Дечки, ако планирате озбилно да се занимавате со software engineering, избегнувајте ги позициите како оваа што ја наведе
@Комита Ултрас погоре. Application Support / Tech Support позиции се далеку од работата што треба да ја врши еден софтверски инженер.
Тие работи на почеток изгледаат топ, но искуството што ќе го соберете таму е минимално во споредба со работа во development.
Според наведените requirements, работата обично се сведува на следново:
1. Добиваш повик дека клиент X има проблем
2. Имаш некој прирачник на "common issues", гледаш низ него.
3. Врз основа на тоа што си го нашол во step 2, или пушташ некој селект на база (SQL) или се најавуваш на серверот (Bash scripting) за да го пробаш да го најдеш изворот на проблемот.
4. Правиш тријажа на проблемот, ако можеш да го средиш можеби ќе пуштиш некој update на база или пак ќе го ресетираш серверот.
Ако не можеш да го средиш, ќе го ескалираш проблемот до некој левел над тебе.
5. Чекаш на следниот проблем што ќе се појави.
Како што можевте да видите, во ниту еден од чекорите нема развој на софтвер. Нема да го видите code base-от на огромен проект, да видите како изгледа архитектурата, како е да се работи на реален софтвер, како е да се програмира во тим, што е version management итн.
@Комита Ултрас не го мислам ова погоре како навреда или нешто слично. Сите фирми имаат потреба од support тимови и тоа што си го споделил огласот тука е супер за некој на кој што би му одговарало ваков тип на работа.
Она што сакав да го кажам е дека ако вашата цел во животот е да направите кариера како software engineer, тогаш започнувањето на кариерата како support не е правилен избор.