Dzis 165/70 R13 od Tigar se 2.170den 175/70 R13 se 2.280, 165/70 R14 se 2.540den, 285/70 R14 se 2.910den.На фиестата сега ги сменав и ставив Корморан М+Ѕ. Тоа ти било застарен модел на Мишелин (стар 2 години) и се произведуваат во Англија. Многу се добри (меки се, добро држат на пат) а и не се скапи 165/70 R 13 се 2200 денари парче (има и 14 и поскапи се за едно 300-500 денари). Ставив 4 нови + сменав вентили за тубелес (пошо старите беа дотраени) се на се 10.000 денари. Ставајте нови гуми на абтомобилите немојте да се заебавате со половни (кои се по 700-800 денари парче) оти мое мислење е ако биле тие добри никој немало да ги смени.
Kaj mene taa dimenzija sega e 4280den, pred nova godina bese poeftina, sega se kaceni malku cenite. Sega nabavna ne e tolkuЈас возам на Тигар Прима...
изненаден колку се добри, а ги земав со голема резерва.
195/55/15 за 15200 ден., значи 3800 парче.
Намерно ги малтретирав првите 1000 км...и задоволително за тие пари
175/70 R 14 se 2750den SIGURA a za Wintera nemam sega nov cenovnik, vo stariot znaci pred nova godina cenata bese 2.730den Wintera M+SНа Фиестата му ставив Корморан М+Ѕ пред 4 години (некаде пишав)... веќе имаат 30.000 поминати, а гумите се како нови. 185/65 R 13 ги платив 2200 денари и задоволен сум. Сега за ескордот барам да купам челични бандажи и на нив планирам да монтирам S (snow) гуми кои ке ги возам исклучиво од ноември до март (дури трае зимската сезона). Вујко ми стави сава Ѕ на Фиеста 2007 произведена и се покажаа одличен избор. Ке видиме јас што ке ставам, еднаш да земам бандажи.
А на ескордот засега имам 185/65 R 14 алуминиумски бандажи со Goodyear гуми но се летни, во снегов оди ама сака внимавање.
Алек шо цена се 175/70 R 14? Претежно Snow гледај ...
Се работи за време пред една година, март 2008Kaj mene taa dimenzija sega e 4280den, pred nova godina bese poeftina, sega se kaceni malku cenite. Sega nabavna ne e tolku
Е ама германските тестови покажуваат дека според перформасите во однос на grip, waterplaning како и својства за кочење дека мишелин не се баш најдобрите и дека Континентал, бриџстоун, и ханкок се најдобри, а пирели данлоп и нокиан се добри додека сите други имаат полоши оценки.Ускоро треба да поставим летње Michelin Exalto PE2 205/55/16. Нашао сам за 95 еура. Одлична гума, дуго траје, мека/удобна, тиха, ... куд ћеш више.
Јел може линк да видим ко то тестира? Јел се у том тесту спомиње баш Exalto PE2?Е ама германските тестови покажуваат дека според перформасите во однос на grip, waterplaning како и својства за кочење дека мишелин не се баш најдобрите и дека Континентал, бриџстоун, и ханкок се најдобри, а пирели данлоп и нокиан се добри додека сите други имаат полоши оценки.
Се сложувам со оваа и јас мислам дека претеруваат со субјективност посебно Auto групацијата. Затоа кога ќе прочитам нешто од Quattroruote е големо освежување. Во Србија тоа ви е SAT списанието...Јел може линк да видим ко то тестира? Јел се у том тесту спомиње баш Exalto PE2?
Ја сам немцима давно престао да верујем јер мислим да су исувише субјективни (сетимо се само теста Логана), пуно оваквих тестова су плаћени.
Не бива поширока т.е. 205/55/15...Sega vidov vo stariot cenovnik, pred nova godina taa guma bila 3.800den, 205/55 R15 ti bila 4.180den, si mozel malku posiroka da stavis.
Не само тоа...разлика во покажувањето на брзината, продолжување на патот на кочење...Ако ставиш поширока... добиваш зголемена стабилност во свиоци, но и зголемена потрошувачка, зголемена можност за брзо паѓање на лагерите и јабучиците, ако возилото нема серво волан, воланот ке потсеќа на ФАП....
На нивата имав таков проблем, оригинал возеше 165/70 R 16, јас имав ставено 225/70 R 15... Па на 1 година менував комплет јабучици (2 висечи х 200 денари, една кратка 150 денари по страна) и на 2 години лагери на предните тркала. Назад немав никаква мака. Од кога ја продадов, не експериментирам многу... ескордот фабрички вози 175/70 R 14 или 185/65 R 14 (твој избор какви ке ставиш разликата во нагазната површина е 1 цм), па се држам до нив.