значи тоа со шифрарниците не е во ред. не е во ред и дискриминацијата, давањето на едни и недавањето на други.
тоа колку пати ќе го поминиш матријалот ич не игра улога, можиш и да учиш и да падниш. битно е колку ќе научиш.. значи научиш не е последица на учиш.. туку учиш е предуслов на научиш...
тоа што го викате лижење на ассистенти не е баш така. дали е лижење или не зависи од тоа колку има реална основа за да зборуваш за нешто со асистентот.
- лижење е кога се трудиш - макар и вон контекст - да зборуваш со асистентот, за безвезе работи
-лижење не е кога има за што да се зборува, има основа, или асистентот е доволно фин што пак е основа.
пр. на предавање на скрос безвезе тема, вон тоа што е тема на предавањето, некои креваат рака и зборуваат прашуваат работи тотално вон контекст - такаречи да се стекнат со репутација кај асистентите...
И последно, прашање е намерата кога некој разговоара со асистент/професор - ако некој разговара само за да се излижи - тие се за бесење. Ама не може да се брое лижење и кога некој има сосем поинакви цели кога зброува со професор....
Pozdrav do site...Cesto go citam forumov i neznam kako da reagiram na sive ovie pisuvanja...Interesna rabota...Nekolku nedeli pred pocetokot na kolokviumi ili ispiti site kukaat,se zalat,panicat za da po zavrsuvanjeto na kolokviumot/ispitot da napisat deka
toj bil mnogu lesen,kako tie se znaat,kako go "rasturile" profesorot...Isto taka vo meguvreme se pojavuvaat i nekoi "tesiteli" koi se znaat i gi smiruvaat prethodno navedenite...Dali da se smees,dali da places???TRAGIKOMEDIJA
можеби е така, можеби и не е ... who cares ???
не е битно кој колку паничи, кој колку "растура", кој колку теши.
Главната работа на темава е што сите добиваме информации кои ни требаат, и си помагаме. Тоа тешење,паничње,растурање, фалење, жалење,кудење итн итн е најспоредна работа...