Евтини авионски карти

Darklady

Модераторка
Член од
29 октомври 2011
Мислења
5.545
Поени од реакции
34.858

Vuki-Viola-Fan

Solo Fiorentina
Член од
18 мај 2008
Мислења
3.502
Поени од реакции
680
Posto gledam deka cenive variraat od vreme na vreme, dali znae nekoj koga obicno ima popusti na kartite
 

Зајче

Бело, и тоа!
Член од
13 септември 2008
Мислења
3.439
Поени од реакции
3.945
На Wizzair платив со банковен налог уште во понеделникот и се уште пишува дека се чека плаќање. Некој до сега да не има што плаќал вака, да ми каже колку чекал :/
 

Tranquilis

Putting Macedonia on the map.
Член од
10 август 2011
Мислења
526
Поени од реакции
657
На Wizzair платив со банковен налог уште во понеделникот и се уште пишува дека се чека плаќање. Некој до сега да не има што плаќал вака, да ми каже колку чекал :/
Не се грижи, резервацијата истекува дури после 8 дена.
--- надополнето: 25 октомври 2012 во 09:01 ---
Posto gledam deka cenive variraat od vreme na vreme, dali znae nekoj koga obicno ima popusti na kartite
Моментално има попуст од пет евра по насока. Ако се зачлениш во Wizz Club. 15 евра по насока.

Што сакаш да кажеш со „цените варираат од време на време„? На секој лет, 95-99% е веројатноста дека цената ќе оди нагоре како што се приближува датумот на летање. Има исклучоци, но тие се реткост.
 
R

Rockstar90

Гостин
Не мора да значи дека на секој лет цената ќе оди нагоре како што се приближува датумот на летање. Преку Ryanair честопати знаат да ги креваат цените како се ближи датумот, и после одеднаш пак да ги спуштат како што биле уште пред месец дена. Така да, варира тоа, па кој се опече се опече. А ти гледаш цените растат, се паничиш, купуваш карта, и утредента гледаш дупло поефтино. Бизнис финта, тоа е.
 

Windfucker

Телемит, Темплар, Масон, Сциентолог во целибат
Член од
30 април 2010
Мислења
8.459
Поени од реакции
15.326
Има нешто со нискобуџетниве до Загреб во Ноември?
 

Tranquilis

Putting Macedonia on the map.
Член од
10 август 2011
Мислења
526
Поени од реакции
657
Не мора да значи дека на секој лет цената ќе оди нагоре како што се приближува датумот на летање. Преку Ryanair честопати знаат да ги креваат цените како се ближи датумот, и после одеднаш пак да ги спуштат како што биле уште пред месец дена. Така да, варира тоа, па кој се опече се опече. А ти гледаш цените растат, се паничиш, купуваш карта, и утредента гледаш дупло поефтино. Бизнис финта, тоа е.
Не ни правам муабет за РајанЕр, премногу се лабилни.

Ајде, на страна тоа што си го забележала - доколку би требала да дадеш совет, би кажала ли на некој да чека додека цените ненадејно паднат?

Правиме муабет за правила на игра и веројатност. (Башка што јас ги контролирам цените па знам.)
 
Член од
20 октомври 2012
Мислења
3.612
Поени од реакции
6.239
Tuka mozeme da pisuvame za eftini avionski karti koj sto se nudat, slobodno ako ve interesira od koe do koe bilo mesto postavuvajte prasanja ke vi gi odgovaram. Eve jas ke pocnam.

Kako sto znaeme niz Evropa letaat povejke eftini avio komapnii ili low cost airlines, gi koristat pomalite aerodromi i letaat do site mesta niz Evropa. Edni od najpoznatite se Ryan Air koj sto ja zavzemaa skoro cela Evropa so isklucok na Balkan i vklucena Grcija.
Vejke ima najavi deka ke pocnat da letaat i za Grcija. Za Balkan ne sakaat da slusnat , ma da se zboruva za brzo vreme deka ke pocnat da letaat za Hrvatska i Slovenia i Bigarija.
Za da dojdes do Skopje , primer od Avstralia treba da se palti za avionska karta minimum $2500AUD, najeftino sto moze da se najde (Austrian Airlines pa so Mat) ili Emirates i Jat preku Dubai i Bejrut i Belgrade za okolu 2800$AUD.
Ima sega poeftini karti da se zemat, eve vi nekolku ideji. Skopje kako Skopje nikogas nema da bide toa sto nekoj si go zacrtal u glava so edna avio komapnija, bozem sme South Korea nie sto postojano Korean Air ili Asiana ke gledame na Incheon. Tie imaat ista politika kako Makednskata, ne dozvoluvaat stranski avikomapnii da letaat redovno na taa linija do i od Incheon (Seoul). Da go ostavime Incheon nastrana...
Site sto sakaat da letaat za Evropa i posiroko se otvorija vratite i za makeodnski drzavjani , od edna starna ke se zatvorat zabrzo vreme.
nadaleku poznatite aviokompanii niz Evropa , a najmalku poznati kaj nas vo Makedoija. Toa se :
http://www.skyeurope.com/en/ Sky Europe
http://wizzair.com Wizz Air

letaat sekoj dnevno do i od Sophia , kako najblisko resenie do Skopje.

Nakratko za Sky Europe.

Letaat za Sofia od Vienna , t.e. Bratislava.
cenite za avio karti se od 10 Euro eden pravec.
Site sto ziveaat Canada, Amerika, Australia , moza da dojdat do Vienna da kupat karta pa posle so Avtobus do Bratislava (okolu 1:30min najmnogu) pa so avion do Sophia. Karata za avtousot e vklucena vo aviokarata , ne se plajka dopolnitelno.
primer od Australia.
Ako karta do Makedonija e 2500$ do Skopje ili Ohrid, do Vienna e 1200$AUD povratna, i plus uste najmnogu 50Euro za povratna karta do Sophia od Vienna so vkluceni transveri od Vienana do Bratislava i obratno. toa e badijala. Ako saka nekoj da zastedi pari toa e dobro resenie.
Od Sofia ste povrazni so Sky Europe do polno gradovi, London, Rim,Frankfurt....\
avio kartite se kupuvaat On line.
Za povejke informacii postetego nivniot web site:
http://www.skyeurope.com/en/

2. Wizz Air
Letaat isto do Sophia so konekcija preku Budimepesta. Redovna avionska vrska od London ,go koristat aerodormot Luton, od Heatrow od Termianl 4 ima postojano avtobusi koj sto odat za Luton, odaleceni se okolu 90 min. Makeodnskite drzavajani koj sto patuvaat na relacija Makeodnija-Canada/Amerika ne im treba Transit viza, na zalost tie sto imaat mak pasosi od Australia im treba viza.
Wizz Air leta i od Rome, Frankfurt , Lonodn -Luton, Paris , Amsterdam i site pogolemi gradovi od Evropa do Sophia za neverojatni 10Euro , (zavisi od sezona).
patnicite koj sto letaat na relacija Australia - Amsterdam na letovite na ANA , mozat vozot od Amsterdam do Studgard i povejke gradovi niz Geramnija vklucuvajki i go Zurich vo Swiss mozat da go koristat za bespari. cenata e vklucena vo kartata , pa od Germanija da nasatvat za Sophia, vo Geraminja kako sto kazav go koristat aerodormot Hahn. Ovie dve komapnii ne se novi niz evropa , letaat dolgo vreme i imaat dobra istorija zad sebe, Wizz Air sajtot e preveden i na Bugarski jazik, hrvatski , slovenski.
Rayan Air nema namera da letaat za Makedonija, a ovie dve komapnii isto taka, Easy Jet , naskoro najavauvaat letovi za Bugarija, Hrvatska , Slovenija.Koristat sovremeni avioni od Tipot na Air Bus A320 i Boeing 737-500 ili 737 serijata, bas me cudi , kako Bugarija uspea vo se da profitira?

*Za Patnicite od Australia ili koj drugi zaenteresirani koj sto letaat od Evropa - Azija - Australia - New Zealand , koj sto letaat na relacija za AMS so ANA ako sakaat povise informacii kako sakaat da go koristat vozot za bespari i kako da nastavat na letovite na ovie komapnii Wizz Air and Sky Europe neka prasaat
Го читам постов напишан далечната 2006 година и неможам да прекинам да се смејам колку само се сменија работите :pos:
 

Apple

It's good to be good
Член од
11 октомври 2009
Мислења
3.022
Поени од реакции
1.282
Не мора да значи дека на секој лет цената ќе оди нагоре како што се приближува датумот на летање. Преку Ryanair честопати знаат да ги креваат цените како се ближи датумот, и после одеднаш пак да ги спуштат како што биле уште пред месец дена. Така да, варира тоа, па кој се опече се опече. А ти гледаш цените растат, се паничиш, купуваш карта, и утредента гледаш дупло поефтино. Бизнис финта, тоа е.
Баш од што цените така изненада им паѓаат, така со ладен туш ги полија патниците од Дубровник кои требаа да летаат за Стокхолм од Рајан Ер кога летот бил откажан 5мин пред да започне полнење на авионот па така патниците извисиле.Како јагода на шлаг било тоа што истиот авион полетал празен после 2 часа назад за Стокхолм без патниците без објаснување. Таа компанија иако многумина ја сметаат за најдобра нискобуџетна компанија сепак не е поради многу други причини. Една од причините што мене лично ме загрижува е тоа што се повеќе Safety records говорат дека Рајан Ер започнал да забушава во одржување на нивните воздухоплови. Пред некое време два лета на истата компанија принудно слетаа во Шпанија бидејќи авионите немале гориво. Пред извесен период исто така Норвешка покренала постапка за преиспитување на дозвола за летање на Рајан Ер таму затоа што не ги исполнила критериумите за безбедност. Не велам дека се лоши или незнам што, но јас не би седнал во авион во кој можеби штеди на гориво па уште да ми падне некаде поради тоа. Сите нискобуџетни штедат ама изгледа Рајан ептен. Друга негативна работа кај Рајан Ер е тоа што тие имаат огромни побарувања за да ти отворат дестинација за летање, сакаат 90% наполнети авиони,гориво по дисконт цени,и ослободување од авионски такси. Тоа е една од причините зошто и ги нема кај нас.Македонија има само 1 да речеме аеродром кој постојано има летови и нема алтернативен на него.Во другите големи европски градови обично освен главниот аеродром во близина постои и друг аеродром кој што нуди помали трошоци за оперирање на летови и тоа го користат овие нискобуџетни.Нормално со автобус, со воз се префрлаат сите до центар на градот и слично. Токму поради ова Рајан Ер не е заинтересиран а и нетреба. Тоа што Визер направи исчекор со мала земја како Македонија е баш голема работа. Бидејќи другите не одминаа, се надевам дека овие рути ќе се стабилизираат и во иднина ќе воведат и други линии што ќе бидат побарувани од домашниот пазар.Без ризик нема успех.
 

Tranquilis

Putting Macedonia on the map.
Член од
10 август 2011
Мислења
526
Поени од реакции
657
Бидејќи другите не одминаа, се надевам дека овие рути ќе се стабилизираат и во иднина ќе воведат и други линии што ќе бидат побарувани од домашниот пазар.Без ризик нема успех.
Сега за сега, личи на арно.
Ќе треба малку време за навистина да тргне, но индикациите се неутрални, со шанса да станат позитивни.
Ако продолжи да се развива позитивно, очекувајте во 2013-та да биде отворена линија за Брисел (тоа беше ветено на Владата, не дека очекуваме којзнае каква побарувачка). За нешто повеќе ќе видиме.
 

Apple

It's good to be good
Член од
11 октомври 2009
Мислења
3.022
Поени од реакции
1.282
Сега за сега, личи на арно.
Ќе треба малку време за навистина да тргне, но индикациите се неутрални, со шанса да станат позитивни.
Ако продолжи да се развива позитивно, очекувајте во 2013-та да биде отворена линија за Брисел (тоа беше ветено на Владата, не дека очекуваме којзнае каква побарувачка). За нешто повеќе ќе видиме.
Баш ми е мило што е неутрално се плашев само на лошо да не биде. Имајќи во предвид дека сме мала земја, а кои се очекувања на нискобуџетна компанија добро е што е некоја средина. Е тоа ценам за Визер што знае да размислува на долгорочен план, можеби сега load factor нема да биде 95% како Србија но со тек на времето ќе се подобри.

Заборавив нешто да прашам

Дали ако евентуално се воведе линија за Брисел ќе биде исплатливо? Jetairfly има сезонска линија незнам зошто да има дупла...
Мислам дека Барселона,Париз тие линии се многу по привлечни него Брисел
 
R

Rockstar90

Гостин
Баш од што цените така изненада им паѓаат, така со ладен туш ги полија патниците од Дубровник кои требаа да летаат за Стокхолм од Рајан Ер кога летот бил откажан 5мин пред да започне полнење на авионот па така патниците извисиле.Како јагода на шлаг било тоа што истиот авион полетал празен после 2 часа назад за Стокхолм без патниците без објаснување. Таа компанија иако многумина ја сметаат за најдобра нискобуџетна компанија сепак не е поради многу други причини. Една од причините што мене лично ме загрижува е тоа што се повеќе Safety records говорат дека Рајан Ер започнал да забушава во одржување на нивните воздухоплови. Пред некое време два лета на истата компанија принудно слетаа во Шпанија бидејќи авионите немале гориво. Пред извесен период исто така Норвешка покренала постапка за преиспитување на дозвола за летање на Рајан Ер таму затоа што не ги исполнила критериумите за безбедност. Не велам дека се лоши или незнам што, но јас не би седнал во авион во кој можеби штеди на гориво па уште да ми падне некаде поради тоа. Сите нискобуџетни штедат ама изгледа Рајан ептен. Друга негативна работа кај Рајан Ер е тоа што тие имаат огромни побарувања за да ти отворат дестинација за летање, сакаат 90% наполнети авиони,гориво по дисконт цени,и ослободување од авионски такси. Тоа е една од причините зошто и ги нема кај нас.Македонија има само 1 да речеме аеродром кој постојано има летови и нема алтернативен на него.Во другите големи европски градови обично освен главниот аеродром во близина постои и друг аеродром кој што нуди помали трошоци за оперирање на летови и тоа го користат овие нискобуџетни.Нормално со автобус, со воз се префрлаат сите до центар на градот и слично. Токму поради ова Рајан Ер не е заинтересиран а и нетреба. Тоа што Визер направи исчекор со мала земја како Македонија е баш голема работа. Бидејќи другите не одминаа, се надевам дека овие рути ќе се стабилизираат и во иднина ќе воведат и други линии што ќе бидат побарувани од домашниот пазар.Без ризик нема успех.
Не се исплати да леташ со Рајан ако си од Македонија, баш поради тоа што немаат директен лет од Скопје. Ако треба да платиш и превоз до Солун 40 евра натака и навака, и куферот во 2 правци 50 евра, сума сумарум цената севкупно ти искача како да леташ со нормален, не нискобуџетен авион, и тоа дирекно од Скопје. Разликата може ќе биде 20 - 30 евра. И башка Рајан се многу тесни. Така да најубаво да си резервираш со нормален авион порано додека картите се поефтини, и да не се плашиш дали летот ќе биде одложен или дали авионот ќе ти се сруши како што викаш, што нема логика според мене тоа со горивото, али нема везе.
 

Apple

It's good to be good
Член од
11 октомври 2009
Мислења
3.022
Поени од реакции
1.282
Не се исплати да леташ со Рајан ако си од Македонија, баш поради тоа што немаат директен лет од Скопје. Ако треба да платиш и превоз до Солун 40 евра натака и навака, и куферот во 2 правци 50 евра, сума сумарум цената севкупно ти искача како да леташ со нормален, не нискобуџетен авион, и тоа дирекно од Скопје. Разликата може ќе биде 20 - 30 евра. И башка Рајан се многу тесни. Така да најубаво да си резервираш со нормален авион порано додека картите се поефтини, и да не се плашиш дали летот ќе биде одложен или дали авионот ќе ти се сруши како што викаш, што нема логика според мене тоа со горивото, али нема везе.
Епа види вака ова ти стои муабетов дека најдобро е нормален лет ама еве да речеме, јас сакам да одам на 2 дена во Дортмунд.Ми се исплати да земам карта од 100 и нешто евра па и повеќе, па плус да ги додадам сите останати работи за 2 дена?Не.
Ова со нискобуџетниве е рај за такви кратки одмори па и подолги зошто да не.А иначе исто не ги сваќам другиве кога ќе ми кажат има летови од Софија, има од Солун, баш супер си кажа додека дојдеш до таму ти летнаа пак пари плус малтретирање и се тоа.Едно е од Скопје друго е да се макнеш по други градови.А иначе приказната со Рајан Ер е вистинска за горивото, еве и линк.

http://www.france24.com/en/20120823-aviation-low-cost-ryanair-sparks-safety-fears-after-low-fuel-emergency-landings-ireland-spain

После овој скандал со нив никогаш нема ни да помислам да седнам во нивен авион.Сваќам дека се штеди, ама да загинам дека авионот немал гориво не фала. Подобро нека е неисправен него од такви бизарни глупости
 

Tranquilis

Putting Macedonia on the map.
Член од
10 август 2011
Мислења
526
Поени од реакции
657
Дали ако евентуално се воведе линија за Брисел ќе биде исплатливо? Jetairfly има сезонска линија незнам зошто да има дупла...
Мислам дека Барселона,Париз тие линии се многу по привлечни него Брисел
Не сум оптимист во врска со финансискиот успех на евентуална линија Скопје-Брисел, но конкретните причини за отварање ги спомнав погоре.

Во врска со Париз, Барселона и слични.. да, атрактивни за просечниот македонски граѓанин. За жал, бизнисот го движат некои други играчи со подобра куповна моќ. Нејсе, ќе видиме - делумно зависи од останатите рути од Скопје, делумно од евентуалниот успех на соодветни линии од Белград.
 
Член од
25 октомври 2008
Мислења
534
Поени од реакции
75
Дали има некој што знае колку пари е повратна карта до Холандија и Италија?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom