Дали Србите се Словени?

• Креатор на темата anaveno
  • Време на започнување
A

anaveno

Гостин
Oд пописите за Далмација во 1851 и 1857 изведен од австриецот Карл фон Черниг..

Морлаци 143.780
Бокељци 31.720
Острвљани и приморци 157.342
Дубровчани [бивша Република] 45.834 [укључено 400 православних]

У к у п н о : 378.676

Kамо Срби?

Морлаци=Личани=Срби?

Oд сербскиот РАСТКО онлајн

N

n/a

Гостин
A be ti si nepopravliv...:pos2:
Djabe se trudam jas so inka da ti stavam malku od malku u toa pipernicata...
Ima edna pogovorka...vika:
Filozofot ne moze da kaze tolku pametni nesta...kolku sto magareto moze da porekne.
I uste edna:
Majmunot...:toe: ...sekogas si ostanuva majmun.Bezrazlika kolku zlato nosi na sebe!

N

n/a

Гостин
од пописите за Далмација во 1851 и 1857 изведен од австриецот Карл фон Черниг..

Морлаци 143.780
Бокељци 31.720
Острвљани и приморци 157.342
Дубровчани [бивша Република] 45.834 [укључено 400 православних]
У к у п н о : 378.676

камо Срби?...
Морлаци=Личани=Срби?...
камо Срби?...

од сербскиот РАСТКО онлајн
A be Saban...:vozbud:
U Makedonija bugarite kako pravat popis?
Onoj popot egzarhiski sto doagjal...kako kakvi gi zavel vernicite?
Kako makedonci...???:vozbud:
Istata rabota...pa cak i beter...po direktiva na istite tie vatikanski biskupi (u usta gi ebam) isklaa 700.000 lugje u Jasenovac.
Aj opameti se malku...cukni ja pipernicata...kolku pati treba da ti kazam?

Член од
1 февруари 2007
Мислења
Поени од реакции
A be ti si nepopravliv...:pos2:
Djabe se trudam jas so inka da ti stavam malku od malku u toa pipernicata...
Ima edna pogovorka...vika:
Filozofot ne moze da kaze tolku pametni nesta...kolku sto magareto moze da porekne.
I uste edna:
Majmunot...:toe: ...sekogas si ostanuva majmun.Bezrazlika kolku zlato nosi na sebe!
Smesnoto e deka koga anaveno treska gluposti i lagi za srbite go demantiras, a koga lupa istite gluposti za Bugarija go smetate za bog :pos2:

A

anaveno

Гостин
Oд "усташките" веб страни:

In 1389 was fought the great battle of Kosovo Polje, or the Field of Blackbirds, a large plain in Old Serbia, at the southern end of which is Skoplje. At this battle Serbian armies from all the Serb lands, including Bosnia, joined together in defence of their country for the last time. The issue of the battle was for some time in doubt, but was decided by the treachery and flight at the critical moment of one of the Serb leaders, Vuk Brankovi['c], son-in-law of Prince Lazar, with a large number of troops. Another dramatic incident was the murder of Sultan Murad in his tent by another Serbian leader, Milo[)s] Obili['c], who, accused of treachery by his own countrymen, vowed he would prove his good faith, went over to the Turks and, pretending to be a traitor, gained admission to the Sultan's presence and proved his patriotism by killing him. The momentary dismay was put an end to by the energetic conduct of Bayezid, son of Murad, who rallied the Turkish troops and ultimately inflicted total defeat on the Serbians. From the effects of this battle Serbia never recovered; Prince Lazar was captured and executed; his wife, Princess Milica, had to give her daughter to Bayezid in marriage, whose son thus ultimately claimed possession of Serbia by right of inheritance.

Princess Milica and her son Stephen continued to live at Kru[)s]evac, but Serbia was already a tributary of Turkey.
In the north, Hungary profited by the course of events and occupied Belgrade and all northern Serbia, but in 1396 the Turks defeated the Magyars severely at the battle of Nikopolis, on the Danube, making the Serbs under Stephen fight on the Turkish side.
Stephen also had to help Sultan Bajazet against the Tartars, and fought at the battle of Angora, in 1402, when Tamerlane captured Bayezid.

толку од одбраната на ЕУ од србите..

да не беа тие...можеби турците никогаш нема да останеа на балканот.

A

anaveno

Гостин
усташите против србите:

The Battle of Angora,
Friday, July 28, 1402 AD

By Vincent Tsao (алијас анте павелиќ)

The Ottomans deployed with Anatolian troops on the left, under Bayezit's son Sulieman. The center had Janissaries under the Sultan, and elite Sipahis under another son, Mohammed. The right included 20,000 armored Serbian knights under Bayezit's brother-in-law Stephan Lazarevitch, Despot of Serbia. The Mongols formed in three divisions and a reserve, under the aging Tamerlaine's personal command.

The Turks marched to attack. The Serbs rode down the light horse archers before them and crashed into the Mongol cavalry. The Mongols gave ground, some taking to their heels. On the Turkish left, their leading Tartar light horse changed sides and enveloped the Turkish left. They were displeased with the Sultan's tax policies, and Tamerlaine's agents had promised large bonuses. The Mongol cavalry on the right charged, and combined with the flank pressure of the turncoat Tartars broke Sulieman's wing. The Serbs lost heart when they saw the Anatolians fleeing, and left the field. Bayezit was left with his Janissaries and reserve Sipahis, fighting bravely against the Mongol tide. The Sultan slew many with his axe. In time, the cavalry fled, and Janissaries began drifting away.

When only 300 remained standing, Bayezit turned and fled. But the Mongol horse archers were too swift for him. He was led in chains to Tamerlaine's tent. Some 15,000 of his troops lay dead on the field.

Tamerlaine treated Bayezit with respect at first, but soon took to carrying him in a cage and using him as a foot stool. Bayezit's Serbian wife Despina was forced to serve at Tamerlaine's table naked. After eight months of such treatment, Bayezit had a stroke, and died a few days later in March of 1403.

Tолку од одбраната на ЕУ од Cрбите...да не беа тие...можеби Tурците никогаш нема да останеа на балканот.

Член од
8 мај 2005
Мислења
Поени од реакции
Кога некој ќе остари и изнемошти,тогаш СЕМЕЈСТВОТО, се согласува да го УБИЕ,и тоа убивање во Сврљиг се викало Лапот,а во околината на Пирот Л`пот.....

Знаеме ? дека има и нехристијански обичаи по Балканов. Ама вакви обичаи,тешко се појмливи, и неможат да им се подметнат на народите од Славските племиња. Кои славски народи имале ваков обичај?

Anaveno, you are wrong. Such folk-tales are probably common for the many parts of Europe. Last month I was in Estonia and heard they also have such legends - in times of famine, in the winter, the Eesti would leave their old parents in the woods. To die of hunger, not to kill them. There is a similar Bulgarian folk-tale. - The adult sons in a kingdom kill their fathers during famine, save for one son, whose father later saves the whole family by telling his son to dig up the anthills for grain, stored by the ants.

And now eat the humble pie - there are similar folk-tales from Macedonia as well:

"Za klanjeto na starite"

Kazhveet, otu na staro vreme starite i nekadrite ljuge 'i kolele. Ednozh vo eden grad doshol nekoj nov zabit. Starite starci oshle go prechekale i go pochestile i sekoga mu odele pei nego i sedele na mezlichot. Mladite nihni sinoi si pomislile, otu se starite odele pri zabitot, a za nimi ne ke ostanelo nekoga na mezlich, ta se usborvale da 'i zakoleet site vo edna vecher, sekoj tatka si i 'i zaklale. Samo na eden sin mu se nazhalilo da go zakolit, ta mu kazal tatkoe si shcho namislile da storeet i shcho storile so tatkoite si svite drudzi sinoi. ...

This folk-tale is from Ohrid and was published by Kuzman Shapkarev in 1892, "slushana ot pokojnago mi tatka prez 1855-1861 godina":

A

anaveno

Гостин
прво..
од каде Естонците се славси?..
ова е нешто ново во науката на пан-славсите?..
второ..
Кузман Шапкарев,пред крајот на животот, во БГ ги издал своите дела...
дали имало или немало влијанија од Блгарите при издавањето,репер може да ни биде Зборникот на Миладиновци...
треба да се провери,дали и во БГ имало такви работи..а?

во МК има институти кои ги истражуваат народните традиции,верувања..
има запишано какви ли се не обичаи,верувања,празници..
претходно,кој уште не бил и не запишувал песни,преданија,вршел антрополошки и какви не истражувања..
кој од нив запишал нешто слично?..

навистина,има додирни точки со србите во некои работи,но никој не известува дека тоа било НАРОДНА ТРАДИЦИЈА,туку напротив ексцесни ситуации..
мора да се има предвид и дека,информатори за такви работи тешко и ќе се најдат,најповеќе поради срам во семејствата..

колку за информација,во МК селата,имало собир на старешини и кмет (само да се потсетиме,дека и во времето на Аце имало такви собранија),кои демек пазеле на моралот на селаните,и кои за неморални работи,изрекувале казни..
тоа е многу добро обработено од сите истражувачи на терен,и наши и странски..

инаку..напишаното од Шапкарев,јасно кажува дека меѓу народот имало приказни за колење,меѓутоа,тоа може да го сватиме само како народна приказна,бидејќи,тоа и е...
никој никогаш не опишал како тоа било,за разлика од понасевер..

којзнае,можеби каде што има дим,има и оган..
рефлексии помеѓу соседните народи има и денес..

TpH_Bo_OkO

Трноризец
Член од
18 мај 2005
Мислења
Поени од реакции
Пак Васил....Дај бе дундо кажи кај да те најде човек па лице во лице да „дебатираме“....Јас ќе ти „реферирам“ а ти ќе ме „слушаш“....Дај не биди пичка под кошула....кажи се веќе еднаш...:smir:

Член од
8 мај 2005
Мислења
Поени од реакции
Васил Глигоров?
Васил Василев Карлуковски,
with father Васил Ил. Карлуковски, mother Дилјана Г. Делчева
grand-fathers: Георги Делчев, Илија Карлуковски
grand-mothers: Марија Делчева, Елисавета Карлуковска

Enought genealogical details, no?

Anaveno, I was careful to avoid any national(istic) labels and any 'Slavic' origins, just the "common for the many parts of Europe"-observation. I am sure some ethnologist in Europe has investigated the custom. In fact, a quick search in google now reveled that the killing the old parents in times of hunger was a legend/(custom?) found in Europe, Turkey, India and China, Mexico, etc.

To the moderators: please delete the irrelevant to the discussion post of Trnvooko.

A

anaveno

Гостин
Anaveno, I was careful to avoid any national(istic) labels and any 'Slavic' origins, just the "common for the many parts of Europe"-observation. I am sure some ethnologist in Europe has investigated the custom. In fact, a quick search in google now reveled that the killing the old parents in times of hunger was a legend/(custom?) found in Europe, Turkey, India and China, Mexico, etc.
веројатно и во Африка и во Ј.Америка и С.Америка ќе најдеме на такво нешто..
но каква врска има тоа со Македонците..и да речеме со Црногорците?..
и ние и тие демек славси..
ама без такви обичаи...
а хрватите?..
а словенците?..
овие бре си имаат и зачувано и име за обичајот..
ЛАТОП..
ние па Прочка..

а ако мислиш дека не сум знаел дека има такви работи низ светот..
има и погадни..
некои си ги убивале изнемоштените..
па си имале убава скара..

убаво што си нашол податоци...
доказ дека денешните цивилизирани нации не треба да ни солат памет..

Член од
19 јули 2006
Мислења
Поени од реакции
Колку мене што ми е познато обичај на убивање на старците имало во Македонија во античко време а сум читал и една народна творба со слична тематика.

A

anaveno

Гостин
стара српска изрека..
во секој србин седи мал турчин
можеби затоа по модерно кажано E3b1=23 %

понова песна од Народно позориште..
овој деци после рата
не зна се ко им је тата
дали србин или нијемац
ил бугарин ил словенац

A

anaveno

Гостин
кои народи пиеле млеко од кобили?...

така и авторот М.Попович ни раскажува дека Милош Кобилич
бил задоен од кобила,па следствено,и презимето..
па ќе се чудиме зошто ХГ2 им бил како на болгарите..

N

n/a

Гостин
кои народи пиеле млеко од кобили?...

така и авторот М.Попович ни раскажува дека Милош Кобилич
бил задоен од кобила,па следствено,и презимето..
па ќе се чудиме зошто ХГ2 им бил како на болгарите..
A be oni barem od kobila...
Ama ti direktno od kaj konjot si se napil (mleko de) :pos2:
pa zatoa vaka uste si zamajan u mozokot.

Kajgana Shop

На врв Bottom