатре чист педантен,исто така и испаѓа,ни на масло да замириса ни на гориво,сфаќаш што сакам да ти напишам нели?Формулите и тогаш одеа 250 на саат,и сега одат,само тогаш не беше се електронски сервирано,малку забегав од првобитната тема али ај.Е сите тие биле и се надарени и Вистински возачи.
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Од каде знаеш ти јас како возам?Која дарба бре,да не е музичар,или да не е сликар па да е надарен да вози?И не си троши тастатурата да пишуваш за мене кога ни ме знаеш ни ме познаваш.Ти за тебе ли си кажуваш дека немаш појма од возење?Дарба било,ебати дарбата,со кола што се е електронски корегирана.Се изџвакано,сервирано,и само да голтнеш.Тоа не е дарба.
Што е изџвакано бе што е сервирано? Која електроника?
И да ке си трошиме тастатура на сељачки муабет и ја да имам ке возам. Од лично искуство таквите ко тебе се серат у тркачко југо кога ги возат а не во ваков ѕвер. И најак момент кога ваквите сељаци на зборови занемуваат и се тресат кога искачаат од кола. А имало моменти и кога превртувале очи ко детево на клипот ке бараш водичка кога ке искачаш од кола. А ти возиси и мислиси дека си најдобар и дека тркањето е лесно :P
 

zocc

911
Член од
9 мај 2011
Мислења
2.912
Поени од реакции
1.678
Од каде знаеш ти јас како возам?Која дарба бре,да не е музичар,или да не е сликар па да е надарен да вози?И не си троши тастатурата да пишуваш за мене кога ни ме знаеш ни ме познаваш.Ти за тебе ли си кажуваш дека немаш појма од возење?Без навреда.Дарба било,ебати дарбата,со кола што се е електронски корегирана.Се изџвакано,сервирано,и само да голтнеш.Тоа не е дарба.Дарба како порано,Колин Мекри,Ари Ватанен,Карлос Саинц-Дакар во 90-тите,ни електроника ни бутур,Алан Прост,Аиртон Сена,добро тоа е веќе Формула 1,е тоа е дарба,а не овие манекениве,влегува внатре чист педантен,исто така и испаѓа,ни на масло да замириса ни на гориво,сфаќаш што сакам да ти напишам нели?Формулите и тогаш одеа 250 на саат,и сега одат,само тогаш не беше се електронски сервирано,малку забегав од првобитната тема али ај.Е сите тие биле и се надарени и Вистински возачи.
:facepalm::facepalm::facepalm:


Од твојот коментар се гледа дека не знаеш што е тркачки автомобил, во случајов Hillclimb - група N. Не знам за која електроника збориш, можеби за таа во твојот автомобил ?? Се работи за чистокрвен (со педигре) тркачки автомобил (EVO 9) со 430 кс кој развива од 0-100км/ч за неполни 3 секунди и максимална брзина на правците од 230-240 км/ч во зависност од сетапот на секвенционалниот менувач. Во случајов купен е од Peter Jurena европски шампион во Hillclimb (група N) во 2007-ма год. И второ ако не си знаел, од FIA има правила и услови што се може да содржи еден тркачки автомобил во зависност од класата и првенството. Значи електронски помагала како во стандардните автомобили нема. Се е оставено на физиката. :)
--- надополнето: 24 септември 2013 во 20:45 ---
Што е изџвакано бе што е сервирано? Која електроника?
И да ке си трошиме тастатура на сељачки муабет и ја да имам ке возам. Од лично искуство таквите ко тебе се серат у тркачко југо кога ги возат а не во ваков ѕвер. И најак момент кога ваквите сељаци на зборови занемуваат и се тресат кога искачаат од кола. А имало моменти и кога превртувале очи ко детево на клипот ке бараш водичка кога ке искачаш од кола. А ти возиси и мислиси дека си најдобар и дека тркањето е лесно :P
Боки, батали, не вреди да се замараш и објаснуваш. Ова му доаѓа ........:tapp: :)
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Боки, батали, не вреди да се замараш и објаснуваш. Ова му доаѓа ........:tapp: :)
Не бе далеку од замарање колку да се убие досада. Не ни очекувам да сфати нешто премногу комплицирано за него е ова :D
 
