Едно евро ќе биде 75 денари?!

Zebulon

Шабан страјкс агејн
Член од
20 јули 2012
Мислења
143
Поени од реакции
156
Ако сакате да паднат каматните стапки треба владата буџетскиот дефицит, да го финансира со извори од странство а не од дома , а цената ќе биде место 4% камата на обврзници ќе биде 7%. Кога банките ќе нема да можат да купуваат обврзници зошто владата не емитува,зошто се финансира од странство, ќе се појават вишок пари на банките и ке почнат повеќе да ги пласираат во компаниите, а истовремено ќе почнат да паѓаат и каматните стапки. Само некој ако прочита дека владата ќе издаде еврообврзница од 250 милиони евра, нема ни да стигне да прочита дека тоа се прави за да ослободат повеќе пари за компаниите кој до сега идеа кај државата, и да почнат да паѓаат каматните стапки, туку веднаш ќе почне да паничи леле во банкрот отидовме а кога позајмуваме од наши банки по 250 милиони евра тогаш не идеме во банкрот македонска логика.
Ова е генијален предлог. Надворешно задолжување без усул. Сите ќори и сакати партиски војници во администрација, даноци на стопанството кое упорно оди надолу (а сега и парите од даноците ќе одат надвор), никакво вложување во инфраструктура. И за неколку години ќе се збратимиме со Грција на должничка основа.
 
Член од
17 април 2012
Мислења
2.335
Поени од реакции
2.095
А што велиш воопшто и да нема буџетски дефицит, па немора да го финансира со задолжување?
Се коси со кензијанската политика особено во услови на криза, баш во време на криза треба да да инвестира во инфраструктура,еве во овие години ќе се вракаат позајмените средства од пред неколку години , а истовремено имаш оваа година земено кредити од ЕИБ и други, за доизградба на автопатот коридор 10 демир капија -смоквица, се почнува една делница за пругата кон Бугарија, тие рати тие камати ,во иднина ќе треба да се враќаат, во услови кога треба да се отплаќаат поранешни долгови и сегашни долгови во иднина многу тешко дека буџетскиот дефицит ќе биде 0%. На пример гасоводниот систем супер што русите 60 милиони ќе ни дадат преку клириншкиот долг ама останатите 300 милиони евра за гасификација на Македонија ќе треба нашата влада да ги обезбеди а тоа сигурно ќе биде преку кредит. Или што треба да раздолжи скроз со компаниите владата , не се така малку обврски за да може со 0% буџетски дефицит да покрие се ова.
--- надополнето: 27 август 2012 во 08:54 ---
Ова е генијален предлог. Надворешно задолжување без усул. Сите ќори и сакати партиски војници во администрација, даноци на стопанството кое упорно оди надолу (а сега и парите од даноците ќе одат надвор), никакво вложување во инфраструктура. И за неколку години ќе се збратимиме со Грција на должничка основа.
Ако за тебе надворешно задолжување без усул е буџетскиот дефицит да се покрие од странство место од домашните банки и со тоа да паднат каматните стапки и да даваат повеќе кредити банките за компаните за обртни средства ,и за инвестиции кој ќе потикнат повеќе вработувања и поголемо производство. Немам веќе со тебе што да дискутирам на оваа тема.
 

leandra

Модератор
Член од
25 јануари 2007
Мислења
23.641
Поени од реакции
38.562
Се коси со кензијанската политика особено во услови на криза, баш во време на криза треба да да инвестира во инфраструктура,еве во овие години ќе се вракаат позајмените средства од пред неколку години , а истовремено имаш оваа година земено кредити од ЕИБ и други, за доизградба на автопатот коридор 10 демир капија -смоквица, се почнува една делница за пругата кон Бугарија, тие рати тие камати ,во иднина ќе треба да се враќаат, во услови кога треба да се отплаќаат поранешни долгови и сегашни долгови во иднина многу тешко дека буџетскиот дефицит ќе биде 0%. На пример гасоводниот систем супер што русите 60 милиони ќе ни дадат преку клириншкиот долг ама останатите 300 милиони евра за гасификација на Македонија ќе треба нашата влада да ги обезбеди а тоа сигурно ќе биде преку кредит. Или што треба да раздолжи скроз со компаниите владата , не се така малку обврски за да може со 0% буџетски дефицит да покрие се ова.
Инфраструктура? Јас не гледам инвестиции во инфраструктура досега. Ќе идно време баш и не ми е за дискусија. Значи конкретно досегашните заеми беа потрошени за? (плати, пензии, социјални трансфери, проекти од култура и враќање на старите долгови и нивните камати)
Непродуктивни вложувања. Непродуктивни вложувања во идно време не носат пари. Значи овие пари денес за коридорот и досаднава пруга за Бугарија која ја градат само пред избори 20 години и никогаш нема да се реализира, ќе се вратат од што? Во сегашност немаш продуктивност, додека се изгради нешто и почне да носи принос треба време, а до тогаш сегашново вложување непродуктивно ќе донесе магла за да се плати кредитот. И пак ќе треба да се задолжиш за да платиш и пак и пак. Секој пат сумата е поголема со камата.
--- надополнето: 27 август 2012 во 08:57 ---
Ако за тебе надворешно задолжување без усул е буџетскиот дефицит да се покрие од странство место од домашните банки и со тоа да паднат каматните стапки и да даваат повеќе кредити банките за компаните за обртни средства ,и за инвестиции кој ќе потикнат повеќе вработувања и поголемо производство. Немам веќе со тебе што да дискутирам на оваа тема.
Кое е поскапо задолжување?
 
Член од
17 април 2012
Мислења
2.335
Поени од реакции
2.095
Инфраструктура? Јас не гледам инвестиции во инфраструктура досега. Ќе идно време баш и не ми е за дискусија. Значи конкретно досегашните заеми беа потрошени за? (плати, пензии, социјални трансфери, проекти од култура и враќање на старите долгови и нивните камати)
Непродуктивни вложувања. Непродуктивни вложувања во идно време не носат пари. Значи овие пари денес за коридорот и досаднава пруга за Бугарија која ја градат само пред избори 20 години и никогаш нема да се реализира, ќе се вратат од што? Во сегашност немаш продуктивност, додека се изгради нешто и почне да носи принос треба време, а до тогаш сегашново вложување непродуктивно ќе донесе магла за да се плати кредитот. И пак ќе треба да се задолжиш за да платиш и пак и пак. Секој пат сумата е поголема со камата.
Муабетот беше дека држава нема да може да ги сервисира своите обврски и сега а и во иднина ако буџетскиот дефицит е 0% тоа беше поентата.
--- надополнето: 27 август 2012 во 09:00 ---
Кое е поскапо задолжување?
Надворешното задолжување, напишав во претходните постови
 

leandra

Модератор
Член од
25 јануари 2007
Мислења
23.641
Поени од реакции
38.562
Муабетот беше дека држава нема да може да ги сервисира своите обврски и сега а и во иднина ако буџетскиот дефицит е 0% тоа беше поентата.
--- надополнето: 27 август 2012 во 09:00 ---

Надворешното задолжување, напишав во претходните постови

Е скапичко е. Особено ако го користиш за социјални трансфери и зголемување на државна администрација. На долг рок ќе си ја ставиш јамката околу врат, зарем не? :)
Тоа е исто да земаш плата 12 000 денари, а да трошиш плус од кредитна картичка за јадење, пиење и шетање. Кад тад ќе ти тропнат на врата извршители.
 

Zebulon

Шабан страјкс агејн
Член од
20 јули 2012
Мислења
143
Поени од реакции
156
, се почнува една делница за пругата кон Бугарија, тие рати тие камати ,во иднина ќе треба да се враќаат,
Ова со пругата е многу јако, пругата напредува со темпо од 1 нанмотар годишно. Да ја испратевме 114-тата бригада на ОНА во работна акција, досега 5 пати ќе бе завршена.
 
Член од
21 март 2012
Мислења
3.277
Поени од реакции
3.055
Муабетот беше дека држава нема да може да ги сервисира своите обврски и сега а и во иднина ако буџетскиот дефицит е 0% тоа беше поентата.
=
Како не може ?

Се што треба е да го скрати буџетот колку што се примањата и ќе нема дефицит.Ако треба нека се стави некој од владата ќе му кажам 1000 начини како да исчезне дефицитот,кои впрочем и самите ги знаат али не сакаат да ги применуваат.

Отпушти 10-20 К државна администрација и ете нема дефицит.
Скрати плати на прв ешалон државна власт за 50% и укини привилегии и ете нема дефицит.


Мене ако тековните трошоците за овој месец ми се повисоки од примањата тогаш не идам во банка да земам кредит или не пуштам записи туку кратам од трошоците.Не очекувам ништо помалку и од државата.
 
Член од
17 април 2012
Мислења
2.335
Поени од реакции
2.095
Е скапичко е. Особено ако го користиш за социјални трансфери и зголемување на државна администрација. На долг рок ќе си ја ставиш јамката околу врат, зарем не? :)
Тоа е исто да земаш плата 12 000 денари, а да трошиш плус од кредитна картичка за јадење, пиење и шетање. Кад тад ќе ти тропнат на врата извршители.
Дека сум за намалување на јавната администрација сум , многу пати го имам кажано тоа, но дека не се вложува во инфраструктура не би се согласил може не се вложува колку јас или ти сакаме аме не е без ништо,прееска спомна проекти за култура алудираше на Скопје 2014 , сега нема да го гледаме од естетска туку од економска смисла, до сега Македонија за 20 години добар дел она на име на кирии плати еден проект колку што вреди Скопје 2014, добар дел од државните институции бла бла се под кирија, отакко ке се изградат објектите во тие згради ќе бидат сместени државни институции, за 15-20 години ќе ни се вратат тие пари што се вложени во тие згради и после тој период државата ќе биде во ќар зошто место откако ќе се поврати инвестицијата државата од тој момент е веќе во добивка нема да плаќа кирии што во случај да не беа изградени уште ќе плаќаше, тоа се идни заштеди за држава која може да ги пренасочи за други цели, поентата е се имам шетано низ цела македонија и порано и сега и знам како изгледало порано неасфалтиран пат или асфалтиран пат пред 60 години а како е асфалтирано и направено зборам за локални патчиња, после хидроцентрала свети петка изградена е сега се полни со вода, изградба на сали, стадиони, изградба на улици во Скопје итн не можеме да кажеме дека не се инфраструктура и во тие инвестиции се ангажираат македонски градежни компании добар дел од градежните матерјали се со македонски потекло , а градежната индустрија потегнува уште 20 други индустрии, дека недостасуваат автопати точно е , дека недостасуваат железници, и повеќе енергетски објекти точно е такви инфраструктурни објекти највеќе ни требаат, но чим се потпишани договори за заем со Еиб и е во фаза на избор на изведувач кој ЕИБ го надгледува, и почетокот на следнава година треба да се гради автопатот смоквица демир капија не би се сложил дека не се гради, зошто самата постапка на такви проекти бара неколку години подготовоска барање финансиер во случајов Европската инвестициска Банка, не се прават такви проекти за 3 години, некој порано да почнел бар да направи подготовка на техничкиот дел веќе ќе беше одамна почната изградба. ист е и примерот со пругата., го затворија клириншкиот долг ќе влезатт 60 милиони евра за изградба на гасовод, бара владата финансиер за гасификација бара зошто целата гасификација чини 350 мил евра, ама не може се за неколку месеци да се заврши за такви крупни проекти треба и повеќе време и за техничка докуменација и за физибилити студии и за наоѓање на финансиер и за избор на изведувач и рок додека се почне со изградба итн не може преку ноќ не е ова отварање на некое погонче посложен и подолготраен процес е. Дека се мрднаа работие од мртва точка се мрднаа и е видливо на терен. Е сега друго прашње е што правеше една друга партија кога беше на власт а се беше исто а буџетите се трошеа. Но да негираме потпишани договори на кој финансиер и контрола врши Е.И.Б , и да викаме дека ништо не случува е нонсес. Тоа се фактите, ако не и верувате на најголемата банка во европа за инфраструктурни проекти, која е орган на Еу ок тогаш:)
 

leandra

Модератор
Член од
25 јануари 2007
Мислења
23.641
Поени од реакции
38.562
Дека сум за намалување на јавната администрација сум , многу пати го имам кажано тоа, но дека не се вложува во инфраструктура не би се согласил може не се вложува колку јас или ти сакаме аме не е без ништо,прееска спомна проекти за култура алудираше на Скопје 2014 , сега нема да го гледаме од естетска туку од економска смисла, до сега Македонија за 20 години добар дел она на име на кирии плати еден проект колку што вреди Скопје 2014, добар дел од државните институции бла бла се под кирија, отакко ке се изградат објектите во тие згради ќе бидат сместени државни институции, за 15-20 години ќе ни се вратат тие пари што се вложени во тие згради и после тој период државата ќе биде во ќар зошто место откако ќе се поврати инвестицијата државата од тој момент е веќе во добивка нема да плаќа кирии што во случај да не беа изградени уште ќе плаќаше, тоа се идни заштеди за држава која може да ги пренасочи за други цели, поентата е се имам шетано низ цела македонија и порано и сега и знам како изгледало порано неасфалтиран пат или асфалтиран пат пред 60 години а како е асфалтирано и направено зборам за локални патчиња, после хидроцентрала свети петка изградена е сега се полни со вода, изградба на сали, стадиони, изградба на улици во Скопје итн не можеме да кажеме дека не се инфраструктура и во тие инвестиции се ангажираат македонски градежни компании добар дел од градежните матерјали се со македонски потекло , а градежната индустрија потегнува уште 20 други индустрии, дека недостасуваат автопати точно е , дека недостасуваат железници, и повеќе енергетски објекти точно е такви инфраструктурни објекти највеќе ни требаат, но чим се потпишани договори за заем со Еиб и е во фаза на избор на изведувач кој ЕИБ го надгледува, и почетокот на следнава година треба да се гради автопатот смоквица демир капија не би се сложил дека не се гради, зошто самата постапка на такви проекти бара неколку години подготовоска барање финансиер во случајов Европската инвестициска Банка, не се прават такви проекти за 3 години, некој порано да почнел бар да направи подготовка на техничкиот дел веќе ќе беше одамна почната изградба. ист е и примерот со пругата., го затворија клириншкиот долг ќе влезатт 60 милиони евра за изградба на гасовод, бара владата финансиер за гасификација бара зошто целата гасификација чини 350 мил евра, ама не може се за неколку месеци да се заврши за такви крупни проекти треба и повеќе време и за техничка докуменација и за физибилити студии и за наоѓање на финансиер и за избор на изведувач и рок додека се почне со изградба итн не може преку ноќ не е ова отварање на некое погонче посложен и подолготраен процес е. Дека се мрднаа работие од мртва точка се мрднаа и е видливо на терен. Е сега друго прашње е што правеше една друга партија кога беше на власт а се беше исто а буџетите се трошеа. Но да негираме потпишани договори на кој финансиер и контрола врши Е.И.Б , и да викаме дека ништо не случува е нонсес. Тоа се фактите, ако не и верувате на најголемата банка во европа за инфраструктурни проекти, која е орган на Еу ок тогаш:)
Ако за инфраструктурен проект ги сметаш Скопје 2014 и спортски сали, тогаш јас не гледам потреба да дебатирам :)
 

Zebulon

Шабан страјкс агејн
Член од
20 јули 2012
Мислења
143
Поени од реакции
156
Дека сум за намалување на јавната администрација сум , многу пати го имам кажано тоа, но дека не се вложува во инфраструктура не би се согласил може не се вложува колку јас или ти сакаме аме не е без ништо,прееска спомна проекти за култура алудираше на Скопје 2014 , сега нема да го гледаме од естетска туку од економска смисла, до сега Македонија за 20 години добар дел она на име на кирии плати еден проект колку што вреди Скопје 2014, добар дел од државните институции бла бла се под кирија, отакко ке се изградат објектите во тие згради ќе бидат сместени државни институции, за 15-20 години ќе ни се вратат тие пари што се вложени во тие згради и после тој период државата ќе биде во ќар зошто место откако ќе се поврати инвестицијата државата од тој момент е веќе во добивка нема да плаќа кирии што во случај да не беа изградени уште ќе плаќаше, тоа се идни заштеди за држава која може да ги пренасочи за други цели, поентата е се имам шетано низ цела македонија и порано и сега и знам како изгледало порано неасфалтиран пат или асфалтиран пат пред 60 години а како е асфалтирано и направено зборам за локални патчиња, после хидроцентрала свети петка изградена е сега се полни со вода, изградба на сали, стадиони, изградба на улици во Скопје итн не можеме да кажеме дека не се инфраструктура и во тие инвестиции се ангажираат македонски градежни компании добар дел од градежните матерјали се со македонски потекло , а градежната индустрија потегнува уште 20 други индустрии, дека недостасуваат автопати точно е , дека недостасуваат железници, и повеќе енергетски објекти точно е такви инфраструктурни објекти највеќе ни требаат, но чим се потпишани договори за заем со Еиб и е во фаза на избор на изведувач кој ЕИБ го надгледува, и почетокот на следнава година треба да се гради автопатот смоквица демир капија не би се сложил дека не се гради, зошто самата постапка на такви проекти бара неколку години подготовоска барање финансиер во случајов Европската инвестициска Банка, не се прават такви проекти за 3 години, некој порано да почнел бар да направи подготовка на техничкиот дел веќе ќе беше одамна почната изградба. ист е и примерот со пругата., го затворија клириншкиот долг ќе влезатт 60 милиони евра за изградба на гасовод, бара владата финансиер за гасификација бара зошто целата гасификација чини 350 мил евра, ама не може се за неколку месеци да се заврши за такви крупни проекти треба и повеќе време и за техничка докуменација и за физибилити студии и за наоѓање на финансиер и за избор на изведувач и рок додека се почне со изградба итн не може преку ноќ не е ова отварање на некое погонче посложен и подолготраен процес е. Дека се мрднаа работие од мртва точка се мрднаа и е видливо на терен. Е сега друго прашње е што правеше една друга партија кога беше на власт а се беше исто а буџетите се трошеа. Но да негираме потпишани договори на кој финансиер и контрола врши Е.И.Б , и да викаме дека ништо не случува е нонсес. Тоа се фактите, ако не и верувате на најголемата банка во европа за инфраструктурни проекти, која е орган на Еу ок тогаш:)
...................
Лаву Македонски, ете ти 20 точки да ги вметнеш во текстот. Од толку што се засили по асфалтираните локални патчиња не можеш ни точка да ставиш. Што ти е прогрес!
 
Z

zmej gorjanin

Гостин
Тотално неизводливо, а и многу штетно. Владата сака да има ефтини пари за постојано да крпи дупки во буџетот и супер и е ситуацијата како што е. Ако им стават дупли даноци за купување записи, ќе има помал интерес за купување записи, и владата ќе мора да ги направи поатрактивни со зголемување на каматите. Со тоа ќе идат и поголеми даноци за одплаќање на догот и дотепување на стопанството. Единствен излез е намалување на администрацијата, намалување на трошењето, намалување на задолжувањето. Додатен проблем е што со самото дупло оданочување, неповратно државата цица пари од банките и уште толку се намалува капиталот што може да биде пласиран како кредити.
Имаше чекори со намалување на дисконтната вредност на благајничките записи и намалување на фреквенцијата на нивно емитување од неделно на месечно ниво. Ама нашиве банки се ајвани, си ја искалкулираа намалената камата од благајнички записи и ги намалија каматите на штедните влогови со што си ја зголемија маржата. Ама џабе си ја зголемија маржата кога немаат гз да даваат кредити иако народна банка им дава сигнал да ја зголемат кредитната активност. Според мене потребна ни е порелаксирана монетарна политика и новиот гувернер прави такви чекори, односно намалување на каматните стапки на кредитите, само што тоа треба да биде проследено и со соодветна владина стратегија за развој на мали и средни претпријатија не без никаков план. Така и денарот самиот ќе депрецира и увозот ќе поскапи постепено, без да има потреба од штетна девалвација.
 

Zebulon

Шабан страјкс агејн
Член од
20 јули 2012
Мислења
143
Поени од реакции
156
Така и денарот самиот ќе депрецира и увозот ќе поскапи постепено, без да има потреба од штетна девалвација.
Ај објасни ми како ќе се изведе вакво чудо.
 
Z

zmej gorjanin

Гостин
Ај објасни ми како ќе се изведе вакво чудо.
Со намалување на каматите ќе се намали и побарувачката за денари, односно ќе се намалат депозитите во денари што ќе значи и паѓање на вредноста на денарот во однос на еврото, капиталот ќе стане поевтин и ќе има одреден пораст на инфлација. Проблемот е што кај нас кредитната активност е толку мала што ниту може да се каже дека има сериозност од покачување на стапката на CPI, а сега е околу 2% на годишно ниво, до тоа ниво што имаме неликвидна економија, плќањата не се вршат во пари туку во стока, со компензација.
 
Член од
14 ноември 2009
Мислења
17.329
Поени од реакции
15.588
Мислев да му реплицирам на Лиончето, али после се што истреска во последниот пост не е вредно... Да имаш знаење и да го користиш погрешно е полошо од воопшто да немаш знаење...
 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.855
Поени од реакции
12.394
А ова ти од искуство го збориш? Сопственик си на компанија или менаџер на повисока функција па ова го тврдиш? Факт е дека контролите се зголемени ...
баш така...дваестина семејства/компании ја работат Македонија како бавча. Од една фирма што работи со струја..., семејство задолжено за печатниците и учебникарството, заедно со уште две звучни имиња (од Технометал и Железара) во здравството, луѓето од трета фирма со гасоводот, овде ќе прочиташ и за нечија фирма ангажирана за лектура на учебници , ....и ред нивни помали фирмички. И велиш дека се е регуларно.
Македонија има најлоша економија не ради народот шо не чини или не работи или не е квалификуван (бегалците од Сомалија не се поквалификувани за работници) или ситните фирмаџии.
баш во време на криза треба да да инвестира во инфраструктура,еве во овие години ќе се вракаат позајмените средства од пред неколку години .
на страна што водоводот, асфалтот, здравствените, образовни, станбени и други објекти, патиштата и струјата ни се дар од Крал Петар или Тито...Половина Скопје изградба на парно е стопирано, гасификацијата на домовите ниту е започната, онаа што постои колку што се сеќавам половината е изградена од народни-буџетски пари. До каде е АМБО или и тоа пропадна ради виши интереси, до каде е пругата...
 

Kajgana Shop

На врв Bottom