Езотерија, Окултизам - А. Кроули, П. Дунов, Д. Фортуне ...

  • Креатор на темата Tetro
  • Време на започнување

Bodhidharma

Avatara
Член од
17 септември 2011
Мислења
10.783
Поени од реакции
15.399
Го знам ова... беше „ударна вест“ поткрепено со стандард стории на бомбастичност и зборување сешто...
Реков, ако за секој пишан збор трчам да ги поправам намерно погрешно смислените размисли - кај ќе ми е крајот? :)
Интересно е што зборува у видеото што ти го пратив, една минута трае.
 

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
12.183
Поени од реакции
12.160
Интересно е што зборува у видеото што ти го пратив, една минута трае.
Па не знам каков и глеасот на Гадолф (не сум ја запознал лично) за да можам да кажам дека таа зборува на видеото... друго, што можам јас да направам за тоа што некој зборува за нештата како ги разбира или како сака? :)

Реков по трети пат: бирајте што гледате и што инфо собирате. Големи сте... а и нема обврска некој друг да ви ги средува информациите, тоа мора сами. :)
Инаку сите тајни ќе се јавни и ќе се зборува сешто... хм, па веќе се зборува сешто, сигурно тајните се јавни... или пак?

Кој ќе ти каже? Јас, сигурно нема...
 

Bodhidharma

Avatara
Член од
17 септември 2011
Мислења
10.783
Поени од реакции
15.399
Па не знам каков и глеасот на Гадолф (не сум ја запознал лично) за да можам да кажам дека таа зборува на видеото... друго, што можам јас да направам за тоа што некој зборува за нештата како ги разбира или како сака? :)

Реков по трети пат: бирајте што гледате и што инфо собирате. Големи сте... а и нема обврска некој друг да ви ги средува информациите, тоа мора сами. :)
Инаку сите тајни ќе се јавни и ќе се зборува сешто... хм, па веќе се зборува сешто, сигурно тајните се јавни... или пак?

Кој ќе ти каже? Јас, сигурно нема...
А бил ли британски шпион у Њујорк од 1912 до 1918?
Автоматски споено мислење:

Ај да спиеме...love is the only law <<<<333333
 

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
12.183
Поени од реакции
12.160
А бил ли британски шпион у Њујорк од 1912 до 1918?
Што сега пребаруваш Aleister Crowley - И се што излегува за Кроули по нет, доаѓаш мене да ме прашуваш? :)
Кај ме најде :)

Човекот има дневници, има книги, за него имаат пишувано многумина анализирајќи ги неговите дневници и книги - и таму може да најдеш поврзани информации кај бил, зошто бил, до каде бил итн итн...
Мислам дека ова е добра идеја за тоа како може некој да го „види“ животот на Кроули и да поврзе 5 и 6, а со тоа и да престане да се самозадоволува на записите во „жута штампа“ :D

П.С. Многу од неговите дела не се издадени сеуште. А и тоа што е издадено некои велат премногу било...
 
H

Hyperion VI

Гостин
А бил ли британски шпион у Њујорк од 1912 до 1918?
Разбира се,докажан факт е,
он со Черчил шах шом играл,па натака да не збореме :)
(сеа Хепцата мож ќе негира).
Изнегирал више :( слаб ми е нето
 

Bodhidharma

Avatara
Член од
17 септември 2011
Мислења
10.783
Поени од реакции
15.399
Што сега пребаруваш Aleister Crowley - И се што излегува за Кроули по нет, доаѓаш мене да ме прашуваш? :)
Кај ме најде :)

Човекот има дневници, има книги, за него имаат пишувано многумина анализирајќи ги неговите дневници и книги - и таму може да најдеш поврзани информации кај бил, зошто бил, до каде бил итн итн...
Мислам дека ова е добра идеја за тоа како може некој да го „види“ животот на Кроули и да поврзе 5 и 6, а со тоа и да престане да се самозадоволува на записите во „жута штампа“ :D

П.С. Многу од неговите дела не се издадени сеуште. А и тоа што е издадено некои велат премногу било...
Прашувам...не е ништо чудно, форумов е за комуникација. Не е жута штампа, има многу позадина...колку степени има у Ото и дали е можно со пример 11 од 20 ништо да не знаеш?
Автоматски споено мислење:

@Хептаграм XI точно ли е дека му помагал на Винстон Черчил кој наводно бил масон 33 степен со магија наводно да ја победат магијатa на црното сонце(свастика) на Хитлер? :)
 
Последно уредено:

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
12.183
Поени од реакции
12.160

"The LORD loveth the gates of Zion more than all the dwellings of Jacob. "
- Psalm 87:2

"Crowley's Star Sponge vision at Lake Pasquaney around 1916 e.v. was a very profound perception but a very ordinary conception. Crowley saw "Nothingness with twinkles" and elaborated the vision subsequently to include many insights.

"... Each stage in the process was like the joy of a young eagle soaring from height to height in ever increasing sunlight as dawn breaks, foaming, over the purple hem of the garment of ocean, and, when the many coloured rays of rose and gold and green gathered themselves together and melted into the orbed glory of the sun, with a rapture that shook the soul with unimaginable ecstasy, that sphere of rushing light was recognized as a common-place idea, accepted unquestioningly and treated with drab indifference because it had so long been assimilated as a natural and necessary part of the order of Nature. At first I was shocked and disgusted to discover that a series of brilliant researches should culminate in a commonplace. But I soon understood that what I had done was to live over again the triumphant career of conquering humanity; that I had experienced in my own person the succession of winged victories that had been sealed by a treaty of peace whose clauses might be summed up in some such trite expression as "Beauty depends upon form".
It would be quite impracticable to go fully into the subject of this vision of the Star-Sponge, if only because its ramifications are omniform. It must suffice to reiterate that it has been the basis of most of my work for the last five years, and to remind the reader that the essential form of it is 'Nothingness with twinkles.'"
--- From Crowley's new comment to Liber AL, Ch. I, v. 59.

(See also Confessions p. 810 and ff; Liber Aleph generally in many of the passages citing the term "Star(s)"; and many passages in Vision and Voice.)

This vision discovered the concept of a simple mathematical field, later extended to include vector and functional fields. Crowley's contact with Sullivan (see Confessions, p. 922) led him to investigate mathematical authors. He was deeply impressed with the writings of Bertrand Russell and A. Eddington. Crowley's interest in the mathematics of fields and series came to dominate many passages of his later writings, especially the commentaries to Liber AL and Liber LXV."
- The Star Sponge and the Fifty Gates,Two Passages to Attainment
 
Член од
3 мај 2019
Мислења
19.188
Поени од реакции
10.158
Зоки тука си бил, се загрижив малце за тебе што те нема, си викам кај е типчево...
Замисли, исто помисливме....јас мислев дека е баниран..
Добро е, ми олесна:)
 

Björn

Does Your Mother Know?
Член од
14 август 2006
Мислења
45.035
Поени од реакции
83.470
Ми треба црн брат да ми заврши некоја работа. Плаќам добро по учинок.

(да, да, јасно ми е како повеќето ќе го сфатите ова - црн брат)
 

