- Член од
- 2 февруари 2006
- Мислења
- 1.500
- Поени од реакции
- 160
мислиш pixel и vertex? Зашто се тоа ти е shadercrow напиша:najbitni stvari u graficka se Pipelines, brzina na memorija i brzina na GPU-to. Mozebi ne za denesni igri, ama za slednata generacija site tie 256-bitni graficki so 256+ MB memorija kje bidat mnogu podobri od tie 128 ili 64-bitni graficki so 512 MB memorija.
Pipelines (vertex and shader)
GPU clock
Memory Clock
Memory bandwidth
Со новата Unified архитектура, нема посебни pixel и vertex shader туку има unified shader кај кој во зависност од потребите на сцената може да обрабортува и pixel и vertex податоци.
Memory bandwidthoт е по битен од работниот такт на меморијата и јадрото. Clockот претставува само бројќа и картичка со најголем клок немора да значи и дека е најбрза. Како што веќе кажав предходно секоја компонента си е една алка од синџирот, кој го претставува таа комплексна направија наречена графичка картичка.