Зен и други поучни приказни

Bodhidharma

Avatara
Член од
17 септември 2011
Мислења
10.783
Поени од реакции
15.397
Туѓата перспектива секогаш ќе не поставува „на вистинското“ место. :)

Зен Мајсторов од приказнава да ја разберел волјата на другиот дека мора да се премине реката и да не мудрувал, туку да одговорел за она што го прашуваат, немало да гледа толку од своја перспектива.
Иако реално не може да гледа од ист агол како младиот будист , но би можел да го упати будистот каде да сработи добро за да има 5 парички да ја помине реката со сплав и да биде на другата страна од реката, каде што е мајсторот, со повеќе искуство :)

Зен муабети - пиј си кавето, пиј си тутунот - азното само ќе си дојде. Македонците се првите зен мајстори :)
Што има да ја ораш земјата кога и ти еден ден ќе станеш земја. ;)
Замисли дека си во сон, и си ораш ниви.....поминуваш реки со сплавови и сл. во согласност со твојата волја. Сонот е толку реален што ти не приметуваш дека е сон....дури и си сонуваш во твојот сон. Ќе ти треба некој тригер за да се разбудиш, приказнава делува во таа насока....исто и со коаните.
Гледаш, азното е уствари моментот на самореализација.....се друго е само филм.
 

Ne-misli

Жив ѓавол
Член од
2 август 2016
Мислења
351
Поени од реакции
639
Што беља направил Сидарта....цела Индија цигани се сега.
Ha ha ha...bodi da znaes deka ne si daleku od vistinata.
Pogledni ja Indija...
Pred Sidarta bese edna od najrazvienite zemji na svetot ako ne i najrazviena, denes e za nikade
Dojde Sidarta gi ubedi deka treba da ziveat vo vegetativno stanje, da ne recam deka se dabici, demek toa stanje e nesto najdobro, toa e srekjata.....
taka so vekovi i....od najrazviena zemja stanaa cigani....sve e fantrazija......bidi prosjak i sedi si pokraj rekata, tamo ke pomine lesot na neprijatelot ....
Ommmmm....i sve e fantazija.....jas sum bog ...
Zatoa sega golem del od niv preogaat vo katolici i pravoslavci....pocnaa da se budat.
 
Последно уредено:

LordDragonII

Dr.Strangelove
Член од
15 август 2008
Мислења
10.995
Поени од реакции
5.725
Влагам во твојот сон трансформиран како слон. Во раката микрофон и појак сум од Пентагон.
Слушај кога зборам, пази кога творам, гледај како се борам за хип - хоп револуција. Македонски Далај Лама, рими плукам како лава. Сега е време да светам затоа правете галама.

Дали се дрогирам? Ќе одговорам - да. Зимам преголема доза на музика. Две декади од пола сум во оваа игра, мајстор на церемонија со изграден стил, гледаш доминирам како Шекил О Нил. Вистинска атракција нема заебанција. Светла камера а - а акција.

Кој сум јас? Кој сум јас а?
Јас сум интелект!
Покажи респект влагам во пол ефект.
 

Bodhidharma

Avatara
Член од
17 септември 2011
Мислења
10.783
Поени од реакции
15.397
Seung Sahn would say, "When you eat, just eat. When you read the newspaper, just read the newspaper.
Don't do anything other than what you are doing."
One day a student saw him reading the newspaper while he was eating. The student asked if this did not
contradict his teachings.
Seung Sahn said, "When you eat and read the newspaper, just eat and read the newspaper."
 

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
11.660
Поени од реакции
11.693
Ама мајсторот не одговара за тоа што е прашан, како на другатра страна. Јас тоа го забележав во приказнава, иако не знам кој е автор на оваа сказна. Ми изгледа на модерна „зен сказна“ и авторот не се многу зааморувал...

Философира мајсторот, а младиот будист останува „на другата страна од мајсторот“ иако сака да е до мајсторот :)

Тригерот денес е да се каже како - не да се философира кај си и да се убедува дека веќе си таму кај што си и не треба работа и поминување :)
Или пак може будистот добил тригер: па што ќе поминувам, јас сум си тука - се е ок иако сепак реално не знае како да помине една проклета река бидејќи мајсторот не му кажал?
Што мајстори се ова?
 

Bodhidharma

Avatara
Член од
17 септември 2011
Мислења
10.783
Поени од реакции
15.397
Ама мајсторот не одговара за тоа што е прашан, како на другатра страна. Јас тоа го забележав во приказнава, иако не знам кој е автор на оваа сказна. Ми изгледа на модерна „зен сказна“ и авторот не се многу зааморувал...

Философира мајсторот, а младиот будист останува „на другата страна од мајсторот“ иако сака да е до мајсторот :)

Тригерот денес е да се каже како - не да се философира кај си и да се убедува дека веќе си таму кај што си и не треба работа и поминување :)
Или пак може будистот добил тригер: па што ќе поминувам, јас сум си тука - се е ок иако сепак реално не знае како да помине една проклета река бидејќи мајсторот не му кажал?
Што мајстори се ова?
Не може никој да ти каже како, и не постои форсиран пат до просветлувањето. Ти што си веруваш во тие твои сказни е друга работа :)
Иначе грешката што ја правиш во анализа на приказната е што пробуваш буквално да ја разбереш....тоа ти е како да пробаш да разбереш некој виц.
Гледаш, секој виц ти е како зен приказна....пример:
Си биле три топчиња, двете биле бели а третото било бело.
 

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
11.660
Поени од реакции
11.693
Ах тоа просветлување, од уста не го вадите. :)

Ако сакав вицови, а не зен - ќе читав вицови и умот оставен на мир... но, зен сказните не се за да умот ти забега и да не размислуваш што читаш и што има проблеми со сказната.

Мајсторот не дава одговор за тоа што е прашан, туку философира. Значи зошто нема во сказната: не знам младичу како и зошто би поминал, веќе си на другата страна!
Некако приказната добива друга подлабока смисла ако го има тоа во истата, не ти или јас или било кој да додаваме како ние си ја разбираме... каша попара ќе направиме, па кој е по просветлен, па како разбира, па умот надминат, абе остај - сите сте во зен, смирени, духот едвај во телото ви се враќа од толку што имате допир со просвелтувањето ....

Јас не коментирам како ја разбирам сказната, туку прашувам: зошто не дава одговор мајсторот туку се зема себе си за референтна точка и вели дека тој другиот е веќе на другата страна? И ако веќе не може да ти даде одговор, што се поставува во центарот на туѓ универзум?
Никој не може да ти каже патека, но може да ти каже мноштво начини за да не се уморат бесцелно нозете на аџијата :)
Не верувајте толку во зборовите на мајсторите или на мрзливоста на умот што го носите насекаде...

Што треба да разбереме од сказната?
Дека младиот човек, кој што не е мајстор, сака да ја помине реката, но мајсторот не му дава одговор туку му вели дека е веќе на другата страна... дека нема потреба да минува? Дека се е како што треба да биде? Не треба да помине? Сам да најде како да помине?
Но се зема мајсторот за референтна точка и за него тоа е друга страна - не и за младиот искушеник кој што тргнал на патеката... :)

Просветлување само со едно дело - не постои. Не бладајте и не се залажувајте со тој толку заразен збор: просветлување :)

П.С. И дали е ова модерна западно модифицирана зен сказна? Од каде ја собра сказната?
 
B

Bafra

Гостин
Ах тоа просветлување, од уста не го вадите. :)

Ако сакав вицови, а не зен - ќе читав вицови и умот оставен на мир... но, зен сказните не се за да умот ти забега и да не размислуваш што читаш и што има проблеми со сказната.

Мајсторот не дава одговор за тоа што е прашан, туку философира. Значи зошто нема во сказната: не знам младичу како и зошто би поминал, веќе си на другата страна!
Некако приказната добива друга подлабока смисла ако го има тоа во истата, не ти или јас или било кој да додаваме како ние си ја разбираме... каша попара ќе направиме, па кој е по просветлен, па како разбира, па умот надминат, абе остај - сите сте во зен, смирени, духот едвај во телото ви се враќа од толку што имате допир со просвелтувањето ....

Јас не коментирам како ја разбирам сказната, туку прашувам: зошто не дава одговор мајсторот туку се зема себе си за референтна точка и вели дека тој другиот е веќе на другата страна? И ако веќе не може да ти даде одговор, што се поставува во центарот на туѓ универзум?
Никој не може да ти каже патека, но може да ти каже мноштво начини за да не се уморат бесцелно нозете на аџијата :)
Не верувајте толку во зборовите на мајсторите или на мрзливоста на умот што го носите насекаде...

Што треба да разбереме од сказната?
Дека младиот човек, кој што не е мајстор, сака да ја помине реката, но мајсторот не му дава одговор туку му вели дека е веќе на другата страна... дека нема потреба да минува? Дека се е како што треба да биде? Не треба да помине? Сам да најде како да помине?
Но се зема мајсторот за референтна точка и за него тоа е друга страна - не и за младиот искушеник кој што тргнал на патеката... :)

Просветлување само со едно дело - не постои. Не бладајте и не се залажувајте со тој толку заразен збор: просветлување :)

П.С. И дали е ова модерна западно модифицирана зен сказна? Од каде ја собра сказната?
Ама и ти безброј пати сам си напишал дека не може некој да ти објасни, мораш сам да дојдеш до заклучоците, сега зашто бараш мајсторот да ти го каже патот и се исмејуваш шо мајстор бил :toe: .
 

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
11.660
Поени од реакции
11.693
Ама и ти безброј пати сам си напишал дека не може некој да ти објасни, мораш сам да дојдеш до заклучоците, сега зашто бараш мајсторот да ти го каже патот и се исмејуваш шо мајстор бил :toe: .
Може некој да ти објаснува (па ете јас на темите објаснувам и дебатирам, но не верувам дека ве ограничувам со моите симболи - можете да додадете ваши симболи и колку ќе е тоа добро, само праксата ќе покаже), но колку ќе разбереш и практично колку ќе си способен зависи од тоа колку ти имаш теорија, колку го познаваш симболизмот на тој што ти зборува и колку искуство имаш од она што ти се објаснува.

Јас видов проблем (дупка) во поучнава сказна во тоа што мајсторот не објаснува ниту дава одговор на прашањето „како да поминам“.
Видете како започнува сказната „поучна“: One day a young Buddhist on his journey home, came to the banks of a wide river.
On his journey home... запаметете.

Значи младиот не прашува каде е, туку како понатаму. За до дома... тој е на Патот кон дома!
И мајсторот вели ти си на другата страна и го решава проблемот! НЕ!

Едноставно не му дава одговор на младиот монах како да стигне дома... сака да му каже дека веќе е дома? Дека и без минување на реката тој Е дома? Без искуство Патот се поминува? Се поставува како референтна точка во однос на нечија волја да стигне дома? Не треба да стигне дома? Мајсторов од сказнава не си го испил утринскиот чај по се изгледа пред да го прашаат за насока или начин :)
И забележи дека ова минување на реката е големо искушение за монахот бидејќи тој размислува да се откаже!

Затоа прашав дали оваа сказна е собрана од некоја понова книга напишана од некој човек од западот?
Зен сказните немаат вакви дупки... ок, повеќето имаат затоа сите бегаат во зен сказни за да ни покажат колку се просветлени!
 

Bodhidharma

Avatara
Член од
17 септември 2011
Мислења
10.783
Поени од реакции
15.397
Ах тоа просветлување, од уста не го вадите. :)

Ако сакав вицови, а не зен - ќе читав вицови и умот оставен на мир... но, зен сказните не се за да умот ти забега и да не размислуваш што читаш и што има проблеми со сказната.

Мајсторот не дава одговор за тоа што е прашан, туку философира. Значи зошто нема во сказната: не знам младичу како и зошто би поминал, веќе си на другата страна!
Некако приказната добива друга подлабока смисла ако го има тоа во истата, не ти или јас или било кој да додаваме како ние си ја разбираме... каша попара ќе направиме, па кој е по просветлен, па како разбира, па умот надминат, абе остај - сите сте во зен, смирени, духот едвај во телото ви се враќа од толку што имате допир со просвелтувањето ....

Јас не коментирам како ја разбирам сказната, туку прашувам: зошто не дава одговор мајсторот туку се зема себе си за референтна точка и вели дека тој другиот е веќе на другата страна? И ако веќе не може да ти даде одговор, што се поставува во центарот на туѓ универзум?
Никој не може да ти каже патека, но може да ти каже мноштво начини за да не се уморат бесцелно нозете на аџијата :)
Не верувајте толку во зборовите на мајсторите или на мрзливоста на умот што го носите насекаде...

