просекот на ај кјуто е потполно небитен, и донекаде дури и има смисол дека жените се во просек поинтелигетни. она што е битно е застапеноста на крајниот десен екстрем на дистрибуцијата.
кога мериш една едиснтвена варијабле, и правиш разлика само по еден фактор, кој е генетски, кој идеално ти ја дели популацијата на 50/50 невозможно е да правиш контроли дали тангата ги жуља жените повеќе од боксерици, па не се ефективни како мажите на тестот. со доволен број тестирани учесници, разликите и буката ќе се анулираат, и ќе останеш само на варијаблата мажи/жени. и тука е јасно: мажите се многу позастапени на екстремите на дистрибуцијата. врвот најинтелигентни луѓе секогаш ќе биде во огромна мерка машки:
http://science.sciencemag.org/content/269/5220/41.long
Except in tests of reading comprehension, perceptual speed, and associative memory, males typically outnumber females substantially among high-scoring individuals.
дека е ова така, очеглено е и на другата страна од дистрибуцијата; значително повеќе ретарди има помеѓу мажите отколку помеѓу жените.
http://science.sciencemag.org/content/269/5220/41.long
Almost all studies report that the prevalence of mental retardation is higher among males than females, especially among children less than 15 years of age.
И све ова има одлична еволутивна основа зошто е тоа така.[DOUBLEPOST=1459806356][/DOUBLEPOST]
да не те лаже никој. особено паметно звучиш.
Ги прочитав повеќето студии и тоа што пишуваш е точно. Мојата аргументација останува на овие искази.
-Ова не го решава проблемот со „интелигенција“ како емергентен феномен кој ако постои, не е дефиниран. Ако постојат параметри кои не се земени предвид, а може да бидат компоненти кои ја сочинуваат интелигенцијата, тие може да ја сменат дистрибуцијата на дијаграмот откако би биле вклучени во тестовите. Другата варијанта е елиминативен материјализам и негирање на интелигенција како постоечка појава, а тестирањето на различни перформанси да биде специјализирано и од случај до случај.
-Дистрибуцијата на дијаграмот е валидна за вештините кои се тестираат со што, машките покажуваат поголема застапеност на екстремите за конкретните вештини кои се тестирани од женските. Ради кокошка/јајце проблемот, не можеме да знаеме како факторот на едукација игра улога во случајов (геометриски, вербални и нумерички проблеми) и дали е поврзан со половите. Дали припадник на одреден пол бира тип на едукација што одговара на неговиот афинитет или едукацијата која е општествено наметната, доведува до тоа, женските/машките почесто да имаат такви или онакви афинитети или и двете со различен удел во крајниот резултат кој не мора да е подеднаков (што е најголемата веројатност). Општеството само по себе е составено од различна пропорција на машки и женски што пак влага у природа/околина кругот и кој/како ги диктира динамиците и ја има општествената моќ во различни култури.
Ова нема врска со IQ екстремите. У принцип, гение машко у математика е почест од гение женско во математика, со релативно исти мотивации и околински фактори битни за да одберат математика исто како што ретард машко за математика, е почеста појава од ретард женско за математика.
-Професиите кои во просек се окупирани од луѓе со IQ повисоко од 120, се доктори на науки/магистри, физика/хемија/природни науки, математика и сл. И во просек, има повеќе машки отколку женски што е логично ако се земе дијаграмот на дистрибуција така што, моменталната ситуација е таква, што останува да видиме е зошто е таква.
Ја не ја негирам можноста, полот инхерентно да игра некоја улога, само ги поставувам сите можни алтернативи.
-Дури и да има гени поврзани со полот и интелигенцијата, во знак прашање е можноста за подобрување на вештините потребни за решавање на овие тестови и разликите во Gf и Gc како и некои показатели дека работната меморија игра улога во способноста за процесирање проблеми. Со тоа, одредени фактори може да бидат променливи и ако одредени гени кои се карактеристични за половите играат улога во ова, а се променливи од околината, тогаш може да се јави потреба од иницирање на околински промени кои можат да доведат до промени на генетската експресија. Порастот на женски кои покажуваат подобри математички вештини, критичко размислување и зголемен интерес за инженерство и природните науки со годините, може да покажува контрибуција на некои околински фактори како едукација и култура.
Поради тоа, треба на пример да се изолираат жени со екстремно високо IQ и да се споредуваат со други жени и мажи кои имаат високо IQ за да се откријат генетските компоненти кои играат улога во појава на превисоко IQ и да се дознае зошто во просек, постојат многу повеќе машки со IQ > 120 отколку женски и дали гените одговорни за тоа се поврзани со полот или не, колку гени се одговорни за тоа и колку од тие се поврзани со полот, дали се непроменливи од околината или се променливи, дали може да се постигне активност на невроните по друг пат без притоа да се промени генетската експресија и до кој степен тие гени контрибуираат во појавата на луѓе со IQ > 120.
-Има студии кои покажуваат дека интересот за математика и наука повеќе се должи на околински фактори (кога го кажуем ова, подразбирам дека овие цело време интерактуваат со неврони и ја мењаат експресијата на гените така да не ја исклучувам генетиката), а тие фактори може да бидат контролирани.
-IQ то расте со секоја генерација во просек за двата пола што покажува дека стимулите од околината играат огромна улога како и ред други фактори што сепак, не значи дека ќе го намали јазот помеѓу број машки со IQ > 120 и број на женски со IQ > 120.
Поради проблеми од ваков карактер, потребно е посолидно тело од докази кои се невронаучни и генетски, со што ќе се донесат посоодветни заклучоци.