Зошто Конкорд не смее да лета над копно? (Како изгледа пробивање на звучниот зид)

smole

Ѕверотилук
Член од
26 јануари 2007
Мислења
1.693
Поени од реакции
287
Конкордот беше елита. Има еднаш врз мене пролетано (додека леташе) не идеше суперсонично и слетуваше на Heatrow али сепак мн бучеше.
 
Член од
7 јуни 2007
Мислења
95
Поени од реакции
3
Прво како конхордот троши многу и многу чини одржување.А друго е француско моделче кое им правеше многу финансиски проблемчиња на американските патнички авиони па дечките по секоја цена сакаа да го тргнат...
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
SpiritoS напиша:
Прво како конхордот троши многу и многу чини одржување.А друго е француско моделче кое им правеше многу финансиски проблемчиња на американските патнички авиони па дечките по секоја цена сакаа да го тргнат...
Tuka si negde, konkordot e slepo crevo, tehnoloska i pretenciozna egzibicija za da se pokaze na kogo mu e pogolem .......mnogu kompliciran,mnogu gorivo,mnoogu bucava,normalno mnoogu trosoci na krajot, a seto toa samo zaradi prestiz.
Baska e konstruiran vo vreme koga se veruvase deka atmosferata t.e. biosferata vo koja ziveeme e neunistiva.
Inaku nikogas ne bil konkurencija nikomu....obicen narod gleda kolku mu e cenata na kartata koja ja plaka , a dali ke stigne pola saat porano ic ne mu e gajle :):)!!
 
Член од
7 јуни 2007
Мислења
95
Поени од реакции
3
concrete напиша:
Inaku nikogas ne bil konkurencija nikomu....obicen narod gleda kolku mu e cenata na kartata koja ja plaka , a dali ke stigne pola saat porano ic ne mu e gajle :):)!!
Мислам дека прочитав дека во тајмс имаше нешто такво а за цената може си во право
 

Bojan Van Buuren

Колектор
Член од
11 април 2008
Мислења
8.394
Поени од реакции
12.058
konkordot osven toa so pravi golema buka koga ke go probie zvucniot zid toj e i mn skap za letanje
 

AtoM-AnT

Dexter
Член од
3 септември 2008
Мислења
4.530
Поени од реакции
582
Ushte neshto povrzano so CONCORDE,seushte ne e dokazano koj od koj go ukral dizajnot,dali CONCORDE od TU144 ili obratno,poglednete na slikite podolu? CONCORDE ne beshe povekje konkurenten na pazarot bidejki imashe pregolemi troshoci a mal broj na patnici,samo 128 patnici i beshe povlechen od upotreba a kartata za posledniot let chineshe 4000 $.Ne moze vo nikoj sluchaj da se meri so deneshniot monstrum AIRBUS 380 koj maksimalno sobira 656 patnici...Sepak CONCORDE zamina vo legendata na vozdushniot svet!
Ova e TU 144:


A ova e CONCORDE:
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Ako stavis pred konstruktorite precizno definirana zadaca REZULTATOT E SLICEN.. :)
A Majkata Priroda...isto ne pravi razlika od kade e koj i koj e koj :)
Zatoa uslovno receno i dvata aviona se mnogu slicni vo aerodinamicen pogled...
Vo odnos na strukturata SE SOSEMA RAZLICNI...
Neznam za Tupoljevot , no znam deka prototipot na Concord koj e vo muzejot vo Burze so seriskiot primerok se STRUKTURALNO mnooogu razlicni...rezultat na "ucenjeto" vo praksa... :)
 

AtoM-AnT

Dexter
Член од
3 септември 2008
Мислења
4.530
Поени од реакции
582
Seuste ne sum imal moznost da go vidam CONCORDE od vnatre,koga bev vo muzejot vo Sinsheim go posetiv TU 144 a vo toj moment go postavuvaa CONCORDE koj bese donesen od Francija 3 dena pred toa.Narednoto odenje vo muzejot na tehnologijata vo Sinsheim ke go posetam i CONCORDE pa ke ja sporedam razlikata i vnatresno ama znam deka TU 144 ne mi se dopadna mnogi pogotovo pilotskata kabina,vednas se setiv na filmot IMA LI PILOT VO AVIONOT :pos2::pos2::pos2:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom