Ок, разбирам , кампања, има во цел свет, нооо дали кај нас вршат истражување после кампањата ? Дали имаат ефект или можеби кампањите се користат за пренесување на државни пари во приватен џеб.
Дали некој следи каков ефект дале следните кампањи:
Отвори го срцето
Животот е мојот филм
Почитувај ги правилата , почитувај го животот
Истражи ја Македонија 1
Истражи ја Македонија 2
Знаењето е сила , знаењето е моќ
Избери живот - имаш право на избор
Трето дете
Ти си Македонија
Осмели се - направи го првиот чекор
Одбиј работа на црно
Ослободи го срцето
Вложи во своето образование
Инвестирај во Македонија
Безбедни матурски и полуматурски прослави
Стоп за семејното насилство
Сурфај безбедно
Итн , итн ..... (има уште едно 100)
Многу работи не зависат само од граѓаните, стотина илјади луѓе пијат небезбедна вода, стотина илјади немаат фекална канализација.
Колку училишта немаат фискултурни сали или терени ?
Колку деца немаат воопшто пари да јадат ни брза храна ни "спора" за време на големиот одмор меѓу часовите ?
Каде е државата да понуди на децата социјалци или децата со невработени родители здрава храна во училиште ?
Не е се до парите, до свеста е, а свеста ние сакаме да ја подигнеме на повисоко ниво и тоа е целта на оваа кампања, нагласи Груевски, додавајќи дека ваков вид кампања веќе триесетина години се води во Финска, а пораки за здрава исхрана во САД се емитираат уште од 1956 година.
Арно ама во Финска од 1902 е започнато со бесплатни оброци, а од 1948 веќе во целата држава се даваат бесплатни оброци за децата од основно и средно училиште.
Нека понудат и во Македонија бесплатни оброци за децата со ниски примања , а за останатите 50% поевтино него во продавниците.
Што се однесува на 500.000 евра потрошени за кампања , мислам дека можело многу поевтино, доволно ќе било да се штампаат флаери со слики и факти , и нека се поделеа по школата, здравствените амбуланти.
Но кога ќе споредиш, еден лав во бронза 600.000 евра , наспроти здравјето на целата нација , 500.000 евра се малку.
лавот > 2 милиони луѓе