Дека сум за намалување на јавната администрација сум , многу пати го имам кажано тоа, но дека не се вложува во инфраструктура не би се согласил може не се вложува колку јас или ти сакаме аме не е без ништо,прееска спомна проекти за култура алудираше на Скопје 2014 , сега нема да го гледаме од естетска туку од економска смисла, до сега Македонија за 20 години добар дел она на име на кирии плати еден проект колку што вреди Скопје 2014, добар дел од државните институции бла бла се под кирија, отакко ке се изградат објектите во тие згради ќе бидат сместени државни институции, за 15-20 години ќе ни се вратат тие пари што се вложени во тие згради и после тој период државата ќе биде во ќар зошто место откако ќе се поврати инвестицијата државата од тој момент е веќе во добивка нема да плаќа кирии што во случај да не беа изградени уште ќе плаќаше, тоа се идни заштеди за држава која може да ги пренасочи за други цели, поентата е се имам шетано низ цела македонија и порано и сега и знам како изгледало порано неасфалтиран пат или асфалтиран пат пред 60 години а како е асфалтирано и направено зборам за локални патчиња, после хидроцентрала свети петка изградена е сега се полни со вода, изградба на сали, стадиони, изградба на улици во Скопје итн не можеме да кажеме дека не се инфраструктура и во тие инвестиции се ангажираат македонски градежни компании добар дел од градежните матерјали се со македонски потекло , а градежната индустрија потегнува уште 20 други индустрии, дека недостасуваат автопати точно е , дека недостасуваат железници, и повеќе енергетски објекти точно е такви инфраструктурни објекти највеќе ни требаат, но чим се потпишани договори за заем со Еиб и е во фаза на избор на изведувач кој ЕИБ го надгледува, и почетокот на следнава година треба да се гради автопатот смоквица демир капија не би се сложил дека не се гради, зошто самата постапка на такви проекти бара неколку години подготовоска барање финансиер во случајов Европската инвестициска Банка, не се прават такви проекти за 3 години, некој порано да почнел бар да направи подготовка на техничкиот дел веќе ќе беше одамна почната изградба. ист е и примерот со пругата., го затворија клириншкиот долг ќе влезатт 60 милиони евра за изградба на гасовод, бара владата финансиер за гасификација бара зошто целата гасификација чини 350 мил евра, ама не може се за неколку месеци да се заврши за такви крупни проекти треба и повеќе време и за техничка докуменација и за физибилити студии и за наоѓање на финансиер и за избор на изведувач и рок додека се почне со изградба итн не може преку ноќ не е ова отварање на некое погонче посложен и подолготраен процес е. Дека се мрднаа работие од мртва точка се мрднаа и е видливо на терен. Е сега друго прашње е што правеше една друга партија кога беше на власт а се беше исто а буџетите се трошеа. Но да негираме потпишани договори на кој финансиер и контрола врши Е.И.Б , и да викаме дека ништо не случува е нонсес. Тоа се фактите, ако не и верувате на најголемата банка во европа за инфраструктурни проекти, која е орган на Еу ок тогаш