Што треба да разбереме од сказната?
Дека младиот човек, кој што не е мајстор, сака да ја помине реката, но мајсторот не му дава одговор туку му вели дека е веќе на другата страна... дека нема потреба да минува? Дека се е како што треба да биде? Не треба да помине? Сам да најде како да помине?
Но се зема мајсторот за референтна точка и за него тоа е друга страна - не и за младиот искушеник кој што тргнал на патеката... :)

Просветлување само со едно дело - не постои. Не бладајте и не се залажувајте со тој толку заразен збор: просветлување :)

П.С. И дали е ова модерна западно модифицирана зен сказна? Од каде ја собра сказната?
Зен приказните и зен коаните се за да умот ти се збуни на некој начин....нема што да разбираш во нив :)
Во таа насока не се оптеретувај со приказната, не и е намената логички да ја разбереш.
Инаку околу инстант-просветлувањето....тоа не го измислив јас, во секоја втора приказна го имаш тоа...пример:
Joshu once asked Nansen, "What is the Way?" Nansen answered, "Ordinary mind is the Way." "Then
should we direct ourselves toward it or not?" asked Joshu. "If you direct yourself toward it, you go away
from it," answered Nansen. Joshu continued, "If we do not try, how can we know that it is the Way?"
Nansen replied, "The Way does not belong to knowing or not knowing. Knowing is illusion, not-knowing is
blankness. If you really attain to the Way of no-doubt, it is like the great void, so vast and boundless.
How, then, can there be right and wrong in the Tao?" At these words, Joshu was suddenly enlightened.

Како и да е, спомна просветлување....ти се просветли до сега со сите твои напори што ги даде?[DOUBLEPOST=1536182187][/DOUBLEPOST]

Може некој да ти објаснува (па ете јас на темите објаснувам и дебатирам, но не верувам дека ве ограничувам со моите симболи - можете да додадете ваши симболи и колку ќе е тоа добро, само праксата ќе покаже), но колку ќе разбереш и практично колку ќе си способен зависи од тоа колку ти имаш теорија, колку го познаваш симболизмот на тој што ти зборува и колку искуство имаш од она што ти се објаснува.

Јас видов проблем (дупка) во поучнава сказна во тоа што мајсторот не објаснува ниту дава одговор на прашањето „како да поминам“.
Видете како започнува сказната „поучна“: One day a young Buddhist on his journey home, came to the banks of a wide river.
On his journey home... запаметете.

Значи младиот не прашува каде е, туку како понатаму. За до дома... тој е на Патот кон дома!
И мајсторот вели ти си на другата страна и го решава проблемот! НЕ!

Едноставно не му дава одговор на младиот монах како да стигне дома... сака да му каже дека веќе е дома? Дека и без минување на реката тој Е дома? Без искуство Патот се поминува? Се поставува како референтна точка во однос на нечија волја да стигне дома? Не треба да стигне дома? Мајсторов од сказнава не си го испил утринскиот чај по се изгледа пред да го прашаат за насока или начин :)
И забележи дека ова минување на реката е големо искушение за монахот бидејќи тој размислува да се откаже!

Затоа прашав дали оваа сказна е собрана од некоја понова книга напишана од некој човек од западот?
Зен сказните немаат вакви дупки... ок, повеќето имаат затоа сите бегаат во зен сказни за да ни покажат колку се просветлени!
Зен сказните не да имаат дупки, дај му ги на некој прост човек има нездрав да те направи.....али тоа е.
Еве една специјално за тебе :D
A young but earnest Zen student approached his teacher, and asked the Zen Master: "If I work very hard and diligent how long will it take for me to find Zen." The Master thought about this, then replied, "Ten years." The student then said, "But what if I work very, very hard and really apply myself to learn fast -- How long then ?" Replied the Master, "Well, twenty years." "But, if I really, really work at it. How long then ?" asked the student. "Thirty years," replied the Master. "But, I do not understand," said the disappointed student. "At each time that I say I will work harder, you say it will take me longer. Why do you say that ?" Replied the Master," When you have one eye on the goal, you only have one eye on the path."
 
Последно уредено:

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
11.660
Поени од реакции
11.693
Многу ти знаеш зошто се зен приказните, ама ајде... штом велиш дека биле за да се збуни умот, нека ти биде... со дупки и недоследностти во овие зен приказни - не гледам поучност, ама кој може да ја спречи copy-paste функцијата денес?
Само тишината меѓу столбовите на Храмот го знае одговорот! :)

Во приказните има сешто, практично - ништо. Видено е тоа низ годините...
Ок, не ве заморувам повеќе, тоа што имав кажав, - колку се разбравме , тоа е пак знак прашање... ако налетам пак на слични сказни, ќе ви одговорам...

Сепак приказните се за разонода и збунување... :)
 
B

Bafra

Гостин

Може некој да ти објаснува (па ете јас на темите објаснувам и дебатирам, но не верувам дека ве ограничувам со моите симболи - можете да додадете ваши симболи и колку ќе е тоа добро, само праксата ќе покаже), но колку ќе разбереш и практично колку ќе си способен зависи од тоа колку ти имаш теорија, колку го познаваш симболизмот на тој што ти зборува и колку искуство имаш од она што ти се објаснува.

Јас видов проблем (дупка) во поучнава сказна во тоа што мајсторот не објаснува ниту дава одговор на прашањето „како да поминам“.
Видете како започнува сказната „поучна“: One day a young Buddhist on his journey home, came to the banks of a wide river.
On his journey home... запаметете.

Значи младиот не прашува каде е, туку како понатаму. За до дома... тој е на Патот кон дома!
И мајсторот вели ти си на другата страна и го решава проблемот! НЕ!

Едноставно не му дава одговор на младиот монах како да стигне дома... сака да му каже дека веќе е дома? Дека и без минување на реката тој Е дома? Без искуство Патот се поминува? Се поставува како референтна точка во однос на нечија волја да стигне дома? Не треба да стигне дома? Мајсторов од сказнава не си го испил утринскиот чај по се изгледа пред да го прашаат за насока или начин :)
И забележи дека ова минување на реката е големо искушение за монахот бидејќи тој размислува да се откаже!

Затоа прашав дали оваа сказна е собрана од некоја понова книга напишана од некој човек од западот?
Зен сказните немаат вакви дупки... ок, повеќето имаат затоа сите бегаат во зен сказни за да ни покажат колку се просветлени!
Во право си дека приказната е без некоја поука. Муабетот ми беше, голем дел и од "вашите" приказни се такви. Значи тоа што го кажуваш за оваа приказна, истото може да се употреби и за многу други. :)
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.950
Во право си дека приказната е без некоја поука. Муабетот ми беше, голем дел и од "вашите" приказни се такви. Значи тоа што го кажуваш за оваа приказна, истото може да се употреби и за многу други. :)
Да, но телемата нуди цел спектар од пракси и методи, не останува на приказни и симболи само.
Мислам дека поентата на Хепта е дека во приказната фали тој момент, да се нагласи дека просветлувањето не паѓа од небо, треба пракса.
 

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
11.660
Поени од реакции
11.693
Во право си дека приказната е без некоја поука. Муабетот ми беше, голем дел и од "вашите" приказни се такви. Значи тоа што го кажуваш за оваа приказна, истото може да се употреби и за многу други. :)
Ете, @Ipsissimus ти даде одговор :)
И јас слично ќе ти одговорев во однос на „нашите“ и туѓите - иако не постои наши и туѓи реално ;)
 

Bodhidharma

Avatara
Член од
17 септември 2011
Мислења
10.783
Поени од реакции
15.397
Многу ти знаеш зошто се зен приказните, ама ајде... штом велиш дека биле за да се збуни умот, нека ти биде... со дупки и недоследностти во овие зен приказни - не гледам поучност, ама кој може да ја спречи copy-paste функцијата денес?
Само тишината меѓу столбовите на Храмот го знае одговорот! :)

Во приказните има сешто, практично - ништо. Видено е тоа низ годините...
Ок, не ве заморувам повеќе, тоа што имав кажав, - колку се разбравме , тоа е пак знак прашање... ако налетам пак на слични сказни, ќе ви одговорам...

Сепак приказните се за разонода и збунување... :)
Не одговори на прашањето...се просветли ли ти со сите твои напори што ги даде до сега?[DOUBLEPOST=1536272233][/DOUBLEPOST]
Да, но телемата нуди цел спектар од пракси и методи, не останува на приказни и симболи само.
Мислам дека поентата на Хепта е дека во приказната фали тој момент, да се нагласи дека просветлувањето не паѓа од небо, треба пракса.
Животот што е ако не пракса?[DOUBLEPOST=1536272830][/DOUBLEPOST]Еве една добра....поучна

The Mysterious Wall!
There was an ancient mysterious wall which stood at the edge of a village, and whenever anyone climbed the wall to look onto the other side, instead of coming back he or she smiled and would jump to the other side, never to return.
The inhabitants of the village became curious as to what could draw these people to the other side of the wall. After all, their village had all the necessities of living a comfortable life.They made an arrangement to where they would tie a person's feet, so that when he or she looked over and wished to jump, they could be pulled back.
The next time someone tried to climb the wall to see what was on the other side, they chained her feet so that she could not go over. She looked on the other side and was delighted at what she saw, and smiled.Those standing below grew curious to question her and pulled her back, but to their great disappointment she had lost the power of speech.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom