Загадувањето не сопира, секоја година нови 4.500 заболени од рак!

Toma

Корона стронг
Член од
22 април 2014
Мислења
4.096
Поени од реакции
3.289
СЕКОЈ ВТОР ЖИТЕЛ НА ПРОБИШТИП Е НА ОНКОЛОГИЈА

Еве ги последиците од работата на рудниците во околината на Пробиштип по здравјето на граѓаните.

Доколку сметате дека економските придобивки од работата на таквите рудници ги оправдуваат последиците по здравјето на граѓаните, тогаш посетете го традиционално рударскиот Пробиштип, па споредете го по економскиот развој со традиционално земјоделската Струмица.
Ако е тоа иднината која ја посакувате, тогаш седете си мирно дома и не се бунете против отворањето рудникот на смртта Иловица-Штука, кој ќе биде 20 пати поголем од досегашните во околината на Пробиштип.

"Ние немаме урбана мафија како Скопје, ама имаме Г1 загадувачка индустрија, рече денеска во својата дискусија на јавната расправа за загадувањето во Собранието, Светлана Станојковска еколог од Пробиштип.

– Немаме софистициран мерен инструмент за да знаеме што нѐ загадува, но знаеме колку тоа влијаело на нашето здравје по тоа што секој втор граѓанин е заболен од канцер. Значи половина од пропиштипските жители се овде во Скопје на онкологија. Тоа е резултат на Г1 загадувачката индустрија која ја имаме во Пробиштип. Имаме флотација (миење на рудата) во сред град, фабрика за акумулатори која има топилница за старо олово. Имаме челичарница која се гради, како и рудници за отворен коп на простор од 2 километри како се шири градот така се шири и индустријата и тоа високозагадувачката – рече Стојановска.

Таа побара одговор зошто владата сега дозволила челичарницата да се гради иако претходно ја забранила градбата.

Стојан Нешоски од невладината Екосвест, главната вина за загадувањето ја префрли на Министерството за животна средина.

– Министерството за екологија не ги дава очекуваните резултати. Постојаната регулатива не се почитува. Министерството само ги носи законите и не се обидува да види како се реализираат. Има најмал буџет и не може да ги спроведе своите активности. Парите за мерни единици не ги искористи оти нема капацитет – рече тој.

Според него, важно е да се активираат и локалните власти.

Тој рече дека еден милион евра за загадувањето не се доволни. 15 милиони евра инаку, рече тој, се собираат од регистрациите на возилата."
Рудникот не настанал во центарот на градот, туку градот настанал поради тој рудник, германците го разработиле, а кумуњарите како и секаде немале ништо против големи загадувачи да се наоѓаат во градски подрачја.
 
Член од
12 март 2009
Мислења
19.890
Поени од реакции
15.847
Тетовските средношколци и покрај затворени врати и притисоците излегоа на протест

бидејќи од мало до старо научија да прават орелски крила, неки ги размафтаат, ќе се добие некоја циркулација и ќе намали загадувањето, ете и шиљо бара по видеоигрите решение за кај нас во Скопје :cool:
 

Björn

Does Your Mother Know?
Член од
14 август 2006
Мислења
43.623
Поени од реакции
79.928
Сопственик на фирма испуштал отровни отпадни води во реката Брегалница
Сопственик на фирмата „Млечна индустрија" во Делчево испуштал отпадни води со хемиски агенси во водите на реката Брегалница, утврдила истрагата.


Сум чул дека ХајТек од Орешани, истото го праат со години и никој ни а, ни бе, да им каже.
 
Член од
12 март 2009
Мислења
19.890
Поени од реакции
15.847


па Макрадули ни тврди на ТВ дека сега е помало загадување од лани.... посебно во Н.Лисиче и Гази Баба каде се исклучени мерните станици[DOUBLEPOST=1543571210][/DOUBLEPOST]

Отворен ден во Цементарница УСЈЕ

нема крај на 24/7 фуцк ин браин...
загадувањето не се испушта кога е ведро денски, туку НОЌЕ и кога има густа магла[DOUBLEPOST=1543573807][/DOUBLEPOST]https://vesti.mk/read/article/https://ekonomski.mk/gradonachalnikot-na-gazi-baba-kon-aktivistka-na-o2-zatvorete-ja-vekje-ustata/

убаво и кажал, ако и е отворена устата може нешто да и влезе, ПМ10 ама и нешто поголемо..

поодамна , уште пред 20 години се зборуваше во железара да се работи и легиран челик со Манган, многу токсична работа.. ако тоа сега го направат во новите погони, нека ни е на здравје работата...
 
Последно уредено:

Almeida

поет, мрачна сила, гад
Член од
15 февруари 2015
Мислења
7.563
Поени од реакции
19.992
Јеботе, Албанија ќе ми стане обеќана земја, земја за пример. После мораториумот на сечење шума и забранувањето на кладилниците, покажуваат сенс дека ги сфаќаат вистинските корени на проблемите. Само ние останавме да шириме улици, како „мерки“ за борба против загадување и други безвезни потези.

Следно, муртињо, сите стари коли од Албанија, тука да ги донесеш, да има народ шо да вози, да не оди пешки у загаденово!

https://makfax.com.mk/svet/region/албанија-нема-повеќе-да-увезува-автом/


Албанија нема повеќе да увезува автомобили постари од 10 години


Во Албанија стапува во сила забраната за увоз на автомобили постари од десет години.

Во земјата ќе може да се увезуваат возила кои исполнуваат стандард „Евро четири“, додека за камиони и автобуси, дозволената старост на производство ќе изнесува 15 години.

Како што соопштија властите, покрај забраната која ја воведуваат, сепак постои простор за увоз на возила од историски интерес и колекционерство, доколку се произведени пред 1970 година.

 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.716
Поени од реакции
12.144
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
Јеботе, Албанија ќе ми стане обеќана земја, земја за пример. После мораториумот на сечење шума и забранувањето на кладилниците, покажуваат сенс дека ги сфаќаат вистинските корени на проблемите. Само ние останавме да шириме улици, како „мерки“ за борба против загадување и други безвезни потези.

Следно, муртињо, сите стари коли од Албанија, тука да ги донесеш, да има народ шо да вози, да не оди пешки у загаденово!

https://makfax.com.mk/svet/region/албанија-нема-повеќе-да-увезува-автом/


Албанија нема повеќе да увезува автомобили постари од 10 години


Во Албанија стапува во сила забраната за увоз на автомобили постари од десет години.

Во земјата ќе може да се увезуваат возила кои исполнуваат стандард „Евро четири“, додека за камиони и автобуси, дозволената старост на производство ќе изнесува 15 години.

Како што соопштија властите, покрај забраната која ја воведуваат, сепак постои простор за увоз на возила од историски интерес и колекционерство, доколку се произведени пред 1970 година.
Albanija fakticki sega ke vovede euro4 normativi so kaj nas vazat veke odamna. U globala euro4 se vozila posle 2006god a ima benzinci euro4 i od 2000ta. Vo al I bg nema/se nikakvo ogranicuvanje za uvoz. Realno treba da se zabrani uvoz na dizelite. Samo benzinci i benzinci so plin I metan.[DOUBLEPOST=1543736499][/DOUBLEPOST]
Тирана од скоро почна нешто и со електрични возила во јавниот превоз.
https://balkangreenenergynews.com/tirana-tests-electric-buses-following-introduction-electric-taxis/

https://taxistartup.com/blog/switching-fleet-electric-vehicles-saytaxi-albania-success-story/

Читам меѓувреме се трудат главен извор на производство на струја да е од хидроелектрани
Cista ekonomija. Najeftin pominat km e na struja zato so vo al nema metan i najmalku odrzuvanje na vozilata e potrebno. Dodeka vo bg taxi sve e na metan, povtorno ednostavna ekonomska logika. Ako kaj nas imase poveke mesta za tocenje isto site taksisti ke bea na metan, upola poeftina voznja od lpg i dizel.
 
Последно уредено од модератор:

Almeida

поет, мрачна сила, гад
Член од
15 февруари 2015
Мислења
7.563
Поени од реакции
19.992
Последно уредено од модератор:
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
уредено од модератор
Patorot i co pustija uvoz na euro 2 zato so kako bese trgnala rabotata pola drzava ke bese so bg tabli sakale nejkele nemaa drug izlez. Ne moze so sila siromastija novi koli da kupuva. Zatoa moze so pametna politika da se forsira plinot i metanot. Jugo so euro0 na plin ima mnogu pocist izduv nego bilokoj euro5 dizel.
 
Последно уредено од модератор:

Almeida

поет, мрачна сила, гад
Член од
15 февруари 2015
Мислења
7.563
Поени од реакции
19.992
Koga od nekoja rabota nemas pojma ne pisuvaj gluposti samo se blamiras. Posebno ova so albanija so go lupna. Patorot i co pustija uvoz na euro 2 zato so kako bese trgnala rabotata pola drzava ke bese so bg tabli sakale nejkele nemaa drug izlez. Ne moze so sila siromastija novi koli da kupuva. Zatoa moze so pametna politika da se forsira plinot i metanot. Jugo so euro0 na plin ima mnogu pocist izduv nego bilokoj euro5 dizel.
Шо тресеш глупости бе, кои БГ табли? Уште ги има тие по Скопје и таблиците и тоа кантишта од коли....кај живееш ти?
[Едитирано од модератор] а у следниот пост признава дека шатката пушти еуро2 канти да се увезуваат и гооооолемата причина зошто дозволил....ти ќе ми кажуеш!? Дозволи, затоа што еба мајката од крадење, се посра од крадење, а за да му личи на народот дека нешто се дешава, му дае да купи скупи канти, кои се забранети во ЕУ и се скапи за одржување, па ги возат по 2-3 години....некои ликови шо ги знам што изнакупија стари БМВ-а, немаат пари гуми и акумулатори да им сменат. И уште се увезуваат тие срања...
и ако не живееш тука (а не живееш), не ми паламуди за воздухов и загадувањево!
 
Последно уредено од модератор:

AlternativeF

госпожата од втори
Член од
1 мај 2006
Мислења
4.830
Поени од реакции
7.574
Ајде без „глуп си, туп си, мајка ти е дебела“ муабети да не добивате казнени за глупости.
Мислењата се едитирани, воздржете се од лични навреди на темава.
 

Björn

Does Your Mother Know?
Член од
14 август 2006
Мислења
43.623
Поени од реакции
79.928
Јеботе, Албанија ќе ми стане обеќана земја, земја за пример. После мораториумот на сечење шума и забранувањето на кладилниците, покажуваат сенс дека ги сфаќаат вистинските корени на проблемите. Само ние останавме да шириме улици, како „мерки“ за борба против загадување и други безвезни потези.

Следно, муртињо, сите стари коли од Албанија, тука да ги донесеш, да има народ шо да вози, да не оди пешки у загаденово!

https://makfax.com.mk/svet/region/албанија-нема-повеќе-да-увезува-автом/


Албанија нема повеќе да увезува автомобили постари од 10 години


Во Албанија стапува во сила забраната за увоз на автомобили постари од десет години.

Во земјата ќе може да се увезуваат возила кои исполнуваат стандард „Евро четири“, додека за камиони и автобуси, дозволената старост на производство ќе изнесува 15 години.

Како што соопштија властите, покрај забраната која ја воведуваат, сепак постои простор за увоз на возила од историски интерес и колекционерство, доколку се произведени пред 1970 година.
Тоа е. Али им битно се смееме, по инерција, дека биле утепани они и Бугарите.[DOUBLEPOST=1543752610][/DOUBLEPOST]https://plusinfo.mk/кога-е-многу-загадено-двојно-ќе-се-згол/
повеќе давачки, налепници и слично

ретрдирани се овие
 
Последно уредено:
Член од
27 септември 2010
Мислења
5.052
Поени од реакции
7.104
Ако ве интересира каква е загаденоста на другиве места каде немаат поставено мерни станици, може да го посетите следниот линк. Ја следев неколку недели, па горе-доле приближни резултати дава како mojvozduh.eu
Многу е јасно дека фабриките и греењето на дрва најмногу загадуваат, но според мапава што ја гледам, дали е можно и Косово да има влијание на квалитетот на воздухот во Скопје и Тетово? Целата држава им е во црвена фаза. Еве, мерната станица на Водно да ја земам за пример, има зеленило, минимален сообраќај, но на мојвоздух секогаш покажува екстремно загадување.
Screenshot_1.png
 
Член од
23 ноември 2011
Мислења
14.322
Поени од реакции
32.862
Ако ве интересира каква е загаденоста на другиве места каде немаат поставено мерни станици, може да го посетите следниот линк. Ја следев неколку недели, па горе-доле приближни резултати дава како mojvozduh.eu
Многу е јасно дека фабриките и греењето на дрва најмногу загадуваат, но според мапава што ја гледам, дали е можно и Косово да има влијание на квалитетот на воздухот во Скопје и Тетово? Целата држава им е во црвена фаза. Еве, мерната станица на Водно да ја земам за пример, има зеленило, минимален сообраќај, но на мојвоздух секогаш покажува екстремно загадување.
Прегледај го приврзокот 200520
Мене оваа карта ми е ептен чудна, не викам дека не е точна ама како може да се позагадени планиснки региони без многу население на границите со Албанија и Бугарија од урбани центри и големи градови во Германија?

Ако е стварно релевантна картава ептен сме мизерии и малери што живееме во овој пеколен круг меѓу Србија, Косово, Бугарија и Романија, просто неверојатно е разликата на картата кај овие држави од сите други во Европа.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom