Мистичен
Човек
- Член од
- 23 јануари 2005
- Мислења
- 13.578
- Поени од реакции
- 1.097
Со глобализацијата, брендовите кои важеа како синоним за квалитет отворија погони во земјите кои што се во развој, нормално за да ги намалат цените на чинење на финалниот производ. Како јас есапам, ова страшно се одрази на квалитетот на нивните производи, иако наводно според производните спецификации квалитетот е контролиран.
Мижи асан да ти бае работава. Купуваш маичка од 2000 ден, по првото перење ти се ѕ'рцнува на работ под мишка или целата се прави со "цуфки". Купуваш патики, се одлепуваат по 1-2 месеци. Купуваш техничка роба, приказната е иста.
На што се должи ова? Каде отиде квалитетот? Или пак е намерно смислена стратегија за да има поголема потрошувачка. Доколку е квалитетно ќе те тера со години, доколку отиде у неповрат ќе мора да купиш пак и да им дадеш паричка повторно за неколку месеци.
Која е "цаката"? Има ли сеуште квалитет?
Мижи асан да ти бае работава. Купуваш маичка од 2000 ден, по првото перење ти се ѕ'рцнува на работ под мишка или целата се прави со "цуфки". Купуваш патики, се одлепуваат по 1-2 месеци. Купуваш техничка роба, приказната е иста.
На што се должи ова? Каде отиде квалитетот? Или пак е намерно смислена стратегија за да има поголема потрошувачка. Доколку е квалитетно ќе те тера со години, доколку отиде у неповрат ќе мора да купиш пак и да им дадеш паричка повторно за неколку месеци.
Која е "цаката"? Има ли сеуште квалитет?