Ne-misli

Жив ѓавол
Член од
2 август 2016
Мислења
353
Поени од реакции
641
Човекот е сличен на една запрежна кола, која има кола , коњ, возач и газда. Умот е шоферот, емоциите се коњот, телото на човекот е запрежната кола, свеста кај човекот е газдата на пајтонот. Умот е тој кој што управува со човекот таков како што е. И шоферот на пајтонот е тај кој што управува со истиот. Човекот цело време се труди да тие внатрешни промени кај него, таа борба помеѓу „да“ и „не“, да ја направи само со промена на начинот на мислење. Муѓутоа таа промена само во умот не е доволно, бидејки промената на мислењето е лесно но не не води до целта. До целта се доваѓа со промена на другите два дела од човекот. Тие два дела, телото и емоциите, не сакат да чујат за промена. Исто и кај пајтонот, ако шоферот не се грижи за колата и за коњот, можат лесно да дојде до кварови на делови од колата, и да се случи коњот да не го слуша шоферот ако истиот не се грижи за него со правилна исхрана и одмарање на истиот. Шоферот исто така требе и да го дресира коњот, за да тој може да го слуша и правилно да ги извршува командите. Меѓутоа овие два дела кај човекот , емоциите и телото, ниту имаат меморија , ниту сакаат да го слушаат умот. Така и коњот и колата, не можат правилно да ги обават своите функции затоа што шоферот не се грижел за доволно за нив. Јазикот на кој зборува шоферот е неразбирлив за коњот, тој не е правилно запрегнат со уздите и затоа не ги изведува правилно командите. Исто е и за колата, ако шоферот не знае како се понаша колата во кривина, ако не ги замене на време гумите ако се излижани, колата нема да ги слуша командите на шоферот. Нашиот ум воопште не се грижи за нашето тело и за емоциите. Тој е исто како и шоферот на пајтон седнат во кафана и само си фантазира дека работи. Затоа не е доволно да се работи само со умот ака се сака да се постигне нешто во таа внатрешна борба, него требе да се научи да се работи со сите делови од човекот, само така ќе се има една целина.
Човекот, како сложена целина, овие четири дела требе да ги поврзе како што требе. Кај некого тие се слабо поврзани , кај некого воопшто не се поврзани помеѓу себе. Кочијата требе да биде поврзана со коњот, и тоа цврсто. Коњот требе да биде поврзан со возачот преку уздите, значи полабаво со можност да се променува правецот, возачот требе да биде поврзан со газдата преку гласот и командата. Значи, возачот треба да го разбира јазикот на газдата, требе да знае како се управува запрежната кола и како се управува со коњот, како да ги поврзе уздите на коњот. Коњот требе да биде добро спрегнат со колата, таа спрега требе да биде доста цврста. Значи, сите овие спојки треба да бидат како што требе за да колата функционира како што требе. Исто така и кај човекот, неговите тела требе да бидат правилно поврзани кај него за да функционира како што требе. Ако само една од овие спојки не е како што требе, нема да биде целина, нама да може да функционира како што требе. Требе да обрне внимание не само на центрите кај него, него и на спојките, кои ќе овозможат правилна функција на тие центри. Возачот е мозокот кај човекот. Како таков тој мора да биде буден, да биде способен да ја одржува целата кола, да внимава на тоа да се фунцкионира се како што требе. Како прво требе да го разбира јазикот на газдата, за да разбере што очекува газдата од него. Требе да се грижи за коњот, да го нахрани, да го одмори кога требе, да го напои да не биде жеден, за да биде спремен кога ќе тргне на пат. Требе да знае правилно да го спрегне, за да може да го контролира правецот во кој тој сака да го води. Коњот е емоциите кај човекот. Мозокот кај човекот , требе да научи да ги контролира емоциите. Ако коњот не е најаден ако е жеден, ако не е одморен, тој нема да ги исполнува наредбите на возачот. Коњот е поврзан со кочијата, така и емоциите се поврзани со нашето тело. Тие го водат нашето тело. Кошијата исто така требе да биде одржувана од возачот. Тој требе да се грижи да нема пукната гума, да ги замени ако се излижани, да замени некој дел ако има скршен. Мозокот е тој, заедно со емоциите што го управуваат физичкото тело. Свеста кај човекот е газдата на пајтонот. Таа може да ги контролира сите други центри кај човекот, муот, емоциите и физичкото тело.
 
Член од
3 мај 2019
Мислења
19.188
Поени од реакции
10.158
Човекот е сличен на една запрежна кола, која има кола , коњ, возач и газда. Умот е шоферот, емоциите се коњот, телото на човекот е запрежната кола, свеста кај човекот е газдата на пајтонот. Умот е тој кој што управува со човекот таков како што е. И шоферот на пајтонот е тај кој што управува со истиот. Човекот цело време се труди да тие внатрешни промени кај него, таа борба помеѓу „да“ и „не“, да ја направи само со промена на начинот на мислење. Муѓутоа таа промена само во умот не е доволно, бидејки промената на мислењето е лесно но не не води до целта. До целта се доваѓа со промена на другите два дела од човекот. Тие два дела, телото и емоциите, не сакат да чујат за промена. Исто и кај пајтонот, ако шоферот не се грижи за колата и за коњот, можат лесно да дојде до кварови на делови од колата, и да се случи коњот да не го слуша шоферот ако истиот не се грижи за него со правилна исхрана и одмарање на истиот. Шоферот исто така требе и да го дресира коњот, за да тој може да го слуша и правилно да ги извршува командите. Меѓутоа овие два дела кај човекот , емоциите и телото, ниту имаат меморија , ниту сакаат да го слушаат умот. Така и коњот и колата, не можат правилно да ги обават своите функции затоа што шоферот не се грижел за доволно за нив. Јазикот на кој зборува шоферот е неразбирлив за коњот, тој не е правилно запрегнат со уздите и затоа не ги изведува правилно командите. Исто е и за колата, ако шоферот не знае како се понаша колата во кривина, ако не ги замене на време гумите ако се излижани, колата нема да ги слуша командите на шоферот. Нашиот ум воопште не се грижи за нашето тело и за емоциите. Тој е исто како и шоферот на пајтон седнат во кафана и само си фантазира дека работи. Затоа не е доволно да се работи само со умот ака се сака да се постигне нешто во таа внатрешна борба, него требе да се научи да се работи со сите делови од човекот, само така ќе се има една целина.
Човекот, како сложена целина, овие четири дела требе да ги поврзе како што требе. Кај некого тие се слабо поврзани , кај некого воопшто не се поврзани помеѓу себе. Кочијата требе да биде поврзана со коњот, и тоа цврсто. Коњот требе да биде поврзан со возачот преку уздите, значи полабаво со можност да се променува правецот, возачот требе да биде поврзан со газдата преку гласот и командата. Значи, возачот треба да го разбира јазикот на газдата, требе да знае како се управува запрежната кола и како се управува со коњот, како да ги поврзе уздите на коњот. Коњот требе да биде добро спрегнат со колата, таа спрега требе да биде доста цврста. Значи, сите овие спојки треба да бидат како што требе за да колата функционира како што требе. Исто така и кај човекот, неговите тела требе да бидат правилно поврзани кај него за да функционира како што требе. Ако само една од овие спојки не е како што требе, нема да биде целина, нама да може да функционира како што требе. Требе да обрне внимание не само на центрите кај него, него и на спојките, кои ќе овозможат правилна функција на тие центри. Возачот е мозокот кај човекот. Како таков тој мора да биде буден, да биде способен да ја одржува целата кола, да внимава на тоа да се фунцкионира се како што требе. Како прво требе да го разбира јазикот на газдата, за да разбере што очекува газдата од него. Требе да се грижи за коњот, да го нахрани, да го одмори кога требе, да го напои да не биде жеден, за да биде спремен кога ќе тргне на пат. Требе да знае правилно да го спрегне, за да може да го контролира правецот во кој тој сака да го води. Коњот е емоциите кај човекот. Мозокот кај човекот , требе да научи да ги контролира емоциите. Ако коњот не е најаден ако е жеден, ако не е одморен, тој нема да ги исполнува наредбите на возачот. Коњот е поврзан со кочијата, така и емоциите се поврзани со нашето тело. Тие го водат нашето тело. Кошијата исто така требе да биде одржувана од возачот. Тој требе да се грижи да нема пукната гума, да ги замени ако се излижани, да замени некој дел ако има скршен. Мозокот е тој, заедно со емоциите што го управуваат физичкото тело. Свеста кај човекот е газдата на пајтонот. Таа може да ги контролира сите други центри кај човекот, муот, емоциите и физичкото тело.
А што е со Вољата, нејзе не ја спомна нигде!?
 

Björn

Does Your Mother Know?
Член од
14 август 2006
Мислења
45.035
Поени од реакции
83.470
Човекот е сличен на една запрежна кола, која има кола , коњ, возач и газда. Умот е шоферот, емоциите се коњот, телото на човекот е запрежната кола, свеста кај човекот е газдата на пајтонот. Умот е тој кој што управува со човекот таков како што е. И шоферот на пајтонот е тај кој што управува со истиот. Човекот цело време се труди да тие внатрешни промени кај него, таа борба помеѓу „да“ и „не“, да ја направи само со промена на начинот на мислење. Муѓутоа таа промена само во умот не е доволно, бидејки промената на мислењето е лесно но не не води до целта. До целта се доваѓа со промена на другите два дела од човекот. Тие два дела, телото и емоциите, не сакат да чујат за промена. Исто и кај пајтонот, ако шоферот не се грижи за колата и за коњот, можат лесно да дојде до кварови на делови од колата, и да се случи коњот да не го слуша шоферот ако истиот не се грижи за него со правилна исхрана и одмарање на истиот. Шоферот исто така требе и да го дресира коњот, за да тој може да го слуша и правилно да ги извршува командите. Меѓутоа овие два дела кај човекот , емоциите и телото, ниту имаат меморија , ниту сакаат да го слушаат умот. Така и коњот и колата, не можат правилно да ги обават своите функции затоа што шоферот не се грижел за доволно за нив. Јазикот на кој зборува шоферот е неразбирлив за коњот, тој не е правилно запрегнат со уздите и затоа не ги изведува правилно командите. Исто е и за колата, ако шоферот не знае како се понаша колата во кривина, ако не ги замене на време гумите ако се излижани, колата нема да ги слуша командите на шоферот. Нашиот ум воопште не се грижи за нашето тело и за емоциите. Тој е исто како и шоферот на пајтон седнат во кафана и само си фантазира дека работи. Затоа не е доволно да се работи само со умот ака се сака да се постигне нешто во таа внатрешна борба, него требе да се научи да се работи со сите делови од човекот, само така ќе се има една целина.
Човекот, како сложена целина, овие четири дела требе да ги поврзе како што требе. Кај некого тие се слабо поврзани , кај некого воопшто не се поврзани помеѓу себе. Кочијата требе да биде поврзана со коњот, и тоа цврсто. Коњот требе да биде поврзан со возачот преку уздите, значи полабаво со можност да се променува правецот, возачот требе да биде поврзан со газдата преку гласот и командата. Значи, возачот треба да го разбира јазикот на газдата, требе да знае како се управува запрежната кола и како се управува со коњот, како да ги поврзе уздите на коњот. Коњот требе да биде добро спрегнат со колата, таа спрега требе да биде доста цврста. Значи, сите овие спојки треба да бидат како што требе за да колата функционира како што требе. Исто така и кај човекот, неговите тела требе да бидат правилно поврзани кај него за да функционира како што требе. Ако само една од овие спојки не е како што требе, нема да биде целина, нама да може да функционира како што требе. Требе да обрне внимание не само на центрите кај него, него и на спојките, кои ќе овозможат правилна функција на тие центри. Возачот е мозокот кај човекот. Како таков тој мора да биде буден, да биде способен да ја одржува целата кола, да внимава на тоа да се фунцкионира се како што требе. Како прво требе да го разбира јазикот на газдата, за да разбере што очекува газдата од него. Требе да се грижи за коњот, да го нахрани, да го одмори кога требе, да го напои да не биде жеден, за да биде спремен кога ќе тргне на пат. Требе да знае правилно да го спрегне, за да може да го контролира правецот во кој тој сака да го води. Коњот е емоциите кај човекот. Мозокот кај човекот , требе да научи да ги контролира емоциите. Ако коњот не е најаден ако е жеден, ако не е одморен, тој нема да ги исполнува наредбите на возачот. Коњот е поврзан со кочијата, така и емоциите се поврзани со нашето тело. Тие го водат нашето тело. Кошијата исто така требе да биде одржувана од возачот. Тој требе да се грижи да нема пукната гума, да ги замени ако се излижани, да замени некој дел ако има скршен. Мозокот е тој, заедно со емоциите што го управуваат физичкото тело. Свеста кај човекот е газдата на пајтонот. Таа може да ги контролира сите други центри кај човекот, муот, емоциите и физичкото тело.
ова мање више, (аналогијата посебно), ти е све од Гурџијев
 
Член од
7 март 2009
Мислења
1.156
Поени од реакции
814
Човекот е сличен на една запрежна кола, која има кола , коњ, возач и газда. Умот е шоферот, емоциите се коњот, телото на човекот е запрежната кола, свеста кај човекот е газдата на пајтонот. Умот е тој кој што управува со човекот таков како што е. И шоферот на пајтонот е тај кој што управува со истиот. Човекот цело време се труди да тие внатрешни промени кај него, таа борба помеѓу „да“ и „не“, да ја направи само со промена на начинот на мислење. Муѓутоа таа промена само во умот не е доволно, бидејки промената на мислењето е лесно но не не води до целта. До целта се доваѓа со промена на другите два дела од човекот. Тие два дела, телото и емоциите, не сакат да чујат за промена. Исто и кај пајтонот, ако шоферот не се грижи за колата и за коњот, можат лесно да дојде до кварови на делови од колата, и да се случи коњот да не го слуша шоферот ако истиот не се грижи за него со правилна исхрана и одмарање на истиот. Шоферот исто така требе и да го дресира коњот, за да тој може да го слуша и правилно да ги извршува командите. Меѓутоа овие два дела кај човекот , емоциите и телото, ниту имаат меморија , ниту сакаат да го слушаат умот. Така и коњот и колата, не можат правилно да ги обават своите функции затоа што шоферот не се грижел за доволно за нив. Јазикот на кој зборува шоферот е неразбирлив за коњот, тој не е правилно запрегнат со уздите и затоа не ги изведува правилно командите. Исто е и за колата, ако шоферот не знае како се понаша колата во кривина, ако не ги замене на време гумите ако се излижани, колата нема да ги слуша командите на шоферот. Нашиот ум воопште не се грижи за нашето тело и за емоциите. Тој е исто како и шоферот на пајтон седнат во кафана и само си фантазира дека работи. Затоа не е доволно да се работи само со умот ака се сака да се постигне нешто во таа внатрешна борба, него требе да се научи да се работи со сите делови од човекот, само така ќе се има една целина.
Човекот, како сложена целина, овие четири дела требе да ги поврзе како што требе. Кај некого тие се слабо поврзани , кај некого воопшто не се поврзани помеѓу себе. Кочијата требе да биде поврзана со коњот, и тоа цврсто. Коњот требе да биде поврзан со возачот преку уздите, значи полабаво со можност да се променува правецот, возачот требе да биде поврзан со газдата преку гласот и командата. Значи, возачот треба да го разбира јазикот на газдата, требе да знае како се управува запрежната кола и како се управува со коњот, како да ги поврзе уздите на коњот. Коњот требе да биде добро спрегнат со колата, таа спрега требе да биде доста цврста. Значи, сите овие спојки треба да бидат како што требе за да колата функционира како што требе. Исто така и кај човекот, неговите тела требе да бидат правилно поврзани кај него за да функционира како што требе. Ако само една од овие спојки не е како што требе, нема да биде целина, нама да може да функционира како што требе. Требе да обрне внимание не само на центрите кај него, него и на спојките, кои ќе овозможат правилна функција на тие центри. Возачот е мозокот кај човекот. Како таков тој мора да биде буден, да биде способен да ја одржува целата кола, да внимава на тоа да се фунцкионира се како што требе. Како прво требе да го разбира јазикот на газдата, за да разбере што очекува газдата од него. Требе да се грижи за коњот, да го нахрани, да го одмори кога требе, да го напои да не биде жеден, за да биде спремен кога ќе тргне на пат. Требе да знае правилно да го спрегне, за да може да го контролира правецот во кој тој сака да го води. Коњот е емоциите кај човекот. Мозокот кај човекот , требе да научи да ги контролира емоциите. Ако коњот не е најаден ако е жеден, ако не е одморен, тој нема да ги исполнува наредбите на возачот. Коњот е поврзан со кочијата, така и емоциите се поврзани со нашето тело. Тие го водат нашето тело. Кошијата исто така требе да биде одржувана од возачот. Тој требе да се грижи да нема пукната гума, да ги замени ако се излижани, да замени некој дел ако има скршен. Мозокот е тој, заедно со емоциите што го управуваат физичкото тело. Свеста кај човекот е газдата на пајтонот. Таа може да ги контролира сите други центри кај човекот, муот, емоциите и физичкото тело.
Се ова спаѓа у групата-ПСИХОЈЕБАТРИНИ,не мислам ништо лошо со ова ама тоа е вистината
 

Björn

Does Your Mother Know?
Член од
14 август 2006
Мислења
45.035
Поени од реакции
83.470
само го кажав тоа како факт, не со цел да ти приговарам за неоригиналност
 

Kajgana Shop

На врв Bottom