Член од
21 мај 2009
Мислења
876
Поени од реакции
466
Не бе далеку од замарање колку да се убие досада. Не ни очекувам да сфати нешто премногу комплицирано за него е ова :D

А бе стручњак кога може секоја цепаница во денечно време да стане добар фотограф со апарат кој вреди 5000евра тогаш секој кој има чувство околу возењето со кола која вреди 150 000евра ке стане автомобилист.Јас не го потценувам дечкото,секоја чест од кај нас некој да се најде и да им покаже дека и ние имаме луге кои можат да се носат рамо со рамо на Европско ниво,ама немој да мислиш дека никој тука на форумот не знае да вози во тој стил...
Како прво не знаеш со кого разговараш и која личност е позади тастатурата......
Во денешно време треба да поседуваш 3 работи за да бидеш автомобилист...
1.Многу пари
2.Некој да те форсира
3.Да имаш малку осет кога возиш
Останатото е како е возилото подготвено за трка....

Нормално ке влезам во кривина со 140км/ч кога знам дека имам тркачко подвозје,гуми предвидени за таа патека.
А тоа дали некој се сере кога ке влезе во тркачко југо,тие приказни за мали деца д аму ги казжуавш на некој друг.......
 

zocc

911
Член од
9 мај 2011
Мислења
2.912
Поени од реакции
1.678
А бе стручњак кога може секоја цепаница во денечно време да стане добар фотограф со апарат кој вреди 5000евра тогаш секој кој има чувство околу возењето со кола која вреди 150 000евра ке стане автомобилист.Јас не го потценувам дечкото,секоја чест од кај нас некој да се најде и да им покаже дека и ние имаме луге кои можат да се носат рамо со рамо на Европско ниво,ама немој да мислиш дека никој тука на форумот не знае да вози во тој стил...
Како прво не знаеш со кого разговараш и која личност е позади тастатурата......
Во денешно време треба да поседуваш 3 работи за да бидеш автомобилист...
1.Многу пари
2.Некој да те форсира
3.Да имаш малку осет кога возиш
Останатото е како е возилото подготвено за трка....

Нормално ке влезам во кривина со 140км/ч кога знам дека имам тркачко подвозје,гуми предвидени за таа патека.
А тоа дали некој се сере кога ке влезе во тркачко југо,тие приказни за мали деца д аму ги казжуавш на некој друг.......
Тууу се тркачишта се јавија, секоја чест, ти симнувам капа. :cuc:

Во случајот на Иџе :

1. Да имаше многу пари - ќе си платеше во Бузет 800 ЕУР за да го задржи пласманот, него рече "Подобро да не се троши и да собира пари за да биде спремен за следната сезона."
2. Никој не го форсира, како помлад со брат му правеа тркачки Југовци и возеа на Водно од каде што потекнува. И сега сам стои на нозе освен 3-4 спонзори кои сеа заинтересирани да помогнат што секако не е доволно.
3. За малку осет не се сложувам, треба да си надарен и упорен за да стигнеш до рангот на Иџе. Имај во предвид што правеше со Хондата по Балканов која е 220-230 кс послаба од EVO-то и правеше приближни времиња како другите Eвовци и Импрези со кои не беше во иста класа.
4. Да, возилото е (со тешки маки) спремно што може да се заклучи и од резултатите.

Едно не ми е јасно, како може само да плукате по се што ќе постигне резултат ?? Во странство возачите ги пречекуваат како кралеви. Кај нас немаше еден медиум да го спомне Иџе се додека не се случи "Бузетски дани".
 
Член од
21 мај 2009
Мислења
876
Поени од реакции
466
Тууу се тркачишта се јавија, секоја чест, ти симнувам капа. :cuc:

Во случајот на Иџе :

1. Да имаше многу пари - ќе си платеше во Бузет 800 ЕУР за да го задржи пласманот, него рече "Подобро да не се троши и да собира пари за да биде спремен за следната сезона."
2. Никој не го форсира, како помлад со брат му правеа тркачки Југовци и возеа на Водно од каде што потекнува. И сега сам стои на нозе освен 3-4 спонзори кои сеа заинтересирани да помогнат што секако не е доволно.
3. За малку осет не се сложувам, треба да си надарен и упорен за да стигнеш до рангот на Иџе. Имај во предвид што правеше со Хондата по Балканов која е 220-230 кс послаба од EVO-то и правеше приближни времиња како другите Eвовци и Импрези со кои не беше во иста класа.
4. Да, возилото е (со тешки маки) спремно што може да се заклучи и од резултатите.

Едно не ми е јасно, како може само да плукате по се што ќе постигне резултат ?? Во странство возачите ги пречекуваат како кралеви. Кај нас немаше еден медиум да го спомне Иџе се додека не се случи "Бузетски дани".

А бе село едно,ај прочитај го постот убаво,,,,Напишав секоја чест за него,ама текстот се однесува за еден стучњак кој мисли дека знае да вози ама за жал не е така.

И за крај од кај знаеш со кого разговараш и кој е позади тастатурата,а????
 

zocc

911
Член од
9 мај 2011
Мислења
2.912
Поени од реакции
1.678
А бе село едно,ај прочитај го постот убаво,,,,Напишав секоја чест за него,ама текстот се однесува за еден стучњак кој мисли дека знае да вози ама за жал не е така.

И за крај од кај знаеш со кого разговараш и кој е позади тастатурата,а????
Село викај си ги дома. И јасно ми е сега кој седи позади тастатурата. Те издаде еден збор т.е. се опиша.....
 

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940
Не бе далеку од замарање колку да се убие досада. Не ни очекувам да сфати нешто премногу комплицирано за него е ова :D

Ај не сери.
--- надополнето: 24 септември 2013 во 23:23 ---
Што е изџвакано бе што е сервирано? Која електроника?
И да ке си трошиме тастатура на сељачки муабет и ја да имам ке возам. Од лично искуство таквите ко тебе се серат у тркачко југо кога ги возат а не во ваков ѕвер. И најак момент кога ваквите сељаци на зборови занемуваат и се тресат кога искачаат од кола. А имало моменти и кога превртувале очи ко детево на клипот ке бараш водичка кога ке искачаш од кола. А ти возиси и мислиси дека си најдобар и дека тркањето е лесно :P

Ти ако си таков лигло јас не сум,и не ме цитирај више.Се качил у некое Југо од 300 евра и го повозиле и мисли Бог е.Чао-Пријатно.И за крај,ете џамовите му се ЕЛЕКТРОНСКИ :)
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.973
Поени од реакции
14.725
95% од луѓето влегуваат во кривина на погрешен начин.Треба многу да се знае за да се вози во тркачко темпо.на европските тркалишта кој сака да плати и да вози тркачка кола,прво два дена му држат теоретски предавања за возење,па после тоа му се дава волан во рака.све е обратно него обичното возење.начин на кочење,траекторија,момент на давање на туража,....на ваквите тестови скоро сите што прв пат фатиле тркачки волан ја прават истата грешка-прекасно кочат за во кривина,и касно влегување.Тоа резултира со поминување на кривината како да се вози `како за Охрид`.

Иначе сум правел муабет со Бркиќ од Србија која имаше слична кола како Иџе,и рече дека само мењачот го платил тогашни 80 000 марки,а свеќиците коштале 200 марки една
 

Kajgana Shop

На врв Bottom